Сільпо
Опубліковано 15 лютого, 2010 год
1.7 3 897 відгуків / 1 019 877 переглядів
Торгова мережа "Сільпо" - одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів. Мережа входить до складу торгово-промислової групи компаній України - Fozzy Group. Акції та знижки супермаркету Сільпо завжди радують своїх покупців.
Оптову компанію Fozzy заснували в Києві в середині 1990-х четверо шкільних друзів, випускники Дніпропетровського металургійного інституту, - Володимир Костельман, Олег Сотніков, Роман Чигир і Юрій Гнатенко. Вони зайнялися дрібнооптовими поставками чаю і кави, а потім переїхали до Києва і відкрили в місті Вишневе під Києвом магазин Fozzy Cash&Carry (оптовий склад з відкритою викладкою).
У березні 2001 року відбулося відкриття першого магазину в Києві. Загалом відкрилося 2001 року - 5 магазинів, 2002 року вже їх налічувалося 22 (Київ, Одеса, Дніпропетровськ, Запоріжжя), 2003 року - відповідно 40, 2005 року - вже 81 супермаркет.
Супермаркет "Сільпо" - це магазин самообслуговування, асортимент якого налічує до 20 тис. найменувань продуктів харчування та супутніх товарів. Середня торгова площа супермаркету "Сільпо" 1200 кв.м. У магазинах мережі "Сільпо" продаються товари під власними торговими марками - "Повна чаша" і "Премія".
На сьогодні мережа "Сільпо" - один із найуспішніших і найагресивніших гравців українського ринку роздрібної торгівлі. У 2004 році компанія Fozzy Group придбала у банку "Південний" мережу магазинів "Рорус" в Одесі. Через деякий час усі торгові точки "Рорус" пройшли ребрендинг і зараз працюють під вивіскою "Сільпо".
Того ж року "Сільпо" поглинуло столичну мережу магазинів "Тіко-Маркет".
У лютому 2005 року стало відомо про завершення угоди з поглинання Fozzy Group мережі "Да!Маркет", що складалася з 10 торговельних точок (7 - у Києві, 3 - у Вінниці). Частина з них почала працювати під брендом "Сільпо", а частина перейшла в управління іншого ритейл-напрямку компанії - мережі гастрономів "Фора".
У листопаді 2007 року компанія завершила операцію з поглинання запорізької торговельної мережі "Кит" (17 магазинів у Запоріжжі та 1 - у Бердянську). Згідно з умовами угоди, холдинг Fozzy Group встановив контроль над операційною діяльністю запорізької мережі. Крім того, Fozzy Group отримав право довгострокової оренди приміщень магазинів.
Доставка заказа
Это сервис крутого магазина?
Напишите что вам прикро, и как обычно ничего не делайте
Позор.
Хотя люди деньги заплатили, для вас главное, а на остальное наплевать.
Жахливий сервіс самовивозу
Некачественный товар
Подумала случайно) но нет) через время решилась купить другой вид пиццы и опять в Сильпо на Березнике) результат-отравление )))
Так что покупка пиццы в Сильпо-это отравление на все 100%!!!
Намагаються обманути
1. Наприклад товар продається як акційний (зі скидкою 50+-%), при цьому покупець не звертає увагу, що написано маленькими літерами, і тільки в електронному чеку (в кращому випадку) - паперовий то не роздруковують- дізнається, що скидка діє при покупці онлайн.... Читати відгук Відвідали магазин у с. Софіївська Борщагівка, Київська 1/102. Підхід Сільпо обманути покупця у законний спосіб та спонукати його придбати товар вражає.
1. Наприклад товар продається як акційний (зі скидкою 50+-%), при цьому покупець не звертає увагу, що написано маленькими літерами, і тільки в електронному чеку (в кращому випадку) - паперовий то не роздруковують- дізнається, що скидка діє при покупці онлайн. Визнайте, чи багато з нас перевіряє ціну в електронному чеку біля каси, коли купляє доволі багато продуктів?
(кокретні товари: десертні сирки, гриби-опеньки)
2. Замість яблук сорту Фуджі (ціна 60) продали яблука Гала (ціна 50). На вигляд розрізнити не зміг, на смак різницю знаю.
Тобто все як у Ільфа та Петрова
« Остап знал четыреста сравнительно честных способов отъёма денег».
З точки зору закону не докопаєшся, напевне хтось і пишається, що є автором такого "маркетингового ходу". А з моральної? Чи ви задумувались, що на акційні товари орієнтуються пенсіонери та люди похилого віку, які навряд чи будуть купляти товари онлайн?
Шановна адміністраціє мережі магазинів «Сільпо»! Хочу висловити своє обурення некоректною поведінкою
Супер робота
Подяка касиру
Ужасное рыба вонючая
Все чудово .
---
Збирання та використання особистих даних
Оператори просто кончені, їм до одного місця що Ви там пишете. Просто завершують розмову коли захочуть. Брешуть, як хочуть. Такого пофігістичного ставлення ще треба пошукати. Все добре поки Ви їм залишаєте гроші в магазині) Мої дані ніхто не видалив, звісно. І їх,до того ж, було передано невідомим третім сторонам)) Що ж, побачимось в суді
Балабонусы от балаболов
Это какими надо быть долб****ми чтобы предоставлять такой сервис в 2025?
Загалом все добре і оффлайн, і онлайн
Драгоманова 10, касир Юлія Рогатина
Прошу звернути увагу на культуру спілкування персоналу та провести додатковий інструктаж щодо стандартів обслуговування клієнтів.
Жахливий продукт
Жах просто
Купили називається гранат, а він повністю гнилий
Продаж продуктів жахливий
паскудне обслуговування піцейоло
Сільпо. Скриня.
Вонючее мясо!
М"ясний відділ у брудному магазині Київ, вул. Вершигори Петра, 1
Шок!!!! Шахрайство у доставці Сільпо!
Черга в за сигаретами