Сільпо відгуки

Відгуки покупців
Сільпо
1.7 5
3889 відгуків / 1019458 переглядів
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Все чудово .

Гость Гость вівторок, 4 листопада
Дуже подобається супермаркет «Сільпо»! Завжди свіжі продукти, великий вибір і приємна атмосфера. Персонал ввічливий і привітний, у магазині чисто та зручно. Часто бувають акції й знижки. Ідеальне місце для щоденних покупок! 🌿🛒
---

Збирання та використання особистих даних

Автор Автор вівторок, 4 листопада
Просто феєричні довбо*оби. Замовлення ВДРУГЕ було перенесено виключно за ініціативою самого магазину, ніхто мені нічого не повідомив, звісно). Це просто верх цинізму, подумала я. І вирішила видалитися з програми Сільпо. Звернулась до оператора щоб видалили мої особисті дані. А ви колись читали, які дані про Вас збирає СІЛЬПО? ВСІ. Включно з даними про телефон, його ідентифікатор, марку та модель телефону,... Читати відгук Просто феєричні довбо*оби. Замовлення ВДРУГЕ було перенесено виключно за ініціативою самого магазину, ніхто мені нічого не повідомив, звісно). Це просто верх цинізму, подумала я. І вирішила видалитися з програми Сільпо. Звернулась до оператора щоб видалили мої особисті дані. А ви колись читали, які дані про Вас збирає СІЛЬПО? ВСІ. Включно з даними про телефон, його ідентифікатор, марку та модель телефону, ТА ІНШІ НЕОБХІДНІ ДАНІ (це я цитую з сайту), а от які самі-здогадайтесь самі. Ніхто не дасть відповіді на це питання
Оператори просто кончені, їм до одного місця що Ви там пишете. Просто завершують розмову коли захочуть. Брешуть, як хочуть. Такого пофігістичного ставлення ще треба пошукати. Все добре поки Ви їм залишаєте гроші в магазині) Мої дані ніхто не видалив, звісно. І їх,до того ж, було передано невідомим третім сторонам)) Що ж, побачимось в суді
Недоліки:
  1. - збирання та доставка товару
  2. - введення в оману покупців
  3. - (!) незаконне поводження з персональними даними
  4. - абсолютною пофігістична служба підтримки

Балабонусы от балаболов

Гость Гость понеділок, 3 листопада
При заказе онлайн балобонусами нельзя воспользоваться. Звоню на горячую линию, чтобы узнать как ими воспользоваться. Балабол на горячей линии сказал что при оплате они автоматически списываются. Делаю заказ прихожу в магазин, жду пока тормоз выдаст заказ и хочу оплатить, на что слышу что балобонусами нельзя воспользоваться.
Это какими надо быть долб****ми чтобы предоставлять такой сервис в 2025?

Загалом все добре і оффлайн, і онлайн

Юлія Юлія неділя, 2 листопада
І з замовленнями на виніс, і з доставкою зазвичай все добре. Персонал в основному ввічливий і професійний, товар гарний. Може пару раз було що гнилувату капусту клали в онлайн-замовлення.

Драгоманова 10, касир Юлія Рогатина

Гость Гость неділя, 2 листопада
Хочу висловити своє невдоволення обслуговуванням на касі. Касир Юлія Рогатина зверталася до мене на "ти", що є неприпустимим у сфері обслуговування. Крім того, пакет та продукти просто кидає. Такі дрібниці справляють негативне враження про весь заклад.
Прошу звернути увагу на культуру спілкування персоналу та провести додатковий інструктаж щодо стандартів обслуговування клієнтів.

Жахливий продукт

Юлія Юлія п'ятниця, 31 жовтня

Жах просто
Купили називається гранат, а він повністю гнилий
Продаж продуктів жахливий

паскудне обслуговування піцейоло

Максим Максим середа, 29 жовтня
 Відгук про Сільпо за адресою Київ, ул. Шептицкого, 4 ужасне обслуговування,піцайоло мало того що обідає не потграфіку,так + до того дуже повільна,як не прийду завжди море заказів

Сільпо. Скриня.

Віталій Віталій вівторок, 28 жовтня
 Відгук про Сільпо за адресою Львів, ул. Шевченка, 358а Сьогодні стався інцидент. Магазин Львів Скриня,. Я випадково розбив банку квасолі прямо на касі. І як не дивно, адміністратор сказала взяти взамін іншу банку. Дріб'язок, але приємно.

Вонючее мясо!

Гость Гость вівторок, 28 жовтня
Купила запечатанные свиные рёбрышки. По дате все замечательно,ещё 3 дня годные. Но открыв упаковку ужаснулись запаху!!! Работники магазина просто поменяли дату( ценник).Не хватает слов и матов!!! Разве так можно!? Делаю выводы,что кроме фирменных запечатанных товаров там больше ничего нельзя покупать.

М"ясний відділ у брудному магазині Київ, вул. Вершигори Петра, 1

Пенсіонер Пенсіонер вівторок, 28 жовтня
Хто не роздивився - це підклали такі індичі стегна. Більша частина м"якоті відрізана і залишена кістка з залишками м"яса. Ще і смердюче виявилось. Супорт покриває цих крадіїв. Може власник їм ще і дякує за таке.
Недоліки:
  1. Обман і ошукування майже на всьому
  2. Повна безкарність

Шок!!!! Шахрайство у доставці Сільпо!

Тетяна Тетяна вівторок, 28 жовтня
Сьогодні здійснили онлайн покупку у Сільпо, Луцьк, збирали на Рівенській. Згодом прийшло повідомлення , що замовлення доставлено!!!! Нам нічого не доставили!!! Не телефонували!!!Просто пограбували в такий спосіб. Це шахрайство !!! Що відбувається у моєму місті!!? Чат-бот робить відписки!
Переваги:
  1. Немає
Недоліки:
  1. Гроші за товар сплачено
  2. Товар не доставлено
  3. Гроші і продукти вкрадено

Черга в за сигаретами

Максим Максим понеділок, 27 жовтня
Стою в черзі до каси за сигаретами, приблизно 19.00, відпускає 1-а люди друга в хот догах щось викладає, а черга людей 7-8м приблизно. Я питаю, можете колезі допомогти, вона каже ні з недуже приємним обличчя, я зрозумів її відповідь, через пару хвилин друга підійшла подивилася на чергу щось пару слів перекинулась і пішла. До чого веду, каса за сигаретами, а... Читати відгук Стою в черзі до каси за сигаретами, приблизно 19.00, відпускає 1-а люди друга в хот догах щось викладає, а черга людей 7-8м приблизно. Я питаю, можете колезі допомогти, вона каже ні з недуже приємним обличчя, я зрозумів її відповідь, через пару хвилин друга підійшла подивилася на чергу щось пару слів перекинулась і пішла. До чого веду, каса за сигаретами, а в основна стоїть черга з продуктами ,тортами....колектив дружній дивлюсь...:)))і виникло таке відчуття що кожен сам по собі працює, немає ні поваги, ні відданості до своєї роботи якось так...Це Ірпінь, вул.центральна. нічого поганого не трапилось но провести бесіду про команду треба було б...це моя думка.
Переваги:
  1. Стояв не довго...
Недоліки:
  1. Немає поваги...

Вінниця: якість збирання замовлення

Марія Марія субота, 25 жовтня
Замовляю доставку товарів щотижня вже протягом року. Спочатку все було добре, часом були нюанси (щось забули покласти чи переплутали, добили окремим чеком і тд) - але я людина неконфліктна і ставилась з розумінням, щось що було потрібне довозили протягом дня, коли їм було зручно - я погоджувалась якщо мені це пасувало. АЛЕ! Останні декілька місяців (півтора десь) це жах!!!
Я... Читати відгук
Замовляю доставку товарів щотижня вже протягом року. Спочатку все було добре, часом були нюанси (щось забули покласти чи переплутали, добили окремим чеком і тд) - але я людина неконфліктна і ставилась з розумінням, щось що було потрібне довозили протягом дня, коли їм було зручно - я погоджувалась якщо мені це пасувало. АЛЕ! Останні декілька місяців (півтора десь) це жах!!!
Я можу зрозуміти багато що і людський фактор і завантаженість, але коли це кожного разу - це вже якась систематичність !
Відмова у довезенні товару(комплектувальник неуважний, вже третє замовлення підряд) хоча магазин ще працював 4 години, а мій будинок 5 хв їзди від магазину- я вважаю це не клієнтоорієнтовано. А гнилі товари!!! я взагалі мовчу! Це повний треш! Пів пакета гнилих помідор.
А сьогодні всі овочі у пакеті просто розкидані (бо пакети не завʼязали) і всі інші товари в болоті. Цікаво чи сам комплектувальник хотів би отримати таку доставку собі? Сильпо - Вінниця: якість збирання замовлення

Жахлива робота онлайн замовлень і доставки!

Гость Гость п'ятниця, 24 жовтня
Замовила продукти на значну суму через додаток “Сільпо”, перебуваючи за кордоном. Це мав бути подарунок для літньої людини на день народження — щоб усе необхідне доставили додому, і вона могла спокійно приготуватися до приходу гостей, не бігаючи по магазинах.
Замовлення зробила завчасно, напередодні, і чітко обрала час доставки з 11:00 до 12:30. Отримала підтвердження саме з цим часовим інтервалом. Для... Читати відгук
Замовила продукти на значну суму через додаток “Сільпо”, перебуваючи за кордоном. Це мав бути подарунок для літньої людини на день народження — щоб усе необхідне доставили додому, і вона могла спокійно приготуватися до приходу гостей, не бігаючи по магазинах.

Замовлення зробила завчасно, напередодні, і чітко обрала час доставки з 11:00 до 12:30. Отримала підтвердження саме з цим часовим інтервалом. Для мене це було принципово, адже гості мали прийти вже ввечері, і потрібно було встигнути приготувати страви.

У день доставки — жодного дзвінка, жодного повідомлення. Коли я зателефонувала, виявилося, що доставки немає, а в додатку товар навіть не був зібраний! Довелося витрачати свій час (у мене це була ніч!) і півтори години писати в чат підтримки, щоб з’ясувати ситуацію.

На жаль, чат підтримки не лише не допоміг, а й ще більше роздратував. Замість реальної допомоги мене почали звинувачувати, що нібито через те, що я робила замовлення із-за кордону, був вказаний “неправильний” час. Це неправда, адже у підтвердженні доставки чітко зазначено 11:00–12:30. Відповіді у чаті були формальні, шаблонні, без жодного співчуття чи бажання вирішити проблему. Складається враження, що це був бот, а не жива людина.

Після півтори години листування мені ще й запропонували зробити нове замовлення і доплатити за швидку доставку! Це виглядало як знущання.
Зрештою я скасувала замовлення, бо вже не мала жодної впевненості, що наступного разу не станеться те саме.

Підсумок: зіпсований сюрприз, зіпсовані нерви, зірвані плани, витрачений час і повна відсутність у компанії Сильпо - Жахлива робота онлайн замовлень і доставки! бажання вирішити проблему.
Нікому не раджу користуватися доставкою “Сільпо” — це був мій перший і останній досвід із цим сервісом.

Онлайн заказ

Гость Гость четвер, 23 жовтня
 Відгук про Сільпо за адресою Київ, Харьковское шоссе, 168 Сделал первый заказ и на сайте выдало что будет готов 20:30-21:00. В 20:06 приходит смс что "Ваш заказ готов". Прихожу в 20:25, на кассе никого, на звонок который на кассе не подходят, на телефон который в смс указан тоже не отвечают, люди уже подходят, а на кассе никого. Причем работники ходят мимо и морозятся. В итоге подошла девушка, выдает корзину... Читати відгук Сделал первый заказ и на сайте выдало что будет готов 20:30-21:00. В 20:06 приходит смс что "Ваш заказ готов". Прихожу в 20:25, на кассе никого, на звонок который на кассе не подходят, на телефон который в смс указан тоже не отвечают, люди уже подходят, а на кассе никого. Причем работники ходят мимо и морозятся. В итоге подошла девушка, выдает корзину в которой нет 1 позиции не самой дешевой, на что она сказала: "Что все есть". Хорошо что я помню что заказывал и проверял, а если бы не проверил? То так и выдали бы по чеку без товара? Пришлось еще ждать пиццу которая в заказе, как сказали 10 минут, но по факту дольше.

Дома увидел что пицца ужасного качества, вместо нормальной курицы какие-то отрезки шинки со шкурками, сыра практически нет, ну это вопрос к добросовестности повара. На Харьковском шоссе 144 с качеством пиццы ок, здесь же рулетка!

С момента прихода в магазин прошло 25 минут прежде чем я получил заказ! Зачем присылать смс если заказ не готов? Почему работники и собирают заказ и на кассу подходят? Неужели нельзя чтобы один человек был на кассе, а сборщики занимались сбором заказов? Сервис дно!

Жахлива якість обслуговування магазину онлайн

Анна Анна п'ятниця, 17 жовтня
 Відгук про Сільпо за адресою Житомир, пл. Житний рынок, 1 Житомир, сільпо що на Житньому.Вже неодноразово стикаюсь з тим , що при замовленні доставки товар в чеку дорожчий , ніж на пакеті. Чому так???Поясніть!!! Є такий що співпадає, але в основному в чеку на 2,5 , а то й 10 гривень більший. І коли товару замовляєш не мало , то виходиш в мінус 30-50гривень. І скільки скарг не писала ,... Читати відгук Житомир, сільпо що на Житньому.Вже неодноразово стикаюсь з тим , що при замовленні доставки товар в чеку дорожчий , ніж на пакеті. Чому так???Поясніть!!! Є такий що співпадає, але в основному в чеку на 2,5 , а то й 10 гривень більший. І коли товару замовляєш не мало , то виходиш в мінус 30-50гривень. І скільки скарг не писала , толку нуль. Чому такого свавілля немає на Грушевського. І чому не можна обрати магазин при замовленні?

Жахливі магазини в м Хмельницький

Анастасія Анастасія п'ятниця, 17 жовтня
Будь ласка, зверніть увагу на якість роботи магазинів у місті Хмельницький.
В одному смердить завжди наче трупи зберігають( по вул старокостянтинівське, давно пора зробити ремонт чи зачинити) в іншому хаос і безлад. Розповіді від людей що там таргани бігають. ( Степана Бандери)
Конкретно сьогодні, магазин на Свободи, мав би бути кращий магазин, обвітряне мʼясо , на вигляд не... Читати відгук
Будь ласка, зверніть увагу на якість роботи магазинів у місті Хмельницький.
В одному смердить завжди наче трупи зберігають( по вул старокостянтинівське, давно пора зробити ремонт чи зачинити) в іншому хаос і безлад. Розповіді від людей що там таргани бігають. ( Степана Бандери)
Конкретно сьогодні, магазин на Свободи, мав би бути кращий магазин, обвітряне мʼясо , на вигляд не свіже, на запитання що робити . Якщо я хочу свіжий фарш, - відповідь, не беріть, хтось інший купить. В нас все розбирають.
Але чому не слідкувати за якістю і станом продуктів с чистотою і охайністю магазинів. Раніше туди було приємно заходити, і гарні продукти .

Жахливе ставлення до клієнтів

Анна Анна четвер, 16 жовтня
Замовлення зробила онлайн вранці на певний час, самовільно перенесли час двічі, і в результаті на пізній вечір. Половини товарів, замовлених завчасно вже не було. Декілька разів забували покласти вже оплачені товари
Переваги:
  1. Якість товарів
Недоліки:
  1. Некоректна робота онлайн доставки, самовільне перенесення часу, забувають покласти уже оплачений товар. На гарячій лінії неможливо нічого добитися. Не цінять клієнта

Жахливе ставлення

Олександр Олександр вівторок, 14 жовтня
 Відгук про Сільпо за адресою Київ, просп. Григоренко, 23 Спочатку привозили товари не належної якості та не правильно запаковували , переносили доставки не попереджуючи , потім нараховували пропозиції, в якості вибачень, по факту потім їх зняли , спочатку не попередивши , через три тижні я тільки вияснив що не так , як тільки я почав подавати заявки що вони не праві , просто взяли і заблокували акаунт. Оператори хамовиті... Читати відгук Спочатку привозили товари не належної якості та не правильно запаковували , переносили доставки не попереджуючи , потім нараховували пропозиції, в якості вибачень, по факту потім їх зняли , спочатку не попередивши , через три тижні я тільки вияснив що не так , як тільки я почав подавати заявки що вони не праві , просто взяли і заблокували акаунт. Оператори хамовиті , менеджери в них сидять некомпетентні.
Сама погана мережа яка тільки може бути . Дуже не рекомендую

Жахливий сервіс

Гость Гость вівторок, 14 жовтня
Вчора 11:20 у Сільпо робив онлайн замовлення #30149306 з самовивозом в 21:00-21:30.
До 21:00 моє замовлення так і не значилось зібраним. Коли я прийшов отримати замовлення в 21:20 мені повідомили що товару не має в наявності його розкупили за день. Коли я запитав чому мені не відклали зранку мені заявили ну ви ж не оплатили.
Що? 😮
Читати відгук
Вчора 11:20 у Сільпо робив онлайн замовлення #30149306 з самовивозом в 21:00-21:30.
До 21:00 моє замовлення так і не значилось зібраним. Коли я прийшов отримати замовлення в 21:20 мені повідомили що товару не має в наявності його розкупили за день. Коли я запитав чому мені не відклали зранку мені заявили ну ви ж не оплатили.
Що? 😮
Я зробив замовлення і вказав оплата в магазині.
Питання навіщо такий сервіс якщо він не працює???

Онлайн-замовлення Сільпо.

Сергій Сергій понеділок, 13 жовтня
Проблеми з формуванням замовлень на сайті онлайн-замовлень. Відібраний товар неодноразово прямо на очах зникав до оформлення. Налагодьте работу сайта таким чином, аби те, що відібрав клієнт, було неможливо скоректувати працівниками Сільпо.
Переваги:
  1. Якість товару
Недоліки:
  1. Аж занадто велика сумма (1599 грн.) для замовлення безкоштовної доставки.

Работа ужасная

Гость Гость понеділок, 13 жовтня
Хотела устроится работать сборщиком, мне назначили собеседование, я пришла, меня провели в кабинет, спрашиваю «на какую вы вакансию хотите?» я отвечаю, и они говорят что такой вакансии у них сейчас нету. КАРЛ ЗАЧЕМ ТОГДА НУЖНО БЫЛО НАЗНАЧАТЬ СОБЕСЕДОВАНИЕ, Женщина которая всем этим заведует конечно рассказала мне что нужно делать на этой вакансии, какие у меня будут обязанности, и сказала все,... Читати відгук Хотела устроится работать сборщиком, мне назначили собеседование, я пришла, меня провели в кабинет, спрашиваю «на какую вы вакансию хотите?» я отвечаю, и они говорят что такой вакансии у них сейчас нету. КАРЛ ЗАЧЕМ ТОГДА НУЖНО БЫЛО НАЗНАЧАТЬ СОБЕСЕДОВАНИЕ, Женщина которая всем этим заведует конечно рассказала мне что нужно делать на этой вакансии, какие у меня будут обязанности, и сказала все, идите, вам напишут, ничего у меня не спросила, ни возраст ни опыт, на мои вопросы она просто начинала смеяться во весь голос и переводить тему, потому что у неё не было ответа, вроде пожилая женщина а так себя ведёт, это город Киев, подольский район Вы думаете мне кто то написал после этого? нет! Написала я, спросила что там по поводу работы, меня неделю игнорируют. Сделала выводы, и больше с этим магазином связываться не хочу, я удалила приложение Сильпо, больше ни доставками ни ходить в этот магазин я не буду. Фу

Дякую за роботу

Гость Гость неділя, 12 жовтня
Сільпо в м.Чернігів ТЦ Голівуд.
Хочу написати відгук про відділ випічки, працівницю Оксану= це просто унікальна людина з нереальною харизмою, знайти до кожного підхід не так то і просто, сказати пару влучних слів, допомогти обрати і звісно ж побажання гарного дня та настрою,, )))))
Ти дивишся на таких людей і розумієш що навіть пару слів може принести позитив на... Читати відгук
Сільпо в м.Чернігів ТЦ Голівуд.

Хочу написати відгук про відділ випічки, працівницю Оксану= це просто унікальна людина з нереальною харизмою, знайти до кожного підхід не так то і просто, сказати пару влучних слів, допомогти обрати і звісно ж побажання гарного дня та настрою,, )))))
Ти дивишся на таких людей і розумієш що навіть пару слів може принести позитив на весь день
Зараз час і так не простий, люди без настрою, новини навколо тільки сумні.
От представте, то повітряні тривоги, то світла не має, то води, то сутками над головами літає смерть.

Два дні не виконали доставку, м Дніпро

Сергій Сергій субота, 11 жовтня
Сільпо Дніпро - це просто дніще
Два дні поспіль робив замовлення, так і не доставили.
Причому в перший дееь відображалося, що замовлення в дорозі, зателефонував кур'єру, він каже замовлення позначили, як в доставці, але не видали йому.
На другий день, знову замовив, декілька разів телефонував, уточнював, кажуть все нормально. По ітогу, теж саме, так і не доставили.
Сільпо в Дніпро... Читати відгук
Сільпо Дніпро - це просто дніще
Два дні поспіль робив замовлення, так і не доставили.
Причому в перший дееь відображалося, що замовлення в дорозі, зателефонував кур'єру, він каже замовлення позначили, як в доставці, але не видали йому.
На другий день, знову замовив, декілька разів телефонував, уточнював, кажуть все нормально. По ітогу, теж саме, так і не доставили.
Сільпо в Дніпро це просто лайно.

Жахливе ставлення до працівників

Микола Микола вівторок, 7 жовтня
м Івано-Франківськ, Вовчинецька 225а маг."Сільпо"
Жахливе ставлення завідуючої магазином до працівників,вони повинні все і відразу незважаючи на свої обов'язки і робочий час
В магазині безлад,акційних товарів в торговому залі ніколи немає
Переваги:
  1. Дружній колектив
Недоліки:
  1. Завідуюча некомпетентна

Не цінете свій час і хочете зневаги, тоді вам до нас! Тільки в Сільпо!

Олександр Олександр 4 жовтня, 2025 год
Напевно найгірша організація інтернет замовлень, яка існує! Особливо, якщо хочете придбати акційний товар. Тоді у вас є чудова можливість пограти в лотерею, чи спрацює вона у вас, чи як завжди у вас з карти знімуть повну вартість товару, під час його отримання, в надії, що ви не звернете увагу на чек і підете додому, а там вже змиритись. І так... Читати відгук Напевно найгірша організація інтернет замовлень, яка існує! Особливо, якщо хочете придбати акційний товар. Тоді у вас є чудова можливість пограти в лотерею, чи спрацює вона у вас, чи як завжди у вас з карти знімуть повну вартість товару, під час його отримання, в надії, що ви не звернете увагу на чек і підете додому, а там вже змиритись. І так постійно! Вивчайте на пам'ять правила проведення, телефонуйте і пишіть в службу підтримки, яка буде вас запевняти, що ви все замовили правельна і у вас все обов'язково спрацює! Але ми все одно постараємося вас кинути!
Но сам персонал в магазині позитивний, завжди вас підтримає морально, після того, як вас наї...ало Сільпо.
Яке щастя, що трохи далі відкрилось АТБ, тепер це сміттєзвалище можна минати.
Переваги:
  1. - Позитивний персонал;
Недоліки:
  1. - Сільпо є Сільпо!

Памело не брати!

Гость Гость 3 жовтня, 2025 год
Ганьба тим манагерам, хто допустив таке памело до закупівлі і подальшого продажу. Це відверто гидкий і непридатний продукт. І інакше, як за якісь відкати від постачальників в закупівлю і продаж це лайно допустити в продаж манагери не мали права. Ну а споживачі жеріть, ззовні то воно нормальне)))

Погана якість мʼяса

Гость Гость 3 жовтня, 2025 год
Добрий день!Купляли неодноразово м’ясо (свинину) у магазинах Вашої мережі,вонюче та погане на смак,схоже на мʼясо кнурів.Навіть спеції не перебивають цю гидоту!В магазинах запаковують у пакети,це зрозуміли тільки коли приносили до дому!Вибачте,гроші викинуті на вітер!Міняйте постачальника

О самом Сильпо на Семена Палия, 93 а Одесса

алена алена 30 вересня, 2025 год
Перестроили магазин - сделали в а-ля вампир, черный, черный магазин, черная плитка, заходить неприятно, ценники сделали мелкие, наверное чтобы не читали, а так брали, буквы мелкие, поменяли везде подсветку - установили неправильно на каждой витрине, сделали настолько яркой и неудобной - бьет в глаза, до товара не доходишь глазами, поставили пару касс с живыми продавцами, сканера для проверки цен нету.
Читати відгук
Перестроили магазин - сделали в а-ля вампир, черный, черный магазин, черная плитка, заходить неприятно, ценники сделали мелкие, наверное чтобы не читали, а так брали, буквы мелкие, поменяли везде подсветку - установили неправильно на каждой витрине, сделали настолько яркой и неудобной - бьет в глаза, до товара не доходишь глазами, поставили пару касс с живыми продавцами, сканера для проверки цен нету.
Был же нормальный большой магазин до перестройки, большой, со светлой плиткой, весь светлый, было здорово ходить, даже если и не надо ничего, все равно зайдешь посмотреть да и купишь что-то. Сейчас захожу крайне редко, может раз в 3 месяца, за водой 6л

Застосунок глючний

Гость Гость 28 вересня, 2025 год
Не знаходить всі товари, а головне, не приходять чеки!
А добре, що встановили сканер товарів та можна замовляти товар
Переваги:
  1. Є можливість замовити, є сканер цін
Недоліки:
  1. "Не бачить" чеків
Сільпо
Торгова мережа "Сільпо" - одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів. Мережа входить до складу торгово-промислової групи компаній України - Fozzy Group. Акції та знижки супермаркету Сільпо завжди радують своїх покупців.
Оптову компанію Fozzy заснували в Києві в середині 1990-х четверо шкільних друзів, випускники Дніпропетровського металургійного інституту, - Володимир Костельман,... детальніше

Рейтинг 1.7 з 5 на підставі 3889 відгуків
Продовольчі супермаркети
Посад, Харьков
Посад, Харьков

Рейтинг: 1.5
313 відгуків
Novus
Novus

Рейтинг: 2
1502 відгука
ФОРА
ФОРА

Рейтинг: 2.4
1989 відгуків
ТРЦ Ривьера Шоппинг Сити
ТРЦ Ривьера Шоппинг Сити

Рейтинг: 2.9
20 відгуків
Дон Маре. Рыбный маркет
Дон Маре. Рыбный маркет

Рейтинг: 2
52 відгука
Varus market, Киев
Varus market, Киев

Рейтинг: 1.4
213 відгуків
Супермаркет Рукавичка
Супермаркет Рукавичка

Рейтинг: 1.9
277 відгуків
​Сеть магазинов "Мясомаркет"
​Сеть магазинов "Мясомаркет"

Рейтинг: 1.5
59 відгуків
Эко - маркет
Эко - маркет

Рейтинг: 3.9
1529 відгуків