ТрансТемпо (Trans Tempo)
Сучасна автобусна компанія «Транс Темпо» здійснює рейси на регулярній основі до країн Західної Європи. Спільно з партнерами компанії щодня відбуваються рейси в такі країни, як Польща, Естонія, Чехія тощо. Компанія-перевізник надає страховку всім пасажирам протягом усього рейсу, автобуси використовуються тільки класу «люкс» і роблять поїздку максимально приємною і комфортною.
Пасажирські перевезення
Не рекомендую в жодному разі. - Відгуки про ТрансТемпо (Trans Tempo)
І взагалі, від коли це водії вирішують за прикордонниками по яких документах пускати людей?!
відгук
Коментарі до відгуку
На сайті, на головній сторінці, великими буквами написано:
Шановні пасажири,
звертаємо Вашу увагу, що компанія ТрансТемпо не приймає до перевезення пасажирів:
- за внутрішнім українським паспортом, пенсійним посвідченням, свідоцтвом про народження дитини та іншими внутрішніми документами;
- з закордонним паспортом що був продовжений, але термін дії якого закінчився;
- дітей що вклеєні в паспорт батьків;
- дітей до 18 років без супроводжуючого (опікуна) або одного із батьків;
До перевезення приймаються пасажири лише із дійсними (не продовженими) закордонними біометричними паспортами, або закордонними паспортами старого зразка при наявності візи або карти побуту країни Евросоюзу.
Стосовно того, що водій «…від коли це водії вирішують за прикордонниками по яких документах пускати людей?!». Повідомляємо, що цей шанс коштує компанії-перевізнику 3 тис.евро, а саме Згідно ЗАКОНУ Польщі про іноземців від 12 грудня 2013р. Розділ XI ст. 462. Параграф 1): «…на перевізника, який привіз... до кордону іноземця, який не має дійсного документа для подорожі... накладається адміністративний штраф у розмірі, що становить еквівалент від 3000 до 5000 євро за кожну привезену особу...)
А тепер саме головне: коли автобус привозить на кордон подібного пасажира з документами що не в порядку, процедура оформлення і зняття цього пасажира з рейсу і процедура накладання штрафу на перевізника загалом займає 3-4 години. Весь цей час автобус і всі інші пасажири повинні чекати. Це очікування для всіх пасажирів є критичним, так як більшість з них далі мають пересадку на літаки. Скажіть будь ласка, Вам не шкода всіх інших розлючених пасажирів які будуть вимушені десь ночувати до наступного авіарейсу і вимушені будуть купити собі за власні кошти нові квитки на літак?
А по-друге, що вам та вашим партнерам заважає попереджати людину про такі ваші правила? Я, ще раз наголошую, що брала квиток через касу, а не онлайн і в такому разі фізично не могла бачити ваші правила на сайті.
Стосовно того, що "...то є нормальний паспорт і прикордонники пропускають з такими документами". Повідомляємо, що цей "норальний паспорт" коштує компанії-перевізнику 3 тис.евро.
Щодо "...вам та вашим партнерам заважає попереджати людину про такі ваші правила" Звертайтесь з цими питаннями туди, де купували квиток. На сайті, на головній сторінці, великими буквами все написано. Наступного разу купуйте на офіційному сайті, та отримуйте повну інформаційну підтримку.