Сьогодні їхала рейсом Прага-Полтава. Виникла дика ситуація. У Києві підійшла до водія і попросила висадити не в Полтаві, до якої взято квиток, а раніше у Хоролі. Водій вислухав без ентузіазма, але в Києві сумку в багажному відділенні переставив наперед. Потім я ще в в автобусі підходила і нагадувала про себе. Але водій не зупинив в Хоролі. Мої рідні на машині почали доганяти автобус, в цей час я дзвонила диспетчеру. І тільки завдяки втручанню дуже привітної і професійної диспетчера , яка подзвонила водіям, водій зупинився і висадив. Диспетчеру він сказав що нібито була зупинка і ніхто не вийшов. Але це неправда. Від Броварів і до вимушеної зупинки ніяких зупинок не було. В результаті стресу всі перенервували, тиск підвищився і настрій зіпсований. Вашими послугами ми користуємося давно, але така дика ситуація вперше.
Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка сталася під час Вашої поїздки рейсом Прага — Полтава. Ми розуміємо, що пропуск запланованої зупинки спричинив зайвий стрес і незручності для Вас та Ваших близьких.
Водій орієнтується на кінцевий пункт, зазначений у квитку, і, на жаль, у цій поїздці сталося прикре непорозуміння, попри Ваші нагадування. Ми вже провели з ним роз’яснювальну розмову, щоб у майбутньому такі прохання пасажирів були чітко зафіксовані та виконані.
Дякуємо за добрі слова на адресу нашого диспетчера — для нас важливо, щоб у будь-якій ситуації пасажири отримували оперативну й професійну підтримку.
Ще раз перепрошуємо за цей випадок і сподіваємось, що надалі наші поїздки залишатимуть у Вас лише позитивні враження.
Водії жахливі. Диспетчера чудові - Відгуки про Prosto bus plus
відгук
Коментарі до відгуку
Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка сталася під час Вашої поїздки рейсом Прага — Полтава. Ми розуміємо, що пропуск запланованої зупинки спричинив зайвий стрес і незручності для Вас та Ваших близьких.
Водій орієнтується на кінцевий пункт, зазначений у квитку, і, на жаль, у цій поїздці сталося прикре непорозуміння, попри Ваші нагадування. Ми вже провели з ним роз’яснювальну розмову, щоб у майбутньому такі прохання пасажирів були чітко зафіксовані та виконані.
Дякуємо за добрі слова на адресу нашого диспетчера — для нас важливо, щоб у будь-якій ситуації пасажири отримували оперативну й професійну підтримку.
Ще раз перепрошуємо за цей випадок і сподіваємось, що надалі наші поїздки залишатимуть у Вас лише позитивні враження.