Автобус Гливіци - Житомир взагалі не приїхав. Коли я подзвонила,то диспетчер не могла мені відповісти , де автобус.Сказала що свяжеться з водієм і мені скаже. І тут з'ясовується,що автобус вже їде на Краків(що нібито дороги на Глівіци перекрити і мені водій не зміг додзвонитися).хоча навіть диспетчера не повідомив,не те що пасажира. Зайшла в карту подивитися,де і що перекрито(але там всі... Читати відгук Автобус Гливіци - Житомир взагалі не приїхав. Коли я подзвонила,то диспетчер не могла мені відповісти , де автобус.Сказала що свяжеться з водієм і мені скаже. І тут з'ясовується,що автобус вже їде на Краків(що нібито дороги на Глівіци перекрити і мені водій не зміг додзвонитися).хоча навіть диспетчера не повідомив,не те що пасажира. Зайшла в карту подивитися,де і що перекрито(але там всі дороги світилися без перешкод).Вивод:водій не захотів заради мене однієї заїжджати.Вот так,а ви люди стійте на вокзалі і чекайте.Це була моя перша і остання спроба подорожувати з цим перевізником.Другої спроби не буде.
Я ехала 31 сентября Быдгощ Каменское Туалет закрыт и все что в описании при покупке билета В билете написано час прибытия 16:15 я приехала в 21:30 ( с таможней это не связано прошли за два часа) Почему вы в билете на пишите правду? Водители хамы говорят что если что-то не нравится звоните на горячую линию, я позвонила... Читати відгук Я ехала 31 сентября Быдгощ Каменское Туалет закрыт и все что в описании при покупке билета В билете написано час прибытия 16:15 я приехала в 21:30 ( с таможней это не связано прошли за два часа) Почему вы в билете на пишите правду? Водители хамы говорят что если что-то не нравится звоните на горячую линию, я позвонила там такая же хамка Не советую этого перевозчика
У квитку час прибуття вказується згідно з офіційними дозволами та графіками руху, але фактичний час може відрізнятися через затори, прикордонний контроль чи інші дорожні обставини. Завжди радимо уточнювати актуальну інформацію у наших менеджерів перед рейсом та під час нього.
Щодо туалету: він є в автобусі та справний, але на території України обслуговування санвузлів має певні обмеження, тому він може відкриватися за запитом пасажирів. Водії завжди готові допомогти у таких випадках, тому радимо звертатися безпосередньо під час поїздки.
Ми цінуємо кожен відгук, адже саме завдяки ним маємо можливість покращувати сервіс і робити подорожі комфортнішими.
29 августа моя дочь выехала из Харькова в Прагу на автобусе этого перевозчика, это просто кошмар, а не поездка. Из всего, что должно быть в автобусе, это только розетка рабочая. Туалет закрыт, нужно терпеть от заправки бо заправки, убирать видите ли потом не хотят. Водитель берёт в Европе левых пассажиров и меняет маршрут по их желанию, так как они ему... Читати відгук 29 августа моя дочь выехала из Харькова в Прагу на автобусе этого перевозчика, это просто кошмар, а не поездка. Из всего, что должно быть в автобусе, это только розетка рабочая. Туалет закрыт, нужно терпеть от заправки бо заправки, убирать видите ли потом не хотят. Водитель берёт в Европе левых пассажиров и меняет маршрут по их желанию, так как они ему платят наличной, он видимо считает автобус своим такси по городам и может зарабатывать себе в рейсе валюту. А пассажиры из за этого на несколько часов попадают позже в Прагу, но водителя не волнует это, тр плюёт на всех, ему деньги нужно заработать, хам и грубиян. Ни кофе, ни воды, ни пледов, ни туалета, ни вай-фая, ничего нет. Не рекомендую этого перевозчика для поездок. Хуже просто не куда.
Переваги:
Нет плюсов.
Недоліки:
Отсутствие воды
Отсутствие вай-фая
Нет пледов
Нет кофе
закрытый туалет, нет возможности посетить туалет, терпите до заправок.
Хочемо зазначити, що пледи, вода та кава не заявлені ні в квитках, ні на нашому сайті як обов’язкові послуги на рейсі.
Туалет у автобусі працює та може бути відкритий за запитом, також передбачені регулярні санітарні зупинки. Розетки в автобусі працюють протягом усього рейсу. Інтернет доступний, але на території України може тимчасово вимикатися у зонах, де є обмеження зв’язку або під час повітряної тривоги.
Водій притримується встановленого маршруту та графіку руху, зміни без погодження неприпустимі.
Очень разочарована этим перевозчиком. Кресла сломанные и неудобные, в автобусе жара, кондиционер толком не работает, туалет закрыт. О пересадке никто заранее не предупредил, узнали уже по факту, никакой организации. В службу поддержки дозвонилась только с четвёртой попытки. Условия просто ужасные, обещания не совпадают с реальностью. Никому не советую пользоваться услугами этого перевозчика. Линия Днепр-Гдыня.
Дякуємо за Ваш коментар. Ми уважно ставимося до всіх відгуків та ретельно перевіряємо інформацію щодо кожного рейсу.
Нагадуємо, що наші автобуси проходять регулярні огляди, а інформацію про пересадки можна завжди уточнити у наших менеджерів або на офіційних сторінках у соціальних мережах.
Ми відкриті до зворотного зв’язку від реальних пасажирів та завжди готові розібратися у ситуації.
Жахливо…. Сидушки не зручні, ще й поламані. Звернулась до водія, він чемно вибачився за незручності, але допомогти вони нічим не можуть, бо автобус повний. Про те, що крісло зламане перевізник знав, і все одно продав квиток на це місце. Не рекомендую.
Сьогодні їхала рейсом Прага-Полтава. Виникла дика ситуація. У Києві підійшла до водія і попросила висадити не в Полтаві, до якої взято квиток, а раніше у Хоролі. Водій вислухав без ентузіазма, але в Києві сумку в багажному відділенні переставив наперед. Потім я ще в в автобусі підходила і нагадувала про себе. Але водій не зупинив в Хоролі. Мої рідні на машині... Читати відгук Сьогодні їхала рейсом Прага-Полтава. Виникла дика ситуація. У Києві підійшла до водія і попросила висадити не в Полтаві, до якої взято квиток, а раніше у Хоролі. Водій вислухав без ентузіазма, але в Києві сумку в багажному відділенні переставив наперед. Потім я ще в в автобусі підходила і нагадувала про себе. Але водій не зупинив в Хоролі. Мої рідні на машині почали доганяти автобус, в цей час я дзвонила диспетчеру. І тільки завдяки втручанню дуже привітної і професійної диспетчера , яка подзвонила водіям, водій зупинився і висадив. Диспетчеру він сказав що нібито була зупинка і ніхто не вийшов. Але це неправда. Від Броварів і до вимушеної зупинки ніяких зупинок не було. В результаті стресу всі перенервували, тиск підвищився і настрій зіпсований. Вашими послугами ми користуємося давно, але така дика ситуація вперше.
Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка сталася під час Вашої поїздки рейсом Прага — Полтава. Ми розуміємо, що пропуск запланованої зупинки спричинив зайвий стрес і незручності для Вас та Ваших близьких.
Водій орієнтується на кінцевий пункт, зазначений у квитку, і, на жаль, у цій поїздці сталося прикре непорозуміння, попри Ваші нагадування. Ми вже провели з ним роз’яснювальну розмову, щоб у майбутньому такі прохання пасажирів були чітко зафіксовані та виконані.
Дякуємо за добрі слова на адресу нашого диспетчера — для нас важливо, щоб у будь-якій ситуації пасажири отримували оперативну й професійну підтримку.
Ще раз перепрошуємо за цей випадок і сподіваємось, що надалі наші поїздки залишатимуть у Вас лише позитивні враження.
Комфорт автобуса залишає бажати кращого – транспорт абсолютно не пристосований для далеких поїздок. Між сидіннями дуже мало місця, тісно й незручно. Персонал був не ввічливий, не зацікавлений у допомозі пасажирам: на питання відповідали роздратовано або взагалі ігнорували. Туалет в автобусі не працював, що створило додаткові незручності. Під час тривалих зупинок ніхто з представників компанії не пояснював причин простою. Рейс запізнився,... Читати відгук Комфорт автобуса залишає бажати кращого – транспорт абсолютно не пристосований для далеких поїздок. Між сидіннями дуже мало місця, тісно й незручно. Персонал був не ввічливий, не зацікавлений у допомозі пасажирам: на питання відповідали роздратовано або взагалі ігнорували. Туалет в автобусі не працював, що створило додаткові незручності. Під час тривалих зупинок ніхто з представників компанії не пояснював причин простою. Рейс запізнився, при цьому пасажири не отримали жодної офіційної інформації про затримку. Поїздка була максимально некомфортною та неприємною.
Дякуємо за Ваш відгук. Усі наші автобуси проходять технічний контроль і відповідають стандартам міжнародних перевезень, включно з нормами Євро щодо комфорту та безпеки.
Щодо зауважень стосовно персоналу та організації поїздки — інформація передана відповідальному менеджеру для перевірки. Ми постійно працюємо над покращенням сервісу, зокрема щодо комунікації з пасажирами під час рейсів.
Ваші зауваження враховано в нашій подальшій роботі. Дякуємо, що поділилися своїми враженнями.
Здравствуйте, ехала рейсом Кривой рог- Варшава( И при этом прошу заметить что отзывы я никогда не пишу) Водителя изначально были хорошие, но когда была пересадка в Киеве, начался просто ужас, насколько сильно и некорректно выражались водителя к пассажирам, сарказмом, грубостью, агрессией, игнорировали. Чемоданы не помогали не доставать не класть, хотя практически все были пожилые люди или мамы с детьми. Мы... Читати відгук Здравствуйте, ехала рейсом Кривой рог- Варшава( И при этом прошу заметить что отзывы я никогда не пишу) Водителя изначально были хорошие, но когда была пересадка в Киеве, начался просто ужас, насколько сильно и некорректно выражались водителя к пассажирам, сарказмом, грубостью, агрессией, игнорировали. Чемоданы не помогали не доставать не класть, хотя практически все были пожилые люди или мамы с детьми. Мы уже просто боялись к ним подходить, насколько сильно они всех запугали. Конечно было миллиард задержек,но с этим можно ещё как-то смириться. Места очень мало, и на каждом сидении на спине очень сильно давит какая-то железка, выдержать 25+ часов не пожелаешь даже врагу. После общения с другими пассажирами, никому не советую этого перевозчика( или именно этих водителей, не знаю как их правильно отметить) Прошу провести им инструктаж по общению и уважению к людям ( Одна из ситуаций: кто-то позвонил на горячую линию в одной из остановок рассказать про их отношение, когда это передали водителю - пошел в салон орать на женщину которая зашла в том городе, думая что это она пожаловалась, упрекая что она сейчас уйдет со второго сидения с детьми ( потому что на первые нельзя было садится..интересно почему?) 0/10
Лишаю свій відгук у зв'язку з неприємною ситуацією ,яка сталася сьогодні. Завчасно замовили білети з Острави до Рівного , сьогодні ( впереддень від'їзду) прийшло смс про те, що наші білети скасовано. Прикра ситуація:прийшлося відкладати свої плани, відмінювати інші маршрути. Час змарновано дарма , в останній момент прийшлося шукати інші рейси, на інший день , все планувати знову
Перепрошуємо за незручності, які виникли у зв’язку з технічною несправністю автобуса. Ми розуміємо, наскільки важливим є дотримання планів, і щиро шкодуємо, що скасування рейсу порушило ваш графік. Зі свого боку ми докладаємо всіх зусиль, аби подібні ситуації не повторювалися в майбутньому. Дякуємо за розуміння.
Билет куплен на Босфор Кременчуг Лодзь 18.06.2025.Вечером обьявили,что с Кременчуга до Киева будет маршрутка.Подали маршрутку на которой даже нельзя выезжать за пределы города.Никому не порекомендую этого перевозчика
З технічних причин наш автобус не зміг здійснити посадку пасажирів безпосередньо в Кременчуці, тому для підвезення до Києва було залучено транспорт партнера. Цей транспорт не є частиною міжнародного рейсу та використовується лише для забезпечення доїзду до основної точки відправлення. Основна поїздка з Києва до Лодзя виконується нашими комфортабельними автобусами відповідно до європейських стандартів.
обрала цього перевізника по відгукам. Вже маю свою думку. Автобус немає належного комфорту. Я одна була з дитиною 3-х років на весь автобус і мені ненадали належного місця. Я їхала на задніх седіннях, які зовсім нерозкладаються! Водії недуже радіють, що люди ходять у туалет в автобусі. Сказали , що туди тільки по маленькому можна і все!!!! І то... Читати відгукобрала цього перевізника по відгукам. Вже маю свою думку. Автобус немає належного комфорту. Я одна була з дитиною 3-х років на весь автобус і мені ненадали належного місця. Я їхала на задніх седіннях, які зовсім нерозкладаються! Водії недуже радіють, що люди ходять у туалет в автобусі. Сказали , що туди тільки по маленькому можна і все!!!! І то по крайній необхідності!!! Була зупинка 10 хв. Вийшла з дитиною до туалету, до слова нікуди зовсім незаходила по дорозі, так вони нас просто забули і поїхали. Пройшло точно менше 10хв. Мені дзвінок "ви де?" А я з маленькою у кабінці туалета!?! "Ми поїхали!"- це взагалі як??? Дякувати пасажирам, що їх зупинили!! А потім ми піднімались на міст, бо вже вони звісно розвертатись небудуть, так ще і виругали, що нетреба прикриватись дитиною!!? Що інші все встигли! Тобто ті, хто вийшов, покурив, зайшов. Комфорту 0, а поганих вражень вдосталь. Їду Київ-Щецин .
Ваші зауваження взято до уваги. Ситуації, які ви описали, будуть перевірені: як щодо місця у салоні, так і стосовно інформування про правила користування туалетом та організації зупинок.
Інформація вже передана відповідальним особам для з’ясування деталей.
Ми розуміємо, що поїздка залишила змішані враження. Дякуємо, що поділилися досвідом — це дозволяє нам звертати увагу на важливі нюанси в обслуговуванні.
Для чого писати орієнтовно час прибуття , якщо і близько так не є , годину дві затримки можу зрозуміти , але 4 години це вже вибачте , запізнилась на літак , втрачені кошти , втрачений день , коли бронювала квиток ще й запитала у дівчини, а чого так швидко їде , аж дивно , сказала що зупинок нема , в... Читати відгук Для чого писати орієнтовно час прибуття , якщо і близько так не є , годину дві затримки можу зрозуміти , але 4 години це вже вибачте , запізнилась на літак , втрачені кошти , втрачений день , коли бронювала квиток ще й запитала у дівчини, а чого так швидко їде , аж дивно , сказала що зупинок нема , в 06:30 буде в Кракові , ви що перший раз їхали ? Я два роки їздила іншим перевізником , раніше зазначеного часу приїжджала , пізніше жодного разу , але повелась на вашу замануху , «швидко їдем, бистро доїдем» , дякую
Переваги:
Розетки , USB , Type-C
Недоліки:
Неправильно вказані години прибуття , затримка в дорозі
Нам щиро шкода, що ситуація з затримкою рейсу спричинила для Вас такі незручності. Дійсно, час прибуття вказується як орієнтовний, оскільки міжнародні перевезення залежать від багатьох факторів, зокрема ситуації на кордоні, яку ми не можемо передбачити або контролювати.
Зі свого боку ми завжди радимо при плануванні пересадок на інший транспорт — особливо авіа — залишати значний часовий запас.
Дякуємо за зворотний зв’язок. Ми зробимо все можливе, щоб підвищити інформованість пасажирів щодо подібних ризиків у майбутньому.
Черкаси - Гданськ. Перевізник відмінив рейс за день до виїзду. Прийшлося швидко шукати іншого перевізника, адже все було підв'язане під рейс (готель, квитки на літак). Пояснень ніяких не було. Просто повідомлення з сайту Busfor.
Рейс Черкаси – Гданськ було скасовано з технічних причин. Усі пасажири отримали повернення 100% вартості квитків. Повідомлення про скасування надійшло через систему Busfor, яка автоматично інформує клієнтів у разі змін.
Розуміємо, що ситуація вимагала термінового пошуку альтернативного маршруту, особливо коли подорож запланована заздалегідь. Дякуємо за відгук — інформація врахована для подальшого вдосконалення сервісу.
Попросили передачу передати в Україну. Сказав водій - 200 злотих. 🤣 Сама передача дешевша, чим їхня доставка. Ще й вчинив допит, чи часом грошей, медикаментів, наркотиків, не передаємо... 😂 Через Володимиртранс наступного дня поїхала за 70 злотих без ніяких проблем. Так що стосовно передач ''Простобус'' - це не з ними. Безсовісні бариги, одним словом.
Хочемо зазначити, що наша компанія не здійснює офіційно передач, і водії не зобов’язані їх приймати. Якщо хтось погоджується взяти передачу — це відбувається виключно на його власний розсуд та відповідальність, а вартість обговорюється напряму між сторонами.
Радимо користуватись службами доставки, якщо йдеться саме про передачі, адже ми спеціалізуємось виключно на пасажирських перевезеннях.
Хамовиті водії,аварійні автобуси, пересадка яка не вказана на сайті,необережне поводження с багажем. Їздила цією компанію 4 рази , жодного нормального не було
Дякуємо за зворотний зв’язок. Інформація про можливу пересадку вказана на головній сторінці нашого сайту та в розділі “Часті запитання”.
Коментарі щодо роботи водіїв, стану автобусів і поводження з багажем передані відповідальним працівникам для подальшого опрацювання. Ми слідкуємо за зовнішнім, внутрішнім і технічним станом автобусів, проте всі зауваження розглядаємо окремо для вдосконалення сервісу.
Прочекавши годину на холоді , написала менеджер вислала мені локатор щоб я стежила за рухом автобуса і через пів години він буде на вокзалі щоб йшли у вокзал і не мерзли автобус спізнився на (1год 30хв) , а автобус проїхав за вокзалом і не заїхав на станцію . Жодного контакту з пасажирами які замовили квиток і чекають на... Читати відгук Прочекавши годину на холоді , написала менеджер вислала мені локатор щоб я стежила за рухом автобуса і через пів години він буде на вокзалі щоб йшли у вокзал і не мерзли автобус спізнився на (1год 30хв) , а автобус проїхав за вокзалом і не заїхав на станцію . Жодного контакту з пасажирами які замовили квиток і чекають на рейс . Вже після цього я написала дівчині менеджеру про цю ситуацію і що я вирушаю на інший вокзал , вона написала чи то їм чи перевізнику і оБоги !!! автобус обїхавши повернувся через 20 хвилин і заїхав на станцію. Після чого мені зателефонував сам водій ( коли я вже сиділа в іншому автобусі на іншому вокзалі, ну ви на приколі ??? . Моє обурення і шок не передати словами . Рейс 9065 Щецин-Кривий Ріг на 19:45 номер автобуса КА0788КХ Прошу перевізника ProstoBusPlus відреагувати на цей випадок і покарати безвідповідальних водіїв
Інформацію щодо затримки ви отримали від менеджера агентської компанії. До наших диспетчерів — як до представників перевізника — звернення не надходило. Водій цього рейсу дійсно вперше працював на новому вокзалі, тому помилково проїхав повз. Після уточнення маршруту він повернувся та прибув на посадку.
На жаль, ви вирішили скористатися іншим видом транспорту, не дочекавшись нашого рейсу. Цю ситуацію ми детально розібрали з водієм і врахуємо в подальшій роботі, зокрема щодо інструктажу для нових маршрутів і вокзалів.
09.05.2025 Гдыня-Харьков. Был анонсирован рейс без пересадок (ну может одна в Киеве). Судя по наполняемости автобуса(40%),решили изменить планы на поездку и пересадить всех имеющихся пассажиров на другой автобус, а самим вернуться опять в Гдыню. Где безпересадочный рейс?
Переваги:
Нет.
Недоліки:
Водители тормознутые(еле ехали по платной дороге) . Ничего не объявляют и не объясняют.
Пересадка пасажирів була вимушеною через технічну несправність автобуса, що мав виконувати рейс Гдиня — Харків. Для забезпечення безпеки та комфорту пасажирів було організовано переведення на інший автобус нашої компанії. Рішення ухвалювалося оперативно, з урахуванням інтересів пасажирів та з метою забезпечення продовження рейсу без зайвих затримок.
Не раджу іду з Варшави до Києва умови жахливі туалети не працюють на питання водії відповідають дуже агресивно розчарована в цьому перевізнику повністю
Тричі їздила цим рейсом! Кожного разу таблички не співпадали з рейсом, минулий автобус був абсолютно не оснащений, який забрали з Чехії і після того за місяць авто не було жодного разу в автопарку зі слів водія в автобусі немає просто нічого, ні оснащеного туалету, ні швабри і інструментів. Сьогоднішня поїздка почалася з затримки відправлення автобусу на 4 з гаком... Читати відгук Тричі їздила цим рейсом! Кожного разу таблички не співпадали з рейсом, минулий автобус був абсолютно не оснащений, який забрали з Чехії і після того за місяць авто не було жодного разу в автопарку зі слів водія в автобусі немає просто нічого, ні оснащеного туалету, ні швабри і інструментів. Сьогоднішня поїздка почалася з затримки відправлення автобусу на 4 з гаком години, чекаючи на новий автобус, бо у цього була несправна коробка. Як можна відправляти в дорогу неоснащені і не перевірені техоглядом авто? Не хочу чути жодних виправдань від перевізника, він у чорному списку рейтингу усіх поїздок зроблених за два роки 20 разів
Моя поїздка була 13.01.25 Лодзь -Дніпро.Квиток купувала без пересадок.До Київа ми доїхали все було добре,потім сказали що буде пересадка,а сталась висадка нас висадили в Києві на вокзалі сказали номера автобусів і чекайте,так на морозі ми простояли годину.Нас на вокзалі знайшов водій так як дані які були дані не були актуальними сказали черний автобус 6300 але то була синя маршрутка 6298.Речі... Читати відгук Моя поїздка була 13.01.25 Лодзь -Дніпро.Квиток купувала без пересадок.До Київа ми доїхали все було добре,потім сказали що буде пересадка,а сталась висадка нас висадили в Києві на вокзалі сказали номера автобусів і чекайте,так на морозі ми простояли годину.Нас на вокзалі знайшов водій так як дані які були дані не були актуальними сказали черний автобус 6300 але то була синя маршрутка 6298.Речі покласти нікуди було сплачено додаткой багаж який лежав просто на проході,по дорозі ще була поломка маршрутки.Шок контент....Я купила квиток щоб не їздити маршрутками,не мерзнути на вокзалі в очікувані пересадки...я скажу більше ми ще досі не доїхали навіть до Кременчука 14:22,а о 17:00 повинні були бути в Дніпропетровську.
Недоліки:
Завжди пересадки і не зовсім с достовірною або коректною інформацією
Ехали из Варшавы в Днепр. Отвратительно все!!! Карта посадки на билете не соответствует действительности. Автобус приходит набитый битком и, если Вы едете не один, будете сидеть точно не вместе. Рассчитывайте только на понимание других пассажиров, чтобы поменялись с вами местами. Один из водителей деревенское хамло, позволяющее себе неуважительное отношение к иностранному гражданину. В туалете бумаги нет. В салоне включили кондиционер... Читати відгук Ехали из Варшавы в Днепр. Отвратительно все!!! Карта посадки на билете не соответствует действительности. Автобус приходит набитый битком и, если Вы едете не один, будете сидеть точно не вместе. Рассчитывайте только на понимание других пассажиров, чтобы поменялись с вами местами. Один из водителей деревенское хамло, позволяющее себе неуважительное отношение к иностранному гражданину. В туалете бумаги нет. В салоне включили кондиционер такой силы, что даже в зимних куртках пассажиры начали примерзать к креслам. Пришлось звонить в службу поддержки! И, вишенка на торте, это НИГДЕ НЕ УКАЗАНО, но у вас ещё будет и пересадка. И не смотря на то, что автобус уже отстаёт от графика часов на 5, водитель второго автобуса особо спешить не будет. Вы проторчите на вокзале пересадки, без объяснения причин, ещё более часа. Вообщем, сервис - НОЧНОЙ КОШМАР!!!
Немає сил терпіти,більшість перевізників вважає пасажирів за ідіотів,цей туди ж,купувала білет прямий без пересадок,звісно ж в дорозі вияснили що пересадка відбудеться у Києві,зі зручного автобуса пересадили у жахливий де коліна підпирають сидіння з переду,в таких умовах їхати мінімум добу
Це просто жах, що робити не відомо? Виїхали 10.12 з Рівного на годину пізніше, а по дорозі біля Краковця автобус зламався... Цілу ніч простояли і скільки ще стояти не відомо... В 7 ранку мали бути в аеропорту Кракова. Зараз 7 ранку, а автобус зламаний і повний людей стоїть. По переду ще перетин кордону, а літак чекати не буде. І от... Читати відгук Це просто жах, що робити не відомо? Виїхали 10.12 з Рівного на годину пізніше, а по дорозі біля Краковця автобус зламався... Цілу ніч простояли і скільки ще стояти не відомо... В 7 ранку мали бути в аеропорту Кракова. Зараз 7 ранку, а автобус зламаний і повний людей стоїть. По переду ще перетин кордону, а літак чекати не буде. І от що робити?
На 08.12.забронювала і оплатила квиток з Ковеля до Щецина. Приїхала за 150 км на 22.00 год. Не дочекавшись автобуса, з третьою спробою дізналась від оператора, що мій квиток скасовано по технічних причинах. Я в шоці. До мене ніхто не дзвонив
22.11.2024 забронювала білет. Виїзд з Острава(Чехія) до Києва. Приїхала заздалегідь на вокзал Острава-свінов. Виїзд автобуса з Острава 17:10, але не відбувся. Писала менеджеру, без відповіді. Через годину дозвонилась іншому менеджеру в Польшу, вони не в курсі чому автобуса не має. Через 10 хвилин набрали та повідомили що автобуса не буде. Як я зрозуміла, я була одна з Острави, тому вони... Читати відгук 22.11.2024 забронювала білет. Виїзд з Острава(Чехія) до Києва. Приїхала заздалегідь на вокзал Острава-свінов. Виїзд автобуса з Острава 17:10, але не відбувся. Писала менеджеру, без відповіді. Через годину дозвонилась іншому менеджеру в Польшу, вони не в курсі чому автобуса не має. Через 10 хвилин набрали та повідомили що автобуса не буде. Як я зрозуміла, я була одна з Острави, тому вони вирішили не заїздити і не забирати одного пасажира. Вибрала іншого перевізника BAT BUS, в них все 👍
Ехала 2.11.24.Вроцлав-Киев.Автобус 2088. Сам автобус отличный, а водители просто хамы. Орут на пассажиров, остановки по 10 мин.,даже в туалет не все успевают. Всегда езжу этим перевозчиком, теперь не хочу.
Жахливий сервіс, пересадка в Києві, на жахливий автобус, який їде по жахливим сільським дорогам.Прибуття вказано 17.00, али хоч би до полуночі доїхати. Це при тому що кордон пройшли швидко, ціна 315 злотих за що?!!
Полный автобус мух,водители хамло!!! Непонятная пересадка в Киеве с одного вокзала на другой!!! Туалет закрыт всю дорогу!!!Никому не советую Сумские автобусы!!!
Поїздка взагалі не відбулась.
Дійсно, виникло непорозуміння з боку водія та диспетчерської служби. Кошти за квиток вам повернені у повному обсязі.
Дякуємо за зворотний зв’язок — він важливий для нас, щоб надалі уникати подібних випадків.
Не рекомендую этого перевозчика
Туалет закрыт и все что в описании при покупке билета
В билете написано час прибытия 16:15 я приехала в 21:30 ( с таможней это не связано прошли за два часа)
Почему вы в билете на пишите правду?
Водители хамы говорят что если что-то не нравится звоните на горячую линию, я позвонила... Читати відгук Я ехала 31 сентября Быдгощ Каменское
Туалет закрыт и все что в описании при покупке билета
В билете написано час прибытия 16:15 я приехала в 21:30 ( с таможней это не связано прошли за два часа)
Почему вы в билете на пишите правду?
Водители хамы говорят что если что-то не нравится звоните на горячую линию, я позвонила там такая же хамка
Не советую этого перевозчика
Щодо туалету: він є в автобусі та справний, але на території України обслуговування санвузлів має певні обмеження, тому він може відкриватися за запитом пасажирів. Водії завжди готові допомогти у таких випадках, тому радимо звертатися безпосередньо під час поїздки.
Ми цінуємо кожен відгук, адже саме завдяки ним маємо можливість покращувати сервіс і робити подорожі комфортнішими.
Ужасное обслуживание.
Туалет у автобусі працює та може бути відкритий за запитом, також передбачені регулярні санітарні зупинки. Розетки в автобусі працюють протягом усього рейсу. Інтернет доступний, але на території України може тимчасово вимикатися у зонах, де є обмеження зв’язку або під час повітряної тривоги.
Водій притримується встановленого маршруту та графіку руху, зміни без погодження неприпустимі.
Днепр-Гдыня
Нагадуємо, що наші автобуси проходять регулярні огляди, а інформацію про пересадки можна завжди уточнити у наших менеджерів або на офіційних сторінках у соціальних мережах.
Ми відкриті до зворотного зв’язку від реальних пасажирів та завжди готові розібратися у ситуації.
З повагою,
Prosto Bus Plus
Кременчук Познаню
Сидушки не зручні, ще й поламані.
Звернулась до водія, він чемно вибачився за незручності, але допомогти вони нічим не можуть, бо автобус повний.
Про те, що крісло зламане перевізник знав, і все одно продав квиток на це місце. Не рекомендую.
Ми постійно контролюємо технічний стан транспорту, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Дякуємо, що звернули на це увагу.
З повагою,
Prosto Bus Plus
Водії жахливі. Диспетчера чудові
Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка сталася під час Вашої поїздки рейсом Прага — Полтава. Ми розуміємо, що пропуск запланованої зупинки спричинив зайвий стрес і незручності для Вас та Ваших близьких.
Водій орієнтується на кінцевий пункт, зазначений у квитку, і, на жаль, у цій поїздці сталося прикре непорозуміння, попри Ваші нагадування. Ми вже провели з ним роз’яснювальну розмову, щоб у майбутньому такі прохання пасажирів були чітко зафіксовані та виконані.
Дякуємо за добрі слова на адресу нашого диспетчера — для нас важливо, щоб у будь-якій ситуації пасажири отримували оперативну й професійну підтримку.
Ще раз перепрошуємо за цей випадок і сподіваємось, що надалі наші поїздки залишатимуть у Вас лише позитивні враження.
Враження від поїздки вкрай негативне.
Туалет в автобусі не працював, що створило додаткові незручності. Під час тривалих зупинок ніхто з представників компанії не пояснював причин простою.
Рейс запізнився,... Читати відгук Комфорт автобуса залишає бажати кращого – транспорт абсолютно не пристосований для далеких поїздок. Між сидіннями дуже мало місця, тісно й незручно. Персонал був не ввічливий, не зацікавлений у допомозі пасажирам: на питання відповідали роздратовано або взагалі ігнорували.
Туалет в автобусі не працював, що створило додаткові незручності. Під час тривалих зупинок ніхто з представників компанії не пояснював причин простою.
Рейс запізнився, при цьому пасажири не отримали жодної офіційної інформації про затримку.
Поїздка була максимально некомфортною та неприємною.
Щодо зауважень стосовно персоналу та організації поїздки — інформація передана відповідальному менеджеру для перевірки. Ми постійно працюємо над покращенням сервісу, зокрема щодо комунікації з пасажирами під час рейсів.
Ваші зауваження враховано в нашій подальшій роботі. Дякуємо, що поділилися своїми враженнями.
відгук про Prosto bus plus
0/10
Нема поваги до клієнтів
Худший перевозчик
Основна поїздка з Києва до Лодзя виконується нашими комфортабельними автобусами відповідно до європейських стандартів.
Ваші зауваження враховані — дякуємо за розуміння.
Дуже погано.
Вже маю свою думку.
Автобус немає належного комфорту. Я одна була з дитиною 3-х років на весь автобус і мені ненадали належного місця. Я їхала на задніх седіннях, які зовсім нерозкладаються!
Водії недуже радіють, що люди ходять у туалет в автобусі. Сказали , що туди тільки по маленькому можна і все!!!! І то... Читати відгук
Вже маю свою думку.
Автобус немає належного комфорту. Я одна була з дитиною 3-х років на весь автобус і мені ненадали належного місця. Я їхала на задніх седіннях, які зовсім нерозкладаються!
Водії недуже радіють, що люди ходять у туалет в автобусі. Сказали , що туди тільки по маленькому можна і все!!!! І то по крайній необхідності!!!
Була зупинка 10 хв. Вийшла з дитиною до туалету, до слова нікуди зовсім незаходила по дорозі, так вони нас просто забули і поїхали. Пройшло точно менше 10хв. Мені дзвінок "ви де?" А я з маленькою у кабінці туалета!?! "Ми поїхали!"- це взагалі як??? Дякувати пасажирам, що їх зупинили!!
А потім ми піднімались на міст, бо вже вони звісно розвертатись небудуть, так ще і виругали, що нетреба прикриватись дитиною!!? Що інші все встигли! Тобто ті, хто вийшов, покурив, зайшов. Комфорту 0, а поганих вражень вдосталь. Їду Київ-Щецин .
Ваші зауваження взято до уваги. Ситуації, які ви описали, будуть перевірені: як щодо місця у салоні, так і стосовно інформування про правила користування туалетом та організації зупинок.
Інформація вже передана відповідальним особам для з’ясування деталей.
Ми розуміємо, що поїздка залишила змішані враження. Дякуємо, що поділилися досвідом — це дозволяє нам звертати увагу на важливі нюанси в обслуговуванні.
Запізнились на 4 години від зазначеного часу прибуття
Зі свого боку ми завжди радимо при плануванні пересадок на інший транспорт — особливо авіа — залишати значний часовий запас.
Дякуємо за зворотний зв’язок. Ми зробимо все можливе, щоб підвищити інформованість пасажирів щодо подібних ризиків у майбутньому.
З повагою, команда Prosto Bus Plus
Немає що оцінювати
Перевізник відмінив рейс за день до виїзду. Прийшлося швидко шукати іншого перевізника, адже все було підв'язане під рейс (готель, квитки на літак).
Пояснень ніяких не було. Просто повідомлення з сайту Busfor.
Розуміємо, що ситуація вимагала термінового пошуку альтернативного маршруту, особливо коли подорож запланована заздалегідь. Дякуємо за відгук — інформація врахована для подальшого вдосконалення сервісу.
З повагою, команда Prosto Bus Plus
Передачі через ''простобус+''
Через Володимиртранс наступного дня поїхала за 70 злотих без ніяких проблем. Так що стосовно передач ''Простобус'' - це не з ними. Безсовісні бариги, одним словом.
Радимо користуватись службами доставки, якщо йдеться саме про передачі, адже ми спеціалізуємось виключно на пасажирських перевезеннях.
З повагою,
Команда Prosto Bus
НЕ КУПЛЯЙТЕ БІЛЕТИ У ЦІЙ КОМПАНІЇ,ЦЕ ПОВНИЙ ЖАХ
Їздила цією компанію 4 рази , жодного нормального не було
Коментарі щодо роботи водіїв, стану автобусів і поводження з багажем передані відповідальним працівникам для подальшого опрацювання. Ми слідкуємо за зовнішнім, внутрішнім і технічним станом автобусів, проте всі зауваження розглядаємо окремо для вдосконалення сервісу.
З повагою,
команда Prosto Bus Plus
Шок !!! Безвідповідальні водії ! Не рекомендую!
Інформацію щодо затримки ви отримали від менеджера агентської компанії. До наших диспетчерів — як до представників перевізника — звернення не надходило. Водій цього рейсу дійсно вперше працював на новому вокзалі, тому помилково проїхав повз. Після уточнення маршруту він повернувся та прибув на посадку.
На жаль, ви вирішили скористатися іншим видом транспорту, не дочекавшись нашого рейсу. Цю ситуацію ми детально розібрали з водієм і врахуємо в подальшій роботі, зокрема щодо інструктажу для нових маршрутів і вокзалів.
З повагою,
Команда ProstoBusPlus
Не правдивая информация о поездке
Гдыня-Харьков.
Был анонсирован рейс без пересадок (ну может одна в Киеве). Судя по наполняемости автобуса(40%),решили изменить планы на поездку и пересадить всех имеющихся пассажиров на другой автобус, а самим вернуться опять в Гдыню.
Где безпересадочный рейс?
З повагою, команда Prosto Bus Plus
Нікому не рекомендую
Житомир Краків -
Сьогоднішня поїздка почалася з затримки відправлення автобусу на 4 з гаком... Читати відгук Тричі їздила цим рейсом! Кожного разу таблички не співпадали з рейсом, минулий автобус був абсолютно не оснащений, який забрали з Чехії і після того за місяць авто не було жодного разу в автопарку зі слів водія в автобусі немає просто нічого, ні оснащеного туалету, ні швабри і інструментів.
Сьогоднішня поїздка почалася з затримки відправлення автобусу на 4 з гаком години, чекаючи на новий автобус, бо у цього була несправна коробка. Як можна відправляти в дорогу неоснащені і не перевірені техоглядом авто? Не хочу чути жодних виправдань від перевізника, він у чорному списку рейтингу усіх поїздок зроблених за два роки 20 разів
Жахххх!!!!!!
Лучше идите пешком!!!
Харків - Прага 28.12
Опаздывает автобус на 5 часов
Автобус должен быть в 17:30, уже 22:30
Опаздывает на 5 часов, а если у кого-то важная встреча?
Не рекомендую, отношение ужасное,водителя грубые,не предупреждают о пе
Жахлива якість обслуговування
Не рекомендую
Жахливий перевізник
Водители-хамы.
Жахливий перевізник
Сказать что поездка ужасная,это ничего не сказать ..