Що я можу сказати про цього перевізника. Ми їхали 12.07 з Гданьска до Дніпра. Виїхали у назначений час з цим питань не було. Навіть коли ми з мамою повинні були їхати поруч, а на наше місце сіла жінка, водій попросив її пересісти, бо розумів що ми сімʼя. Вай-фай працював на всі 100%. Туалет не працював пів дороги, але нас попередили... Читати відгук Що я можу сказати про цього перевізника. Ми їхали 12.07 з Гданьска до Дніпра. Виїхали у назначений час з цим питань не було. Навіть коли ми з мамою повинні були їхати поруч, а на наше місце сіла жінка, водій попросив її пересісти, бо розумів що ми сімʼя. Вай-фай працював на всі 100%. Туалет не працював пів дороги, але нас попередили про це та й в ньому не було потреби, бо зупинялися кожну годину та була змога сходити до туалету. Кордон ми пройшли за три години та після кордону ми зупинилися на заправці не півтори години. Як нам це пояснили, щоб водії поїли, ну і люди також. Сидіння максимально вузькі на незручні, цей столик взагалі окрема «тєма», на нього неможливо оперти руку, бо він одразу падає. Ми зупинялися на кожній заправці по годині і кожну заправку ми заправлялися. Чому? Ніхто відповіді не знає. Приїхали до Києва десь о 13.30, точно не памʼятаю, стояли чекали іншого автобуса, щоб пересісти на Дніпро. Взагалі ми виїхали десь о 15.30, а мали б о 14.00. Я вже не мала надію дістатися до Дніпра о 17.00 як нам і обіцяли, але надія була враховуючи, що кордон ми пройшли раніше зазначеного. Другий автобус ще старіше, ще брудніше та в ньому ще менше місця. Але з позитивного це вай-фай, але у цьому автобусі він працював с перебоями. Коли водії їдуть з Європи або в Європу - просто прекрасні люди, коли пересіли з Києва до Дніпра, я вибачаюсь, просто хамло. Приїхали у Дніпро о 22.30, як люди добиратися повинні у інші міста нашої області, водіїв не турбує взагалі. Буду брати цього перевізника лише у самих крайніх випадках, але за свої 3.500 на людину це ще +- норм. Відношення водіїв з Києва до Дніпра - жах
Дякуємо за розгорнутий відгук. 1. Виїзд з Гданська та проходження кордону пройшли організовано, і приємно, що екіпаж на першому етапі маршруту проявив уважність до пасажирів. 2.Щодо технічного стану автобусів: зауваження щодо туалету, стану сидінь та зношеності другого автобуса передані в обслуговуючу службу для перевірки, Автобуси проходять технічний контроль і відповідають встановленим вимогам. 3.Зупинки та час на них регламентуються нормами відпочинку водіїв і вимогами безпеки. Щодо частих дозаправок – інформація також буде перевірена. 4. Затримка під час пересадки в Києві дійсно мала місце, це сталося через затримку автобусу з іншого напрямку, але хочемо зауважити зворотній час прибуття вказаний для орієнтиру та може дуже відрізнятися від вказаного. Ми працюємо над тим, щоб скоротити подібні простої до мінімуму. 5. Щодо поведінки водіїв на другому етапі – цю інформацію передано керівнику рейсу для службового розгляду.
Сказати, що я в шоці, нічого не сказати!!! 3.05 виїзд з Черкас до Лодзь. По перше автобус запізнився, ніхто не поінформував (21 століття, достатній доступ до інформування), ок, дорога все зрозуміло. Водії таке враження що за якусь кару працюють, не доброго дня, ні дякую, ні будь ласка і т.д. автобусу мабуть ... Читати відгук Сказати, що я в шоці, нічого не сказати!!! 3.05 виїзд з Черкас до Лодзь. По перше автобус запізнився, ніхто не поінформував (21 століття, достатній доступ до інформування), ок, дорога все зрозуміло. Водії таке враження що за якусь кару працюють, не доброго дня, ні дякую, ні будь ласка і т.д. автобусу мабуть більше років чим мені ( а мені так трохи 40 рочків), брудний, максимально не зручний, сидиш як банці, стиснутий з усіх сторін, за ноги взагалі мовчу. Дякувати богу в Києві пересідаємо в інший автобус ,(пам'ятаю тільки номер 0288), тут питань до зручностей не маю, все дуже добре. Але ж водії, в них всі заводські налаштування хамства? Один, ще більш менш, але інший трохи грубший ( з животом , який мішав нормально валізи вкладати) це ж просто, якусь послугу робив , що нас везе. Вибачте , але це ваша праця, і досконало знали що треба піднімати валізи і не раз, а не попрікати людей, що вони безсовісні ,що везуть такі валізи. Ви знаходитися на роботі, і це ваші обов'язки, якщо вам важко це робити, то можете помінятися з хлопцями з передової, "там легше", думаю вони залюбки будуть піднімати валізи! Вони їх так кидали, як мішки з сміттям, що в кінці , мені її зіпсули, порвали тканину( а вона в мене не тоненька, а достатньо міцна), і коли кажуть будь ласка зоставте сидіння чисте ,як було, то хто мені віддасть валізку цілу ,як була? Шановна фірма "Просто бус", зробіть якесь підвищення кваліфікації, своїм водіям, бо шкода що ваше обличчя дуже не приємне і хамовите. Дякую.
Переваги:
Другий автобус, чистий, комфортний, нарікань не має
Недоліки:
Перший автобус, жах. Водії обох автобусів,максимально "0" комунікації з пасажирами. Хамство на найвищому рівні! Необережне поводження з багажом пасажирів.
Дякуємо, що дали зворотний зв’язок. Нам щиро прикро, що ви зіткнулися з таким ставленням і незручностями.
Ми передамо вашу скаргу керівництву та обов’язково проведемо внутрішню перевірку по водіях зазначеного рейсу. Таке ставлення до пасажирів є неприйнятним і суперечить стандартам нашої компанії.
Ще раз дякуємо за чесність — саме такі відгуки допомагають нам змінювати сервіс на краще.
Крісла не зручні, не має підніжок в кріслах, дуже вузька відстань між кріслами, не має кишень в сидіннях, туалет закритий. Ціна не відповідає комфорту поїздки. Водії зайняли для себе шість місць в автобусі, де могли б зайняти місця інші пасажири, що змушені «тулитись» по двох на сидіннях. Долаючи великі відстані ноги затерпають і пухнуть, болить спина від незручності.
Після свого коментаря про те, що сталося по дорозі до Кракова, я не можу не відмітити злагоджену, професійну роботу працівників Компанії. Пасажири, що поспішали на літак, були пересажені на інший автобус. Зламана деталь була доставлена і автобус продовжив свій маршрут.
Поїздка була 11.11.24. При пошуку перевізника, на деяких сайтах прочитала інформацію, що в кожному автобусі є туалет та інші зручності. Заради туалету обрала цього перевізника. Та виявляється, що туалету немає і є пересадки. Тепер цього перевізника не обираю. Моя думка, що треба зайнятися покращенням сервісу більше ніж неправдивою рекламою.
Очень твердые сиденья, сделаны из велюра. Очень мало места для ног я ростом 1.78 доставала до ног других пассажиров, мало остановок, подставка для ног не фиксируется на нужной высоте, просто падает в низ! Не рекомендую ехать на этом перевозчике на столь долгий путь.
Не рекомендую перевізника Prosto bus. Їхала цією компанією- перевізноким вперше. На сайті зазначені ввічливі, одягнені в уніформу водії, прямі рейси, зручні автобуси, кондицеонери, туалет, розетки. Насправді: У мене при бронюванні білета НЕ була зазначена пересадка, при розмові з менеджером про пересадку не повідомили. Насправді виявилось, що з Сум везе до Кієва (міста в переліку зупинок не було) місцевий перевізник... Читати відгук Не рекомендую перевізника Prosto bus. Їхала цією компанією- перевізноким вперше. На сайті зазначені ввічливі, одягнені в уніформу водії, прямі рейси, зручні автобуси, кондицеонери, туалет, розетки. Насправді: У мене при бронюванні білета НЕ була зазначена пересадка, при розмові з менеджером про пересадку не повідомили. Насправді виявилось, що з Сум везе до Кієва (міста в переліку зупинок не було) місцевий перевізник - звичайна маршрутка; туалет в автобусі закритий під час подорожей Київ- Щецин і Щецин-Київ. Рейс 7.07.2024 - водї просто на заправці, не доїзджаючи Любліна, повідомили, що вони далі НЕ їдуть, бо вони !!!не пройшли тенічне обслуговування транспорта в Польщі!!! Всі чекають інший автобус! Інший автобус вже "набитий під зав'язку", мічця на " гальорке". У мене не працював підлокітник, сіточки для зберігання дрібних речей немає....я так і їхала всю дорогу з пляшкою води в руках...бо поставити можна тільки на пол. Менеджер відповіла по вайберу , але як тільки мова зацшла про компенсацію - нахаміла... мол не подобається - повертаємо кошти за остаток шляху - їдьте далі САМОСТІЙНО.
ПИТАННЯ 1 - як готували автобус в рейс? Питання 2 - чи можливе таке жахливе ставлення до пасажирів в іншій країні? Питання 3 - чому за 3500 грн я маю їхати і читати хамство від менеджерів? Про компенсацію за таке жахливе ставлення до своїх клієнтів - я взагалі мовчу! Перш ніж обирати перевізника - читайте відгуки , а не рекламу! Більше цією компанією не буду користуватися нікому не раджу її.
З білетом назад від цього ж перевізника поспішила.... Дуже незручні сидіння, необережне поводження водіїв при перекладці багажу залишили неприємні враження і розбитий чемодан
Еду рейсом Щецин - Кивой Рог. Выбрала этого перевозчика, потому что было заявлено наличие туалета. Он есть. Но в нем нет воды, ни чтобы смыть, ни чтобы помыть руки. Когда у нас к людям начнут относиться с уважением ? Тем более мы едем не бесплатно
Виїзд був з Варшави. Менеджер зателефонувала, повідомила, що автобус запізниться приблизно на 2 год. Якщо не враховувати того, що автобус спізнився більше ніж на 4 години. Мені пояснили, що хтось з пасажирів запізнився і їх чекали. І те, що в Києві була пересадка на інший автобус (більше години чекали). Хоча в білеті було зазначено, що автобус має прямий рейс.... Читати відгук Виїзд був з Варшави. Менеджер зателефонувала, повідомила, що автобус запізниться приблизно на 2 год. Якщо не враховувати того, що автобус спізнився більше ніж на 4 години. Мені пояснили, що хтось з пасажирів запізнився і їх чекали. І те, що в Києві була пересадка на інший автобус (більше години чекали). Хоча в білеті було зазначено, що автобус має прямий рейс. То в цілому поїздка пройшла непогано. Сидіння норм, працював кондиціонер, туалет був замкнений, але робили зупинки. До водіїв претензій не маю, менеджер була на зв'язку.
Будемо користуватися цим перевізником у крайніх випадках
Буду брати цього перевізника лише у самих крайніх випадках, але за свої 3.500 на людину це ще +- норм. Відношення водіїв з Києва до Дніпра - жах
1. Виїзд з Гданська та проходження кордону пройшли організовано, і приємно, що екіпаж на першому етапі маршруту проявив уважність до пасажирів.
2.Щодо технічного стану автобусів: зауваження щодо туалету, стану сидінь та зношеності другого автобуса передані в обслуговуючу службу для перевірки, Автобуси проходять технічний контроль і відповідають встановленим вимогам.
3.Зупинки та час на них регламентуються нормами відпочинку водіїв і вимогами безпеки. Щодо частих дозаправок – інформація також буде перевірена.
4. Затримка під час пересадки в Києві дійсно мала місце, це сталося через затримку автобусу з іншого напрямку, але хочемо зауважити зворотній час прибуття вказаний для орієнтиру та може дуже відрізнятися від вказаного. Ми працюємо над тим, щоб скоротити подібні простої до мінімуму.
5. Щодо поведінки водіїв на другому етапі – цю інформацію передано керівнику рейсу для службового розгляду.
Жахливе відношення, водія до пасажирів
Ми передамо вашу скаргу керівництву та обов’язково проведемо внутрішню перевірку по водіях зазначеного рейсу. Таке ставлення до пасажирів є неприйнятним і суперечить стандартам нашої компанії.
Ще раз дякуємо за чесність — саме такі відгуки допомагають нам змінювати сервіс на краще.
Не раджу даного перевізника
Проблему подолано!
Не правдива інформація про зручності
Поезда Харьков-Прага!
Жахливе обслуговування
Насправді: У мене при бронюванні білета НЕ була зазначена пересадка, при розмові з менеджером про пересадку не повідомили. Насправді виявилось, що з Сум везе до Кієва (міста в переліку зупинок не було) місцевий перевізник... Читати відгук Не рекомендую перевізника Prosto bus. Їхала цією компанією- перевізноким вперше. На сайті зазначені ввічливі, одягнені в уніформу водії, прямі рейси, зручні автобуси, кондицеонери, туалет, розетки.
Насправді: У мене при бронюванні білета НЕ була зазначена пересадка, при розмові з менеджером про пересадку не повідомили. Насправді виявилось, що з Сум везе до Кієва (міста в переліку зупинок не було) місцевий перевізник - звичайна маршрутка; туалет в автобусі закритий під час подорожей Київ- Щецин і Щецин-Київ.
Рейс 7.07.2024 - водї просто на заправці, не доїзджаючи Любліна, повідомили, що вони далі НЕ їдуть, бо вони !!!не пройшли тенічне обслуговування транспорта в Польщі!!! Всі чекають інший автобус! Інший автобус вже "набитий під зав'язку", мічця на " гальорке". У мене не працював підлокітник, сіточки для зберігання дрібних речей немає....я так і їхала всю дорогу з пляшкою води в руках...бо поставити можна тільки на пол.
Менеджер відповіла по вайберу , але як тільки мова зацшла про компенсацію - нахаміла... мол не подобається - повертаємо кошти за остаток шляху - їдьте далі САМОСТІЙНО.
ПИТАННЯ 1 - як готували автобус в рейс?
Питання 2 - чи можливе таке жахливе ставлення до пасажирів в іншій країні?
Питання 3 - чому за 3500 грн я маю їхати і читати хамство від менеджерів?
Про компенсацію за таке жахливе ставлення до своїх клієнтів - я взагалі мовчу!
Перш ніж обирати перевізника - читайте відгуки , а не рекламу!
Більше цією компанією не буду користуватися нікому не раджу її.
Їхати можна, але
Дуже незручні сидіння, необережне поводження водіїв при перекладці багажу залишили неприємні враження і розбитий чемодан
Туалет без воды
Ставлю три зірки за поїздку