SUPPORT.UA
Супровідний сервіс від Support.ua забезпечить догляд за технікою під час гарантії виробника і після її закінчення. Ми зробимо профілактику пристрої, протестуємо його, проведемо діагностику. А вам, як власнику техніки, буде забезпечена цілодобова онлайн підтримка!
Рейтинг 4.4 з 5 на підставі 17 відгуків
Побутові послуги
Не рекомедую!!!!
Нам щиро прикро, що у вас склалося негативне враження. Згідно з умовами оферти, звернення щодо повернення вартості сервісу можливе лише протягом 14 календарних днів після завершення терміну його дії. Ви звернулися пізніше цього строку, тому, на жаль, ми не маємо можливості задовольнити запит.
Детальні умови сервісу вказані в договорі, з яким можна ознайомитися за QR-кодом або посиланням, що міститься на вашому екземплярі сертифіката. Ми завжди відкриті до діалогу та працюємо за чітко визначеними правилами, щоб гарантувати прозорість кожного випадку.
Відмова у страховому випадку
Внутренняя трещина экрана.
Говорят на сервисе глубокая царапина.хотя ни как тактильно не слышно, и визуально видно,что внутри
Сделали нервы отказали в ремонте.скоро заканчивается время,посмотрим как будут отдавать деньги
Нам шкода, що у вас склалося негативне враження від обслуговування. Після проведення детальної діагностики спеціалістами сервісного центру, заявлені вами несправності - тріщина на екрані та проблеми із зображенням - не були виявлені. Натомість на пристрої було зафіксовано подряпину, яка не впливає на роботу екрана. Даний висновок надано вам в акті від авторизованого сервісного центру.
Ми розуміємо ваше бажання отримати більше інформації щодо прийнятого рішення, однак у межах умов сервісу оцінка пристрою здійснюється кваліфікованими спеціалістами, а висновок надається відповідно до фактичного стану пристрою після перевірки. Показати 2 відповіді
Дуже поганий сервіс !!!!
Дуже поганий сервіс, нікому не раджу погоджуватися на ці страховки.
Нам щиро прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми розуміємо ваше незадоволення через затримку в ремонті та хочемо розібратися в цьому питанні детальніше.
На жаль, у період воєнного стану сервісні центри можуть стикатися з труднощами, зокрема через логістичні обмеження або нестачу персоналу, що іноді впливає на терміни ремонту. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб такі випадки були рідкісними та щоб клієнти отримували послуги вчасно.
Щодо компенсації: ми діємо згідно з умовами сервісу, де передбачено обмін пристрою на сертифікати магазину (50% вартості) у випадку, якщо ремонт неможливий.
Перепрошуємо за затримку та незручності, які виникли. Нам важливо, щоб ви залишилися задоволені сервісом, і як знак вибачення ми хотіли б запропонувати вам брендований подарунок. Наша мета – надати якісний сервіс, і нам важливо виправити цю ситуацію. Дякуємо за ваш відгук та за можливість покращити нашу роботу.
Отвратительный сервисный цент
С горем пополам отправили телефон, сегодня забрала а низ экрана в белых точках(их не было при... Читати відгук Покупали телефон в комфи, взяли гарантию на 2 года. В учебке разбили экран, небольшая трещина, сулила глаза, решили воспользоваться гарантией. Месяц нас динамили с ремонтом, позвонили сказали стекло поменяли но не работает пол экрана. В итоге ремонт опять затянулся на 1.5 недели.
С горем пополам отправили телефон, сегодня забрала а низ экрана в белых точках(их не было при отправке телефона на ремонт, телефону 2-3 месяца)
Операторы чата только и говорят что ничего не знают, от них ничего не влияет, это все сервисный центр и тд.
Жду ответ от компании с решением этой ситуации, но пока 0 реакции.
Никому не рекомендую данную шарашкину контору.
Дякуємо за ваш відгук і перепрошуємо за ситуацію, яка склалася. Нам прикро, що ваш досвід із сервісом не виправдав очікувань. Дійсно, у період воєнного стану сервісні центри можуть стикатися з труднощами, зокрема через логістичні обмеження або нестачу персоналу, що іноді впливає на терміни ремонту.
Щодо білих плям на екрані – ми хочемо розібратися в цьому питанні та запропонувати рішення. Для цього необхідно повторно провести діагностику пристрою. Ми розуміємо, наскільки важливо отримати повністю справний телефон, тому зробимо все можливе, щоб вирішити ситуацію якнайшвидше.
Будь ласка, напишіть нам або зверніться на гарячу лінію, щоб узгодити подальші дії. Дякуємо за ваше терпіння!
Недобросовісні
P.S. Заради справедливості можу сказати, що 13 .01.2025 року ( звернулась за сервісом 07.10.2024)запропонували компенсацію сертифікатами лише на Розетці в сумі покупки машинки в 2023 році, але цих грошей не вистачає на покупку рівнозначної моделі, так як пройшло два роки і ціни на посудомийки піднялись по курсу $.Тобто цієї компенсації вистачає лише на половину по нинішнім цінам....
Дякуємо за ваш відгук та детальний опис ситуації. Нам щиро прикро, що ви зіткнулися з неприємностями під час користування нашим сервісом. Ми повністю розуміємо ваші переживання та робимо все можливе, щоб розібратися в ситуації.
Хочемо пояснити ключові моменти:
Після вашого звернення ми шукали майстра у вашому регіоні, але, на жаль, там немає авторизованих сервісних центрів, а майстри не здійснюють виїзди. Тому посудомийну машину необхідно було відправити до Києва.
21.10.24 техніка була отримана та передана на діагностику. На жаль, через воєнний стан сервісні центри стикаються з браком персоналу, що може призводити до затримок у роботі. 28.10.24 ми повідомили вас, що діагностика може затримуватись через велике навантаження та те, що з вашим брендом працює лише один майстер.
За результатами діагностики 21.11.24 виявлено необхідність заміни водонагрівача. Орієнтовний термін очікування запчастини складав місяць. Зазвичай терміни ремонту менші, проте у випадках форс-мажорів чи затримок із постачанням деталей вони можуть подовжуватись. Воєнний стан також впливає на логістику.
26.12.24 сервісний центр повідомив про додаткову затримку постачання деталей ще на два тижні.
Розуміючи ваші незручності, 13.01.25 ми запропонували компенсацію у розмірі 100% вартості пристрою у вигляді сертифікатів Rozetka на суму 15 000 грн. Ви відмовилися, вважаючи розмір компенсації недостатнім, але сума компенсації регулюється умовами договору, розміщеного на нашому сайті у відкритому доступі і відповідає сумі зазначеній у розрахунковому документі(чеку).
15.01.25 ми отримали інформацію, що необхідна запчастина надійшла, і станом на 17.01.25 ремонт техніки вже завершено. Акт виконаних робіт вам було надано в електронному вигляді, а оригінал буде передано разом із технікою.
Ми запевняємо, що зробили все можливе для скорочення термінів ремонту. Наразі чекаємо на ваші дані для організації зворотного відправлення техніки.
Як вибачення за затримку ми підготували для вас брендований подарунок, який, сподіваємося, трохи пом'якшить ваші розчарування.
Ми щиро бажаємо, щоб після ремонту ваша техніка працювала бездоганно!
З повагою,
Команда SUPPORT.UA
Гарантійний ремонт
Пристрій придбаний в стілусі
До нього окремим сервісом гарантія супрорт.юа 1500 грн!!!
Яка дає змогу замінити батарею при деградації.
Після недовгих маніпуляцій при оформленні
Виявилось що немає ніякого місця адреси за якою можна приїхати і отримати обіцяний сервіс.
Натомість пристрій треба висилати НП
потім чекати 5 днів діагностування
14 днів ремонт.
Я... Читати відгук Мій випадок
Пристрій придбаний в стілусі
До нього окремим сервісом гарантія супрорт.юа 1500 грн!!!
Яка дає змогу замінити батарею при деградації.
Після недовгих маніпуляцій при оформленні
Виявилось що немає ніякого місця адреси за якою можна приїхати і отримати обіцяний сервіс.
Натомість пристрій треба висилати НП
потім чекати 5 днів діагностування
14 днів ремонт.
Я для чого така послуга???
На жаль, можливо, під час покупки продавці не надали вам повної інформації щодо умов надання послуги. Наші умови передбачають, що обслуговування здійснюється через сервісний центр із використанням логістичних послуг «Нова Пошта» для зручності клієнтів по всій Україні. Ми розуміємо, що це може спричинити певні незручності, особливо якщо очікування не збігалися з вашими. Наша команда постійно працює над покращенням процесів, і ми обов’язково врахуємо ваші зауваження.
Ми щиро хочемо вирішити цю ситуацію і зробити все можливе, щоб ви залишилися задоволені нашими послугами. Тож, можливо, ви все ж таки розглянете ймовірність використання нашого сервісу за нашими умовами і ми з радістю відремонтуємо ваш пристрій, і спробуємо виправдати ваші очікування про якісний сервіс.
Дякуємо за ваш зворотний зв’язок, він допомагає нам ставати кращими. Показати 1 відповідь
Сервіс жах
Дякуємо за ваш відгук та можливість надати роз'яснення щодо ситуації.
13 серпня 2024 року вам було запропоновано компенсацію у розмірі 75% від вартості пристрою, що передбачено умовами договору, оскільки на момент прийняття рішення запчастин для вашого пристрою не було в наявності, а очікування їхньої поставки могло тривати до 3 місяців. Також хочемо зазначити, що під час телефонних розмов 13 і 14 серпня 2024 року ви неодноразово виявляли агресивне ставлення до наших співробітників, порушуючи правила конструктивного діалогу та ігноруючи надану інформацію щодо невизначених термінів поставок запчастин.
16 серпня ми надали вам відповідь з актом технічного огляду, який підтверджував раніше озвучену інформацію про ситуацію з вашим пристроєм.
Ви зазначили, що готові чекати на запчастини, і ми продовжили обробку вашого звернення. Ваш пристрій було успішно відремонтовано 4 жовтня (менше 2 місяців). Наступного дня, 5 жовтня, ми отримали ваші дані для зворотної відправки пристрою.
Ми цінуємо ваш відгук. Ваша думка допомагає нам покращувати процеси та надавати якісніший сервіс у майбутньому. Сподіваємося, що відремонтований пристрій служить вам надійно, і ми зможемо виправдати вашу довіру під час наступних звернень.
З повагою,
Команда SUPPORT.UA
Жахливий сервіс. Більше купувати не буду.
Гаряча лінія - це окремий вид мистецтва. Сидить один або два чоловіки, які постійно називаються різними іменами. При цьому постійно одна й та сама позиція - нічого не знаю, нічого не можу.
Сервіс працює, але, як у тому анекдоті, є ОДИН... Читати відгук Чесно кажучи, читаю відгуки на 5 зірок тут - і розумію, що самі працівники їх і пишуть.
Гаряча лінія - це окремий вид мистецтва. Сидить один або два чоловіки, які постійно називаються різними іменами. При цьому постійно одна й та сама позиція - нічого не знаю, нічого не можу.
Сервіс працює, але, як у тому анекдоті, є ОДИН НЮАНС. Він працює тільки тоді - коли це вигідно Support.ua, а як ви здогадалися - таких ситуацій не багато.
Дуже довго, дуже не компетентно.
Ніколи більше не придбаю гарантію від цієї компанії.
Ми дуже цінуємо прозорість і професіоналізм у своїй роботі, тому хочемо зазначити, що за наявними даними ваше звернення в нашій клієнтській базі не знайдено. Це може означати, що ви не були нашим клієнтом або не зверталися до нашої служби підтримки. Ми просимо залишати відгуки тільки в разі, якщо безпосередньо ви користувалися нашими послугами, адже саме такі відгуки допомагають потенційним клієнтам скласти об’єктивне враження про наш сервіс.
Якщо у вас все ж виникнуть проблеми з технікою чи питання щодо взаємодії з нашою компанією, просимо зв'язатися з нами за телефоном або в чаті — ми працюємо цілодобово і будемо раді допомогти.
Дякуємо за розуміння!
З повагою,
Команда SUPPORT.UA
В жодному разі не рекомендую.
- Все відбувається дуже довго;
- Повністю відсутня нормальна комунікація між Call-центром та іншими відділами;
- некомпетентні "спеціалісти": при неможливості ремонту пропонують не аналоги, а самі найдешевші варіанти, які є у їх партнерів, взагалі не дивляться на характеристики, не впевнений, що вони їх знають.
Компанія просто не поважає свого клієнта і не може надати... Читати відгук В жодному разі не рекомендую.
- Все відбувається дуже довго;
- Повністю відсутня нормальна комунікація між Call-центром та іншими відділами;
- некомпетентні "спеціалісти": при неможливості ремонту пропонують не аналоги, а самі найдешевші варіанти, які є у їх партнерів, взагалі не дивляться на характеристики, не впевнений, що вони їх знають.
Компанія просто не поважає свого клієнта і не може надати нормальні гарантійні послуги.
Ми віддані покращенню нашого сервісу та задоволенню потреб наших клієнтів. Будь ласка, не сумнівайтеся, що ми приділяємо увагу кожному етапу позитивного клієнтського досвіду.
З повагою,
SUPPORT.UA Показати 4 відповіді
Не користуйтесь
Дякуємо за ваш відгук і нам прикро, що ваш досвід з нашим сервісом не виправдав очікувань.
Хочемо повідомити, що в рамках придбаного вами сервісу максимальний строк діагностики становить до 5 робочих днів з дати прийняття пристрою, а компенсація здійснюється також протягом 5 робочих днів після проведення діагностики. Ваш пристрій ми отримали 5 липня, 6 липня почалася діагностика і тривала до 12 липня (включно). Це 5 робочих днів. І вже 13 липня ми компенсували 75% вартості гаджета сертифікатом на покупку в нашому магазині.
Ми цінуємо ваш час, витрачений на написання відгуку, і будемо вдячні, якщо ви зможете доповнити його об'єктивною інформацією. Це допоможе нам покращити якість обслуговування та буде корисним для інших клієнтів.
Бажаємо вдалого користування вашими гаджетами)
Не рекомендую!
Жахливий сервіс
повідомили про відремонтований телефон, за тиждень так і не змогли відправити мені телефон, кожного дня обіцяли відправку, а тепер повідомили, що виявили брак, тому знову відправляють у ремонт.
Скільки ще часу чекати - невідомо
Гарантия - полный развод!
Магазин не рекомендую. Якщо все ж таки придбаєте товар у них - вимагайте офіційну гарантію - може виручити при ремонті техніки
Додаткові гарантії від магазину - ЛОХОТРОН. Скоріше за все - суму додаткової гарантії (а це 10% від вартості товару) - контори поділили між собою.
Черепаха сервіс і бюрократи
В 2020 році ми пишемо заяви та акти прийому передачі (замість вас) і паспорти.
Підтримка спілкується на російській мові.
Гроші деруть, а не ремонтують
Ремонтують аби як
Обман. Экономят на деталях
Оператор по телефону сказала: "Мы решили что так будет лучше. Могли бы и сами склеить". НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!