Перестроили магазин - сделали в а-ля вампир, черный, черный магазин, черная плитка, заходить неприятно, ценники сделали мелкие, наверное чтобы не читали, а так брали, буквы мелкие, поменяли везде подсветку - установили неправильно на каждой витрине, сделали настолько яркой и неудобной - бьет в глаза, до товара не доходишь глазами, поставили пару касс с живыми продавцами, сканера для проверки цен нету. Читати відгук Перестроили магазин - сделали в а-ля вампир, черный, черный магазин, черная плитка, заходить неприятно, ценники сделали мелкие, наверное чтобы не читали, а так брали, буквы мелкие, поменяли везде подсветку - установили неправильно на каждой витрине, сделали настолько яркой и неудобной - бьет в глаза, до товара не доходишь глазами, поставили пару касс с живыми продавцами, сканера для проверки цен нету. Был же нормальный большой магазин до перестройки, большой, со светлой плиткой, весь светлый, было здорово ходить, даже если и не надо ничего, все равно зайдешь посмотреть да и купишь что-то. Сейчас захожу крайне редко, может раз в 3 месяца, за водой 6л
Відгук про Сільпо за адресою Чернігів, вулиця 77-ї Гвардійської Дивізії, 1A Це у всіх магазинах мережі працюють такі хамовиті люди? У відділі готової кухні у м. Чернігові в ТРЦ Голлівуд мабуть ніколи не раді покупця. Постійно грубі, незадоволені, хамовиті працівниці. Не знають з чого в них складаються страви. Кидаються якимись незадоволеними фразами. Якось дуже неприємне відношення з їх сторони.
Сільпо,Дрім 1,відділ готової продукції-кулінарія,постійні проблеми з обслуговуванням по черзі або коли взагалі жодного покупця крім тебе,треба привертати до себе увагу бо дівчата зайняті .У порівнянням з попередніми роками якість обслуговування на дуже низькому рівні.Іноді як бачу певну зміну ,прохожу повз ,немає жодного бажання там щось купувати.
купила круглий круасан з вишнею,зазвичай дуже хрусткі багато крему і начинки,в цей раз не звернула увагу коли дали круасан,побачила аж вдома.Він був без половини тіста тобто лише половина круасана,без крему і лише трохи джему.і був дуже ивеплмй
Работал более 2 лет в Сильпо Новокрымская, Днепр. Мясник- одна из тяжелых работ. Людей не хватает, нагрузка- огромная. Даже коллеги возрастом до 35 лет после смены валились с ног. График- как вывезет. Хотя подразумевается 4/2 Но самое страшное- служба безопасности. Постоянные проверки, отслеживание работы по камерам. Подозрения.
Переваги:
Официальное трудоустройство
Недоліки:
тяжелый график работы
Огромные нагрузки из-за экономии на рабочих местах.
Магазин Сільпо по Ревуцького 12/1А. Рекомендую бути дуже пильними на всіх касах і уважно передивляйтеся кількість куплених і оплачених продуктів тоді, коли складаєте їх в пакет. При купівлі в даному магазині вже вчетверте трапляються дивні речі саме на касі. Причому з різними касирами, що наводить на думку про певну організованість дій щодо клієнтів. Я пенсіонерка з невеликою пенсією, тому... Читати відгук Магазин Сільпо по Ревуцького 12/1А. Рекомендую бути дуже пильними на всіх касах і уважно передивляйтеся кількість куплених і оплачених продуктів тоді, коли складаєте їх в пакет. При купівлі в даному магазині вже вчетверте трапляються дивні речі саме на касі. Причому з різними касирами, що наводить на думку про певну організованість дій щодо клієнтів. Я пенсіонерка з невеликою пенсією, тому покупки роблю не часто і купую всього потрошку. Вчора купувала 1невеличку морожену рибу, 5 найдешевших помідорів, маленьку баночку сметани по акції, 1 капусту акційну, маленьку пачку молотої кави по акції від Повної чаші та 1 найдешевший огірок. Касир(її я бачила вперше) була привітна, на всі боки бажала всього найкращого...всі мої продукти після сканування касир скидала на пакувальний столик. Я, як і завжди, паралельно складала все в "пакет Сільпо", оглянула пустий пакувальний столик і оплатила покупку картою, забрала чек. І все. Дома вже побачила, що не вистачає огірка в пакеті, його просто не було серед продуктів, перевірила чек, в ньому огірок був оплачений. Справа не в огірку, а в тому, що саме в даному магазині це стається вже в четвертий раз і саме тоді, коли покупки мають кілька найменувань. Раніше це була пляшка соусу, банани, сметана, а тепер от огірок. Касири були різні. 2 рази то була чорнява, дуже засмагла жіночка, 2 рази останні були різні білявки. Міркувала, як це робиться і вирішила, скоріше за все - один товар "притримують біля себе, не спускають на пакувальний столик, коли клієнт помітить, що не все куплене на місці, завжди можна звернути на неуважність немолодої людини. А якщо часом вернешся за покупкою назад з вулиці, то нічого не докажеш, ясно що. Доказати щось буде неможливо. Говорила якось про ці випадки із знайомою, вона підтвердила, що касири в даному магазині, так скажемо "не дуже добрі". Звичайно що пенсіонери, це саме ті незахищені люди, яких легко можна обманювати і маніпулювти ними...на превеликий жаль.
Відгук про Сільпо за адресою Київ, ул. Николая Лаврухина, д. 4 Хочу розказати як на Лаврухіна в Сільпо,на кафе нас з дружиною обслужила Світлана,вела себе неадекватно,та в грубій формі не цензурній,пояснила що ми не мусимо приходити в кафе,якщо її зміна,що вона тільки з відпустки,то що її всі замахали!!! Прошу керівництво прийняти міри.
Дніпро. замовлення 20590843 по акції 1+1, було замовлено 8 товарів. Подзвонив збиральник, повідомив що з однакових 2позицій немає 1, проговорив на що можна обміняти і я погодилась на заміну, проговорив що конкретно покласти. Дивлюся застосунок через пів години, у накладній 7 позицій із 8, він не поклав 8 товар який йшов як +1 за 0,19 коп. Оператор вибачається за помилку,... Читати відгук Дніпро. замовлення 20590843 по акції 1+1, було замовлено 8 товарів. Подзвонив збиральник, повідомив що з однакових 2позицій немає 1, проговорив на що можна обміняти і я погодилась на заміну, проговорив що конкретно покласти. Дивлюся застосунок через пів години, у накладній 7 позицій із 8, він не поклав 8 товар який йшов як +1 за 0,19 коп. Оператор вибачається за помилку, а мені що з того&, товар не доклали і я повинна заплатити повністю ціну за 1 товар без подарунка. Накладну закрили, змінити не можливо, все. Розберіться.
Недоліки:
Не компетентний збиральник товарів. Не докладають замовлення.
Останнім часом якість обслуговування в Сільпо суттєво погіршилася. Ціни на полиці часто не відповідають тим, що пробиваються на касі — доводиться постійно перевіряти чеки. Персонал не завжди ввічливий: були випадки, коли касири грубили або відмовлялися допомогти. Особливо неприємно було, коли придбав продукт з акційною наклейкою, а на касі виявилося, що знижка не діє. На зауваження відповіли, що це "технічна помилка",... Читати відгук Останнім часом якість обслуговування в Сільпо суттєво погіршилася. Ціни на полиці часто не відповідають тим, що пробиваються на касі — доводиться постійно перевіряти чеки. Персонал не завжди ввічливий: були випадки, коли касири грубили або відмовлялися допомогти.
Особливо неприємно було, коли придбав продукт з акційною наклейкою, а на касі виявилося, що знижка не діє. На зауваження відповіли, що це "технічна помилка", але ніхто не вибачився.
Також помітив, що деякі продукти, особливо кулінарія, не завжди свіжі. Купував салат, який виявився зіпсованим — довелося викинути.
2.05.25 Прийшли з колегами на Лаврухіна в Сільпо,взяли салатів та коньяк,дуже розчаровані особливо барменом,дав паперові стаканчики попросили рюмки а він не дав,
Замовляла Нашийник для собак Foresto від бліх та кліщів 70 см, шт в магазине сильпо в марте месяце 2025 года через онлайн заказ оказался не фирмы байер а фирмы Elanko который совершенно не работает Я много лет заказывала своему питомцу Нашийник для собак Foresto від бліх та кліщів 70 см, шт и все было отлично а сейчас не успеваю снимать ... Читати відгук Замовляла Нашийник для собак Foresto від бліх та кліщів 70 см, шт в магазине сильпо в марте месяце 2025 года через онлайн заказ оказался не фирмы байер а фирмы Elanko который совершенно не работает Я много лет заказывала своему питомцу Нашийник для собак Foresto від бліх та кліщів 70 см, шт и все было отлично а сейчас не успеваю снимать клещей живых он практически не работает цена бешанная а толку 0 не рекомендую покупать
Переваги:
Плюсов 0
Недоліки:
только минусы не работает вообще цена бешенная а толку нет
Доброго дня,на вул.Дніпровська набережна 12 м.Київ ТЦ Рівер Молл продавець молочного відділлу дуже не приємна жінка,щось в неї запитати відповідає зневажливо та згрубістю
Сегодня новый уровень -сайт циклично перезагружается ,сделал заказ и не могу ничего там посмотреть в личном кабинете,что вы такие отморозки уже сайт сделать нормально не можете ?
Ви продаєте багато різних батарейок, але не приймаєте використані! Це дуже погано! Багато людей не знає куди подіти вживані батарейки і викидають їх у звичайний смітник, не замислюючись про наслідки, чи свідомо, бо не хочуть тримати їх вдома. Всього одна пальчикова батарейка коли попадає в ґрунт може отруїти 10 кубометрів ґрунтових вод. Одна коробка для утилізації батарейок коштує близько 100$... Читати відгук Ви продаєте багато різних батарейок, але не приймаєте використані! Це дуже погано! Багато людей не знає куди подіти вживані батарейки і викидають їх у звичайний смітник, не замислюючись про наслідки, чи свідомо, бо не хочуть тримати їх вдома. Всього одна пальчикова батарейка коли попадає в ґрунт може отруїти 10 кубометрів ґрунтових вод. Одна коробка для утилізації батарейок коштує близько 100$ на місяць, невже ви настільки жадібні чи нема прибутку, що не можете поставити по одній такій коробці на один магазин, чи хоч через один?! Ця історія не принесе прибуток у грошову еквіваленті, але принесе велику користь для довкілля.
Відгук про Сільпо за адресою Біла Церква, ул. Гордынского, 2а О 12.33 години створила онлайнзамовлення на кур'єрську доставку в період з 16.30 до 18 год. Пізніше отримала повідомлення що доставку перенесено з 19.30. Зателефонувавши на гарячу лінію,домовитися про зміну адреси,так як замовляла на роботу. В результаті:дзвінок,товар закінчився. Розчарована. Останнім часом години доставки переносять. Про тривоги писати не треба, їх не було. Якщо надайєте послуги з доставки,то збільшіть штат! До... Читати відгук О 12.33 години створила онлайнзамовлення на кур'єрську доставку в період з 16.30 до 18 год. Пізніше отримала повідомлення що доставку перенесено з 19.30. Зателефонувавши на гарячу лінію,домовитися про зміну адреси,так як замовляла на роботу. В результаті:дзвінок,товар закінчився. Розчарована. Останнім часом години доставки переносять. Про тривоги писати не треба, їх не було. Якщо надайєте послуги з доставки,то збільшіть штат! До кур'єрів зауважень нема. Завжди уважні і привітні. А от збиральники,це питання. 8 березня із 7 огірків,4 були гнилі. Не скаржилася, бо не мала бажання псувати собі настрій.
Переваги:
Кур'єри,завжди привітні.
Недоліки:
Перенос годин доставки.
Часто кладуть не якісний товар,то риба обвітрена,то огірки гнилі. Мабуть буду міняти магазин.
Я багато років ходжу в Сільпо. Найчастіше купляла товари, що в акції, бо на інші товари ціни, на мою думку досить завищені. Але ціни по акції завжди влаштовували. І що я бачу на сьогоднішній день, що Сільпо стало оптовим магазином, бо акції в них тільки від кількості 😡 То з тим самим успіхом мені буде простіше і дешевше сходити(... Читати відгук Я багато років ходжу в Сільпо. Найчастіше купляла товари, що в акції, бо на інші товари ціни, на мою думку досить завищені. Але ціни по акції завжди влаштовували. І що я бачу на сьогоднішній день, що Сільпо стало оптовим магазином, бо акції в них тільки від кількості 😡 То з тим самим успіхом мені буде простіше і дешевше сходити( з'їздити або замовити доставку) в Метро, яке від початку орієнтувалося на оптових покупців. А тепер до Сільпо не має бажання навіть заходити
Завжди користувалася замосленнями з магазину за адресою м. Львів, вул. Кульпарківська 226а. Постійно була задоволена сервісом. Було дуже зручно, тому що работаем кожного дня до позднього вечора, а найближчий продмаг від будинку знаходиться дуже далеко. Все було добре до 20.02.25 коли помітила, що в замовленні відсутні 11 позицій товару. З магазину даже не перезвонили та не запропонували замінити відсутній товар.... Читати відгук Завжди користувалася замосленнями з магазину за адресою м. Львів, вул. Кульпарківська 226а. Постійно була задоволена сервісом. Було дуже зручно, тому що работаем кожного дня до позднього вечора, а найближчий продмаг від будинку знаходиться дуже далеко. Все було добре до 20.02.25 коли помітила, що в замовленні відсутні 11 позицій товару. З магазину даже не перезвонили та не запропонували замінити відсутній товар. Прийшлося скасувати замовлення та швидко знайти заміну "Сільпо". Вже користувалася сервісом "Заказ ua" дуже задоволена.
Сільпо на Людвіга Свободи 30. Два рази за сьогодні не зміг отримати товар в кулінарії. Ходять, дивляться на мене і "не помічають". У них є важливіші справи.
Привіз додому замовлення, в тому числі сире м'ясо. Через дві години зробив фарш. Нічого не викликало підозри. Але, коли почав жарити котлети, пішов страшний сморід. М'ясо було "не свіже". Нікому не рекомендую замовляти м'ясо в "Сільпо". Вони таким чином намагаються позбутися зіпсованих продуктів, користуючись тим, що покупець при замовленні не може перевірити якість продуктів.
18.12.24 купила свинину(лопатка)по акции в Николаеве,проспект Центральный 98.Это разве можно есть?(((При термической обработке мясо не изменило цвет внутри и не уменьшилось в размере,затем вообще распалось на волокна,про запах я вообще молчу(((Где вы его приобретаете и едите ли вы его сами?Это просто кошмар!!!!
Постійно підвищують ціни. По акції часто ціни такі, як ціни в інших магазинах. Овочі часто годяться тільки на звалище. Оселедець матіас - 230 гривень, в той час як у інших магазинах десь 160 гривень. Нічим не відрізняються від ворюг, тільки гроші витягують методами маркетингу. Прсто обнагліли в обдурбюванні.
Я постійний покупець Сільпо і завжди було усе на вищому рівні, але сьогодні щось пішло не так… Зробила замовлення на доставку об 11:27, готувалась до зустрічі гостей і 2 одиниці з замовлення була пінса( котра завжди була смачна) і ось результат того, що замовляла і ось що прийшло ( фото додаю), сервіс підтримки спрацювали гарно, але по часу... Читати відгук Я постійний покупець Сільпо і завжди було усе на вищому рівні, але сьогодні щось пішло не так… Зробила замовлення на доставку об 11:27, готувалась до зустрічі гостей і 2 одиниці з замовлення була пінса( котра завжди була смачна) і ось результат того, що замовляла і ось що прийшло ( фото додаю), сервіс підтримки спрацювали гарно, але по часу доставки з 21-22:30… Я максимально не вдоволена підміною товара і часом на скільки це усе затягнулось.. З розумінням ставлюсь до людської помилки, але час виправлення помилки у 9 годин вважаю недопустимою!!!
Раньше у них был чат а потом его удалили.Зачем с мусором (нами) общаться ,время тратить? человек должен зарегистрировать почтовый адрес,чтоб им написать или купить смартфон чтоб им написать.В таврии есть чат.
К сожалению пока серьезно к такому уровню обслуживания относится нельзя... Заказывать можно только если вы никак не можете сами пойти в магазин и согласны потерять один день и нервы дожидаясь заказа ,не вылезая из дома. В других доставках еды -кафе ,закусочные обычно доставка в течении часа.
Вчора 07.11.24 розраховувалась на касі у Сільпо по вул.Володимира Великого біля Південного ринку, касир замість 1 одиниці товару вибила в чеку 2шт. Після мого звернення вибачилась і віддала готівкою 37грн. Виникає питання, чи це випадкова помилка, чи намірена, адже далеко не всі покупці перевіряють чеки!
Живу поруч з торговим центром Гагарін Плаза де знаходиться магазин Сільпо На прилавку візьмеш по одній ціні товар, поки дійдеш до каси він виростає в ціні на касі, купуєш одну одиницю, пробивають дві, і це все виявляється вдома, коли дивишся в додатку, тому що не можеш перевірити чек, щоб не затримувати чергу. м'ясо і риба зі знижкою не раджу... Читати відгук Живу поруч з торговим центром Гагарін Плаза де знаходиться магазин Сільпо На прилавку візьмеш по одній ціні товар, поки дійдеш до каси він виростає в ціні на касі, купуєш одну одиницю, пробивають дві, і це все виявляється вдома, коли дивишся в додатку, тому що не можеш перевірити чек, щоб не затримувати чергу. м'ясо і риба зі знижкою не раджу брати. Взагалі все стало гірше і обслуговування, і товар, два роки тому було на багато краще. Дуже шкода, що відбувається з такою мережею магазинів як Сільпо.
Купляла Фарш,асорті,через те ,що поспішала(дитина вередувала) .Дома як відкрила чуть не зумліла,від магазину км.30 ,звісно,що я не поверталася....Більше туди ні ногою
Торгова мережа "Сільпо" - одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів. Мережа входить до складу торгово-промислової групи компаній України - Fozzy Group. Акції та знижки супермаркету Сільпо завжди радують своїх покупців. Оптову компанію Fozzy заснували в Києві в середині 1990-х четверо шкільних друзів, випускники Дніпропетровського металургійного інституту, - Володимир Костельман,... детальніше
О самом Сильпо на Семена Палия, 93 а Одесса
Читати відгук Перестроили магазин - сделали в а-ля вампир, черный, черный магазин, черная плитка, заходить неприятно, ценники сделали мелкие, наверное чтобы не читали, а так брали, буквы мелкие, поменяли везде подсветку - установили неправильно на каждой витрине, сделали настолько яркой и неудобной - бьет в глаза, до товара не доходишь глазами, поставили пару касс с живыми продавцами, сканера для проверки цен нету.
Был же нормальный большой магазин до перестройки, большой, со светлой плиткой, весь светлый, было здорово ходить, даже если и не надо ничего, все равно зайдешь посмотреть да и купишь что-то. Сейчас захожу крайне редко, может раз в 3 месяца, за водой 6л
Хамовиті працівники
Не якісне обслуговування,недбалість,неуважність
мій відгук про їжу
Не советую
Но самое страшное- служба безопасности.
Постоянные проверки, отслеживание работы по камерам. Подозрения.
Касири-фокусники?
При купівлі в даному магазині вже вчетверте трапляються дивні речі саме на касі. Причому з різними касирами, що наводить на думку про певну організованість дій щодо клієнтів.
Я пенсіонерка з невеликою пенсією, тому... Читати відгук Магазин Сільпо по Ревуцького 12/1А. Рекомендую бути дуже пильними на всіх касах і уважно передивляйтеся кількість куплених і оплачених продуктів тоді, коли складаєте їх в пакет.
При купівлі в даному магазині вже вчетверте трапляються дивні речі саме на касі. Причому з різними касирами, що наводить на думку про певну організованість дій щодо клієнтів.
Я пенсіонерка з невеликою пенсією, тому покупки роблю не часто і купую всього потрошку. Вчора купувала 1невеличку морожену рибу, 5 найдешевших помідорів, маленьку баночку сметани по акції, 1 капусту акційну, маленьку пачку молотої кави по акції від Повної чаші та 1 найдешевший огірок.
Касир(її я бачила вперше) була привітна, на всі боки бажала всього найкращого...всі мої продукти після сканування касир скидала на пакувальний столик. Я, як і завжди, паралельно складала все в "пакет Сільпо", оглянула пустий пакувальний столик і оплатила покупку картою, забрала чек. І все.
Дома вже побачила, що не вистачає огірка в пакеті, його просто не було серед продуктів, перевірила чек, в ньому огірок був оплачений.
Справа не в огірку, а в тому, що саме в даному магазині це стається вже в четвертий раз і саме тоді, коли покупки мають кілька найменувань. Раніше це була пляшка соусу, банани, сметана, а тепер от огірок. Касири були різні. 2 рази то була чорнява, дуже засмагла жіночка, 2 рази останні були різні білявки.
Міркувала, як це робиться і вирішила, скоріше за все - один товар "притримують біля себе, не спускають на пакувальний столик, коли клієнт помітить, що не все куплене на місці, завжди можна звернути на неуважність немолодої людини.
А якщо часом вернешся за покупкою назад з вулиці, то нічого не докажеш, ясно що. Доказати щось буде неможливо.
Говорила якось про ці випадки із знайомою, вона підтвердила, що касири в даному магазині, так скажемо "не дуже добрі". Звичайно що пенсіонери, це саме ті незахищені люди, яких легко можна обманювати і маніпулювти ними...на превеликий жаль.
Як зустрічають в кафе на Лаврухіна
Сільпо обманює покупців на доставці.
розчарування замість сервісу
Особливо неприємно було, коли придбав продукт з акційною наклейкою, а на касі виявилося, що знижка не діє. На зауваження відповіли, що це "технічна помилка",... Читати відгук Останнім часом якість обслуговування в Сільпо суттєво погіршилася. Ціни на полиці часто не відповідають тим, що пробиваються на касі — доводиться постійно перевіряти чеки. Персонал не завжди ввічливий: були випадки, коли касири грубили або відмовлялися допомогти.
Особливо неприємно було, коли придбав продукт з акційною наклейкою, а на касі виявилося, що знижка не діє. На зауваження відповіли, що це "технічна помилка", але ніхто не вибачився.
Також помітив, що деякі продукти, особливо кулінарія, не завжди свіжі. Купував салат, який виявився зіпсованим — довелося викинути.
Погане обслуговування
Foresto від бліх та кліщів 70 см
Нашийник для собак Foresto від бліх та кліщів 70 см, шт и все было отлично а сейчас не успеваю снимать ... Читати відгук Замовляла Нашийник для собак Foresto від бліх та кліщів 70 см, шт в магазине сильпо в марте месяце 2025 года через онлайн заказ оказался не фирмы байер а фирмы Elanko который совершенно не работает Я много лет заказывала своему питомцу
Нашийник для собак Foresto від бліх та кліщів 70 см, шт и все было отлично а сейчас не успеваю снимать клещей живых он практически не работает цена бешанная а толку 0 не рекомендую покупать
Жахливе обслуговування продавця молочного віділлу
Сільпо Львів, Вікторія гарденс
Постоянные проблемы
Прийом батарейок
Ця історія не принесе прибуток у грошову еквіваленті, але принесе велику користь для довкілля.
Незадовільне обслуговування
Останнім часом години доставки переносять. Про тривоги писати не треба, їх не було. Якщо надайєте послуги з доставки,то збільшіть штат!
До... Читати відгук О 12.33 години створила онлайнзамовлення на кур'єрську доставку в період з 16.30 до 18 год. Пізніше отримала повідомлення що доставку перенесено з 19.30. Зателефонувавши на гарячу лінію,домовитися про зміну адреси,так як замовляла на роботу. В результаті:дзвінок,товар закінчився. Розчарована.
Останнім часом години доставки переносять. Про тривоги писати не треба, їх не було. Якщо надайєте послуги з доставки,то збільшіть штат!
До кур'єрів зауважень нема. Завжди уважні і привітні. А от збиральники,це питання. 8 березня із 7 огірків,4 були гнилі. Не скаржилася, бо не мала бажання псувати собі настрій.
Оптові ціни
Онлайн замовлення
Не сподобалось.
Копчена продукція жахливої якості
По попередньому замовленню не купуйте продукти з обмеженит терміном зберігання
Жеееееесть!
Знижки - метод підвищення цін.
Доставка Сільпо
Зробила замовлення на доставку об 11:27, готувалась до зустрічі гостей і 2 одиниці з замовлення була пінса( котра завжди була смачна) і ось результат того, що замовляла і ось що прийшло ( фото додаю), сервіс підтримки спрацювали гарно, але по часу... Читати відгук Я постійний покупець Сільпо і завжди було усе на вищому рівні, але сьогодні щось пішло не так…
Зробила замовлення на доставку об 11:27, готувалась до зустрічі гостей і 2 одиниці з замовлення була пінса( котра завжди була смачна) і ось результат того, що замовляла і ось
Очень не понравилось,что удалили чат
человек должен зарегистрировать почтовый адрес,чтоб им написать или купить смартфон чтоб им написать.В таврии есть чат.
Очень долгая доставка больше 4 часов
Заказывать можно только если вы никак не можете сами пойти в магазин и согласны потерять один день и нервы дожидаясь заказа ,не вылезая из дома.
В других доставках еды -кафе ,закусочные обычно доставка в течении часа.
Помилка касира?
Після мого звернення вибачилась і віддала готівкою 37грн.
Виникає питання, чи це випадкова помилка, чи намірена, адже далеко не всі покупці перевіряють чеки!
Сільпо Одеса вул.Генуєзька 5
На прилавку візьмеш по одній ціні товар, поки дійдеш до каси він виростає в ціні на касі, купуєш одну одиницю, пробивають дві, і це все виявляється вдома, коли дивишся в додатку, тому що не можеш перевірити чек, щоб не затримувати чергу. м'ясо і риба зі знижкою не раджу... Читати відгук Живу поруч з торговим центром Гагарін Плаза де знаходиться магазин Сільпо
На прилавку візьмеш по одній ціні товар, поки дійдеш до каси він виростає в ціні на касі, купуєш одну одиницю, пробивають дві, і це все виявляється вдома, коли дивишся в додатку, тому що не можеш перевірити чек, щоб не затримувати чергу. м'ясо і риба зі знижкою не раджу брати.
Взагалі все стало гірше і обслуговування, і товар, два роки тому було на багато краще.
Дуже шкода, що відбувається з такою мережею магазинів як Сільпо.
Зіпсований фарш
Товар з пліснявою