Відгук про Мережа магазинів MOYO за адресою Київ, ул. Гришка, 3а На чорну п'ятницю планую тут купити телевізор, по гарній знижці. До цього тут купляв всякі дрібні штуки по типу кабелів, мишок, килимків та всякі штуки для кухні(мікрохвильовка, мультипіч та витяжка). Товар завжди по місцю перевіряю з продавцями, поки не було неприємних випадків, задоволений сервісом та роботою магазину загалом
Відгук про Мережа магазинів MOYO за адресою Київ, ул. Гришка, 3а 25 серпня 2023року придбав даний ноутбук в магизині MOYO. 24 вересня 2023р., я побачив великі плями( 3 та 5см в диаметрі) жовтого кольору на дисплеї ноутбуку(тобто в користуванні менше місяця),дані плями свідчать про порушення цілістності стуктури слоїв з яких зроблений дисплей,що свідчить про використання неякісних комплектуючих які використовує виробник,що не забезпечує необхідний ресурс його використання в межах сроку його штатної... Читати відгук 25 серпня 2023року придбав даний ноутбук в магизині MOYO. 24 вересня 2023р., я побачив великі плями( 3 та 5см в диаметрі) жовтого кольору на дисплеї ноутбуку(тобто в користуванні менше місяця),дані плями свідчать про порушення цілістності стуктури слоїв з яких зроблений дисплей,що свідчить про використання неякісних комплектуючих які використовує виробник,що не забезпечує необхідний ресурс його використання в межах сроку його штатної експлуатації. 26 вересня я звернувся в магазин MOYO (вулиця Михайла Гришка, 3А, Київ),саме там де купляв даний товар,та продемонстрував недолік,після чого залишив ноутбук для вирішення питання ремонту/заміни у зв'язку з виникненим недоліком(браком). Тільки 02.10.2023 прийшло повідомлення,що мій ноутбук був доставлений в сервісний цент(тобто аж через тиждень),де мені повідомили про те,що зараз його діагностують,після багатьох моїх звернень,я дізнався що цей процес займе 14 робочіх днів. 20.10.2023 року я звернувся знов на гарячу лінію магазину MOYO,але мені повідомили,що мій ноутбук був направлений на інший сервісний цент,на мої питання чому?-відповіли,що той сервісний цент перевантажено,але чому він там лежав 18 днів?чому казали,що його діагностують?Чому прийшло повідомлення,що він ремонтується???Де правда?????Чому він так довго там знаходився???? Питань більше ніж відповідей! Сервіс та якість обслуговування-гірше не буває. ТОМУ НІКОМУ НЕ РАДЖУ НІ ДАНИЙ ТОВАР,НІ ОСОБЛИВО ДАНИЙ МАГАЗИН, Обходте стороною!! ШКОДА,ЩО НЕМОЖЛИВО СТАВИТИ РЕЙТІНГ ЗІ ЗНАКОМ "-". НЕ РАДЖУ МАГАЗИН!!!ОБХОДТЕ СТОРОНОЮ!!!!!! Також я купляв даний ноутбук для работи, а тепер терплю збитки.Тому якщо не хочете бути в моїй ситуаціі, ОБХОДТЕ СТОРОНОЮ ЦЕЙ МАГАЗИН!!!!!!!Також вони видаляют відгук на своїй сторінці
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. Зараз розберемось в ситуації, що склалась і надамо Вам вичерпну відповідь за телефоном, котрий вказаний в квитанції. З повагою, команда MOYO
Відгук про Мережа магазинів MOYO за адресою Київ, ул. Гришка, 3а Люблю этот магазин, обслуживание всегда на высоте, цены адекватные, товар весь качественный, по крайней мере я ни разу не сталкивалась с браком или поврежденным товаром. Персонал в магазине всегда приветлив и компетентен во всех товарах. На горячей линии тоже компетентны менеджеры. У меня муж недавно выбирал электробритву и девушка менеджер помогла ему подобрать очень хороший вариант, муж остался доволен, не... Читати відгук Люблю этот магазин, обслуживание всегда на высоте, цены адекватные, товар весь качественный, по крайней мере я ни разу не сталкивалась с браком или поврежденным товаром. Персонал в магазине всегда приветлив и компетентен во всех товарах. На горячей линии тоже компетентны менеджеры. У меня муж недавно выбирал электробритву и девушка менеджер помогла ему подобрать очень хороший вариант, муж остался доволен, не ожидали что девушка будет разбираться так хорошо в таких товарах.
Відгук про Мережа магазинів MOYO за адресою Київ, ул. Гришка, 3а Шкода, що не було кому мені сказати це раніше. Та можливо хочаб комусь стане у пригоді цей досвід. Не робіть моїх помилок. Заяву при здачі у ремонт по гарантії читайте уважно та не підписуйте поки вони не напишуть термін в 14 днів як у законі. В самій заяві дуже багато пунктів, які надають виконавцю можливість змінювати строки ремонту на... Читати відгук Шкода, що не було кому мені сказати це раніше. Та можливо хочаб комусь стане у пригоді цей досвід. Не робіть моїх помилок. Заяву при здачі у ремонт по гарантії читайте уважно та не підписуйте поки вони не напишуть термін в 14 днів як у законі. В самій заяві дуже багато пунктів, які надають виконавцю можливість змінювати строки ремонту на їх умовах. Якщо не додивитися будете чекати свій ремонт 60+ днів і нічого не зможете з цим зробити. Зі свого досвіду я бачу що це та мережа, яка не йде на зустріч і вирішити щось можна тільки судом та жорстким відстоюванням своїх прав.
Добрий день! Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар. Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг. з повагою, команда MOYO
Відгук про Мережа магазинів MOYO за адресою Київ, ул. Гришка, 3а Компанія мойо не дотримується прав споживачів. Трактує норми закону як їм вигідно. Не публікує відгуки про товар крім, як позитивні що не дає можливості зробити більш-менш обʼєктивні висновки про якість товару. Змушує чекати товар з ремонту від 2-х місяців. Не виходять на звʼязок і треба самостійно шукати з ними контакти. Посилають до суду. Беруть терміни з голови годують обіцянками... Читати відгук Компанія мойо не дотримується прав споживачів. Трактує норми закону як їм вигідно. Не публікує відгуки про товар крім, як позитивні що не дає можливості зробити більш-менш обʼєктивні висновки про якість товару. Змушує чекати товар з ремонту від 2-х місяців. Не виходять на звʼязок і треба самостійно шукати з ними контакти. Посилають до суду. Беруть терміни з голови годують обіцянками відтягуючи час. Не рекомендую робити покупки в цьому магазині аби раніше побачила відгуки про магазин не пішла б туди нізащо.
Добрий день! Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар. Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг. з повагою, команда MOYO
Відгук про Мережа магазинів MOYO за адресою Київ, ул. Гришка, 3а Все було добре в плані покупки, але от в плані гарантійного ремонту починаються проблеми, магазин бере на себе відповідальність і передає товар в АСЦ, але при цьому, не забезпечує нормальний зворотній зв?язок з власником товару. Які є явні проблеми: 1. Товар був відданий в ремонт 02.07.2023, квитанція 041092 і по сьогодні товар в мене немає, законом передбачено усування недоліку з... Читати відгук Все було добре в плані покупки, але от в плані гарантійного ремонту починаються проблеми, магазин бере на себе відповідальність і передає товар в АСЦ, але при цьому, не забезпечує нормальний зворотній зв?язок з власником товару. Які є явні проблеми: 1. Товар був відданий в ремонт 02.07.2023, квитанція 041092 і по сьогодні товар в мене немає, законом передбачено усування недоліку з вини виробника в строк до 14 днів (календарних). 2. Консультації по телефону ясності не вносять, кажуть що АСЦ очікує запчаснити, які запчастини, чому я маю чекати, а не отримати взамін новий товар або кошти я не розумію. Законом передбачено більш довгий ремонт, але в такому разі я маю отримувати 1% від вартості товару (вартість товару 50999грн) за кожен день очікування понад строк 14 днів. 3. Спочатку мене втішили очікуванням до кінця місця саме завершення ремонту, але тепер розповідають про те що це запчастина має бути до кінця місяця, станом на зараз інформації про ці запчастини немає, я досі очікую невідомо що…і мене годують постійним нам невідомо, СЦ очікує, а я в свою чергу сиджу без товара за який я заплатив кошти. 4. Співробітники магазину (фізичному) та гарячої лінії не компетентні та посилаються на затягування термінів через військовий стан, хоча логістика в країні не зламана і працює, працює добре. Висновки: купувати можна, але є великі ризики потрапити в обслуговування по гарантії і лишитись без товара впродовж довгого часу, що я вважаю не припустимо. До того ж ще не відомо якої якості буде те гарантійне обслуговування. Я хочу дотримання моїх прав магазином мойо, якщо ви вже берете на себе зобовʼязання то виконуйте їх відповідально. Мойо зі мною від дати моїх звернень та розміщення відгуків на інших ресурсах не звʼязувались, продовжують годувати розмити строками.
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками. Докладемо максимум зусиль, щоб не розчарувати Вас в майбутньому. З повагою, команда MOYO Показати 1 відповідь
Відгук про Мережа магазинів MOYO за адресою Київ, ул. Гришка, 3а Купили ноут, через три дня он престал включаться, приехали в магазин для возврата. Сказали, что тестируют в сервисном центре в течении 2 недель. 2 недели закончились, звоню, теперь еще де недели ибо в заявке впечатаны эти сроки. То есть получается не подписав это заявление на диагностику, они не примут комп, и теперь мне рассказывают, что 2 недели по закону обмен,... Читати відгук Купили ноут, через три дня он престал включаться, приехали в магазин для возврата. Сказали, что тестируют в сервисном центре в течении 2 недель. 2 недели закончились, звоню, теперь еще де недели ибо в заявке впечатаны эти сроки. То есть получается не подписав это заявление на диагностику, они не примут комп, и теперь мне рассказывают, что 2 недели по закону обмен, а потом еще 2 недели на диагностику в сервисном центре. Итого месяц. Вранье в чистом виде и как, всегда всем все равно, ибо ж деньги-то получены. Такими темпами диагностики мне придется оплачивать еще один месяц рассрочки при этом у меня нет ни ноута, ни денег не вернули. И пишут мне в вайбере всякую ерунду, мол гарантийный случай или нет мы рассматриваем
Пока не столкнешься у нас в стране с возвратом все прекрасно и хорошо
Добрий день! Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар. Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг. з повагою, команда MOYO
Відгук про Мережа магазинів MOYO за адресою Київ, ул. Гришка, 3а Купувати почав в їх не так давно. Користувався іншими мережами. Остання покупка моноблок Asus. Придбав цей моноблок в магазині в місті Києві в магазині Moyo що розташований в торговому центрі Аладін. Загалом так все добре, але є проблема в мережі. Моноблок виявився з дефектом виробника. Скло монітора відстає, на заводі не якісно приклеїли. Все це я побачив вдома... Читати відгук Купувати почав в їх не так давно. Користувався іншими мережами. Остання покупка моноблок Asus. Придбав цей моноблок в магазині в місті Києві в магазині Moyo що розташований в торговому центрі Аладін. Загалом так все добре, але є проблема в мережі. Моноблок виявився з дефектом виробника. Скло монітора відстає, на заводі не якісно приклеїли. Все це я побачив вдома при якісними освітленні. Вирішив на другий день повернути товар в магазин. Продавці оглянули, погодились забрати попередньо відправивши на експертизу. З моєї сторони була виставлена вимога повернути кошти або зараз або на днях. Керуючим магазину було запропоновано підписати Квитанцію де товар має бути переданий до авторизованих центрів на діагностику з ремонтом. Діагностика згідно умови триває 14днів і може продовжуватися до 30 днів (у випадку ремонту)! Продавці повідомили що вибору щодо угоди на прийом товару з дефектом виробника в їх немає, тому погоджуйтесь. Але справа в тому що Законом України про захист прав споживачів 2 абзацу 4пункту 17 стаття експертиза має тривати не більше 3 днів. Телефонував на гарячу лінію цієї мережі де спілкувався з відділом повернень і отримав відповідь що експертиза в їх мережі на прилади триває саме на протязі 14 днів Мав справу повернення планшета з битими пікселями в мережі Розетка там кошти за товар отримав відразу, також Комфі купував моризьльну камеру яка мала дефект- там теж на наступний день отримав кошти. Це перше знайомство з мережею Moyo і четверта покупка... Тепер щось купувати в Moyo особливо не має бажання..... Замовлення 1894474857
Переваги:
Трішки дешевше деякі товари
Недоліки:
Не дотримуються закону України про захист прав споживачів 2абзац 4пункт 17стаття
1 згоден
Мережа магазинів MOYO
Сеть MOYO открыла свои магазины уже в 26-ти городах Украины. Кроме этого, купить технику с доставкой вы сможете на сайте интернет-магазина MOYO. В каталоге товаров представлена широкий ассортимент смартфонов, планшетов, нетбуков и ноутбуков. Также, в магазинах MOYO вы сможете купить мелкую и крупную бытовую технику, товары для дома и многое другое. Менеджеры... детальніше
Гарний магазин
Магазин MOYO,як воно є,сервіс,якість товару
24 вересня 2023р., я побачив великі плями( 3 та 5см в диаметрі) жовтого кольору на дисплеї ноутбуку(тобто в користуванні менше місяця),дані плями свідчать про порушення цілістності стуктури слоїв з яких зроблений дисплей,що свідчить про використання неякісних комплектуючих які використовує виробник,що не забезпечує необхідний ресурс його використання в межах сроку його штатної... Читати відгук 25 серпня 2023року придбав даний ноутбук в магизині MOYO.
24 вересня 2023р., я побачив великі плями( 3 та 5см в диаметрі) жовтого кольору на дисплеї ноутбуку(тобто в користуванні менше місяця),дані плями свідчать про порушення цілістності стуктури слоїв з яких зроблений дисплей,що свідчить про використання неякісних комплектуючих які використовує виробник,що не забезпечує необхідний ресурс його використання в межах сроку його штатної експлуатації.
26 вересня я звернувся в магазин MOYO (вулиця Михайла Гришка, 3А, Київ),саме там де купляв даний товар,та продемонстрував недолік,після чого залишив ноутбук для вирішення питання ремонту/заміни у зв'язку з виникненим недоліком(браком).
Тільки 02.10.2023 прийшло повідомлення,що мій ноутбук був доставлений в сервісний цент(тобто аж через тиждень),де мені повідомили про те,що зараз його діагностують,після багатьох моїх звернень,я дізнався що цей процес займе 14 робочіх днів.
20.10.2023 року я звернувся знов на гарячу лінію магазину MOYO,але мені повідомили,що мій ноутбук був направлений на інший сервісний цент,на мої питання чому?-відповіли,що той сервісний цент перевантажено,але чому він там лежав 18 днів?чому казали,що його діагностують?Чому прийшло повідомлення,що він ремонтується???Де правда?????Чому він так довго там знаходився????
Питань більше ніж відповідей!
Сервіс та якість обслуговування-гірше не буває.
ТОМУ НІКОМУ НЕ РАДЖУ НІ ДАНИЙ ТОВАР,НІ ОСОБЛИВО ДАНИЙ МАГАЗИН,
Обходте стороною!!
ШКОДА,ЩО НЕМОЖЛИВО СТАВИТИ РЕЙТІНГ ЗІ ЗНАКОМ "-".
НЕ РАДЖУ МАГАЗИН!!!ОБХОДТЕ СТОРОНОЮ!!!!!!
Також я купляв даний ноутбук для работи, а тепер терплю збитки.Тому якщо не хочете бути в моїй ситуаціі,
ОБХОДТЕ СТОРОНОЮ ЦЕЙ МАГАЗИН!!!!!!!Також вони видаляют відгук на своїй сторінці
Хорошее обслуживание
Обслуговування по гарантії у магазині moyo
Не робіть моїх помилок. Заяву при здачі у ремонт по гарантії читайте уважно та не підписуйте поки вони не напишуть термін в 14 днів як у законі. В самій заяві дуже багато пунктів, які надають виконавцю можливість змінювати строки ремонту на... Читати відгук Шкода, що не було кому мені сказати це раніше. Та можливо хочаб комусь стане у пригоді цей досвід.
Не робіть моїх помилок. Заяву при здачі у ремонт по гарантії читайте уважно та не підписуйте поки вони не напишуть термін в 14 днів як у законі. В самій заяві дуже багато пунктів, які надають виконавцю можливість змінювати строки ремонту на їх умовах. Якщо не додивитися будете чекати свій ремонт 60+ днів і нічого не зможете з цим зробити. Зі свого досвіду я бачу що це та мережа, яка не йде на зустріч і вирішити щось можна тільки судом та жорстким відстоюванням своїх прав.
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг.
з повагою,
команда MOYO
Гарантійне обслуговування тягнеться довше ніж користування придбаним товаром
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг.
з повагою,
команда MOYO
Ремонт Canon EOS RP
Які є явні проблеми:
1. Товар був відданий в ремонт 02.07.2023, квитанція 041092 і по сьогодні товар в мене немає, законом передбачено усування недоліку з... Читати відгук Все було добре в плані покупки, але от в плані гарантійного ремонту починаються проблеми, магазин бере на себе відповідальність і передає товар в АСЦ, але при цьому, не забезпечує нормальний зворотній зв?язок з власником товару.
Які є явні проблеми:
1. Товар був відданий в ремонт 02.07.2023, квитанція 041092 і по сьогодні товар в мене немає, законом передбачено усування недоліку з вини виробника в строк до 14 днів (календарних).
2. Консультації по телефону ясності не вносять, кажуть що АСЦ очікує запчаснити, які запчастини, чому я маю чекати, а не отримати взамін новий товар або кошти я не розумію. Законом передбачено більш довгий ремонт, але в такому разі я маю отримувати 1% від вартості товару (вартість товару 50999грн) за кожен день очікування понад строк 14 днів.
3. Спочатку мене втішили очікуванням до кінця місця саме завершення ремонту, але тепер розповідають про те що це запчастина має бути до кінця місяця, станом на зараз інформації про ці запчастини немає, я досі очікую невідомо що…і мене годують постійним нам невідомо, СЦ очікує, а я в свою чергу сиджу без товара за який я заплатив кошти.
4. Співробітники магазину (фізичному) та гарячої лінії не компетентні та посилаються на затягування термінів через військовий стан, хоча логістика в країні не зламана і працює, працює добре.
Висновки: купувати можна, але є великі ризики потрапити в обслуговування по гарантії і лишитись без товара впродовж довгого часу, що я вважаю не припустимо. До того ж ще не відомо якої якості буде те гарантійне обслуговування. Я хочу дотримання моїх прав магазином мойо, якщо ви вже берете на себе зобовʼязання то виконуйте їх відповідально. Мойо зі мною від дати моїх звернень та розміщення відгуків на інших ресурсах не звʼязувались, продовжують годувати розмити строками.
Не рекомендую
Вранье в чистом виде и как, всегда всем все равно, ибо ж деньги-то получены.
Такими темпами диагностики мне придется оплачивать еще один месяц рассрочки при этом у меня нет ни ноута, ни денег не вернули.
И пишут мне в вайбере всякую ерунду, мол гарантийный случай или нет мы рассматриваем
Пока не столкнешься у нас в стране с возвратом все прекрасно и хорошо
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг.
з повагою,
команда MOYO
Не дотримуються закону України при поверненні товару з дефектом виробн
Вирішив на другий день повернути товар в магазин. Продавці оглянули, погодились забрати попередньо відправивши на експертизу.
З моєї сторони була виставлена вимога повернути кошти або зараз або на днях.
Керуючим магазину було запропоновано підписати Квитанцію де товар має бути переданий до авторизованих центрів на діагностику з ремонтом. Діагностика згідно умови триває 14днів і може продовжуватися до 30 днів (у випадку ремонту)!
Продавці повідомили що вибору щодо угоди на прийом товару з дефектом виробника в їх немає, тому погоджуйтесь.
Але справа в тому що Законом України про захист прав споживачів 2 абзацу 4пункту 17 стаття експертиза має тривати не більше 3 днів.
Телефонував на гарячу лінію цієї мережі де спілкувався з відділом повернень і отримав відповідь що експертиза в їх мережі на прилади триває саме на протязі 14 днів
Мав справу повернення планшета з битими пікселями в мережі Розетка там кошти за товар отримав відразу, також Комфі купував моризьльну камеру яка мала дефект- там теж на наступний день отримав кошти.
Це перше знайомство з мережею Moyo і четверта покупка...
Тепер щось купувати в Moyo особливо не має бажання.....
Замовлення 1894474857