Сільпо не виконувати своїх рекламних обов'язків - лукавят, про послугу доставку вдруге мені не можуть доставити замовлення, при цьому замовлення роблю більше ніж за 12 годин. Обіцяють доставити- а послуги такої нема. Буду переходити на іншу мережу
Відгук про Сільпо за адресою Бровари, ул. Киевская, д.241 Куди дивиться адміністрація мережи магазинів Сільпо,обираючи в охорону старих хамовитих та неадекватних дідів,які покупців відлякують.Старий Лисий неввічливий охоронець тут працює,який кидається на людей в прямому смислі цього слова серед білого дня! Ще й вживаючи нецензурну лексику.Жахіття!!!
Працювала в Сільпо по адресу м.Харків, вул.Пушкінська 2 (в Нікольскому). Проходила співбесіду на м.Научна - віднеслися з максимальною відповідальністю та швидко знайшли для мене вакансію в магазині який був до мене найблидче щоб не їхати на метро та добиратися зручно додому щоб було як. Адміністрація та керівництво в Сільпо що в Нікольскому за час моєї роботи там завжди відносилися... Читати відгук Працювала в Сільпо по адресу м.Харків, вул.Пушкінська 2 (в Нікольскому). Проходила співбесіду на м.Научна - віднеслися з максимальною відповідальністю та швидко знайшли для мене вакансію в магазині який був до мене найблидче щоб не їхати на метро та добиратися зручно додому щоб було як. Адміністрація та керівництво в Сільпо що в Нікольскому за час моєї роботи там завжди відносилися до мене як до людини та як до частини їх команди , завжди мені в усьому допомогали та відносилися до роботи максимально з повагою викладаючись навіть більше ніж на 100%. Дають можливість людям у часи війни та в складні часи працювати та заробляти, почуваючись при цьому гідно. Відмічу роботу керівника Захарова Максима, адміністрації та Анни що підбирає персонал, старших касирів Анни, Татьяни та Аліни - та поставлю найвищу оцінку та підчеркну їх професіоналізм та витрачені зусилля ! Дякую за співпрацю та бажаю всього найкращого в новому році!
Запросили на вакансію касира в новий магазин, але попередньо потрібно було відстажуватися на іншому в ТЦ Рівермол. На третій день моєї роботи на касі сталася технічна помилка (замість одного товару просканувалося зразу 12). Щоб зробити повернення, потрібно покликати адміна або старшого касира. Ст. Касир відповіла, що дуже зайнята і підійти не може, щоб я віддала кошти з каси, а... Читати відгук Запросили на вакансію касира в новий магазин, але попередньо потрібно було відстажуватися на іншому в ТЦ Рівермол. На третій день моєї роботи на касі сталася технічна помилка (замість одного товару просканувалося зразу 12). Щоб зробити повернення, потрібно покликати адміна або старшого касира. Ст. Касир відповіла, що дуже зайнята і підійти не може, щоб я віддала кошти з каси, а вона потім оформить повернення. Підійшла до мене ще одна касир зі словами швидко віддала з каси 3500 грн. Кошти я не віддала, але для себе зрозуміла, що більше я туди ні ногою… Звільнялася також не швидко… Спочатку вмовляли перейти на інший магазин, потім виявилось, що в новому вже немає вакансій з певним графіком для мене, в результаті при звільненні за відпрацьовані десь 27 годин я отримала аж 1574 грн. 42 к. очікувала виплати майже 2 години в коридорі. Так що теж не сходиться з обіцяними коштами при прийомі на роботу.
Відгук про Сільпо за адресою Київ, просп. Героев Сталинграда, 46 Обман покупателей в супермаркете Сильпо в Киеве ТЦ Драун Таун. Цена на цениках одна, на кассе совсем другая. Персонал наглые обманщики
Відгук про Сільпо за адресою Вінниця, ул. Келецкая, 105 Жахливий магазин, жахливе ставлення жахливо все це не ціню не тільки щоб все знати про майбутню покупку. Більше не хочу приходити в цей магазин
Відгук про Сільпо за адресою Житомир, пл. Житний рынок, 1 Взяли піцу Карбонару, на смак така як і на вигляд, відсутні бортики, розкидано все ніби накидала мала дитина, мінус вайб
Ніде у світі такого не бачили. Або дата виробництва, або термін придатності. Придбані рибні консерви EVA(Ховартія) - дві дати 11.24 і 11.28. Риба рихла, як переварена з присмаком несвіжої олії. Як наслідок - харчове отруєння.
Недоліки:
Чарівники з Сільпо додають нову дату до терміну придатності
Замовив ківі голд але отримав звичайне ківі. Написав скаргу але не отримав відповідь. При повторному звернені мені запропонували повернути різницю балобонусами, та повідомили що товару для обміну немає в наявності. Хоча на сайті сільпо товар є. І балобонуси мене не цікавлять. Доставка стала гірше немає куди. Більше не користуватимуся їх доставкою
Був на співбесіді в Сільпо в сільвер бризі на офісну посаду. Після співбесіди мені навіть не скинули шаблонне повідомлення "ви нам не підходите...". Честно кажучи взагалі склалось таке враження що hr просто робить видимість роботи замість пошуку кандидатів
Брешуть щодо заробітньої плати при оформленні на роботу є відповідні докази, подана заява до відповідних служб а також до державної служби України з питань праці та до суду , тому хто йде працювати в цю брехливу мережу «СІЛЬПО» то майте на увазі що вас обдурять і після цього щє й будуть дураків з Вас робити .
Недоліки:
Жахливі умови праці , зберігання товару в жахливому стані, заробітня плата 1,41 та 2,21 за один артикул позор для мільйонної компанії , хоча обіцяють погодинну оплату … але потім через місяць виходить що там навіть і не пахне 117 грн за годину, піднявши цю тему на обговорення з керівництвом пропонують...
Хочу подати скаргу на м'ясний відділ магазину сільпо(з маленької літери)міста Дніпро по вулиці Європейська 18а.Продавчині відділу не ввічливі.Ніколи не запропонують товар.Можна біля відділу простояти вічність і так не дочекатися уваги.Зокрема з приводу якості м'яса-Дуже часто м'ясо на вітрині не якісного кольору.З запахом тухлятини.Мені цікаво чи хто контролює якість товару перед тим як його викласти на вітрину?
Робила замовлення продовжу 2 років постійно. Але останні рази доставка це прости жах. То кур'єр приносить неповні замовлення - невистачає 1-3товарів у пакет. То комплектувальник замість товару що замовила клаще щось інше, та не передзвонює та не попереджає. Цей раз робила замовлення в замовлені були тарілки білі, авокадо та інші продукти. Подзвонив комплектувальник та повідомив, що тарілок які я замовляла... Читати відгук Робила замовлення продовжу 2 років постійно. Але останні рази доставка це прости жах. То кур'єр приносить неповні замовлення - невистачає 1-3товарів у пакет. То комплектувальник замість товару що замовила клаще щось інше, та не передзвонює та не попереджає. Цей раз робила замовлення в замовлені були тарілки білі, авокадо та інші продукти. Подзвонив комплектувальник та повідомив, що тарілок які я замовляла він не бачить, може запропонувати Мені чорні такі ж самі. На питання "скільки вони коштують" відповів "так само". Лише в чеку я побачила, що тарілки які мені прийшли були дорожчі. А на сайті були у наявності білі. І це лише пів біди. Авокадо яке поклали у замовлення було пом'яте, у розрізі коричневе, на смак гірчить.
Намагалась зв' язатись із підтримкою, а мене" морозять" вже другий день пишуть що "всі консультанти зайняті" і в них черга по онлайн-зверненням
Хозяин сильпо и банка власный рахунок костельман(с маленькой буквы)во время войны придумали аферу присылать пропозицию-30;-20;-35 -а она не срабатывает и вы ни чего не докажите-аферисты покруче гойды!!!
Замовлення що було оформлено 23.11. Привезли червону рибу на суму 523.95. Термін придатності тої риби 4.5 години! Запакована 23.11 в 17.25, а вжити до 23.11 23.59! Як це розуміти? Я вчора 24.11 хотіла її готувати, відкрила пакет, а вона воняє і навіть на вигляд уся рихла і слизька. Тобто це нормально привезти клієнту товар з терміном 4.5 години???!!!... Читати відгук Замовлення що було оформлено 23.11. Привезли червону рибу на суму 523.95. Термін придатності тої риби 4.5 години! Запакована 23.11 в 17.25, а вжити до 23.11 23.59! Як це розуміти? Я вчора 24.11 хотіла її готувати, відкрила пакет, а вона воняє і навіть на вигляд уся рихла і слизька. Тобто це нормально привезти клієнту товар з терміном 4.5 години???!!! У вас там на відділі риби хто працює? Та людина не розуміла, що запаковує вже поганий товар??? А збиральниця не розуміла, що бере вже зіпсований товар??? Тобто на клієнта наплювати? На якість товару наплювати? На враження від магазинів Сільпо і доставки Сільпо напоювати? Аби тільки клієнт заплатив???
Відгук про Сільпо за адресою Київ, Харьковское шоссе, 168 Я не знаю, що у вас сталося, але це просто жах. Замовила покупку 22.11.2025 о 14:00. Ваші працівники збирали її цілий день, а ввечері о 21:40 подзвонили й повідомили, що частини товарів уже немає в наявності. Того ж вечора я оформила нове замовлення на ранок, із доставкою з 10:30 до 12:00. І знову та сама ситуація — замовлення почали збирати... Читати відгук Я не знаю, що у вас сталося, але це просто жах. Замовила покупку 22.11.2025 о 14:00. Ваші працівники збирали її цілий день, а ввечері о 21:40 подзвонили й повідомили, що частини товарів уже немає в наявності. Того ж вечора я оформила нове замовлення на ранок, із доставкою з 10:30 до 12:00. І знову та сама ситуація — замовлення почали збирати вже після 12-ї години дня. Але “вишенька на торті” — я ніколи не замовляю по одній позиції, завжди беру по кілька одиниць товару, а ваші працівники зібрали по одній. Найголовніше — я замовила салат, а приїхала порція всього 108 грамів. Це просто смішно. Жахливе ставлення до клієнта. Більше не буду робити замовлення в Сільпо.
Обман, не сработали специальные предложения, поддержка разводит руками, ничего не делают, обманывают людей во время войны, никому не рекомендую данный магазин! Поддержка совершенно бесполезна!
Переваги:
Их нет
Недоліки:
Обман, условия выполнены, предложения не сработали
Відгук про Сільпо за адресою Вишгород, ул. Набережная, д. 11 Пішла працювати в сільпо, в перший день стажировки зла дєвочка сказала що всі звільняються, що колектив поганий.. я ще не туди, посміхнулась і сприйняла не всерйоз.. Але сітьові магазини, в даному випадку Сільпо це просто треш.. ніякої дружньої команди там немає, це брехня що вони розказують, РАБський труд, я влаштувалась комплектувальщиком, це просто жах, обід всього 30хв., 12 годин ти... Читати відгук Пішла працювати в сільпо, в перший день стажировки зла дєвочка сказала що всі звільняються, що колектив поганий.. я ще не туди, посміхнулась і сприйняла не всерйоз.. Але сітьові магазини, в даному випадку Сільпо це просто треш.. ніякої дружньої команди там немає, це брехня що вони розказують, РАБський труд, я влаштувалась комплектувальщиком, це просто жах, обід всього 30хв., 12 годин ти просто бігаєш по складам, морозильникам, шукаєш товар щоб догодити богам-клієнтам, які просто можуть послати і так і роблять просто так.. А ти тут ніхто, ти терпіла, ти маєш тирпіти цей бедлам, це відстійне місце, де кожен тільки сам за себе, ні підтримки ні допомоги, це все твої проблеми.. командної роботи там немає. Якщо ти зробила помилку, як я, якась завідуюча зі злом скаже "я бл**ь готова тебе вбити" і це було останньою краплею, положити своє здоров'я в цьому місці не збиралась.. Якщо людина на негативі, зла, егоїстична то вона вільється в це місце.. Якщо ти хижак, то виживеш. Багато разів чула що ссітєві магазини це просто жах.. я впевнилась сама.. Ніякі гроші цього не коштують, а тим більше ті копійки які вони платять за такий РАБський труд.
Переваги:
Єдина дівчина яка мені допомогла на стажуванні, Маша, дякую❤
Відгук про Сільпо за адресою Біла Церква, ул. Гордынского, 2а Заказал доставку в 14.00. Собирать начали около 20.00 Привезли около 22.00 Это сервис крутого магазина? Напишите что вам прикро, и как обычно ничего не делайте Позор. Хотя люди деньги заплатили, для вас главное, а на остальное наплевать.
Замовила вчора годині о 8 вечора батончики - в наявності було 5 і 8 штук (різні смаки), я замовила відповідно усе що було, замовлення пройшло без проблем, зранку приходжу забирати - виносить мені менеджер менше одиниць товару і каже таким неприємним голосом без будь якого розуміння типу ну ви ж розумієте їх за цей час вже купляли тому от вам... Читати відгук Замовила вчора годині о 8 вечора батончики - в наявності було 5 і 8 штук (різні смаки), я замовила відповідно усе що було, замовлення пройшло без проблем, зранку приходжу забирати - виносить мені менеджер менше одиниць товару і каже таким неприємним голосом без будь якого розуміння типу ну ви ж розумієте їх за цей час вже купляли тому от вам все що залишилось - не зрозуміло навіщо я бронювала замовлення на залишки якщо в результаті отримала менше одиниць тому що частину розкупили до того як почали збирати замовлення - залишилась неприємно вражена сервісом
Покупка пиццы в Сильпо закончилась отравление всей семьи Подумала случайно) но нет) через время решилась купить другой вид пиццы и опять в Сильпо на Березнике) результат-отравление ))) Так что покупка пиццы в Сильпо-это отравление на все 100%!!!
Відвідали магазин у с. Софіївська Борщагівка, Київська 1/102. Підхід Сільпо обманути покупця у законний спосіб та спонукати його придбати товар вражає. 1. Наприклад товар продається як акційний (зі скидкою 50+-%), при цьому покупець не звертає увагу, що написано маленькими літерами, і тільки в електронному чеку (в кращому випадку) - паперовий то не роздруковують- дізнається, що скидка діє при покупці онлайн.... Читати відгук Відвідали магазин у с. Софіївська Борщагівка, Київська 1/102. Підхід Сільпо обманути покупця у законний спосіб та спонукати його придбати товар вражає. 1. Наприклад товар продається як акційний (зі скидкою 50+-%), при цьому покупець не звертає увагу, що написано маленькими літерами, і тільки в електронному чеку (в кращому випадку) - паперовий то не роздруковують- дізнається, що скидка діє при покупці онлайн. Визнайте, чи багато з нас перевіряє ціну в електронному чеку біля каси, коли купляє доволі багато продуктів? (кокретні товари: десертні сирки, гриби-опеньки) 2. Замість яблук сорту Фуджі (ціна 60) продали яблука Гала (ціна 50). На вигляд розрізнити не зміг, на смак різницю знаю. Тобто все як у Ільфа та Петрова « Остап знал четыреста сравнительно честных способов отъёма денег». З точки зору закону не докопаєшся, напевне хтось і пишається, що є автором такого "маркетингового ходу". А з моральної? Чи ви задумувались, що на акційні товари орієнтуються пенсіонери та люди похилого віку, які навряд чи будуть купляти товари онлайн?
Відгук про Сільпо за адресою Бровари, ул. Киевская, д.241 Шановна адміністраціє мережі магазинів «Сільпо»! Хочу висловити своє обурення некоректною поведінкою чергової касирки, яка відмовилася нас обслуговувати, хоча ми підійшли до каси ще за дві хвилини до 00:00. Замість того, щоб розрахувати покупців, працівниця витратила час на розмови, пояснюючи, що вже не може нас обслуговувати, хоча охоронець магазину дозволив провести оплату. Ми не порушували жодних правил — магазин на той... Читати відгук Шановна адміністраціє мережі магазинів «Сільпо»! Хочу висловити своє обурення некоректною поведінкою чергової касирки, яка відмовилася нас обслуговувати, хоча ми підійшли до каси ще за дві хвилини до 00:00. Замість того, щоб розрахувати покупців, працівниця витратила час на розмови, пояснюючи, що вже не може нас обслуговувати, хоча охоронець магазину дозволив провести оплату. Ми не порушували жодних правил — магазин на той момент ще не був зачинений, а всі товари були вже вибрані та готові до розрахунку. Таке ставлення до клієнтів є неприпустимим, адже покупець має право на якісне й ввічливе обслуговування. Якщо працівник не бажає виконувати свої обов’язки або ставиться до них формально, можливо, йому варто переглянути своє ставлення до роботи або поступитися місцем тим, хто дійсно цінує клієнтів. Прошу розібратися в цій ситуації, провести відповідну роботу з персоналом та надати відповідь щодо результатів розгляду звернення. З повагою, Янушкевич Аліна 08.11.2025 23.58 Бровари, вул. Київська 241
Що тут сказати, магазин 99 у Львові люблю вас, так роботи деколи багато, бо великий магазин, але все супер, рекомендую, для когось може мала зарплата, але мої рідні, тут вам нескажуть працюйте на благо держави, а якщо Вам потрібно і коли, то поставлять оплачувану зміну, і керівництво тут супер, супер класне, тому від мене 5зірочок кожному з свого найріднішого магазину
Дякую магазину в апполло за приємне обслуговування, за добре ставлення до покупців з особливими потребами, особливо дякую касирці Марині Бабенко, яка завжди допомагає яка скласти продукти, завжди спокійна, ввічлива для людей, які мають вади руху це важливо, тому що коли треба зробити швидко, а ти не можеш це зробити, починаєш нервувати. І тут допомога касира дуже-дуже своєчасна.
Торгова мережа "Сільпо" - одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів. Мережа входить до складу торгово-промислової групи компаній України - Fozzy Group. Акції та знижки супермаркету Сільпо завжди радують своїх покупців. Оптову компанію Fozzy заснували в Києві в середині 1990-х четверо шкільних друзів, випускники Дніпропетровського металургійного інституту, - Володимир Костельман,... детальніше
Архітектура Вербицького 1
Не считают за людей
Доставка не працює
Обіцяють доставити- а послуги такої нема.
Буду переходити на іншу мережу
Неадекватна охоронці
Одна із найкращих робіт
Адміністрація та керівництво в Сільпо що в Нікольскому за час моєї роботи там завжди відносилися... Читати відгук Працювала в Сільпо по адресу м.Харків, вул.Пушкінська 2 (в Нікольскому). Проходила співбесіду на м.Научна - віднеслися з максимальною відповідальністю та швидко знайшли для мене вакансію в магазині який був до мене найблидче щоб не їхати на метро та добиратися зручно додому щоб було як.
Адміністрація та керівництво в Сільпо що в Нікольскому за час моєї роботи там завжди відносилися до мене як до людини та як до частини їх команди , завжди мені в усьому допомогали та відносилися до роботи максимально з повагою викладаючись навіть більше ніж на 100%.
Дають можливість людям у часи війни та в складні часи працювати та заробляти, почуваючись при цьому гідно.
Відмічу роботу керівника Захарова Максима, адміністрації та Анни що підбирає персонал, старших касирів Анни, Татьяни та Аліни - та поставлю найвищу оцінку та підчеркну їх професіоналізм та витрачені зусилля ! Дякую за співпрацю та бажаю всього найкращого в новому році!
Робота в Рівер молл
Это просто ужас
Все тупо жахливо
Дякую за зіпсовану вечерю
Не купуйте продукти з двома датами!
Обман при доставці
Вам точно не сюди
Сельпо не возвращает деньги, за отказ от товара
ШАХРАЇ ТА БРЕХУНИ
Гнилий гранат
Купили гранат, ззовні красивий, а в середині повністю гнилий.
Скарга жахливе обслуговування
Місто Харків, проспект Людвіга Свободи 30
Подзвонив комплектувальник та повідомив, що тарілок які я замовляла... Читати відгук Робила замовлення продовжу 2 років постійно. Але останні рази доставка це прости жах. То кур'єр приносить неповні замовлення - невистачає 1-3товарів у пакет. То комплектувальник замість товару що замовила клаще щось інше, та не передзвонює та не попереджає. Цей раз робила замовлення в замовлені були тарілки білі, авокадо та інші продукти.
Подзвонив комплектувальник та повідомив, що тарілок які я замовляла він не бачить, може запропонувати Мені чорні такі ж самі. На питання "скільки вони коштують" відповів "так само". Лише в чеку я побачила, що тарілки які мені прийшли були дорожчі. А на сайті були у наявності білі. І це лише пів біди. Авокадо яке поклали у замовлення було пом'яте, у розрізі коричневе, на смак гірчить.
Намагалась зв' язатись із підтримкою, а мене" морозять" вже другий день пишуть що "всі консультанти зайняті" і в них черга по онлайн-зверненням
Аферисты с РФ
Риба з терміном придатності 4.5 годин
Замовлення що було оформлено 23.11. Привезли червону рибу на суму 523.95. Термін придатності тої риби 4.5 години! Запакована 23.11 в 17.25, а вжити до 23.11 23.59! Як це розуміти? Я вчора 24.11 хотіла її готувати, відкрила пакет, а вона воняє і навіть на вигляд уся рихла і слизька. Тобто це нормально привезти клієнту товар з терміном 4.5 години???!!!... Читати відгук
Замовлення що було оформлено 23.11. Привезли червону рибу на суму 523.95. Термін придатності тої риби 4.5 години! Запакована 23.11 в 17.25, а вжити до 23.11 23.59! Як це розуміти? Я вчора 24.11 хотіла її готувати, відкрила пакет, а вона воняє і навіть на вигляд уся рихла і слизька. Тобто це нормально привезти клієнту товар з терміном 4.5 години???!!! У вас там на відділі риби хто працює? Та людина не розуміла, що запаковує вже поганий товар??? А збиральниця не розуміла, що бере вже зіпсований товар??? Тобто на клієнта наплювати? На якість товару наплювати? На враження від магазинів Сільпо і доставки Сільпо напоювати? Аби тільки клієнт заплатив???
Погане ставлення до клієнта
Того ж вечора я оформила нове замовлення на ранок, із доставкою з 10:30 до 12:00. І знову та сама ситуація — замовлення почали збирати... Читати відгук Я не знаю, що у вас сталося, але це просто жах. Замовила покупку 22.11.2025 о 14:00. Ваші працівники збирали її цілий день, а ввечері о 21:40 подзвонили й повідомили, що частини товарів уже немає в наявності.
Того ж вечора я оформила нове замовлення на ранок, із доставкою з 10:30 до 12:00. І знову та сама ситуація — замовлення почали збирати вже після 12-ї години дня.
Але “вишенька на торті” — я ніколи не замовляю по одній позиції, завжди беру по кілька одиниць товару, а ваші працівники зібрали по одній. Найголовніше — я замовила салат, а приїхала порція всього 108 грамів. Це просто смішно.
Жахливе ставлення до клієнта. Більше не буду робити замовлення в Сільпо.
Треш!!!Треш!!!
Мошенничество
Вишгород, Набережна 11, робота в Сільпо жахлива.
Доставка заказа
Это сервис крутого магазина?
Напишите что вам прикро, и как обычно ничего не делайте
Позор.
Хотя люди деньги заплатили, для вас главное, а на остальное наплевать.
Жахливий сервіс самовивозу
Некачественный товар
Подумала случайно) но нет) через время решилась купить другой вид пиццы и опять в Сильпо на Березнике) результат-отравление )))
Так что покупка пиццы в Сильпо-это отравление на все 100%!!!
Намагаються обманути
1. Наприклад товар продається як акційний (зі скидкою 50+-%), при цьому покупець не звертає увагу, що написано маленькими літерами, і тільки в електронному чеку (в кращому випадку) - паперовий то не роздруковують- дізнається, що скидка діє при покупці онлайн.... Читати відгук Відвідали магазин у с. Софіївська Борщагівка, Київська 1/102. Підхід Сільпо обманути покупця у законний спосіб та спонукати його придбати товар вражає.
1. Наприклад товар продається як акційний (зі скидкою 50+-%), при цьому покупець не звертає увагу, що написано маленькими літерами, і тільки в електронному чеку (в кращому випадку) - паперовий то не роздруковують- дізнається, що скидка діє при покупці онлайн. Визнайте, чи багато з нас перевіряє ціну в електронному чеку біля каси, коли купляє доволі багато продуктів?
(кокретні товари: десертні сирки, гриби-опеньки)
2. Замість яблук сорту Фуджі (ціна 60) продали яблука Гала (ціна 50). На вигляд розрізнити не зміг, на смак різницю знаю.
Тобто все як у Ільфа та Петрова
« Остап знал четыреста сравнительно честных способов отъёма денег».
З точки зору закону не докопаєшся, напевне хтось і пишається, що є автором такого "маркетингового ходу". А з моральної? Чи ви задумувались, що на акційні товари орієнтуються пенсіонери та люди похилого віку, які навряд чи будуть купляти товари онлайн?
Шановна адміністраціє мережі магазинів «Сільпо»! Хочу висловити своє обурення некоректною поведінкою
Супер робота
Подяка касиру