Відгук про Сільпо за адресою Біла Церква, ул. Гордынского, 2а Заказал доставку в 14.00. Собирать начали около 20.00 Привезли около 22.00 Это сервис крутого магазина? Напишите что вам прикро, и как обычно ничего не делайте Позор. Хотя люди деньги заплатили, для вас главное, а на остальное наплевать.
Замовила вчора годині о 8 вечора батончики - в наявності було 5 і 8 штук (різні смаки), я замовила відповідно усе що було, замовлення пройшло без проблем, зранку приходжу забирати - виносить мені менеджер менше одиниць товару і каже таким неприємним голосом без будь якого розуміння типу ну ви ж розумієте їх за цей час вже купляли тому от вам... Читати відгук Замовила вчора годині о 8 вечора батончики - в наявності було 5 і 8 штук (різні смаки), я замовила відповідно усе що було, замовлення пройшло без проблем, зранку приходжу забирати - виносить мені менеджер менше одиниць товару і каже таким неприємним голосом без будь якого розуміння типу ну ви ж розумієте їх за цей час вже купляли тому от вам все що залишилось - не зрозуміло навіщо я бронювала замовлення на залишки якщо в результаті отримала менше одиниць тому що частину розкупили до того як почали збирати замовлення - залишилась неприємно вражена сервісом
Покупка пиццы в Сильпо закончилась отравление всей семьи Подумала случайно) но нет) через время решилась купить другой вид пиццы и опять в Сильпо на Березнике) результат-отравление ))) Так что покупка пиццы в Сильпо-это отравление на все 100%!!!
Відвідали магазин у с. Софіївська Борщагівка, Київська 1/102. Підхід Сільпо обманути покупця у законний спосіб та спонукати його придбати товар вражає. 1. Наприклад товар продається як акційний (зі скидкою 50+-%), при цьому покупець не звертає увагу, що написано маленькими літерами, і тільки в електронному чеку (в кращому випадку) - паперовий то не роздруковують- дізнається, що скидка діє при покупці онлайн.... Читати відгук Відвідали магазин у с. Софіївська Борщагівка, Київська 1/102. Підхід Сільпо обманути покупця у законний спосіб та спонукати його придбати товар вражає. 1. Наприклад товар продається як акційний (зі скидкою 50+-%), при цьому покупець не звертає увагу, що написано маленькими літерами, і тільки в електронному чеку (в кращому випадку) - паперовий то не роздруковують- дізнається, що скидка діє при покупці онлайн. Визнайте, чи багато з нас перевіряє ціну в електронному чеку біля каси, коли купляє доволі багато продуктів? (кокретні товари: десертні сирки, гриби-опеньки) 2. Замість яблук сорту Фуджі (ціна 60) продали яблука Гала (ціна 50). На вигляд розрізнити не зміг, на смак різницю знаю. Тобто все як у Ільфа та Петрова « Остап знал четыреста сравнительно честных способов отъёма денег». З точки зору закону не докопаєшся, напевне хтось і пишається, що є автором такого "маркетингового ходу". А з моральної? Чи ви задумувались, що на акційні товари орієнтуються пенсіонери та люди похилого віку, які навряд чи будуть купляти товари онлайн?
Відгук про Сільпо за адресою Бровари, ул. Киевская, д.241 Шановна адміністраціє мережі магазинів «Сільпо»! Хочу висловити своє обурення некоректною поведінкою чергової касирки, яка відмовилася нас обслуговувати, хоча ми підійшли до каси ще за дві хвилини до 00:00. Замість того, щоб розрахувати покупців, працівниця витратила час на розмови, пояснюючи, що вже не може нас обслуговувати, хоча охоронець магазину дозволив провести оплату. Ми не порушували жодних правил — магазин на той... Читати відгук Шановна адміністраціє мережі магазинів «Сільпо»! Хочу висловити своє обурення некоректною поведінкою чергової касирки, яка відмовилася нас обслуговувати, хоча ми підійшли до каси ще за дві хвилини до 00:00. Замість того, щоб розрахувати покупців, працівниця витратила час на розмови, пояснюючи, що вже не може нас обслуговувати, хоча охоронець магазину дозволив провести оплату. Ми не порушували жодних правил — магазин на той момент ще не був зачинений, а всі товари були вже вибрані та готові до розрахунку. Таке ставлення до клієнтів є неприпустимим, адже покупець має право на якісне й ввічливе обслуговування. Якщо працівник не бажає виконувати свої обов’язки або ставиться до них формально, можливо, йому варто переглянути своє ставлення до роботи або поступитися місцем тим, хто дійсно цінує клієнтів. Прошу розібратися в цій ситуації, провести відповідну роботу з персоналом та надати відповідь щодо результатів розгляду звернення. З повагою, Янушкевич Аліна 08.11.2025 23.58 Бровари, вул. Київська 241
Що тут сказати, магазин 99 у Львові люблю вас, так роботи деколи багато, бо великий магазин, але все супер, рекомендую, для когось може мала зарплата, але мої рідні, тут вам нескажуть працюйте на благо держави, а якщо Вам потрібно і коли, то поставлять оплачувану зміну, і керівництво тут супер, супер класне, тому від мене 5зірочок кожному з свого найріднішого магазину
Дякую магазину в апполло за приємне обслуговування, за добре ставлення до покупців з особливими потребами, особливо дякую касирці Марині Бабенко, яка завжди допомагає яка скласти продукти, завжди спокійна, ввічлива для людей, які мають вади руху це важливо, тому що коли треба зробити швидко, а ти не можеш це зробити, починаєш нервувати. І тут допомога касира дуже-дуже своєчасна.
Добрый вечер ,сегодня была в Сильпо в острове купила селедку приехала домой начала ее чистить а она воняет тухлостю селедка в мусорном ведре спасибо за ужин магазин Сильпо
Дуже подобається супермаркет «Сільпо»! Завжди свіжі продукти, великий вибір і приємна атмосфера. Персонал ввічливий і привітний, у магазині чисто та зручно. Часто бувають акції й знижки. Ідеальне місце для щоденних покупок! 🌿🛒 ---
Просто феєричні довбо*оби. Замовлення ВДРУГЕ було перенесено виключно за ініціативою самого магазину, ніхто мені нічого не повідомив, звісно). Це просто верх цинізму, подумала я. І вирішила видалитися з програми Сільпо. Звернулась до оператора щоб видалили мої особисті дані. А ви колись читали, які дані про Вас збирає СІЛЬПО? ВСІ. Включно з даними про телефон, його ідентифікатор, марку та модель телефону,... Читати відгук Просто феєричні довбо*оби. Замовлення ВДРУГЕ було перенесено виключно за ініціативою самого магазину, ніхто мені нічого не повідомив, звісно). Це просто верх цинізму, подумала я. І вирішила видалитися з програми Сільпо. Звернулась до оператора щоб видалили мої особисті дані. А ви колись читали, які дані про Вас збирає СІЛЬПО? ВСІ. Включно з даними про телефон, його ідентифікатор, марку та модель телефону, ТА ІНШІ НЕОБХІДНІ ДАНІ (це я цитую з сайту), а от які самі-здогадайтесь самі. Ніхто не дасть відповіді на це питання Оператори просто кончені, їм до одного місця що Ви там пишете. Просто завершують розмову коли захочуть. Брешуть, як хочуть. Такого пофігістичного ставлення ще треба пошукати. Все добре поки Ви їм залишаєте гроші в магазині) Мої дані ніхто не видалив, звісно. І їх,до того ж, було передано невідомим третім сторонам)) Що ж, побачимось в суді
При заказе онлайн балобонусами нельзя воспользоваться. Звоню на горячую линию, чтобы узнать как ими воспользоваться. Балабол на горячей линии сказал что при оплате они автоматически списываются. Делаю заказ прихожу в магазин, жду пока тормоз выдаст заказ и хочу оплатить, на что слышу что балобонусами нельзя воспользоваться. Это какими надо быть долб****ми чтобы предоставлять такой сервис в 2025?
І з замовленнями на виніс, і з доставкою зазвичай все добре. Персонал в основному ввічливий і професійний, товар гарний. Може пару раз було що гнилувату капусту клали в онлайн-замовлення.
Хочу висловити своє невдоволення обслуговуванням на касі. Касир Юлія Рогатина зверталася до мене на "ти", що є неприпустимим у сфері обслуговування. Крім того, пакет та продукти просто кидає. Такі дрібниці справляють негативне враження про весь заклад. Прошу звернути увагу на культуру спілкування персоналу та провести додатковий інструктаж щодо стандартів обслуговування клієнтів.
Відгук про Сільпо за адресою Київ, ул. Шептицкого, 4 ужасне обслуговування,піцайоло мало того що обідає не потграфіку,так + до того дуже повільна,як не прийду завжди море заказів
Відгук про Сільпо за адресою Львів, ул. Шевченка, 358а Сьогодні стався інцидент. Магазин Львів Скриня,. Я випадково розбив банку квасолі прямо на касі. І як не дивно, адміністратор сказала взяти взамін іншу банку. Дріб'язок, але приємно.
Купила запечатанные свиные рёбрышки. По дате все замечательно,ещё 3 дня годные. Но открыв упаковку ужаснулись запаху!!! Работники магазина просто поменяли дату( ценник).Не хватает слов и матов!!! Разве так можно!? Делаю выводы,что кроме фирменных запечатанных товаров там больше ничего нельзя покупать.
Хто не роздивився - це підклали такі індичі стегна. Більша частина м"якоті відрізана і залишена кістка з залишками м"яса. Ще і смердюче виявилось. Супорт покриває цих крадіїв. Може власник їм ще і дякує за таке.
Сьогодні здійснили онлайн покупку у Сільпо, Луцьк, збирали на Рівенській. Згодом прийшло повідомлення , що замовлення доставлено!!!! Нам нічого не доставили!!! Не телефонували!!!Просто пограбували в такий спосіб. Це шахрайство !!! Що відбувається у моєму місті!!? Чат-бот робить відписки!
Стою в черзі до каси за сигаретами, приблизно 19.00, відпускає 1-а люди друга в хот догах щось викладає, а черга людей 7-8м приблизно. Я питаю, можете колезі допомогти, вона каже ні з недуже приємним обличчя, я зрозумів її відповідь, через пару хвилин друга підійшла подивилася на чергу щось пару слів перекинулась і пішла. До чого веду, каса за сигаретами, а... Читати відгук Стою в черзі до каси за сигаретами, приблизно 19.00, відпускає 1-а люди друга в хот догах щось викладає, а черга людей 7-8м приблизно. Я питаю, можете колезі допомогти, вона каже ні з недуже приємним обличчя, я зрозумів її відповідь, через пару хвилин друга підійшла подивилася на чергу щось пару слів перекинулась і пішла. До чого веду, каса за сигаретами, а в основна стоїть черга з продуктами ,тортами....колектив дружній дивлюсь...:)))і виникло таке відчуття що кожен сам по собі працює, немає ні поваги, ні відданості до своєї роботи якось так...Це Ірпінь, вул.центральна. нічого поганого не трапилось но провести бесіду про команду треба було б...це моя думка.
Замовляю доставку товарів щотижня вже протягом року. Спочатку все було добре, часом були нюанси (щось забули покласти чи переплутали, добили окремим чеком і тд) - але я людина неконфліктна і ставилась з розумінням, щось що було потрібне довозили протягом дня, коли їм було зручно - я погоджувалась якщо мені це пасувало. АЛЕ! Останні декілька місяців (півтора десь) це жах!!! Я... Читати відгук Замовляю доставку товарів щотижня вже протягом року. Спочатку все було добре, часом були нюанси (щось забули покласти чи переплутали, добили окремим чеком і тд) - але я людина неконфліктна і ставилась з розумінням, щось що було потрібне довозили протягом дня, коли їм було зручно - я погоджувалась якщо мені це пасувало. АЛЕ! Останні декілька місяців (півтора десь) це жах!!! Я можу зрозуміти багато що і людський фактор і завантаженість, але коли це кожного разу - це вже якась систематичність ! Відмова у довезенні товару(комплектувальник неуважний, вже третє замовлення підряд) хоча магазин ще працював 4 години, а мій будинок 5 хв їзди від магазину- я вважаю це не клієнтоорієнтовано. А гнилі товари!!! я взагалі мовчу! Це повний треш! Пів пакета гнилих помідор. А сьогодні всі овочі у пакеті просто розкидані (бо пакети не завʼязали) і всі інші товари в болоті. Цікаво чи сам комплектувальник хотів би отримати таку доставку собі?
Замовила продукти на значну суму через додаток “Сільпо”, перебуваючи за кордоном. Це мав бути подарунок для літньої людини на день народження — щоб усе необхідне доставили додому, і вона могла спокійно приготуватися до приходу гостей, не бігаючи по магазинах. Замовлення зробила завчасно, напередодні, і чітко обрала час доставки з 11:00 до 12:30. Отримала підтвердження саме з цим часовим інтервалом. Для... Читати відгук Замовила продукти на значну суму через додаток “Сільпо”, перебуваючи за кордоном. Це мав бути подарунок для літньої людини на день народження — щоб усе необхідне доставили додому, і вона могла спокійно приготуватися до приходу гостей, не бігаючи по магазинах.
Замовлення зробила завчасно, напередодні, і чітко обрала час доставки з 11:00 до 12:30. Отримала підтвердження саме з цим часовим інтервалом. Для мене це було принципово, адже гості мали прийти вже ввечері, і потрібно було встигнути приготувати страви.
У день доставки — жодного дзвінка, жодного повідомлення. Коли я зателефонувала, виявилося, що доставки немає, а в додатку товар навіть не був зібраний! Довелося витрачати свій час (у мене це була ніч!) і півтори години писати в чат підтримки, щоб з’ясувати ситуацію.
На жаль, чат підтримки не лише не допоміг, а й ще більше роздратував. Замість реальної допомоги мене почали звинувачувати, що нібито через те, що я робила замовлення із-за кордону, був вказаний “неправильний” час. Це неправда, адже у підтвердженні доставки чітко зазначено 11:00–12:30. Відповіді у чаті були формальні, шаблонні, без жодного співчуття чи бажання вирішити проблему. Складається враження, що це був бот, а не жива людина.
Після півтори години листування мені ще й запропонували зробити нове замовлення і доплатити за швидку доставку! Це виглядало як знущання. Зрештою я скасувала замовлення, бо вже не мала жодної впевненості, що наступного разу не станеться те саме.
Підсумок: зіпсований сюрприз, зіпсовані нерви, зірвані плани, витрачений час і повна відсутність у компанії бажання вирішити проблему. Нікому не раджу користуватися доставкою “Сільпо” — це був мій перший і останній досвід із цим сервісом.
Відгук про Сільпо за адресою Київ, Харьковское шоссе, 168 Сделал первый заказ и на сайте выдало что будет готов 20:30-21:00. В 20:06 приходит смс что "Ваш заказ готов". Прихожу в 20:25, на кассе никого, на звонок который на кассе не подходят, на телефон который в смс указан тоже не отвечают, люди уже подходят, а на кассе никого. Причем работники ходят мимо и морозятся. В итоге подошла девушка, выдает корзину... Читати відгук Сделал первый заказ и на сайте выдало что будет готов 20:30-21:00. В 20:06 приходит смс что "Ваш заказ готов". Прихожу в 20:25, на кассе никого, на звонок который на кассе не подходят, на телефон который в смс указан тоже не отвечают, люди уже подходят, а на кассе никого. Причем работники ходят мимо и морозятся. В итоге подошла девушка, выдает корзину в которой нет 1 позиции не самой дешевой, на что она сказала: "Что все есть". Хорошо что я помню что заказывал и проверял, а если бы не проверил? То так и выдали бы по чеку без товара? Пришлось еще ждать пиццу которая в заказе, как сказали 10 минут, но по факту дольше.
Дома увидел что пицца ужасного качества, вместо нормальной курицы какие-то отрезки шинки со шкурками, сыра практически нет, ну это вопрос к добросовестности повара. На Харьковском шоссе 144 с качеством пиццы ок, здесь же рулетка!
С момента прихода в магазин прошло 25 минут прежде чем я получил заказ! Зачем присылать смс если заказ не готов? Почему работники и собирают заказ и на кассу подходят? Неужели нельзя чтобы один человек был на кассе, а сборщики занимались сбором заказов? Сервис дно!
Відгук про Сільпо за адресою Житомир, пл. Житний рынок, 1 Житомир, сільпо що на Житньому.Вже неодноразово стикаюсь з тим , що при замовленні доставки товар в чеку дорожчий , ніж на пакеті. Чому так???Поясніть!!! Є такий що співпадає, але в основному в чеку на 2,5 , а то й 10 гривень більший. І коли товару замовляєш не мало , то виходиш в мінус 30-50гривень. І скільки скарг не писала ,... Читати відгук Житомир, сільпо що на Житньому.Вже неодноразово стикаюсь з тим , що при замовленні доставки товар в чеку дорожчий , ніж на пакеті. Чому так???Поясніть!!! Є такий що співпадає, але в основному в чеку на 2,5 , а то й 10 гривень більший. І коли товару замовляєш не мало , то виходиш в мінус 30-50гривень. І скільки скарг не писала , толку нуль. Чому такого свавілля немає на Грушевського. І чому не можна обрати магазин при замовленні?
Будь ласка, зверніть увагу на якість роботи магазинів у місті Хмельницький. В одному смердить завжди наче трупи зберігають( по вул старокостянтинівське, давно пора зробити ремонт чи зачинити) в іншому хаос і безлад. Розповіді від людей що там таргани бігають. ( Степана Бандери) Конкретно сьогодні, магазин на Свободи, мав би бути кращий магазин, обвітряне мʼясо , на вигляд не... Читати відгук Будь ласка, зверніть увагу на якість роботи магазинів у місті Хмельницький. В одному смердить завжди наче трупи зберігають( по вул старокостянтинівське, давно пора зробити ремонт чи зачинити) в іншому хаос і безлад. Розповіді від людей що там таргани бігають. ( Степана Бандери) Конкретно сьогодні, магазин на Свободи, мав би бути кращий магазин, обвітряне мʼясо , на вигляд не свіже, на запитання що робити . Якщо я хочу свіжий фарш, - відповідь, не беріть, хтось інший купить. В нас все розбирають. Але чому не слідкувати за якістю і станом продуктів с чистотою і охайністю магазинів. Раніше туди було приємно заходити, і гарні продукти .
Замовлення зробила онлайн вранці на певний час, самовільно перенесли час двічі, і в результаті на пізній вечір. Половини товарів, замовлених завчасно вже не було. Декілька разів забували покласти вже оплачені товари
Переваги:
Якість товарів
Недоліки:
Некоректна робота онлайн доставки, самовільне перенесення часу, забувають покласти уже оплачений товар. На гарячій лінії неможливо нічого добитися. Не цінять клієнта
Відгук про Сільпо за адресою Київ, просп. Григоренко, 23 Спочатку привозили товари не належної якості та не правильно запаковували , переносили доставки не попереджуючи , потім нараховували пропозиції, в якості вибачень, по факту потім їх зняли , спочатку не попередивши , через три тижні я тільки вияснив що не так , як тільки я почав подавати заявки що вони не праві , просто взяли і заблокували акаунт. Оператори хамовиті... Читати відгук Спочатку привозили товари не належної якості та не правильно запаковували , переносили доставки не попереджуючи , потім нараховували пропозиції, в якості вибачень, по факту потім їх зняли , спочатку не попередивши , через три тижні я тільки вияснив що не так , як тільки я почав подавати заявки що вони не праві , просто взяли і заблокували акаунт. Оператори хамовиті , менеджери в них сидять некомпетентні. Сама погана мережа яка тільки може бути . Дуже не рекомендую
Вчора 11:20 у Сільпо робив онлайн замовлення #30149306 з самовивозом в 21:00-21:30. До 21:00 моє замовлення так і не значилось зібраним. Коли я прийшов отримати замовлення в 21:20 мені повідомили що товару не має в наявності його розкупили за день. Коли я запитав чому мені не відклали зранку мені заявили ну ви ж не оплатили. Що? 😮 Читати відгук Вчора 11:20 у Сільпо робив онлайн замовлення #30149306 з самовивозом в 21:00-21:30. До 21:00 моє замовлення так і не значилось зібраним. Коли я прийшов отримати замовлення в 21:20 мені повідомили що товару не має в наявності його розкупили за день. Коли я запитав чому мені не відклали зранку мені заявили ну ви ж не оплатили. Що? 😮 Я зробив замовлення і вказав оплата в магазині. Питання навіщо такий сервіс якщо він не працює???
Проблеми з формуванням замовлень на сайті онлайн-замовлень. Відібраний товар неодноразово прямо на очах зникав до оформлення. Налагодьте работу сайта таким чином, аби те, що відібрав клієнт, було неможливо скоректувати працівниками Сільпо.
Переваги:
Якість товару
Недоліки:
Аж занадто велика сумма (1599 грн.) для замовлення безкоштовної доставки.
Сільпо в м.Чернігів ТЦ Голівуд. Хочу написати відгук про відділ випічки, працівницю Оксану= це просто унікальна людина з нереальною харизмою, знайти до кожного підхід не так то і просто, сказати пару влучних слів, допомогти обрати і звісно ж побажання гарного дня та настрою,, ))))) Ти дивишся на таких людей і розумієш що навіть пару слів може принести позитив на... Читати відгук Сільпо в м.Чернігів ТЦ Голівуд.
Хочу написати відгук про відділ випічки, працівницю Оксану= це просто унікальна людина з нереальною харизмою, знайти до кожного підхід не так то і просто, сказати пару влучних слів, допомогти обрати і звісно ж побажання гарного дня та настрою,, ))))) Ти дивишся на таких людей і розумієш що навіть пару слів може принести позитив на весь день Зараз час і так не простий, люди без настрою, новини навколо тільки сумні. От представте, то повітряні тривоги, то світла не має, то води, то сутками над головами літає смерть.
Торгова мережа "Сільпо" - одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів. Мережа входить до складу торгово-промислової групи компаній України - Fozzy Group. Акції та знижки супермаркету Сільпо завжди радують своїх покупців. Оптову компанію Fozzy заснували в Києві в середині 1990-х четверо шкільних друзів, випускники Дніпропетровського металургійного інституту, - Володимир Костельман,... детальніше
Доставка заказа
Это сервис крутого магазина?
Напишите что вам прикро, и как обычно ничего не делайте
Позор.
Хотя люди деньги заплатили, для вас главное, а на остальное наплевать.
Жахливий сервіс самовивозу
Некачественный товар
Подумала случайно) но нет) через время решилась купить другой вид пиццы и опять в Сильпо на Березнике) результат-отравление )))
Так что покупка пиццы в Сильпо-это отравление на все 100%!!!
Намагаються обманути
1. Наприклад товар продається як акційний (зі скидкою 50+-%), при цьому покупець не звертає увагу, що написано маленькими літерами, і тільки в електронному чеку (в кращому випадку) - паперовий то не роздруковують- дізнається, що скидка діє при покупці онлайн.... Читати відгук Відвідали магазин у с. Софіївська Борщагівка, Київська 1/102. Підхід Сільпо обманути покупця у законний спосіб та спонукати його придбати товар вражає.
1. Наприклад товар продається як акційний (зі скидкою 50+-%), при цьому покупець не звертає увагу, що написано маленькими літерами, і тільки в електронному чеку (в кращому випадку) - паперовий то не роздруковують- дізнається, що скидка діє при покупці онлайн. Визнайте, чи багато з нас перевіряє ціну в електронному чеку біля каси, коли купляє доволі багато продуктів?
(кокретні товари: десертні сирки, гриби-опеньки)
2. Замість яблук сорту Фуджі (ціна 60) продали яблука Гала (ціна 50). На вигляд розрізнити не зміг, на смак різницю знаю.
Тобто все як у Ільфа та Петрова
« Остап знал четыреста сравнительно честных способов отъёма денег».
З точки зору закону не докопаєшся, напевне хтось і пишається, що є автором такого "маркетингового ходу". А з моральної? Чи ви задумувались, що на акційні товари орієнтуються пенсіонери та люди похилого віку, які навряд чи будуть купляти товари онлайн?
Шановна адміністраціє мережі магазинів «Сільпо»! Хочу висловити своє обурення некоректною поведінкою
Супер робота
Подяка касиру
Ужасное рыба вонючая
Все чудово .
---
Збирання та використання особистих даних
Оператори просто кончені, їм до одного місця що Ви там пишете. Просто завершують розмову коли захочуть. Брешуть, як хочуть. Такого пофігістичного ставлення ще треба пошукати. Все добре поки Ви їм залишаєте гроші в магазині) Мої дані ніхто не видалив, звісно. І їх,до того ж, було передано невідомим третім сторонам)) Що ж, побачимось в суді
Балабонусы от балаболов
Это какими надо быть долб****ми чтобы предоставлять такой сервис в 2025?
Загалом все добре і оффлайн, і онлайн
Драгоманова 10, касир Юлія Рогатина
Прошу звернути увагу на культуру спілкування персоналу та провести додатковий інструктаж щодо стандартів обслуговування клієнтів.
Жахливий продукт
Жах просто
Купили називається гранат, а він повністю гнилий
Продаж продуктів жахливий
паскудне обслуговування піцейоло
Сільпо. Скриня.
Вонючее мясо!
М"ясний відділ у брудному магазині Київ, вул. Вершигори Петра, 1
Шок!!!! Шахрайство у доставці Сільпо!
Черга в за сигаретами
Вінниця: якість збирання замовлення
Я... Читати відгук Замовляю доставку товарів щотижня вже протягом року. Спочатку все було добре, часом були нюанси (щось забули покласти чи переплутали, добили окремим чеком і тд) - але я людина неконфліктна і ставилась з розумінням, щось що було потрібне довозили протягом дня, коли їм було зручно - я погоджувалась якщо мені це пасувало. АЛЕ! Останні декілька місяців (півтора десь) це жах!!!
Я можу зрозуміти багато що і людський фактор і завантаженість, але коли це кожного разу - це вже якась систематичність !
Відмова у довезенні товару(комплектувальник неуважний, вже третє замовлення підряд) хоча магазин ще працював 4 години, а мій будинок 5 хв їзди від магазину- я вважаю це не клієнтоорієнтовано. А гнилі товари!!! я взагалі мовчу! Це повний треш! Пів пакета гнилих помідор.
А сьогодні всі овочі у пакеті просто розкидані (бо пакети не завʼязали) і всі інші товари в болоті. Цікаво чи сам комплектувальник хотів би отримати таку доставку собі?
Жахлива робота онлайн замовлень і доставки!
Замовлення зробила завчасно, напередодні, і чітко обрала час доставки з 11:00 до 12:30. Отримала підтвердження саме з цим часовим інтервалом. Для... Читати відгук Замовила продукти на значну суму через додаток “Сільпо”, перебуваючи за кордоном. Це мав бути подарунок для літньої людини на день народження — щоб усе необхідне доставили додому, і вона могла спокійно приготуватися до приходу гостей, не бігаючи по магазинах.
Замовлення зробила завчасно, напередодні, і чітко обрала час доставки з 11:00 до 12:30. Отримала підтвердження саме з цим часовим інтервалом. Для мене це було принципово, адже гості мали прийти вже ввечері, і потрібно було встигнути приготувати страви.
У день доставки — жодного дзвінка, жодного повідомлення. Коли я зателефонувала, виявилося, що доставки немає, а в додатку товар навіть не був зібраний! Довелося витрачати свій час (у мене це була ніч!) і півтори години писати в чат підтримки, щоб з’ясувати ситуацію.
На жаль, чат підтримки не лише не допоміг, а й ще більше роздратував. Замість реальної допомоги мене почали звинувачувати, що нібито через те, що я робила замовлення із-за кордону, був вказаний “неправильний” час. Це неправда, адже у підтвердженні доставки чітко зазначено 11:00–12:30. Відповіді у чаті були формальні, шаблонні, без жодного співчуття чи бажання вирішити проблему. Складається враження, що це був бот, а не жива людина.
Після півтори години листування мені ще й запропонували зробити нове замовлення і доплатити за швидку доставку! Це виглядало як знущання.
Зрештою я скасувала замовлення, бо вже не мала жодної впевненості, що наступного разу не станеться те саме.
Підсумок: зіпсований сюрприз, зіпсовані нерви, зірвані плани, витрачений час і повна відсутність у компанії
Нікому не раджу користуватися доставкою “Сільпо” — це був мій перший і останній досвід із цим сервісом.
Онлайн заказ
Дома увидел что пицца ужасного качества, вместо нормальной курицы какие-то отрезки шинки со шкурками, сыра практически нет, ну это вопрос к добросовестности повара. На Харьковском шоссе 144 с качеством пиццы ок, здесь же рулетка!
С момента прихода в магазин прошло 25 минут прежде чем я получил заказ! Зачем присылать смс если заказ не готов? Почему работники и собирают заказ и на кассу подходят? Неужели нельзя чтобы один человек был на кассе, а сборщики занимались сбором заказов? Сервис дно!
Жахлива якість обслуговування магазину онлайн
Жахливі магазини в м Хмельницький
В одному смердить завжди наче трупи зберігають( по вул старокостянтинівське, давно пора зробити ремонт чи зачинити) в іншому хаос і безлад. Розповіді від людей що там таргани бігають. ( Степана Бандери)
Конкретно сьогодні, магазин на Свободи, мав би бути кращий магазин, обвітряне мʼясо , на вигляд не... Читати відгук Будь ласка, зверніть увагу на якість роботи магазинів у місті Хмельницький.
В одному смердить завжди наче трупи зберігають( по вул старокостянтинівське, давно пора зробити ремонт чи зачинити) в іншому хаос і безлад. Розповіді від людей що там таргани бігають. ( Степана Бандери)
Конкретно сьогодні, магазин на Свободи, мав би бути кращий магазин, обвітряне мʼясо , на вигляд не свіже, на запитання що робити . Якщо я хочу свіжий фарш, - відповідь, не беріть, хтось інший купить. В нас все розбирають.
Але чому не слідкувати за якістю і станом продуктів с чистотою і охайністю магазинів. Раніше туди було приємно заходити, і гарні продукти .
Жахливе ставлення до клієнтів
Жахливе ставлення
Сама погана мережа яка тільки може бути . Дуже не рекомендую
Жахливий сервіс
До 21:00 моє замовлення так і не значилось зібраним. Коли я прийшов отримати замовлення в 21:20 мені повідомили що товару не має в наявності його розкупили за день. Коли я запитав чому мені не відклали зранку мені заявили ну ви ж не оплатили.
Що? 😮
Читати відгук Вчора 11:20 у Сільпо робив онлайн замовлення #30149306 з самовивозом в 21:00-21:30.
До 21:00 моє замовлення так і не значилось зібраним. Коли я прийшов отримати замовлення в 21:20 мені повідомили що товару не має в наявності його розкупили за день. Коли я запитав чому мені не відклали зранку мені заявили ну ви ж не оплатили.
Що? 😮
Я зробив замовлення і вказав оплата в магазині.
Питання навіщо такий сервіс якщо він не працює???
Онлайн-замовлення Сільпо.
Дякую за роботу
Хочу написати відгук про відділ випічки, працівницю Оксану= це просто унікальна людина з нереальною харизмою, знайти до кожного підхід не так то і просто, сказати пару влучних слів, допомогти обрати і звісно ж побажання гарного дня та настрою,, )))))
Ти дивишся на таких людей і розумієш що навіть пару слів може принести позитив на... Читати відгук Сільпо в м.Чернігів ТЦ Голівуд.
Хочу написати відгук про відділ випічки, працівницю Оксану= це просто унікальна людина з нереальною харизмою, знайти до кожного підхід не так то і просто, сказати пару влучних слів, допомогти обрати і звісно ж побажання гарного дня та настрою,, )))))
Ти дивишся на таких людей і розумієш що навіть пару слів може принести позитив на весь день
Зараз час і так не простий, люди без настрою, новини навколо тільки сумні.
От представте, то повітряні тривоги, то світла не має, то води, то сутками над головами літає смерть.