Купили холодильник. Заказ нам не могли оформити 3 дні, бо не було точної адреси(живемо на дачі). Але сусід наш теж робив заказ в іншому магазині, і там все зробили чітко і без проблем. Нам же за свій рахунок, хоч було оголошено безкоштовну доставку, довелося оформлювати доставку з міста на дачу. Після розпаковки товару побачили дефект: зідрана емаль на площі десь... Читати відгук Купили холодильник. Заказ нам не могли оформити 3 дні, бо не було точної адреси(живемо на дачі). Але сусід наш теж робив заказ в іншому магазині, і там все зробили чітко і без проблем. Нам же за свій рахунок, хоч було оголошено безкоштовну доставку, довелося оформлювати доставку з міста на дачу. Після розпаковки товару побачили дефект: зідрана емаль на площі десь 3см. Упаковка була цілою. Це означає, що свідомо відправили товар з дефектом.
Добрий день! Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.
Придбав я товар в мережі мойо, новий, перепросив в оператора шоб він був запакований і новий, не з вітрини. Ітог на фото додав, нажаль сліди пилюки знятих наклейок я не сфоткав, але це біле перші відчуття від нової штуки, нажаль через Мойо дитина не отримала того кайфу, думаючи шо я взяв бв товар…все інше ок… сліди жксплуатаціі /... Читати відгук Придбав я товар в мережі мойо, новий, перепросив в оператора шоб він був запакований і новий, не з вітрини. Ітог на фото додав, нажаль сліди пилюки знятих наклейок я не сфоткав, але це біле перші відчуття від нової штуки, нажаль через Мойо дитина не отримала того кайфу, думаючи шо я взяв бв товар…все інше ок… сліди жксплуатаціі / затерта резинка і на самих лінзах, сліди пальців
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками. Менеджер зателефонує Вам для вирішення питання. З повагою, команда MOYO
Якщо готовий працювати за хліб, подумай чи це варто? Директор з персоналу заоаз нова, але проблем+ з її приходом сюди Зп нижче ринку, токсік відношенння +
Раніше замовляв у цього магазину постійно. А зараз постійно якійсь проблеми. Спочатку нарікання були на фізичні магазини, тепер ще на інтернет магазин. Справа в тому що він постійно хоче обдурити на рівному місці. Якщо використовуєш бонуси, вони зроблять ситуацію, щоб бонуси згоріли. Якщо кешбек від LetyShops, вони зроблять ситуацію, щоб кешбек не був нарахований. Краще замовити в іншому магазині,... Читати відгук Раніше замовляв у цього магазину постійно. А зараз постійно якійсь проблеми. Спочатку нарікання були на фізичні магазини, тепер ще на інтернет магазин. Справа в тому що він постійно хоче обдурити на рівному місці. Якщо використовуєш бонуси, вони зроблять ситуацію, щоб бонуси згоріли. Якщо кешбек від LetyShops, вони зроблять ситуацію, щоб кешбек не був нарахований. Краще замовити в іншому магазині, ціни все одно однакові, що з акціями, що без них.
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками. З повагою, команда MOYO
Приобрел фильтр для стиральной машины. При включении отсутствовала подача воды. Я сначала подумал что стиралка поломалась, потом решил разобрать фильтр, и оказалось что нижняя сетка которая стоит в середине колбы без отверствий. Я попробовал по линиям прорезать ножом, вроде норм, но закрутив фильтр обратно, вода все равно долго набиралась. В итоге пересыпал содержимое в старую колбу, поставил и все прекрасно... Читати відгук Приобрел фильтр для стиральной машины. При включении отсутствовала подача воды. Я сначала подумал что стиралка поломалась, потом решил разобрать фильтр, и оказалось что нижняя сетка которая стоит в середине колбы без отверствий. Я попробовал по линиям прорезать ножом, вроде норм, но закрутив фильтр обратно, вода все равно долго набиралась. В итоге пересыпал содержимое в старую колбу, поставил и все прекрасно заработало. В службе поддержки предложили в качестве компенсации 400 бонусных гривен из которых я смогу потратить 30%. Такой вариант меня не устроил. Мне бы хотелось полную компенсацию. Да и вернуть я не могу уже его, так как не полная комплектация и они его не примут без содержимого. Название фильтра Бриз (BRF0013) Номер заказа: 3072740023
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками. З повагою, команда MOYO
Заставили неделю сидеть без хододильника с маленькими детьми, завтра будет, завтра будет, уже пакуется и только шлют смс.. Ваш заказ перенесен.. Какие то кидалы и мошенники.. жалко зря потраченного времени и сил
Магазин продає вітринні або б.у. товари як нові. Телевізор прийшов з відмітками пальців на екрані, а також не було захисної плівки на телевізорі (а вона там точно є, тому що ми замовили такий саме телевізор ще в одному магазині). Також батарейки були вже в пультах, хоча вони повинні йти окремо. Очевидно, що їм користувалися. Телевізор хороший, а от від... Читати відгук Магазин продає вітринні або б.у. товари як нові. Телевізор прийшов з відмітками пальців на екрані, а також не було захисної плівки на телевізорі (а вона там точно є, тому що ми замовили такий саме телевізор ще в одному магазині). Також батарейки були вже в пультах, хоча вони повинні йти окремо. Очевидно, що їм користувалися. Телевізор хороший, а от від магазина Moyo залишились розчаровані. Зазвичай, якщо телевізор б.у. або вітринний, то і ціна дешевша, або хоча б про це повідомляють. Купили подарунок мамі на День Народження, але свято не вийшло. На жаль, не рекомендую!
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками. З повагою, команда MOYO
Товар на картинке сайта магазина не соответствует действительности. Потратила кучу времени и в итоге мне пытались навязать ненужную мне вещь. Еще сделали и меня виноватой. В том плане, что то, что заказали то и забирайте. Но когда мы с менеджером зашли на сайт, он тоже удивился, что изображение не соответствует картинке.
Добрий день! Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення чи номенклатуру товару, щоб ми змогли розібратись в ситуації і надати більш змістовний коментар. Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг. з повагою, команда MOYO
Завжди купував в МОЙО, но остатній раз купив духовну шафу, прийшла з відломленною ручкою, вже 12днів не можуть решити питання. За 12 днів один раз передзвонили, а так сам звоню і тільки відповідь не можемо зв'язатися з сервісом.
Переваги:
Швидка доставка
Недоліки:
Не можуть решити питання, відгуки погані на своему сайті видхиляють
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками. Докладемо максимум зусиль, щоб не розчарувати Вас в майбутньому. З повагою, команда MOYO
Дуже шкода,що на сайті під товаром є тільки позитивні відгуки,а негативні не пропускають,якось нечесно.Почитавши гарні відкуки про вертикальний відпарювач,побачила цікаву модель і по гарній акційній ціні(вказано було,що така ціна,бо пошкоджена коробка),подумала коробка,то не страшно,я ж для себе,а не на подарунок.Замовляла через інтернет-магазин.Отримавши модель відпарювача зраділа,гарний,легкий,компактний,але...коли захотіла спробувати,було розчарування,їдкий запах пластмаси,за 2 хв.нагрівся шланг,пар"плювався" водою і прокапувала вода на шнур.Звернулась на... Читати відгук Дуже шкода,що на сайті під товаром є тільки позитивні відгуки,а негативні не пропускають,якось нечесно.Почитавши гарні відкуки про вертикальний відпарювач,побачила цікаву модель і по гарній акційній ціні(вказано було,що така ціна,бо пошкоджена коробка),подумала коробка,то не страшно,я ж для себе,а не на подарунок.Замовляла через інтернет-магазин.Отримавши модель відпарювача зраділа,гарний,легкий,компактний,але...коли захотіла спробувати,було розчарування,їдкий запах пластмаси,за 2 хв.нагрівся шланг,пар"плювався" водою і прокапувала вода на шнур.Звернулась на гарячу лінію,щоб првернули кошти чи обніли,бо товар бракований.Відповіли,що товар був в експлуатації,треба везти в сервісний центр.Так і зробили.Але,я зрозуміла,що "акція" була не з-за коробки,а тому що товар бракований.Через пару днів подзвонили,що можна забрати товар,його відремонтували.В результаті,менше нагрівається шланг подачі пара,а все інше,як було,працювати з відпарювачем неможливо,це просто небезпечно і з такою подачей пара,коли "плюється" нереально. Велике розчарування,що перша моя покупка-це гроші на вітер.Недовіра...якщо не провіряють товар на наявність браку перед відправкою.
Добрий день! Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар. Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг. з повагою, команда MOYO Показати 1 відповідь
Ужасный магазин,купили хлебопечь.а она не замешивает.вернули на следующий день в магазин.обещали через 5дней вернуть деньги за товар.короче не печки ,не дениг.и то что у них на сайте написано что в течение 14дней вернуть можно товар,это обман
Добрий день! Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар. Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг. з повагою, команда MOYO
Замовляв багато разів товари, все було добре, не враховуючи ситуацій, коли замовлення відміняли по причині відсутності на складі товару. Останній раз товар прийшов пошкоджений, мав тріщину на корпусі і тут все стало зрозуміло.... онлайн підтримка не допомагає і не може проконсультувати, просто відправляє на магазин для отримання консультацій, відгук на сайті відхилили, адже в відгуку описані і плюси товару і... Читати відгук Замовляв багато разів товари, все було добре, не враховуючи ситуацій, коли замовлення відміняли по причині відсутності на складі товару. Останній раз товар прийшов пошкоджений, мав тріщину на корпусі і тут все стало зрозуміло.... онлайн підтримка не допомагає і не може проконсультувати, просто відправляє на магазин для отримання консультацій, відгук на сайті відхилили, адже в відгуку описані і плюси товару і "мінуси". чесні відгуки не цікавлять. Отак, один "момент", а купувати тут більш немає бажання.
Добрий день! Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар. Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг. з повагою, команда MOYO
Відгук про Мережа магазинів MOYO за адресою Суми, улиця Харківська, 2-2 07.11.22 придбала комп'ютера в одному з магазинів компанії. Перед покупкою попросила оглянути чи все працює, немає пошкоджень пристрою або недоукомплектації. Під час перегляду роботи екрану, консультант запропонував встановити налаштування мови системи та мови клавіатури. Відповіла, що мову системи потрібно обрати українську. Незважаючи на це, консультант обрав російську без можливості змінити в подальшому. Така ж ситуація повторилась і з мовою клавіатури.... Читати відгук 07.11.22 придбала комп'ютера в одному з магазинів компанії. Перед покупкою попросила оглянути чи все працює, немає пошкоджень пристрою або недоукомплектації. Під час перегляду роботи екрану, консультант запропонував встановити налаштування мови системи та мови клавіатури. Відповіла, що мову системи потрібно обрати українську. Незважаючи на це, консультант обрав російську без можливості змінити в подальшому. Така ж ситуація повторилась і з мовою клавіатури. Враховуючи, що на придбаному девайсі ОС windows 11 home one language, тобто немає можливості змінити мову системи, вважаю таке ставлення до клієнтів неприпустимим. Як мінімум, обслуговування клієнтів в магазині повинно бути державною мовою.
Добрий день! Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар. Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг. з повагою, команда MOYO
Заказали на сайте MOYO вытяжку Gorenje WHC623E16X. Пришла в не надлежащем виде , выпавшая лампочка , снята защитная плёнка с вытяжки , и мелкие царапины . Сразу обратились к оператору , нам сказали что менеджер свяжется с нами , и так длилось неделю ( а срок возврата заканчивается ) . Когда я всё-таки добилась чтоб перезвонили , забирать вытяжку отказываются... Читати відгук Заказали на сайте MOYO вытяжку Gorenje WHC623E16X. Пришла в не надлежащем виде , выпавшая лампочка , снята защитная плёнка с вытяжки , и мелкие царапины . Сразу обратились к оператору , нам сказали что менеджер свяжется с нами , и так длилось неделю ( а срок возврата заканчивается ) . Когда я всё-таки добилась чтоб перезвонили , забирать вытяжку отказываются , якобы это витринная вариант и возврату не подлежит ! Начали предлагать 400 бонусов на новую покупку . Но , я ведь заказывала новую!!!,о том что она будет с витрины меня не предупредили . Очень не приятно !!!
Купила у цьому магазині оверлок, привіз курєр, оверлок складний у роботі та незручний, маю повне право повернути його до того ж немає слідів експлуатації і вся комплектація збережена, вже майже третій день я очікую на дзвінок менеджера який повинен мені надати інформацію щодо повернення, дзвонила на гарячц лінію, писала листа, писала у месенджер та онлайн-чат на сайті, і одне і... Читати відгук Купила у цьому магазині оверлок, привіз курєр, оверлок складний у роботі та незручний, маю повне право повернути його до того ж немає слідів експлуатації і вся комплектація збережена, вже майже третій день я очікую на дзвінок менеджера який повинен мені надати інформацію щодо повернення, дзвонила на гарячц лінію, писала листа, писала у месенджер та онлайн-чат на сайті, і одне і те ж саме говорять - ваша заявка подана, чекайте на дзвінок. Скільки можна чекати? Складається враження що магазин просто вирішив кинути і проігнорувати моє законне право повернути товар!
Невозможно вернуть бракованный товар.мне не перезванивает.истекает срок возврата 14 дней. Оператор рассказывает мне про очередь. И о том,что со мной не смогли связаться один раз.телефон из рук вообще не выпускаю.Куда обращаться?
Добрий день! Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар. Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг. з повагою, команда MOYO
Не задоволений магазином, купував колонку накладеним платіжом через нову пошту, коли прийшов додому розпакував бачив що коробка в мятинах/дирках потім відкриваю а там товар , ножки в колонці всі чорні грязні, на задній стороні теж випачкане де заглушка для роз'ємів, Це була перша і остання покупка в цьому магазині.
Добрий день! Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар. Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг. з повагою, команда MOYO
К сожалению впечатление отрицательное. Покупали на подарок mp3 плеер, поэтому заметили не сразу: модель не соответствует заявленной. Поздно спохватились, поэтому сделать уже ничего нельзя. Магазин откровенно обманул. Люди, будьте внимательны!
Добрий день! Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар. Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг. з повагою, команда MOYO
Добрий день! Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар. Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг. з повагою, команда MOYO
Доброго дня! Не люблю писати погані відгуки, але тут не змогла себе стримати. Хочу поділитись враженням від купівлі принтеру, дорогої моделі: БФП лазерний A3 Canon iR2630i (3809C004) Дана модель була вибрана через технічні характеристики та вказану повну комплектацію, а саме картридж. В характеристиці вказали кількість картриджів - 1 Після того, як отримали принтер виявили його відсутність. Звісно, зв'язались з... Читати відгук Доброго дня! Не люблю писати погані відгуки, але тут не змогла себе стримати. Хочу поділитись враженням від купівлі принтеру, дорогої моделі: БФП лазерний A3 Canon iR2630i (3809C004) Дана модель була вибрана через технічні характеристики та вказану повну комплектацію, а саме картридж. В характеристиці вказали кількість картриджів - 1 Після того, як отримали принтер виявили його відсутність. Звісно, зв'язались з оператором і розказали про цю ситуацію, на що отримала відповідь, що в комплектацію картридж не входить. На питання чому ж тоді в характеристиці ця інформація є, отримала відповідь, що ситуацію виправлять. Але тепер виходить витративши велику суму, потрібно ще купляти картридж, при цьому мати затримку в часі. Цікаво, що на інших моделях де немає картриджа в комплекті є виділена на сайті червоним, що картридж відсутній! Вибирали даного постачальника як надійного, але тепер є великі сумніви. Будем вибирати іншого постачальника.
25.08.21 замовив ноут з отриманням у магазині Запоріжжя, прийшло смс з підтвердженням наявності та резервом до 29.08.21 27.08.21 приїхав забирати до магазину, а мені повідмили, що сьогодні моє замовлення було відправлено на склад до Києва і є тільки вітринний варіант. При цьому, пояснили, що напевно виникла якась помилка та заспокоїли, що переоформим замовлення і через 2 дні воно прийде. Однак... Читати відгук 25.08.21 замовив ноут з отриманням у магазині Запоріжжя, прийшло смс з підтвердженням наявності та резервом до 29.08.21 27.08.21 приїхав забирати до магазину, а мені повідмили, що сьогодні моє замовлення було відправлено на склад до Києва і є тільки вітринний варіант. При цьому, пояснили, що напевно виникла якась помилка та заспокоїли, що переоформим замовлення і через 2 дні воно прийде. Однак після повторного оформлення прийшла смс, що товар буде доставлено лише через 7 днів. Прикро, що моє перше знайомство з компанією розпочалося з недобросовісного відношення до своїх клієнтів...
Добрий день! Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар. Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг. з повагою, команда MOYO
сколько бы я ни задавала вопросов о товаре перед покупкой НИКОГДА я не получала ответы. Пару раз рискнула и купила товары. Планировала еще несколько кще покупок но после такого жесткого игнора пойду к более отзывчивым продавцам
Відгук про Мережа магазинів MOYO за адресою Київ, ул. Гришка, 3а Купувати почав в їх не так давно. Користувався іншими мережами. Остання покупка моноблок Asus. Придбав цей моноблок в магазині в місті Києві в магазині Moyo що розташований в торговому центрі Аладін. Загалом так все добре, але є проблема в мережі. Моноблок виявився з дефектом виробника. Скло монітора відстає, на заводі не якісно приклеїли. Все це я побачив вдома... Читати відгук Купувати почав в їх не так давно. Користувався іншими мережами. Остання покупка моноблок Asus. Придбав цей моноблок в магазині в місті Києві в магазині Moyo що розташований в торговому центрі Аладін. Загалом так все добре, але є проблема в мережі. Моноблок виявився з дефектом виробника. Скло монітора відстає, на заводі не якісно приклеїли. Все це я побачив вдома при якісними освітленні. Вирішив на другий день повернути товар в магазин. Продавці оглянули, погодились забрати попередньо відправивши на експертизу. З моєї сторони була виставлена вимога повернути кошти або зараз або на днях. Керуючим магазину було запропоновано підписати Квитанцію де товар має бути переданий до авторизованих центрів на діагностику з ремонтом. Діагностика згідно умови триває 14днів і може продовжуватися до 30 днів (у випадку ремонту)! Продавці повідомили що вибору щодо угоди на прийом товару з дефектом виробника в їх немає, тому погоджуйтесь. Але справа в тому що Законом України про захист прав споживачів 2 абзацу 4пункту 17 стаття експертиза має тривати не більше 3 днів. Телефонував на гарячу лінію цієї мережі де спілкувався з відділом повернень і отримав відповідь що експертиза в їх мережі на прилади триває саме на протязі 14 днів Мав справу повернення планшета з битими пікселями в мережі Розетка там кошти за товар отримав відразу, також Комфі купував моризьльну камеру яка мала дефект- там теж на наступний день отримав кошти. Це перше знайомство з мережею Moyo і четверта покупка... Тепер щось купувати в Moyo особливо не має бажання..... Замовлення 1894474857
Переваги:
Трішки дешевше деякі товари
Недоліки:
Не дотримуються закону України про захист прав споживачів 2абзац 4пункт 17стаття
заказала мелочь, получила на след день через Жустин. в посылка оказалась накладная, с печатью "для документов", продавец ТОВ НРП с огромный нехорошим рейтингом согласно https://inspections.gov.ua позвонила, узнала, почему нет фискального чека. ответ - мы пришлем его на почту, а за печатью магазина мне придется самой приезжать и ставить
Добрый день! Для более детального анализа сложившейся ситуации сообщите, пожалуйста, номер Вашего заказа, чтобы мы смогли разобраться в ситуации и идентифицировать Вас, как покупателя нашей сети магазинов. Нам очень жаль, что у Вас сложилось негативное впечатление о сотрудничестве с нами. С уважением, команда MOYO
Відгук про Мережа магазинів MOYO за адресою Дніпро, вулиця Глінки, 2 На сайте Вы можете выбрать - искать товар только в Вашем городе, Вы можете выбрать доставку курьером, но нигде не сказано, что это Новая почта, и ее курьер. Так как магазин не из дешевых, если сравнивать аналогичные товары, то хотелось бы переплачивая получать товары в день, а не через три четыре дня, по желанию Новой почты.
Добрый день! Для более детального анализа сложившейся ситуации сообщите, пожалуйста, номер Вашего заказа, чтобы мы смогли разобраться в ситуации и идентифицировать Вас, как покупателя нашей сети магазинов. Нам очень жаль, что у Вас сложилось негативное впечатление о сотрудничестве с нами. С уважением, команда MOYO
Відгук про Мережа магазинів MOYO за адресою Одеса, пер. Семафорный, 4 Покупал комплек минимойки Karcher K5 Full Premium - мойка и аксессуары на уровне, а вот MOYO вызывает разочарование. На момент покупки и обсуждения мойки, оператор сначала назвал год гарантии, потом два, а на мой вопрос, почему Кархер Украина дают пять лет, он на пару минут ушел в режим "подождите" и сказал - "все правильно 5 лет". Но, когда я... Читати відгук Покупал комплек минимойки Karcher K5 Full Premium - мойка и аксессуары на уровне, а вот MOYO вызывает разочарование. На момент покупки и обсуждения мойки, оператор сначала назвал год гарантии, потом два, а на мой вопрос, почему Кархер Украина дают пять лет, он на пару минут ушел в режим "подождите" и сказал - "все правильно 5 лет". Но, когда я получил товар БАБАМ - Гарантия 1 месяц. Более того, я звонил в службу поддержки с просьбой переслать мне чек и гарантийник (т.к. не мог их найти , они были всунуты в бухту шланга Кархер, который был доставлен с минимойкой) . И вот только вчера, развернув бухту я нашел "ГАРАНТИЮ" на 1 МЕС. После карантина, планирую немного поднять этот вопрос в магазине MOYO. Скорее всего это последняя покупка в этой сети. В моем кабинете, как не отражалось, так и не отражается ничего из моей истории покупок, бонусов и т.д
Переваги:
Организация доставки
Недоліки:
Обман с гарантией, игнорирование запросов, отсутвие истории покупок в кабинете и т.д. Теперь понимаю, почему никого не заню, кто бы покупал что-то в МОYO
Добрий день! Вдячні за відгук про Ваш досвід співпраці з MOYO. Повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли розібратися в ситуації, ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів та надати Вам змістовний коментар. Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при користуванні нашими послугами. З повагою, команда MOYO! Показати 3 відповіді
Заказал через интернет Игроваую клавиатуру Genius Scorpion K215 Ukr (31310474105) с бесплатной доставкой Justin. Не люблю забирать товар на почте, лучше прийти в магазин и там забрать. Но сейчас магазины не работают (карантин). Пришлось через почту. Клавиатура пришла, забрал ее, принес домой подключил, работает. Я не геймер и не пользуюсь часто компьютером. На шестой день после покупки, надо было посидеть... Читати відгук Заказал через интернет Игроваую клавиатуру Genius Scorpion K215 Ukr (31310474105) с бесплатной доставкой Justin. Не люблю забирать товар на почте, лучше прийти в магазин и там забрать. Но сейчас магазины не работают (карантин). Пришлось через почту. Клавиатура пришла, забрал ее, принес домой подключил, работает. Я не геймер и не пользуюсь часто компьютером. На шестой день после покупки, надо было посидеть за компьютером и обнаружил, что русские и украинские буквы криво нанесены и вскрыты чем то сверху, а одну вообще не полностью видно. И при нажатии на клавиши она пружинит, неплотно прилегает к столу. Решил вернуть в магазин. Позвонил на 0800507800 узнать как можно сделать возврат. Мне сказали что мне перезвонят. Перезвонили и объяснили, что Б/У технику назад не принимают. Я им сказал что только сейчас обнаружил эти недостатки, на что они не захотели меня выслушать дальше и бросили трубку.
Я хочу вернуть вам клавиатуру и получить назад деньги согласно ЗАКОН УКРАЇНИ. Про захист прав споживачІв. в 14 дневный срок, так как товарный вид не нарушин. По вашему мнения, если я пришел к вам в магазин и попросил продавца показать мне как работает телевизор или телефон, то этот товар считается Б/У? Мне интересно как вы можете об этом судить на расстоянии не смотря на товар, это у вас так поступают со всеми клиентами которые хотят вернуть товар вам? А вы должны предложить сдать товар в сервисный центр для проверки его внешнего вида, а вы даже не предложили этого. Ваш магазин продал не качественный товар, я зашел на сайт производителя и там в списках даже нет этой клавиатуры. И почему вы не публикуете мой отзыв на своем сайте? Давайте пообщаемся. И почему ваш сотрудник бросает трубку при обращении и не дослушав претензии? Я иногда покупаю у вас в магазине, но теперь больше никогда не куплю и другим покупателям не буду советовать ваш магазин.
Добрый день! При обращении на нашу линию поддержки клиентов Вам была предоставлена консультация относительно возможных вариантов решения. Товар получен 06.04.2020 в почтовом отделении Just IN. Так как, товар введен в эксплуатацию, согласно ст. 9 Закона о ЗПП он не подлежит возврату/обмену. В Вашем случае товар имеет заявленный недостаток и согласно вышеупомянутой статьи действующего законодательства нашей страны, мы не можем определять товар, как надлежащего качества, готовый к дальнейшей реализации. Согласно ч.1 ст. 668 ЦКУ "ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження товару переходить до покупця з моменту передання йому товару." Вы, обратились с требованием вернуть/обменять товар с заявленным недостатком, спустя 6 дней после приобретения и эксплуатации. Отношения между продавцом и покупателем регулирует ст. 8 Закона о ЗПП "У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору." Руководствуясь положениями ст. 8 Вам рекомендовано отправить товар на экспертизу в авторизированный сервисный центр, для установления причины появления заявленного Вами недостатка в товаре и его устранения в рамках гарантии от производителя. Мы являемся реализатором и не уполномочены диагностировать товар, делать какие либо заключения относительно его технического состояния и соответствия заявленным производителем требованиям. Резюмируя все вышесказанное Вы можете убедиться, что мы не нарушаем Ваших законных прав.При возникновении дополнительных вопросов на любом из этапов обращайтесь по номеру 0 800 507 800 (раздел в голосовом меню - 4). С уважением, команда MOYO
Доброго дня, Віталій! Вдячні за відгук про Ваш досвід співпраці з нашим магазином. Ми щиро цінуємо думку наших клієнтів. Приносимо вибачення від імені компанії за завдані незручності при виконанні замовлення. Перевірили дані щодо Вашого звернення. Наразі, замовлення 1593075878 призупинено, повернення коштів відбудеться протягом 3-5 робочих банківських днів на картку з якої була проведена оплата. Нам дуже шкода, що у Вас склалось негативне враження при користуванні нашими послугами, прикладемо максимум зусиль щоб не розчарувати Вас у майбутньому. З повагою, команда MOYO
Нав'язана послуга "екстразаміни" ("MOYO захист 365") (+15%, іноді +20% вартості) працює не так, як описують продавці (нібито, готові відразу поміняти, навіть, якщо розтрощити телефон прямо в магазині). Пройшов майже рік, у телефона розбите скло, але працює добре. Прийшов в магазин. Насправді товар не обмінюють на новий відразу на місці. Готові лише прийняти на ремонт. Почитав усюди відгуки про те, як... Читати відгук Нав'язана послуга "екстразаміни" ("MOYO захист 365") (+15%, іноді +20% вартості) працює не так, як описують продавці (нібито, готові відразу поміняти, навіть, якщо розтрощити телефон прямо в магазині). Пройшов майже рік, у телефона розбите скло, але працює добре. Прийшов в магазин. Насправді товар не обмінюють на новий відразу на місці. Готові лише прийняти на ремонт. Почитав усюди відгуки про те, як довго і безрезультатно триває ремонт. Вирішив не ризикувати своїм часом і нервами.
Доброго дня, Микола! Перевірили дані щодо Вашого звернення. Відповідно договору публічної оферти до придбанної Вами послуги "MOYO Захист 365" 1.1.2. Ремонт Обладнання: Ремонт Обладнання (Товару), яке вийшло з ладу виключно внаслідок причин, що не підпадають під умови гарантії Виробника, (механічне пошкодження, порушення умов зберігання тощо). Ремонт Обладнання не розповсюджується на витратні матеріали, тощо. При зверненні до магазину у м. Київ на площі Льва Толстого Вам не було відмовлено у прийнятті пристрою на діагностику та ремонт в рамках данної послуги. Магазин не порушив перед Вами своїх зобов'язань. Пристрій не був зданий з Ваших особистих міркувань. Наголошуємо, що 27.12.2019 останній день, коли Ви можете скористатись данною послугою. Очікуємо на Вас в нашому магазині. В разі, якщо послуга не була для Вас актуальна згідно з пунктом 5.2. Протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту укладення даного Договору та оплати Послуг Клієнт може відмовитися від даного Договору в односторонньому порядку. Така одностороння відмова Клієнта від даного Договору можлива виключно у випадку, якщо Послуги фактично не були надані. Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при користуванні нашими послугами. З повагою, команда MOYO!
Сделал заказ на телевизор. Приехал забирать в магазин. А он стоит 3 недели на витрине и крутит рекламу. На моё возмущение прозвучал ответ: телевизор с витрины считается новым, и здесь нет ничего страшного.Сделал перезаказ на новый ТВ из коробки. Пообещали привезти через 2 дня. Пошел четвертый день. Телевизора нет. По телефону говорят что он уже в магазине, а в... Читати відгук Сделал заказ на телевизор. Приехал забирать в магазин. А он стоит 3 недели на витрине и крутит рекламу. На моё возмущение прозвучал ответ: телевизор с витрины считается новым, и здесь нет ничего страшного.Сделал перезаказ на новый ТВ из коробки. Пообещали привезти через 2 дня. Пошел четвертый день. Телевизора нет. По телефону говорят что он уже в магазине, а в магазине говорят что его ещё не привезли. В итоге связавшись с магазином MOYO потратил 5 дней времени и кучу нервов на выяснение отношений, и до сих пор без своего заказа.
Добрый день! Для более детального анализа сложившейся ситуации, сообщите, пожалуйста, номер Вашего заказа, да бы мы смогли разобраться в ситуации и идентифицировать Вас, как покупателя нашей сети магазинов. Нам очень жаль, что у Вас сложилось негативное впечатление о сотрудничестве с нами. С уважением, команда MOYO
Сеть MOYO открыла свои магазины уже в 26-ти городах Украины. Кроме этого, купить технику с доставкой вы сможете на сайте интернет-магазина MOYO. В каталоге товаров представлена широкий ассортимент смартфонов, планшетов, нетбуков и ноутбуков. Также, в магазинах MOYO вы сможете купить мелкую и крупную бытовую технику, товары для дома и многое другое. Менеджеры... детальніше
Нечесність продавця
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.
з повагою,
команда MOYO
PlayStation VR2 - б/в
Придбав я товар в мережі мойо, новий, перепросив в оператора шоб він був запакований і новий, не з вітрини. Ітог на фото додав, нажаль сліди пилюки знятих наклейок я не сфоткав, але це біле перші відчуття від нової штуки, нажаль через Мойо дитина не отримала того кайфу, думаючи шо я взяв бв товар…все інше ок… сліди жксплуатаціі /... Читати відгук
Придбав я товар в мережі мойо, новий, перепросив в оператора шоб він був запакований і новий, не з вітрини. Ітог на фото додав, нажаль сліди пилюки знятих наклейок я не сфоткав, але це біле перші відчуття від нової штуки, нажаль через Мойо дитина не отримала того кайфу, думаючи шо я взяв бв товар…все інше ок… сліди жксплуатаціі / затерта резинка і на самих лінзах, сліди пальців
Не рекомендую
Директор з персоналу заоаз нова, але проблем+ з її приходом сюди
Зп нижче ринку, токсік відношенння +
Загальний відгук
Бракованный фильтр для стиральной машины
В службе поддержки предложили в качестве компенсации 400 бонусных гривен из которых я смогу потратить 30%. Такой вариант меня не устроил. Мне бы хотелось полную компенсацию.
Да и вернуть я не могу уже его, так как не полная комплектация и они его не примут без содержимого.
Название фильтра Бриз (BRF0013)
Номер заказа: 3072740023
Самый ужасный магазин!!!
Продають вітринні або б.у. зразки як нові
Купили подарунок мамі на День Народження, але свято не вийшло. На жаль, не рекомендую!
Товар не соответствует описанию
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення чи номенклатуру товару, щоб ми змогли розібратись в ситуації і надати більш змістовний коментар.
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг.
з повагою,
команда MOYO
Був непоганий, але поки...
Перше і останнє замовлення в MOYO
Велике розчарування,що перша моя покупка-це гроші на вітер.Недовіра...якщо не провіряють товар на наявність браку перед відправкою.
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг.
з повагою,
команда MOYO Показати 1 відповідь
Ужас ,никому не советую
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг.
з повагою,
команда MOYO
Клієнтоорієнтованість.
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг.
з повагою,
команда MOYO
Погана якість обслуговування
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг.
з повагою,
команда MOYO
Покупка товара
Ігнорують заявку на повернення товару!
Возврат бракованного ьовара
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг.
з повагою,
команда MOYO
Не рекомендую
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг.
з повагою,
команда MOYO
Проданный товар не соответствует заявленному
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг.
з повагою,
команда MOYO
Погана якість
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг.
з повагою,
команда MOYO
Інформація на сайті не відповідає дійсності
Не люблю писати погані відгуки, але тут не змогла себе стримати.
Хочу поділитись враженням від купівлі принтеру, дорогої моделі: БФП лазерний A3 Canon iR2630i (3809C004)
Дана модель була вибрана через технічні характеристики та вказану повну комплектацію, а саме картридж.
В характеристиці вказали кількість картриджів - 1
Після того, як отримали принтер виявили його відсутність.
Звісно, зв'язались з... Читати відгук Доброго дня!
Не люблю писати погані відгуки, але тут не змогла себе стримати.
Хочу поділитись враженням від купівлі принтеру, дорогої моделі: БФП лазерний A3 Canon iR2630i (3809C004)
Дана модель була вибрана через технічні характеристики та вказану повну комплектацію, а саме картридж.
В характеристиці вказали кількість картриджів - 1
Після того, як отримали принтер виявили його відсутність.
Звісно, зв'язались з оператором і розказали про цю ситуацію, на що отримала відповідь, що в комплектацію картридж не входить. На питання чому ж тоді в характеристиці ця інформація є, отримала відповідь, що ситуацію виправлять.
Але тепер виходить витративши велику суму, потрібно ще купляти картридж, при цьому мати затримку в часі.
Цікаво, що на інших моделях де немає картриджа в комплекті є виділена на сайті червоним, що картридж відсутній!
Вибирали даного постачальника як надійного, але тепер є великі сумніви.
Будем вибирати іншого постачальника.
Недобросовісне відношення до клієнтів
27.08.21 приїхав забирати до магазину, а мені повідмили, що сьогодні моє замовлення було відправлено на склад до Києва і є тільки вітринний варіант. При цьому, пояснили, що напевно виникла якась помилка та заспокоїли, що переоформим замовлення і через 2 дні воно прийде. Однак... Читати відгук 25.08.21 замовив ноут з отриманням у магазині Запоріжжя, прийшло смс з підтвердженням наявності та резервом до 29.08.21
27.08.21 приїхав забирати до магазину, а мені повідмили, що сьогодні моє замовлення було відправлено на склад до Києва і є тільки вітринний варіант. При цьому, пояснили, що напевно виникла якась помилка та заспокоїли, що переоформим замовлення і через 2 дні воно прийде. Однак після повторного оформлення прийшла смс, що товар буде доставлено лише через 7 днів. Прикро, що моє перше знайомство з компанією розпочалося з недобросовісного відношення до своїх клієнтів...
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг.
з повагою,
команда MOYO
вопросы игнорируют постоянно
Для более детального анализа сложившейся ситуации сообщите, пожалуйста, номер Вашего заказа, чтобы мы смогли разобраться в ситуации.
С уважением,
команда MOYO
Не дотримуються закону України при поверненні товару з дефектом виробн
Вирішив на другий день повернути товар в магазин. Продавці оглянули, погодились забрати попередньо відправивши на експертизу.
З моєї сторони була виставлена вимога повернути кошти або зараз або на днях.
Керуючим магазину було запропоновано підписати Квитанцію де товар має бути переданий до авторизованих центрів на діагностику з ремонтом. Діагностика згідно умови триває 14днів і може продовжуватися до 30 днів (у випадку ремонту)!
Продавці повідомили що вибору щодо угоди на прийом товару з дефектом виробника в їх немає, тому погоджуйтесь.
Але справа в тому що Законом України про захист прав споживачів 2 абзацу 4пункту 17 стаття експертиза має тривати не більше 3 днів.
Телефонував на гарячу лінію цієї мережі де спілкувався з відділом повернень і отримав відповідь що експертиза в їх мережі на прилади триває саме на протязі 14 днів
Мав справу повернення планшета з битими пікселями в мережі Розетка там кошти за товар отримав відразу, також Комфі купував моризьльну камеру яка мала дефект- там теж на наступний день отримав кошти.
Це перше знайомство з мережею Moyo і четверта покупка...
Тепер щось купувати в Moyo особливо не має бажання.....
Замовлення 1894474857
не прислали фискальный чек
в посылка оказалась накладная, с печатью "для документов", продавец ТОВ НРП с огромный нехорошим рейтингом согласно https://inspections.gov.ua
позвонила, узнала, почему нет фискального чека.
ответ - мы пришлем его на почту, а за печатью магазина мне придется самой приезжать и ставить
Для более детального анализа сложившейся ситуации сообщите, пожалуйста, номер Вашего заказа, чтобы мы смогли разобраться в ситуации и идентифицировать Вас, как покупателя нашей сети магазинов.
Нам очень жаль, что у Вас сложилось негативное впечатление о сотрудничестве с нами.
С уважением,
команда MOYO
Курьер MOYO - миф
Для более детального анализа сложившейся ситуации сообщите, пожалуйста, номер Вашего заказа, чтобы мы смогли разобраться в ситуации и идентифицировать Вас, как покупателя нашей сети магазинов.
Нам очень жаль, что у Вас сложилось негативное впечатление о сотрудничестве с нами.
С уважением,
команда MOYO
Разочарование, что и требовалось доказать
Вдячні за відгук про Ваш досвід співпраці з MOYO.
Повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли розібратися в ситуації, ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів та надати Вам змістовний коментар.
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при користуванні нашими послугами.
З повагою,
команда MOYO! Показати 3 відповіді
Игровая клавиатура Genius Scorpion K215 Ukr (31310474105) возврат товара
Я хочу вернуть вам клавиатуру и получить назад деньги согласно ЗАКОН УКРАЇНИ. Про захист прав споживачІв. в 14 дневный срок, так как товарный вид не нарушин. По вашему мнения, если я пришел к вам в магазин и попросил продавца показать мне как работает телевизор или телефон, то этот товар считается Б/У? Мне интересно как вы можете об этом судить на расстоянии не смотря на товар, это у вас так поступают со всеми клиентами которые хотят вернуть товар вам? А вы должны предложить сдать товар в сервисный центр для проверки его внешнего вида, а вы даже не предложили этого. Ваш магазин продал не качественный товар, я зашел на сайт производителя и там в списках даже нет этой клавиатуры. И почему вы не публикуете мой отзыв на своем сайте? Давайте пообщаемся. И почему ваш сотрудник бросает трубку при обращении и не дослушав претензии? Я иногда покупаю у вас в магазине, но теперь больше никогда не куплю и другим покупателям не буду советовать ваш магазин.
С уважением,
команда MOYO
Обман Б/В продають як нове
Коли прийшов забирати товар, виявилось, що він з вітрини, просто вони забули про це сказати.з
Вдячні за відгук про Ваш досвід співпраці з нашим магазином. Ми щиро цінуємо думку наших клієнтів.
Приносимо вибачення від імені компанії за завдані незручності при виконанні замовлення.
Перевірили дані щодо Вашого звернення. Наразі, замовлення 1593075878 призупинено, повернення коштів відбудеться протягом 3-5 робочих банківських днів на картку з якої була проведена оплата.
Нам дуже шкода, що у Вас склалось негативне враження при користуванні нашими послугами, прикладемо максимум зусиль щоб не розчарувати Вас у майбутньому.
З повагою,
команда MOYO
Екстразаміна (Захист 365) працює не так, як описують продавці
Перевірили дані щодо Вашого звернення. Відповідно договору публічної оферти до придбанної Вами послуги "MOYO Захист 365" 1.1.2. Ремонт Обладнання: Ремонт Обладнання (Товару), яке вийшло з ладу виключно внаслідок причин, що не підпадають під умови гарантії Виробника, (механічне пошкодження, порушення умов зберігання тощо). Ремонт Обладнання не розповсюджується на витратні матеріали, тощо. При зверненні до магазину у м. Київ на площі Льва Толстого Вам не було відмовлено у прийнятті пристрою на діагностику та ремонт в рамках данної послуги. Магазин не порушив перед Вами своїх зобов'язань. Пристрій не був зданий з Ваших особистих міркувань. Наголошуємо, що 27.12.2019 останній день, коли Ви можете скористатись данною послугою. Очікуємо на Вас в нашому магазині. В разі, якщо послуга не була для Вас актуальна згідно з пунктом 5.2. Протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту укладення даного Договору та оплати Послуг Клієнт може відмовитися від даного Договору в односторонньому порядку. Така одностороння відмова Клієнта від даного Договору можлива виключно у випадку, якщо Послуги фактично не були надані. Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при користуванні нашими послугами.
З повагою,
команда MOYO!
Телевизоры с витрины
Для более детального анализа сложившейся ситуации, сообщите, пожалуйста, номер Вашего заказа, да бы мы смогли разобраться в ситуации и идентифицировать Вас, как покупателя нашей сети магазинов.
Нам очень жаль, что у Вас сложилось негативное впечатление о сотрудничестве с нами.
С уважением,
команда MOYO