Мережа магазинів MOYO відгуки
з оцінкою «Жахливо»

Відгуки покупців
Мережа магазинів MOYO
2.3 5
481 відгук / 94335 переглядів
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Прогресивно гірше

Гость Гость середа, 1 жовтня
Я працював в цій компанії 2 роки, і все було ок до ротації керуючих, мене не чіпали, бо плани виконувалися, з/п була +- адекватна, на рівні середній, і місце роботи було дуже комфортне. Потім ратували на мертвий магазин, щоб його витягнути, і з цього починається найцікавіше, порка співробітників з розряду "а чому план не виконали, довбойоби", з урахуванням того що... Читати відгук Я працював в цій компанії 2 роки, і все було ок до ротації керуючих, мене не чіпали, бо плани виконувалися, з/п була +- адекватна, на рівні середній, і місце роботи було дуже комфортне. Потім ратували на мертвий магазин, щоб його витягнути, і з цього починається найцікавіше, порка співробітників з розряду "а чому план не виконали, довбойоби", з урахуванням того що трафік в порівнянні з минулим роком впав 1500 людей, через відсутність зовнішньої реклами, а ще в ТЦ є конкуренти, з більш цікавими пропозиціями для клієнтів. Про істерічку Удовенко я взагалі мовчу, і про регіонала бєзхребетного свого теж. Тож які висновки, по можливості залишайте цю компанію, ви збережете собі нерви, час. Ставка в 8к у продавця не вартує цього, вам будуть платити більше майже всюди
Переваги:
  1. Своєчасні виплати
Недоліки:
  1. Все інше

Жахливо !!! Продають товари в неналежному стані!

Гость Гость понеділок, 22 вересня
Купили холодильник , коли включили його він не працює, подзвонили щоб зробити повернення, вони прислали фірму яка лагодить холодильники , його забрали, полагодили і в гарантійному талоні побоялись про це написати , ми не погодились на такий варіант , сказали щоб нам повернули гроші, товар не якісний і з браком, вони почали казати, що він був у користуванні, хоча... Читати відгук Купили холодильник , коли включили його він не працює, подзвонили щоб зробити повернення, вони прислали фірму яка лагодить холодильники , його забрали, полагодили і в гарантійному талоні побоялись про це написати , ми не погодились на такий варіант , сказали щоб нам повернули гроші, товар не якісний і з браком, вони почали казати, що він був у користуванні, хоча яким чином , якщо він не працював з першої хвилини. Ми їм повернули його новою поштою за свій рахунок , так як вони відмовились його забирати , і гроші до сих пір вони не віддають. Будьте обережні, бо цей магазин продає поламані товари в неналежному стані !
Переваги:
  1. Одні мінуси
Недоліки:
  1. Найгірший інтернет магазин з яким доводилось мати справу , продають зламану неякісну техніку, назад не хочуть забирати , гроші не повертають .
Сеть магазинов MOYO Відповідь представника Сеть магазинов MOYO вівторок, 23 вересня
Добрий день!
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.

з повагою,
команда MOYO

Заказ 3384830390- моб.телефон

Гость Гость субота, 13 вересня
Заказ сделала 11.09.2025 года,оплатила картой 5999 и на этом всё.Каждый день кормят завтраками,в личном кабинете написано,что товар выехал,а по факту -только создали ТТН,а сам товар ещё не предоставили.Где это видано чтобы курьер новой почты приезжал за заказами с 18.00 до 20.00?Неоднократно звонила на гор.линию-"А воз и ныне там".Что дальше делать я не знаю.Магазин этот не рекомендую категорически!!!!
Сеть магазинов MOYO Відповідь представника Сеть магазинов MOYO понеділок, 15 вересня
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками. Менеджер зателефонує Вам для вирішення питання. З повагою, команда MOYO

Для MoYo закон не має значення, а клієнт цінності

МВ МВ вівторок, 9 вересня
 Відгук про Мережа магазинів MOYO за адресою Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Здав по гарантії товар, який вийшов з ладу. Його прийняли, провели діагностику та поставили статус "очікує запасну деталь". Усе, так він стояв майже місяць. Згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», без моєї письмової згоди ремонт не може тривати більше 14 днів. Товар до того критично необхідний для роботи. Наразі вже ні, тому за мною залишається законне... Читати відгук Здав по гарантії товар, який вийшов з ладу. Його прийняли, провели діагностику та поставили статус "очікує запасну деталь". Усе, так він стояв майже місяць. Згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», без моєї письмової згоди ремонт не може тривати більше 14 днів. Товар до того критично необхідний для роботи. Наразі вже ні, тому за мною залишається законне право вимагати заміну товару на новий, або повернення коштів. Я подзвонив до магазину та ввічливо розповів про ситуацію оператору. Вона мене зрозуміла та пообіцяла, що мене наберуть у понеділок та скажуть як вирішити цю ситуацію. Набрали, але краще б не набирали взагалі. Подзвонив мені абсолютно некомпетентний менеджер і сказав, що то не їх відповідальність і звоніть в сервіс, вирішуйте з ними. Коли я повідомив менеджеру, що договір куплі-продажу в мене заключено саме з магазином, а не з сервісом та усі питання по товару я можу вирішувати саме з ними, на що він відповів ні і сказав, що ремонт може тривати до 30 днів. Повідомивши йому, що ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» чітко каже, що це не так, він дав мені юридичну адресу магазину та сказав звертатись туди. Уся розмова була не у ввічливій формі зі сторони менеджера. Магазин MoYo порушив мої права як споживача, а їх менеджер не розуміє з чим він працює. Щоб скористатись своїм законним правом, треба доводити їм це через суд. До речі, товар який ремонтував майже місяць, після цього дзвінка магічним чином вже готовий до видачі. Зкидають з себе відповідальність, не виконують вимог прописаних чинним законодавством та не цінять клієнтів. Раніше я любив MoYo, бо там працювали ввічливі та лояльні люди. Але усе змінилось. Не купуйте тут нічого, це була і моя остання покупка в цьому магазині.
Сеть магазинов MOYO Відповідь представника Сеть магазинов MOYO четвер, 11 вересня
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. Нажаль, Ви звернулись до авторизованого сервісного центру самостійно, тому вплинути на терміни чи навіть надати інформацію магазин не може, а надається вона сервісом лише покупцеві.З повагою, команда MOYO

Не раджу цей магазин

Гость Гость неділя, 7 вересня
 Відгук про Мережа магазинів MOYO за адресою Київ, бул. Перова, 36 Замовила товар. Тиждень чекаю доставку. Ніхто не дзвонив, ніхто не писав, через декілька днів після того, як товар повинен був надійти, пишу в чат бот, де моє замовлення. Мені кажуть що він закінчився і пропонують інший на порядок дорожче. Замовила корм для котів, і у мене літак через день. Тепер потрібно когось просити забрати замовлення із другого магазину. Принесли... Читати відгук Замовила товар. Тиждень чекаю доставку. Ніхто не дзвонив, ніхто не писав, через декілька днів після того, як товар повинен був надійти, пишу в чат бот, де моє замовлення. Мені кажуть що він закінчився і пропонують інший на порядок дорожче. Замовила корм для котів, і у мене літак через день. Тепер потрібно когось просити забрати замовлення із другого магазину. Принесли мені купу незручностей, і навіть не попередили на протязі тижня. Нічого більше замовляти не буду.
Сеть магазинов MOYO Відповідь представника Сеть магазинов MOYO понеділок, 8 вересня
Добрий день!
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.

з повагою,
команда MOYO

козловівці

Max Max 10 серпня, 2025 год
 Відгук про Мережа магазинів MOYO за адресою Київ, бул. Перова, 36 Прийшло підтвердження замовлення і через 10 сек спам-дзвінок і зрештою 3 спам-дзвінка лише за 35 хв!!!! після замовлення.
Як розумію магазин на зарплаті у шахраїв, бо чого б це так раптово?
Шкода, що не можна зробити, як китайці - задовбати ваші! телефони дзвінками!
Переваги:
  1. тільки щось господарське, зоотовари, причому тільки запечатане виробником!
Сеть магазинов MOYO Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 18 серпня, 2025 год
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками. З повагою, команда MOYO

Стиральная машинка

Гость Гость 9 серпня, 2025 год
 Відгук про Мережа магазинів MOYO за адресою Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Если цените свое время не заказывайте в Moyo
Заказали стиральную машинку
ждали целый день что бы привезли
18.00 ничего нету
Потом смс ваш заказ перенесен.
На 11.00
Даже не спрашивая свободным или нет
Переваги:
  1. Нету
Недоліки:
  1. Везде минуси
  2. Качество ?сотрудники ?
Сеть магазинов MOYO Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 18 серпня, 2025 год
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками. З повагою, команда MOYO

Не магазин а цирк з клоунами

Виктория Виктория 8 серпня, 2025 год
Цей магазин точно заслуговує одиниці, навіть нуля. Проблеми були майже з кожним замовленням. Сьогодні знову спробувала оформити замовлення на сайті. І так і не замовила, бо не можу ввести навіть ім'я на українською, ні російською, ні якою. Писала в підтримку, кидала скріншоти. Пишуть а може у вас там пробіл? Відповідаю що ні, нема пробілу. Пишуть давайте ми вам оформимо... Читати відгук Сеть магазинов MOYO - Не магазин а цирк з клоунами Цей магазин точно заслуговує одиниці, навіть нуля. Проблеми були майже з кожним замовленням. Сьогодні знову спробувала оформити замовлення на сайті. І так і не замовила, бо не можу ввести навіть ім'я на українською, ні російською, ні якою. Писала в підтримку, кидала скріншоти. Пишуть а може у вас там пробіл? Відповідаю що ні, нема пробілу. Пишуть давайте ми вам оформимо самі. Тобто я замовляю онлайн щоб отримати кешбек від Летішопс, на сайті замовлення оформити не можу, то повинна оформляти через оператора як сто років тому? І це ще не все. За конструктор Лего зараз передбачено подарунки. Але подарунок не додається в кошик, оператори додають його вручну, лише через підтримку і не з першої спроби з'ясувала що саме. Такий великий магазин і не можуть зробити щоб нормально людина могла замовити через сайт і додавались подарунки в кошик. А щодо кешбеку то взагалі там такі жадні то мабуть взагалі б убрали свій магазин з Летішопсу ніж так соромитись перед людьми.
Сеть магазинов MOYO Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 18 серпня, 2025 год
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками. З повагою, команда MOYO

Замовлення-лотерея: або розбитий товар, або зовсім інший

Гость Гость 1 серпня, 2025 год
Якщо цінуєте свій час, не замовляйте в MOYO. Вам або прийде розбитий товар, або відправлять взагалі інший під видом вашого замовлення.
Робила замовлення двічі й двічі були проблеми.
Піч ARDESTO MEO-S50FBG.
Перший раз (кур'єрською доставкою, фото 1-2) приїхала піч з вщент розбитим склом, бо було лише заводське... Читати відгук
Сеть магазинов MOYO - Замовлення-лотерея: або розбитий товар, або зовсім інший Сеть магазинов MOYO - Замовлення-лотерея: або розбитий товар, або зовсім інший Сеть магазинов MOYO - Замовлення-лотерея: або розбитий товар, або зовсім інший Сеть магазинов MOYO - Замовлення-лотерея: або розбитий товар, або зовсім інший Сеть магазинов MOYO - Замовлення-лотерея: або розбитий товар, або зовсім інший Сеть магазинов MOYO - Замовлення-лотерея: або розбитий товар, або зовсім інший Якщо цінуєте свій час, не замовляйте в MOYO. Вам або прийде розбитий товар, або відправлять взагалі інший під видом вашого замовлення.
Робила замовлення двічі й двічі були проблеми.
Піч ARDESTO MEO-S50FBG.
Перший раз (кур'єрською доставкою, фото 1-2) приїхала піч з вщент розбитим склом, бо було лише заводське пакування - ніякої пухирки, додаткової коробки чи щось інше. Відмовилася від посилки та замовила знову, але вже на відділення. Додатково написала у підтримку MOYO з проханням запакувати товар якісніше, аби піч на цей раз доїхала цілою. Сказали, що передали інформацію у відділ доставки.
На цей раз оновлене пакування (друга посилка, фото 3-6): стрейч плівка, заводська коробка та шматочок пенопласту. Відкриваю коробку, а там зовсім інша піч (причому коробка від правильної). А тут - менший об'єм, інший колір, на додаток ще й корпус в подряпинах, з вм'ятиною та присутні невеликі подряпини на склі.
Якби ситуація відбулася раз, я вирішила би, що це випадковість. А тут - двічі поспіль і щось не так. Не замовляйте в MOYO.
Недоліки:
  1. Неякісне пакування;
  2. Пошкоджений товар;
  3. Товар відмінний від замовленого
Сеть магазинов MOYO Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 18 серпня, 2025 год
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками. З повагою, команда MOYO

Не раджу нікому

Ярослав Ярослав 23 липня, 2025 год
Прислали не той товар, який виявився дешевший ніж той що замовляв , різницю вартості відмовились повернути, хоча в накладній указаний був вірний, просто отримувала дівчина був для неї подарунок , як висновок подарунок не вийшов , настрій зіпсували різницю в ціні не повернули
Недоліки:
  1. Обманюють клієнтів
Сеть магазинов MOYO Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 18 серпня, 2025 год
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками. З повагою, команда MOYO

Клоуны отменяют молча заказы

Гость Гость 17 липня, 2025 год
Молча отменяют заказ. Даже не скинули смс или звонок. Впервые пытался что-то у них заказать.
Переваги:
  1. никаких
Недоліки:
  1. сплошные. не заказывайте, потеряете время
Сеть магазинов MOYO Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 18 липня, 2025 год
Добрий день!
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.

з повагою,
команда MOYO
Показати 1 відповідь

Не рекомендую

Галина Галина 14 липня, 2025 год
Купила не що давно ноутбук , вкрай не задоволена. Відправили пізніше та ще зламаний. Чекала тиждень, щоб прислали інший. А потом ще перетелефонували і запитали чи я задоволена .

Любите свої нерви і гроші? Обходьте MOYO десятою дорогою.

Віталій Віталій 10 липня, 2025 год
 Відгук про Мережа магазинів MOYO за адресою Львів, вул. Стрийська буд. (№30) Не раджу купувати в MOYO.
Плюють на законодавство України і навіть не моргають. Гарантія? Та вони сунуть свої фіктивні папірці, де ви маєте погодитись на 60 днів ремонту, хоча за законом такого бути не повинно. Умови гарантії, передбачені законом, їм до лампочки. Спілкування – як з бетонною стіною. Любите свої нерви і гроші? Обходьте MOYO десятою дорогою.
Переваги:
  1. Не має
Недоліки:
  1. Магазин Мойо повний мінус
Сеть магазинов MOYO Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 18 липня, 2025 год
Добрий день!
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.

з повагою,
команда MOYO

Однозначно раджу оминати зараз

Лиходій Лиходій 6 червня, 2025 год
ЗП нижче ринку, працювати грубо кажучи за їжу. HRD яку вигнали зі Stylus тепер вона тут. Привіт бодрова альона як поживаєш?) певно що погано і це радує, і звідси скоро exit, по результатам роботи, тут так не вийде вирішити питання як звикла, вже можливостей немає і вік не той щоб сподобатись генеральному, сама знаєш про що мова:)
Однозначно не рекомендую.
Читати відгук
ЗП нижче ринку, працювати грубо кажучи за їжу. HRD яку вигнали зі Stylus тепер вона тут. Привіт бодрова альона як поживаєш?) певно що погано і це радує, і звідси скоро exit, по результатам роботи, тут так не вийде вирішити питання як звикла, вже можливостей немає і вік не той щоб сподобатись генеральному, сама знаєш про що мова:)
Однозначно не рекомендую.
Раніше тільки зп була причина не йти, а зараз ще й такий керівник з персоналу, хто був нормальний втече звідси і вона своїх візьме "робітничків")
Переваги:
  1. Наразі немає
Недоліки:
  1. Мала зп дуже, бодрова альона hrd токсік

Доставка на черепахах

Наталія Івахно Наталія Івахно 3 червня, 2025 год
Купила в оплату частинами смартфон. Уже третій раз переносять доставку. Навіть не знаю чи дочекаюся. Був потрібний для роботи
Сеть магазинов MOYO Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 11 червня, 2025 год
Добрий день!
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.

з повагою,
команда MOYO

тянут с возвратом денег

Гость Гость 19 травня, 2025 год
купили за наличный расчет мобильный телефон - продавец мило улыбался и расхваливал свой товар - через два дня решили вернуть телефон назад - качество оказалось на низком уровне - продавец улыбаться перестал и сказал надо подождать пару дней - нет денег в кассе - нужно было отдать астрономическую сумму в 6300 гривен - деньги вернули на пятый день после... Читати відгук купили за наличный расчет мобильный телефон - продавец мило улыбался и расхваливал свой товар - через два дня решили вернуть телефон назад - качество оказалось на низком уровне - продавец улыбаться перестал и сказал надо подождать пару дней - нет денег в кассе - нужно было отдать астрономическую сумму в 6300 гривен - деньги вернули на пятый день после скандала и пару десятков звонков на горячую линию - и никто не извинился за потраченное время и нервы - выводы делайте сами - я же выбираю розетку
Сеть магазинов MOYO Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 19 травня, 2025 год
Добрий день!
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.

з повагою,
команда MOYO

Обувь подделка

Алёна Алёна 2 травня, 2025 год
Заказывала кроссовки женские Найк, ждала неделю, но качество кроссовок Найк инициатор отвратительное: скрипит подошва, нитки торчат, клей размазан на поверхности и надпись логотипа язычке вшита внутрь. Заказывала 2 размера 38 и 39 и на обеих качество отвратительное. Товар не получила, чем и довольна. Не рекомендую магазин
Сеть магазинов MOYO Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 13 травня, 2025 год
Добрий день!
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.

з повагою,
команда MOYO

Обманщики. Прислали вскрытую коробку телефона.

Катя Катя 1 травня, 2025 год
При заказе телефона уточнила с оператором что нужен нераспечатанный на подарок, с заводской пломбой. Мне подтвердили что такой есть в наличии. Именно есть не вскрытая коробка телефона. А прислали вскрытую коробку с чёрной наклейкой поверх заводской наклейки. Плюс коробка порвана была в одном месте. Предоставлено видео магазину. Магазин MO Yo упали на мороз и все отвергают. Просто обмануют покупателей!... Читати відгук При заказе телефона уточнила с оператором что нужен нераспечатанный на подарок, с заводской пломбой. Мне подтвердили что такой есть в наличии. Именно есть не вскрытая коробка телефона. А прислали вскрытую коробку с чёрной наклейкой поверх заводской наклейки. Плюс коробка порвана была в одном месте. Предоставлено видео магазину. Магазин MO Yo упали на мороз и все отвергают. Просто обмануют покупателей! Я буду жаловаться во все инстанции и писать отзывы об этом инцеденте чтоб больше никто не был обманут этим магазином. Сеть магазинов MOYO - Обманщики. Прислали вскрытую коробку телефона. Сеть магазинов MOYO - Обманщики. Прислали вскрытую коробку телефона. Сеть магазинов MOYO - Обманщики. Прислали вскрытую коробку телефона. https://www.youtube.com/watch?v=undefined
Сеть магазинов MOYO Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 13 травня, 2025 год
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Прикро, що Ви отримуючи товар не перевірили його на Новій пошті, оскільки магазин відправив Вам повністю новий товар з цілою упаковкою, чому є підтвердження. Всім своїм клієнтам магазин рекомендує перевіряти товар при отриманні, а у разі пошкодження товару, писати претензію перевізнику одразу на місці. З повагою, команда MOYO

Аферисти. Не купуйте тут нічого.

Катерина Катерина 1 травня, 2025 год
При заказе телефона уточнила с оператором что нужен нераспечатанный на подарок, с заводской пломбой.  Мне подтвердили что такой есть в наличии. Именно есть не вскрытая коробка телефона. А прислали вскрытую коробку с чёрной наклейкой поверх заводской наклейки. Плюс коробка порвана была в одном месте. Предоставлено видео магазину. Магазин MO Yo упали на мороз и все отвергают. Просто обмануют покупателей! Я... Читати відгук При заказе телефона уточнила с оператором что нужен нераспечатанный на подарок, с заводской пломбой.  Мне подтвердили что такой есть в наличии. Именно есть не вскрытая коробка телефона. А прислали вскрытую коробку с чёрной наклейкой поверх заводской наклейки. Плюс коробка порвана была в одном месте. Предоставлено видео магазину. Магазин MO Yo упали на мороз и все отвергают. Просто обмануют покупателей! Я буду жаловаться во все инстанции и писать отзывы об этом инцеденте чтоб больше никто не был обманут этим магазином.
Сеть магазинов MOYO Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 13 травня, 2025 год
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Прикро, що Ви отримуючи товар не перевірили його на Новій пошті, оскільки магазин відправив Вам повністю новий товар з цілою упаковкою, чому є підтвердження. Всім своїм клієнтам магазин рекомендує перевіряти товар при отриманні, а у разі пошкодження товару, писати претензію перевізнику одразу на місці. З повагою, команда MOYO

Мошенничество

Александр Александр 8 квітня, 2025 год
Покупал ноутбук, предложили купить и установить лицензионный windows ( ! ) . Согласился , сказали нужно подождать пару часов . Потом набрали сказали что можно забирать . Забрал . Когда вечером приехал домой обнаружил что вместо лицензионной винды стоит пиратская копия, а сама винда и офис активированы «активатором» ))) Который добавлен в исключения антивируса. Ключ к винде отдали в виде... Читати відгук Покупал ноутбук, предложили купить и установить лицензионный windows ( ! ) . Согласился , сказали нужно подождать пару часов . Потом набрали сказали что можно забирать . Забрал . Когда вечером приехал домой обнаружил что вместо лицензионной винды стоит пиратская копия, а сама винда и офис активированы «активатором» ))) Который добавлен в исключения антивируса. Ключ к винде отдали в виде распечатанного текста на А4. Все понимающие люди - знают что это обозначает . А вместо «винды» в чеке указан какой то пакет услуг , который я не заказывал и не покупал. Сначала вину признали , на след. День начали отрицать . После обращения в ЗПП - позвонили предложили оформить возврат денег , оформили - но деньги еще не пришли. И самое интересное что тут 2 отзыва от «покупателей» один из которых директор магазина :) . Если не хотите головной боли и Вас развели как не понятно кого - советую обходить стороной. Вопрос только такой беспредел происходит в одном магазине или во всех ?
Магазин по адресу : г. Днепр , проспект Богдана Хмельницкого 118Д «Терра»
Переваги:
  1. Плюсов нет
Недоліки:
  1. Развели на ровном месте .

Бракований товар

Ірина Ірина 5 березня, 2025 год
 Відгук про Мережа магазинів MOYO за адресою Чернівці, Головна вулиця, 265-А 1.03.25 придбала чайник для плити Ardesto. .Відразу ж, наступного дня виявила іржу на дні після другого кип'ятіння. Товар не якісний - гроші викинуті.
Сеть магазинов MOYO Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 5 березня, 2025 год
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Вам сівробітник замовив товар для обміну, як тільки він прибуде до магазину Вас повідомлять. З повагою, команда MOYO

Навушники Razer

Alex Alex 4 березня, 2025 год
Доброго вечора, в кінці 24 року придбав за адресою м. Київ, вул. Європейського Союзу, 47 навушники марки Razer за 2799 грн. Користуюсь дуже рідко, але нещодавно тріснув тримач при використанні. Подзвонив на номер 0800507800, описав проблему та отримав відповідь, що це не гарантійний випадок. Термін дії гарантії до кінця 25 року. Шановні, наполегливо рекомендую не купляти товари у магазинах MOYO,... Читати відгук Доброго вечора, в кінці 24 року придбав за адресою м. Київ, вул. Європейського Союзу, 47 навушники марки Razer за 2799 грн. Користуюсь дуже рідко, але нещодавно тріснув тримач при використанні. Подзвонив на номер 0800507800, описав проблему та отримав відповідь, що це не гарантійний випадок. Термін дії гарантії до кінця 25 року. Шановні, наполегливо рекомендую не купляти товари у магазинах MOYO, нехай співробітники та керівництво мережі магазинів MOYO навчаться повертатися передом до споживачів, як це роблять Comfy, Foxtrot, Rozetka, Eldorado та інші.
Сеть магазинов MOYO Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 5 березня, 2025 год
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Ваше звернення було спрамовано до виробника товару і нажаль він дійсно повідомив, що браку товару не має і даний випадок не є гарантіним. З повагою, команда MOYO Показати 1 відповідь

Магазин Moyo мошенники

Никита Никита 21 лютого, 2025 год
Купили ноутбук за 85 тысяч гривен. В магазине совершенно не компетентный продавец коряво установил Windows 11. Сразу же по приезду домой начались проблемы с драйверами, с экраном, с зависанием ноутбука и регулярным BSOD. Обратились в магазин по поводу этих проблем. Нас нагло послали, хотя с покупки не прошло ещё двух недель. В магазине пытались обновить драйвера и настроить Windows. Глядя,... Читати відгук Купили ноутбук за 85 тысяч гривен. В магазине совершенно не компетентный продавец коряво установил Windows 11. Сразу же по приезду домой начались проблемы с драйверами, с экраном, с зависанием ноутбука и регулярным BSOD. Обратились в магазин по поводу этих проблем. Нас нагло послали, хотя с покупки не прошло ещё двух недель. В магазине пытались обновить драйвера и настроить Windows. Глядя, что у них ничего не выходит, нагло выставили за дверь. Отказались принимать товар на возврат, не выполнили ни одно из гарантийных требований. Вернувшись в магазин через месяц, магазина на этом месте по адресу г. Харьков, ул. Сумская 10 не оказалось. Охранники сказали, что магазин уехал в неизвестном направлении. Не однократно звонили на гарячую линию магазина MoYo, где нас вежливо посылали. ОПАСАЙТЕСЬ ПОКУПОК В СЕТИ МАГАЗИНОВ MOYO! МАГАЗИНЫ ТОРГУЮТ ПОЛОМАННОЙ ТЕХНИКОЙ, НЕ СОБЛЮДАЮТ НИКАКИХ ГАРАНТИЙ. Нет никакой защиты прав потребителей.
Сеть магазинов MOYO Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 24 лютого, 2025 год
Добрий день!
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.
Також на сайті вказано де знаходяться наші магазини і ця інформація є актуальною. https://www.moyo.ua/ua/trade_network/kharkiv/

з повагою,
команда MOYO

Не рекомендую купувати в даному магазині

Інна Інна 31 січня, 2025 год
Придбала пральну машинку LG. На першому ж пранні потекла, це був третій день після придбання, 26,01,2025р.(це ще не минуло 14 днів), звернулась до магазину MOYO вони сказали:"що так як ви підключили її це вже не наша проблема звертайтесь до сервісного центру LG" Сервіс при огляді виявив пошкодження резинки. І виставив рахунок за ремон 4600,00. Тому що немає доказів що вам... Читати відгук Придбала пральну машинку LG. На першому ж пранні потекла, це був третій день після придбання, 26,01,2025р.(це ще не минуло 14 днів), звернулась до магазину MOYO вони сказали:"що так як ви підключили її це вже не наша проблема звертайтесь до сервісного центру LG" Сервіс при огляді виявив пошкодження резинки. І виставив рахунок за ремон 4600,00. Тому що немає доказів що вам машина найшла з пошкодженням. Я написала відгук на сайті MOYO, звісно там все фільтрується мій відгук пішо внікуди. Тепер зрозуміло чому підкожною моделлю техніки стоїть 5 зірочок.
Сеть магазинов MOYO Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 3 лютого, 2025 год
Добрий день!
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.

з повагою,
команда MOYO
Показати 1 відповідь

брехливий магазин

Гость Гость 30 січня, 2025 год
в серпні 2022 року на сайті магазину вибрав телевізор LG, країна-виробник зазначалось Польща, придбав, отримав а вже вдома виявилось, що телевізор російського виробництва, тобто вже після повномасштабного вторгнення мережа торгувала товарами країни агресора, а щоб це скрити на сайті зазначала недостовірну інформацію. При спробі повернути, попередили що телевізор відправлять на експертизу чи не використовувався він, що займе близько місяця, а... Читати відгук в серпні 2022 року на сайті магазину вибрав телевізор LG, країна-виробник зазначалось Польща, придбав, отримав а вже вдома виявилось, що телевізор російського виробництва, тобто вже після повномасштабного вторгнення мережа торгувала товарами країни агресора, а щоб це скрити на сайті зазначала недостовірну інформацію. При спробі повернути, попередили що телевізор відправлять на експертизу чи не використовувався він, що займе близько місяця, а потім протягом місяця повернуть кошти, тобто 2 місяця без коштів і без телевізора. Був вимушений залишити.
Сеть магазинов MOYO Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 31 січня, 2025 год
Добрий день!
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.

з повагою,
команда MOYO
Показати 1 відповідь

Жахливий сервіс

123 123 29 січня, 2025 год
Пройшло 2 тижні як здав в магазин товар на повернення, ніхто нічого не повідомляє що з товаром і на якому етапі, все потрібно випитувати в оператора самому! Хоча здав новий монітор яким навіть ніхто не користувався, що там можна перевіряти так довго не зрозуміло. І ще одне - moyo використовує російську мову в накладних в назвах міст, мабуть когось чекають... Читати відгук Пройшло 2 тижні як здав в магазин товар на повернення, ніхто нічого не повідомляє що з товаром і на якому етапі, все потрібно випитувати в оператора самому! Хоча здав новий монітор яким навіть ніхто не користувався, що там можна перевіряти так довго не зрозуміло. І ще одне - moyo використовує російську мову в накладних в назвах міст, мабуть когось чекають якщо вже не можуть написати назву міста українською. Одним словом це була моя остання покупка в них (номер замовлення ИМ-02693887 - 09.01.2025)
Переваги:
  1. Нема
Недоліки:
  1. Сервіс
Сеть магазинов MOYO Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 31 січня, 2025 год
Добрий день!
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.

з повагою,
команда MOYO

Запропонували умови акції які самі і домовляються виконувати

Гость Гость 13 січня, 2025 год
Тема така. Я зробив замовлення на декілька товарів у т.ч і холодильник. Але платіж не проходить і магазин посилається на банк. Банк в свою чергу на магазин. Сплата карткою іншого банку також не проходить так як відміна іде від магазина і мотивує він її як порушення умов акції. Які умови я порушив так мені ніхто і не відповів. А відмовок... Читати відгук Тема така. Я зробив замовлення на декілька товарів у т.ч і холодильник. Але платіж не проходить і магазин посилається на банк. Банк в свою чергу на магазин. Сплата карткою іншого банку також не проходить так як відміна іде від магазина і мотивує він її як порушення умов акції. Які умови я порушив так мені ніхто і не відповів. А відмовок від магазах я почув більше чим достатньо і всі брехлиі.
Замовлення магазином скасоване бо не надійшла оплата. А оплата не надійшла бо відмова від магазина.))) Що ви там вживаєте ?! Сеть магазинов MOYO - Запропонували умови акції які самі і домовляються виконувати Сеть магазинов MOYO - Запропонували умови акції які самі і домовляються виконувати
Переваги:
  1. Не знайшов
Недоліки:
  1. Багато брешуть
Сеть магазинов MOYO Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 17 січня, 2025 год
Доброго дня!
Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені компанії за завдані незручності. Всі умови акції вказані на нашому офіційному сайті https://www.moyo.ua/ua/mastercard-actions.html і додатково прописані в застосунку Приват у розділі «Привіт». Магазин не може вплинути на успішність транзакції з боку клієнта. Менеджер банку повідомив про те, що умови акції не були виконані. Прохання перевірити чи підходить ваша платіжна карта умовам діючої акції.
З повагою, команда MOYO

Жахливий гарантійний сервіс

Сергій Сергій 10 січня, 2025 год
Ніякої гарантії навіть за Ваші кошти.
Купляв для дитини телефон Spark 20 PRO консультант запропонував купити послугу скін сервіс може екран розіб’є чи корпус, для дитини берете, ну добре молодець підказав. (консультанти топчик молодці їм 5 зірок).
І тут за два місяці до закінчення терміну послуги розбивається екран.
Беру чек на товар на оплату послуги в магазині без питань прийняли... Читати відгук
Ніякої гарантії навіть за Ваші кошти.
Купляв для дитини телефон Spark 20 PRO консультант запропонував купити послугу скін сервіс може екран розіб’є чи корпус, для дитини берете, ну добре молодець підказав. (консультанти топчик молодці їм 5 зірок).
І тут за два місяці до закінчення терміну послуги розбивається екран.
Беру чек на товар на оплату послуги в магазині без питань прийняли і тут починається саме цікаве, через 5 днів прийшло повідомлення, що товар передано до сервісного центру, ще через 4 дні приходить ще повідомлення «Ми опрацювали Вашу заявку та звернулись у найкращий сервісний центр. Все під контролем!», а коли я зв’язався з оператором повідомили що лише зараз телефон направлять до сервісу.
І через нескінченні розмови з оператором довгоочікуване повідомлення заберіть ваш пристрій, прийшли до магазину, консультант передав телефон, але екран зверху зовсім не проклеєний і відпада, а саме скло екрану таке враження що яке було таке підрізали і вставили, сколи знизу і зверху, і в рамку не зовсім влазить. Консультант навіть не намагався мене в чомусь переконати а запропонував повернути на ремонт (молодець).
І знову ми без телефону.
Висновок консультанти молодці, а гарантія, чи повернення товару мінус 10, користуватися додатковими послугами магазину ніякому разі неможна і непотрібно (додатково заявили, що уразі відсутності запчастин то ніхто нікому нічого невинен).
Сеть магазинов MOYO Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 13 січня, 2025 год
Добрий день!
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.

з повагою,
команда MOYO

Не ведіться на розширину гарантію чи сервіс якби вони це не назвали воно всеодно не працює.

Наталія Наталія 27 грудня, 2024 год
Придбали телефон для дитини, також додатково оплатили послугу на випадок пошкодження екрану. Коли купували менеджер запевнив, що телефон замінять чи не в той же день. Коли звернулися з такою проблемою- з розбитим дисклеєм, то нажаль виявилося, що можуть запропонувати тільки ремонт. Але хочаб так, та не все так просто. На четвертий день після здачі телефону інформації немає, в сервіс він... Читати відгук Придбали телефон для дитини, також додатково оплатили послугу на випадок пошкодження екрану. Коли купували менеджер запевнив, що телефон замінять чи не в той же день. Коли звернулися з такою проблемою- з розбитим дисклеєм, то нажаль виявилося, що можуть запропонувати тільки ремонт. Але хочаб так, та не все так просто. На четвертий день після здачі телефону інформації немає, в сервіс він ще не дійшов, коли дійде інформації теж немає, після того як сервіс отримає, то буде проведена діагностика і увага!!! при наявності комплектуючих відремонтують. При відсутності комплектуючих потрібно чекати коли вони прийдуть, скільки чекати невідомо. Тобто послугу ви оплачуєте, а коли хочете нею скористатися, то у вас виникає проблема, і це тільки ваша проблема. Робіть висновки самі.
Сеть магазинов MOYO Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 30 грудня, 2024 год
Добрий день!
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.

з повагою,
команда MOYO

Скарга на обслуговування

Гость Гость 25 грудня, 2024 год
Звернулися до магазину за гарантійним ремонтом(планшет включився і не включався)при прийому планшету було зроблено опис,зовнішніх пошкоджень не виявлено,але потім дзвонять і говорять що в сервісному центрі виявлено зігнуту кришку і зламана плата в середині Також на початку говорили що потрібно міняти екран бо він зігнутий,при тому що екран був застрахований при покупці,від механічних пошкоджень,але відмовлялися його міняти безкоштовно.Було зроблено... Читати відгук Звернулися до магазину за гарантійним ремонтом(планшет включився і не включався)при прийому планшету було зроблено опис,зовнішніх пошкоджень не виявлено,але потім дзвонять і говорять що в сервісному центрі виявлено зігнуту кришку і зламана плата в середині Також на початку говорили що потрібно міняти екран бо він зігнутий,при тому що екран був застрахований при покупці,від механічних пошкоджень,але відмовлялися його міняти безкоштовно.Було зроблено багато дзвінків і на гарячу лінію і в магазин,але правди так і не добилися.Ремонт оцінили в 3500 грн,при вартості планшету 4000
Недоліки:
  1. Не бажання персоналу розібратися в ситуації
Сеть магазинов MOYO Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 26 грудня, 2024 год
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками. З повагою, команда MOYO Показати 1 відповідь
Мережа магазинів MOYO
Сеть MOYO открыла свои магазины уже в 26-ти городах Украины. Кроме этого, купить технику с доставкой вы сможете на сайте интернет-магазина MOYO. В каталоге товаров представлена широкий ассортимент смартфонов, планшетов, нетбуков и ноутбуков.
Также, в магазинах MOYO вы сможете купить мелкую и крупную бытовую технику, товары для дома и многое другое. Менеджеры... детальніше

Рейтинг 2.3 з 5 на підставі 481 відгука
Техніка
АЛЛО
АЛЛО

Рейтинг: 1.3
5801 відгук
Prostotools.com.ua
Prostotools.com.ua

Рейтинг: 3.8
33 відгука
Touch (touch.com.ua)
Touch (touch.com.ua)

Рейтинг: 4.8
1694 відгука
smartmag.biz.ua
smartmag.biz.ua

Рейтинг: 4.9
642 відгука
naum.pro интернет-магазин
naum.pro интернет-магазин

Рейтинг: 4.3
141 відгук
​STOREinUA интернет-магазин
​STOREinUA интернет-магазин

Рейтинг: 2.8
50 відгуків
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.3
19 відгуків
bemobi.com.ua интернет-магазин
bemobi.com.ua интернет-магазин

Рейтинг: 3.3
258 відгуків
Zizi Store
Zizi Store

Рейтинг: 1
3 відгука
Секунда
Секунда

Рейтинг: 4.4
393 відгука