ЖЖУК
ЖЖУК - це національна мережа магазинів гаджетів, лідер галузі за кількістю торгових точок в Україні. Компанія на ринку вже понад 8 років. Наразі мережа нараховує понад 600 магазинів практично у всіх областях України.
Асортимент інтернет-магазину ЖЖУК складає більш ніж 80 000 найменувань товарів найпопулярніших категорій: смартфони та планшети, ноутбуки та телевізори, побутова техніка, товари для дому, саду та ремонту.
Цифрова техніка
Якість - Відгуки про ЖЖУК
Як і обіцяла, лишаю свій коментар.
Залишала своє звернення до представника 18.02.("Якість").
Сьогодні 01.03. До цього часу так ніхто і невіддзвонився, щоб вирішити дане питання. Тому, сьогодні звернулася до продавця особисто.
На запитання: "Чи готові замінити скло?", отримала відповідь, що мені повернуть кошти. І відразу ж питання продавця до мене: "Коли купували захисне скло та проводилось його встановлення?" На що відповіла, що точної дати не пам'ятаю, так як квитанцію не було надано. Роз'яснення з цього приводу взагалі мене шокувало: "Ми видаємо квитанції лише на товар, який підлягає гарантійному обслуговуванню, або ж на вимогу клієнта!!!"
Питання до представника: "Це Ви навчаєте своїх продавців цій дурні?!"
1. При купівлі будь-якого товару продавець зобов'язаний надати чек! Я ж не на ринку купую, а в спеціалізованому магазині!!!
2. На скільки мені відомо, на захисне скло також існує гарантія 2 тижні!!!
Повернули. 169грн.!!! При тому, що я оплатила-260грн!!!!(200грн.-захисне скло, ще 60грн.-його встановлення).
Роз'яснення продавця Романа на мої "???"
"169грн.-вартість скла, ще 90грн.-його встановлення. Ми повертаємо кошти, лише за товар, а не за надані послуги!"
СТОП!!!
Я замовляла захисне скло за 199грн.! При попередньому зверненні продавець Роман, взагалі розводив руками "Які до мене претензії, я вам і так за поклейку взяв не 99грн., а 60грн.!"
Висновок: У мене склалося гарне враження про "Жжук"-це і "зовнішня картинка", і цінова політика, і сервіс. Та нажаль, до сьогоднішнього дня....
"Картинка" і ціни-це лише для заманювання клієнта. А "необізнані" продавці, я так розумію, лише "на руку" в цій справі.
Я чітко усвідомлюю, що відгуки, які ми тут залишаємо-самі ж і читаємо після того, як "обпечемось". Виливаємо душу, так би мовити....
А керівнициву, представникам-байдуже!(роблю висновки з власної ситуації).
Переконайте мене, що це не так??!!!
І ще одне, думаю дієвішим буде дати репост цієї ситуації не на вашому офіційному сайті, а у фейсбуці допустим. Хай люди знають, що " Жжук"-"економний" магазин. Як там у Вас написано: "Ми хочемо, щоб від наших магазинів у вас залишалися лише приємні емоції..."
Емоції, як бачите, залишились!
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Дякую представникові за оперативну, добросовісну роботу!!!
Кошти повернуто в повному обсязі!
Думаю, при залагодженні конфлікту та отриманні додаткових переваг, за потреби звертатимусь!
Як узагальнення, можу порадити власнику скористатися послугами компанії "4Service". Думаю, завдяки їхнім послугам Ви зможете значно покращити роботу своєї торгівельної сітки.
З повагою, Тетяна.