Прислали разные ботинки, не заметила сразу, было обнаружено в пути, по чистоту тротуару (это важно), после была попытка вернуть но послали, вежливо конечно, но есть теперь пара красивых но разных ботинков.
Зафіксовано, що при першому дзвінку Ви повідомили лише про те, що розмір взуття Вам не підійшов. Питань щодо різниці в парі тоді не виникало. Також Ви самостійно зазначили, що виходили у цих черевиках на вулицю.
Тепер у відгуку з’явилася інша причина - «різні черевики». Просимо врахувати, що взуття проходить контроль якості як на виробництві, так і безпосередньо перед відправкою, і випадків комплектації «різних» напівпар не було зафіксовано.
Згідно з Законодавством України, повернення можливе лише за умови збереження товарного вигляду та відсутності слідів використання. На жаль, у Вашому випадку ці умови порушено.
Заказала в интернет-магазине доставкой новой почтой обувь туфли 2 пары. Общая сумма 2396 грн. Сказали внести предоплату на доставку 150 грн. Я попросила скинуть реквизиты на Вайбер. Мне сказали, что в компании так не принято и скинут смс. В сообщении было написано обязательно указать номер заказа. Я скинула 1396 грн и указала номер заказа. Сегодня посылка пришла на новую почту.... Читати відгук Заказала в интернет-магазине доставкой новой почтой обувь туфли 2 пары. Общая сумма 2396 грн. Сказали внести предоплату на доставку 150 грн. Я попросила скинуть реквизиты на Вайбер. Мне сказали, что в компании так не принято и скинут смс. В сообщении было написано обязательно указать номер заказа. Я скинула 1396 грн и указала номер заказа. Сегодня посылка пришла на новую почту. Сумма к оплате 2311 грн + доставка. Я позвонила на горячую линию и объяснила ситуацию. Обещали исправить, но не забыли сказать, что это я виновата, что не предупредила, что оплатила большую сумму, ведь у них так не принято. Остались вопросы- откуда сумма 2311, ведь если бы даже я внесла 150 грн, сумма была бы меньше? Зачем указывать номер заказа, если полученные деньги не подвязываются к заказу? Почему я должна звонить, если я не люблю говорить по телефону, неужели тяжело установить Вайбер? Когда изменится сумма в программе новой почты? Оценка 2 за работу.
Дякуємо за зворотній зв'язок. Дійсно, в Вашому замовленні вказана невірна сума зворотної доставки, оскільки Ви, на жаль, не попереджали нас, що плануєте внести передоплату 1396 грн. Програма рахує її автоматично з вирахуванням 150 грн. Вибачте за незручності, зміни до накладної вже внесли.
Ми обов'язково приймемо до уваги Ваші зауваження і сподіваємось, що взуття Вам підійде та сподобається.
Дякуємо за Ваш зворотній зв'язок. Нам шкода, що Ви залишились незадоволені взуттям. Дійсно? під дією вологи та температури? підкладка може дещо фарбуватись. Це наслідок використання натуральних матеріалів у підкладці та устілці і не є браком. Щоб запобігти цьому, радимо скористатись спеціальним тальком для ніг.
Нам шкода, що Ви залишились не повною мірою задоволені покупкою. На жаль, не змогли ідентифікувати Вас як нашого клієнта для вирішення цієї ситуації. Ви можете зв'язатись з нами наступними способами: 1. безкоштовна гаряча лінія 0800509797 2. інстаграм https://www.instagram.com/pratik.ua/
Загалом поява заломів на шкіряному взутті є нормою, на моделях без шнурівки типу челсі вони можуть бути більш помітними.
Вітаю. З замовленням на цьому сайті виникла така ситуація. 7.05 я здійснила замовлення, на кеди Brenda 41р і зразу його оплатила. Відправили мені його аж 10.05. І коли я забрала взуття, виявилося, що на сайті вказано некоректний розмір (41р-26.5см), хоча насправді там тільки 26 см. Я відправила взуття назад і його вже як 3 день не забирають з пошти, потім... Читати відгук Вітаю. З замовленням на цьому сайті виникла така ситуація. 7.05 я здійснила замовлення, на кеди Brenda 41р і зразу його оплатила. Відправили мені його аж 10.05. І коли я забрала взуття, виявилося, що на сайті вказано некоректний розмір (41р-26.5см), хоча насправді там тільки 26 см. Я відправила взуття назад і його вже як 3 день не забирають з пошти, потім вихідні склад не працює, а після забору так ще треба чекати 5 днів, щоб отримати свої гроші назад. Тобто помилка на сайті, а повернути свої гроші чекати треба майже 2 тижні.
Вдячні за Ваш відгук. На нашому сайті зараз знижки до -70% на зимове взуття, а наявність дуже обмежена, на жаль. Інколи стається, що наявність на сайті не встигла оновитись, а пара вже була замовлена іншим клієнтом. Ми завжди готові запропонувати інші варіанти з наявності або відшити для Вас без передоплати пару. Вибачте, що так сталось.
Постоянно заказывала обувь в вашем магазине, всегда была довольна и никаких нареканий не было. 8.10 заказала 2 пары самых дешевых кроссовок для дочери. Не предупредили, что высылать будут из разных городов, т.е 2 доставки, и доставка не простая, 60гр, а 94 гривны каждая. После звонка менеждера, (звонок записан), в личном кабинете почему-то осталась одна пара. Пришлось звонить и уточнять... Читати відгук Постоянно заказывала обувь в вашем магазине, всегда была довольна и никаких нареканий не было. 8.10 заказала 2 пары самых дешевых кроссовок для дочери. Не предупредили, что высылать будут из разных городов, т.е 2 доставки, и доставка не простая, 60гр, а 94 гривны каждая. После звонка менеждера, (звонок записан), в личном кабинете почему-то осталась одна пара. Пришлось звонить и уточнять в чем дело, в итоге от одних кроссовок пришлось отказаться из-за дополнительной доставки. Заявлен 37 размер, маломерки 23,5. По факту нет даже 23 см, специально измерили и рулеткой и сантиметром. Получается выбросили 200 гр с комиссиями просто за примерку, и не по своей вине.
Вибачте за довгу відсутність відповіді, нам було потрібно всебічно розібратись у даній ситуації.
Ми згодні, що менеджер повинен був попередити, що замовлення буде розділено на два (оскільки пари знаходились на різних складах). Відповідно і замовлення, яке Ви побачили у особистому кабінеті буде відредаговано. Запевняємо, що надалі будемо більш уважні до цього.
Шкода, що дочці не підійшли кросівки, проте замір вказаний нами є коректним. Ви могли звернути увагу, що замір вказаний постачальником (23,5 см у 37 розмірі), також ми самостійно перевіряли цей замір (відправимо Вам особисто підтвердження). Якщо Ви хочете виконати замір устілки (у даному випадку вона не дійстається), то кросівок потрібно повністю розшнурувати та міряти від самого початку устілки. Підбір розміру є дуже індивідуальним, і кросівки могли виявитись замалі через інші параметри стопи - підйом, повнота, або через особливості підошви (через підвищення ніжка може "повзти" донизу). Пишемо Вам особисто, щоб уладнати цю ситуацію, сподіваємось, що, попри неуважність менеджера, Ви залишитесь нашим постійним клієнтом🙌
З повагою, команда Pratik.ua ________________________ Телефонуйте безкоштовно: 0 800 50 97 97 Pratik в Instagram https://www.instagram.com/pratik.ua/
Добрий день! Чому фірма «Pratik» наймає персонал, який бреше і маніпулює клієнтом за його ж гроші? Йдеться про окрему особу - Олександра, а не всіх. 19.10.у «Pratik» на Позняках (Київ, Григоренка 32) я купила три пари взуття. Брала дві, але рішення про три з’явилося тоді, коли продавець запропонував мені знижку 5% на кожну. Довго просила трохи більшу, але не дали.... Читати відгук Добрий день! Чому фірма «Pratik» наймає персонал, який бреше і маніпулює клієнтом за його ж гроші? Йдеться про окрему особу - Олександра, а не всіх. 19.10.у «Pratik» на Позняках (Київ, Григоренка 32) я купила три пари взуття. Брала дві, але рішення про три з’явилося тоді, коли продавець запропонував мені знижку 5% на кожну. Довго просила трохи більшу, але не дали. Заплатила, а потім зрозуміла: що мене обдурили. Продавець Олександр зробив знижку тільки одну, а про інші дві по 5% збрехав, схитрував, приховав. Якби відеокамери показали поведінку цього «горе-продавця» Олександра з «Pratik» Позняки (Київ), коли за 5 хв я повернулася запитати: чому так нечесно? Він зрозумів, що я розгадала його маніпуляцію і пішов у наступ зверхнім хамством: - вимкнув світло в магазині, щоб мене в потемках «випровадити» за двері; - відмовився представитись; - потік фраз: «не занимайте моё личное время», «я не обязан вам называть свою фамилию», «жалуйтесь завтра, пишите, что хотите» з підтекстом «мне это до фени»; - погрожував: «я вызову милицию»; - тоном давав зрозуміти, що мої зауваження йому абсолютно «до лампочки»; - видрукував малозрозумілий мені чек, в якому жодної назви товару, інше прізвище продавця — аж важко розібрати, що я купила; - не перейшов на українську, коли я постійно зверталася українською. Який там Закон України про мову?...в Олександра «свои правила». Я була в ШОЦІ! від неприємної ситуації та хамства продавця. Ніби знаходилася у фільмі жахів, за який сама заплатила 4110 грн. Повернулася додому, як «обпльована». Не спала всю ніч, зараз болить серце. Я не можу досі розпакувати взуття, бо не хочу згадувати гірке приниження. А тепер запитання до керівного менеджменту і власників «Prаtik»: Який рівень послуг представляє мережа? Що за «позорище» персоналу і культури послуг у столиці? Наскільки серйозна кадрова робота фірми, якщо після першого року роботи Олександр дозволяє собі брехню, маніпуляцію та зверхність щодо покупця? Його не зупинило навіть те, що перед ним сива людина (мені далеко за 60) і він віку мого онука. До речі, я чемно представилася. УВАГА!... у вартість товару закладена не тільки шкіра і шнурівки, а професійна субординація, повага і поняття культури. Перед тим, як продавати товар, треба створити Команду. Конкурентність це не гроші, конкурентність на ринку – це Якість Людей Команди. З такою «культурою продавців» мережа «Pratik» не може бути успішною. Ніколи. Отже, шановні покупці взуття у «Pratik», як кажуть: «Стежте за руками!» Бо з вами «експериментують» нечесні хитруни. Звичайно, не всі. Другого дня мені подзвонила адміністратор бутіка – Леся Петрівна, з якою я тиждень до того вибирала взуття, замовляла інший розмір. Просила вибачення. Практика діалогу в одному магазині — з нею і з Олександром – це зовсім різні діалоги. І з цим треба щось робити. Підсумок: чекаю реакції керівництва мережі «Pratik» на ганьбу нечесного продавця. Штрафом його зарплати не покращите якість. З кадрами його рівня мережі треба серйозніше працювати, бо тут повне порушення СТАНДАРТІВ! Нехай моє звернення надихає вас на вдосконалення. Я простежу за результатом. До слова, я тележурналістка та менеджер Суспільного мовлення України. Наші загальнонаціональні телеканали та радіостанції, десятки філій в областях покривають всю Україну і ми слідкуємо та висвітлюємо якість надання послуг. Мої телефони вашим працівникам відомі. Чекаю висновків із ситуації.
Об обуви, к сожалению, сказать ничего не могу, может она и хорошая... Но с обслуживанием проблемы. Хотела заказать примерку на магазин и определиться с обувью. Заявка на примерку была отправлена вечером, но никто не перезвонил. Пришлось отправить заявку повторно на следующий день, когда стало понятно, что никто не собирается отвечать, причем на сайте ботинки нужного размера были в наличии. В... Читати відгук Об обуви, к сожалению, сказать ничего не могу, может она и хорошая... Но с обслуживанием проблемы. Хотела заказать примерку на магазин и определиться с обувью. Заявка на примерку была отправлена вечером, но никто не перезвонил. Пришлось отправить заявку повторно на следующий день, когда стало понятно, что никто не собирается отвечать, причем на сайте ботинки нужного размера были в наличии. В этот раз менеджер перезвонила, договорились о примерке, но через 15 минут выяснилось, что этих ботинок нет в наличии. Очень обидно и неприятно.
Мы ни в коем случае не игнорируем обращения наших клиентов! Все заявки обрабатываются нашими менеджерами в порядке очереди. Первая заявка на примерку была оставлена Вами в 19-53, к сожалению, до конца рабочего дня (20-00), наши менеджеры не успели перезвонить по Вашему заказу (так как обрабатывают заявки в порядке очереди) и перезвонили утром следующего дня. К сожалению, при сборке Вашего заказа оказалось, что фактически данной модели у нас уже нет в наличии, случился пересорт, о чем Вас оповестил наш менеджер. Понимаем, что ситуация с несоответствием фактического наличия с наличием на сайте недопустима, но уверяем, что это единичный случай.
Покупаю тут обувь уже год! До сих пор никаких нареканий не было. Более того, и сейчас к работе, обслуживанию и качеству товара никаких претензий нет! Но всегда, когда находится какой-нибудь менеджер, уверенный, что умнее всех, так и начинаются проблемы. Я про акцию "Вторая пара - скидка 50%". Люди же думают, что это скидка от той цены, за которую и... Читати відгук Покупаю тут обувь уже год! До сих пор никаких нареканий не было. Более того, и сейчас к работе, обслуживанию и качеству товара никаких претензий нет! Но всегда, когда находится какой-нибудь менеджер, уверенный, что умнее всех, так и начинаются проблемы. Я про акцию "Вторая пара - скидка 50%". Люди же думают, что это скидка от той цены, за которую и без всяких вторых пар на сайте можно купить. Ан нет! Оказывается, что эта скидка рассчитывается менеджером от ПЕРВОНАЧАЛЬНОЙ ЦЕНЫ! Но ее ведь можно завысить хоть в 3 раза!!! Пример. Окончательная цена товара - 1200 грн. А первоначальную можно поставить, скажем 3000грн (типа, эта пара и так уже со скидкой продается, напомню, без всяких вторых пар). Тогда "скидка" 50% будет рассчитываться от 3 000 грн, следовательно 1500, то с этой "скидкой" стоимость будет даже выше, чем сейчас стоит на сайте. Ты еще и доплатишь за такую скидку! Ну или молча купишь уже за ту цену, что указана сейчас. Но блин, ты купишь 2 (ДВЕ!!! Карл!) пары, хоть может изначально и не планировал! Вот так и рушится репутация, которую зарабатывали годами.
Переваги:
Обслуживание, оперативность, качество товара.
Недоліки:
Нужно внимательно просчитывать их "скидки", а то вам менеджеры насчитают!
Все условия наших акций подробно описаны в разделе "Акции" на нашем сайте https://www.pratik.com.ua/sale/, они абсолютно прозрачны и Вы всегда можете с ними ознакомиться перед оформлением заказа. Наши менеджеры просчитывают стоимость заказа с учетом всех акций исключительно согласно действующих условий, ссылку на которые предоставили выше. Если вторая пара в заказе, на которую будет действовать скидка -50%, уже со скидкой более 50%, то мы всегда учитываем бОльшую скидку!
Благодарим за то, что выбираете Pratik, и нашли время написать такой развернутый отзыв по поводу акций, Вы помогаете нам становиться лучше. Мы обязательно будем работать над тем, чтобы предоставлять нашим клиентам привлекательные скидки и акции, выгода от которых не будет вызывать никаких сомнений!
Замовляла дві пари, а саме: білі кросівки і чорні лофери. Довго обирала, з неймовірним бажанням чекала і от нарешті прийшла моя довгоочікувана посилка. Відкривши отримала розчарування. Лофери мали більш менш пристойний вигляд як на заявлену їх суму 2100 (пішли зі знижкою 50%), кросівки ж без сліз не глянеш. На заявлену їх суму 2100 (зі знижкою 1600) взагалі не виглядають. Матеріал... Читати відгук Замовляла дві пари, а саме: білі кросівки і чорні лофери. Довго обирала, з неймовірним бажанням чекала і от нарешті прийшла моя довгоочікувана посилка. Відкривши отримала розчарування. Лофери мали більш менш пристойний вигляд як на заявлену їх суму 2100 (пішли зі знижкою 50%), кросівки ж без сліз не глянеш. На заявлену їх суму 2100 (зі знижкою 1600) взагалі не виглядають. Матеріал кросівок я так до кінця і не зрозуміла. І схожий на шкіру і не схожий одночасно. Зроблені не якісно. Обписані синьою ручкою. Запах кросівок жахливий. Лофери не набагато кращий мали запах. Гроші повернули аж через тиждень. Потрібно було подзвонити на гарячу лінію для прискорення процесу. Читала відгуки і була здивована, що мені чомусь так не пощастило.
Ще раз хотіли би вибачитись та пояснити ситуацію, що виникла. На жаль, через людський фактор, пара взуття не була якісно перевірена нашими співробітниками перед відправкою, ми провели роботу щодо попередження виникнення таких випадків у майбутньому. Запах взуття був присутній, оскільки нова партія була зовсім нещодавно отримана від виробника, запевняємо, що він дуже швидко зникне. Згодні, що термін повернення коштів - 7 днів надто великий, проте він викликаний великою завантаженістю відповідних відділів, які приймають участь у цьому процесі. Ми приносимо свої вибачення і працюємо над тим, щоб не допускати таких помилок у майбутньому.
Замовила дві пари взуття. На той час як раз діяла акція - 50 % на другий товар в чеку. Замовлення пришло, але під час огляду, було виявлено, що одна пара взуття розпарована та подерта шкіра в середині одного кросівка. Відмовилась від замовлення. Після цього зателефонував менеджер, вислухавши проблему и сказав, що зможуть відправити другу пару взуття по якій... Читати відгук Замовила дві пари взуття. На той час як раз діяла акція - 50 % на другий товар в чеку. Замовлення пришло, але під час огляду, було виявлено, що одна пара взуття розпарована та подерта шкіра в середині одного кросівка. Відмовилась від замовлення. Після цього зателефонував менеджер, вислухавши проблему и сказав, що зможуть відправити другу пару взуття по якій не було проблем за тією ж акцією і повідомив, що зателефонує ще один менеджер и підтвердить замовлення. Другий менеджер зателефонував і повідомив, що замовлення можуть відправити без акції. Шкода що так вийшло,бо замовляю не вперше та радила знайомим. Розчарована.
Анастасіє, просимо вибачення за ситуацію, що склалася із Вашим замовленням. На жаль, у нас виникло непорозуміння щодо причини повернення вузття, тому умови акції були трактовані нашим менеджером невірно. Ми провели роботу із нашими співробітниками з цього питання і надалі ми не будемо допускати таких помилок. Вам буде повторно відправлена пара взуття зі збереженням знижки 50% на другу пару. Сподіваємося, що Ви будете і надалі нашим постійним покупцем.
Явно хромает логистика - сама звонила чтобы подтвердили заказ. Затем его ошибочно отправили на другую почту, пришлось ждать переотправки и самой же ее оплачивать
Заказала ботильоны 37,оказались малы. 38 был в наличии, сделала возврат 22.09.2019, прошло четыре дня - тишина. Честно, думала "нагрели", я не привыкла к таким долгим возвратам без предупреждения. Позвонила сама - заказ в обработке в бухгалтерии. Выслали мне обувь 03.10.2019. Мало того, что возвращали две недели так еще и не оплатили доставку (о чем заявлено на сайте и подтверждено устно... Читати відгук Заказала ботильоны 37,оказались малы. 38 был в наличии, сделала возврат 22.09.2019, прошло четыре дня - тишина. Честно, думала "нагрели", я не привыкла к таким долгим возвратам без предупреждения. Позвонила сама - заказ в обработке в бухгалтерии. Выслали мне обувь 03.10.2019. Мало того, что возвращали две недели так еще и не оплатили доставку (о чем заявлено на сайте и подтверждено устно представителем магазина!). Звонила по этому поводу несколько раз, реакция магазина нулевая! Заплатила за доставку, получила массу неприятных эмоций. Разочаровали!
Переваги:
все плюсы перекрылись минусами
Недоліки:
Очень долго происходит возврат и это при наличии Вашего размера. Доставку возврата не оплачивают.
Добрый день! Наша команда приносит свои извинения за задержку с отправкой обмена для Вас. Мы не снимаем с себя ответственности и впредь больше не будем допускать таких ситуаций ни с одним из наших клиентов. Доставка до клиента у нас действительно бесплатная. Мы выяснили с перевозчиком Новая почта почему возникла проблема с оплатой Вашей посылки и, конечно же, мы полностью возместим Вам затраты, которые Вы понесли на оплату доставки. Наш менеджер в скором времени с Вами свяжется, дабы более детально объяснить ситуацию и урегулировать случившееся. Наша команда очень сожалеет, что Вам довелось столкнуться с подобной ситуацией. Надеемся, нам удастся её сгладить и у Вас не останется негативных впечатлений о работе нашего интернет-магазина.
Кормят завтраками 4й день. "Сегодня отправим" слышу уже неделю. То денег не видели, хотя звонила уточняла и оплату видели. Через два дня оказывается снова не видят и разумеется никото ничего не отправил. В общем 1й и последний раз обратилась в данный магазин. Всегда всё покумаю через интернет и без проблем. С таким сталкиваюсь 2й раз. Не рекомендую!
Нам жаль, что Вам довелось столкнуться с такой ситуацией. Перепроверив информацию о Ваших звонках, мы, к сожалению, не обнаружили обращения с подтверждением оплаты. В связи с этим бухгалтерия не смогла идентифицировать эту оплату ни к одному заказу. Мы еще раз приносим свои извинения за сложившуюся ситуацию и впредь не будем допускать подобных случаев.
К сожалению, первое знакомство с магазином оказалось разочарованием. Мне отправили совсем не ту модель сапог,которые я заказывала. Так как размер подошёл и вроде разница между моделями сапог несущественная и я не хотела дополнительных хлопот с возвратом и т.д., я себе оставила сапоги. Сегодня впервые их надела и сапоги оказались не очень удачными. И здесь вина не магазина, а производителя -... Читати відгук К сожалению, первое знакомство с магазином оказалось разочарованием. Мне отправили совсем не ту модель сапог,которые я заказывала. Так как размер подошёл и вроде разница между моделями сапог несущественная и я не хотела дополнительных хлопот с возвратом и т.д., я себе оставила сапоги. Сегодня впервые их надела и сапоги оказались не очень удачными. И здесь вина не магазина, а производителя - у ботфортов замки вшиты по всей высоте голенища и при ходьбе замки соприкасаются друг о друга и вероятность того,что вскоре собачки на замках повылетают, велика. А я не умею ходить вроскорячку, расставляя врозь колени. Придется теперь обращаться к местным обувщика,чтобы устранить данное недоразумение, что повлечет за собой дополнительные затраты. Модель сапог - ботфорты кожаные Anna Lucci AS747L450-2404.
Мы приносим свои извинения за причиненные неудобства. Сразу же после Вашего обращения к нам с претензией о том, что была отправлена неправильная пара, мы передали информацию в соответствующий отдел для повышения качества обслуживания клиентов. Мы благодарим Вас за проявленную лояльность к нам. Неудобство с замками мы поможем исправить. Наш менеджер с Вами свяжется для согласования путей решения этой проблемы. Спасибо за обратную связь!
Не первый раз заказывала в этом магазине и была довольной, до того момента пока не пришли мне на почту совершено другая модель обуви, вообще не то, что я заказывала. Никто так и не перезвонил из за этого случая. Странное отношения к клиентам. По поводу цен на обувь совершенно случайно побывав на рынке Героев Труда такие... Читати відгук Не первый раз заказывала в этом магазине и была довольной, до того момента пока не пришли мне на почту совершено другая модель обуви, вообще не то, что я заказывала. Никто так и не перезвонил из за этого случая. Странное отношения к клиентам. По поводу цен на обувь совершенно случайно побывав на рынке Героев Труда такие угги как у вас с ценой 1670 гр на рынке их цена 900 гр. Ну как то очень завышенные у вас цены. И теперь, я понимаю, что хорошо , что мне отправили не мой заказ.
Приносим свои извинения за причиненные неудобства с отправкой. Мы хотели бы разобраться в этой ситуации, но, к сожалению, в данный момент не можем идентифицировать Вас как нашего клиента. Наша ценовая политика оправдана высоким качеством товаров и, мы думаем, Вы сами в этом убедились, так как не первый раз делали у нас заказ. Для идентификации напишите, пожалуйста, на почту [email protected] или позвоните на нашу горячую линию 0800 50 97 97 (бесплатно!). Благодарим Вас за обращение.
Почитала отзывы об этом магазине и не удержалась, чтобы не написать - даже слепой увидит, что почти все отзывы написаны в одном стиле, почитайте и Вы внимательно и сделайте свои выводы.
Сайт otzyvua.net создан разработчиками специально для того, чтобы показать независимую оценку качества предоставляемых товаров и услуг. Так как Вы являетесь пользователем этого сайта, мы думаем, Вы понимаете как происходит процесс авторизации на данном сервисе. Своим отзывом Вы, по большей части, дискредитируете сервис Otzyvua. Здесь недопустима регистрация на один и тот же электронный адрес или боты. А оставить такое количество отзывов только за счет сотрудников просто невозможно. Мы стараемся предоставлять нашим клиентам действительно качественный товар и отменный сервис. И все положительные отзывы говорят о том, что все наши старания не зря, а негативные - помогают нам становиться только лучше. Мы гордимся всеми своими отзывами и благодарны каждому клиенту за обратную связь.
Здравствуйте, Юлия. Все характеристики, которые мы указываем в описании к нашим товарам соответствуют действительности. Подкладка действительно шерстяная. Производителем использована набивная шерсть, в соотношении 60% шерсти к 40% акрила. Нам жаль, что выбранная Вами пара обуви не оправдала все Ваши ожидания. Спасибо за обратную связь!
Купила в ноябре осенние ботиночки, проносила месяц, март даже не доносила т. к. полностью треснул каблук, теперь только выбросить(Одноразовая можно сказать обувь
Нам очень жаль, что Вам пришлось столкнуться с производственной ошибкой, но при этом ответственность за качество нашего товара мы готовы взять на себя. Так как Вы приобрели обувь демисезонную в начале зимнего сезона, то 60 дней гарантии у Вас начинаются с 15 марта 2018 года. Ваша пара обуви подлежит гарантийному ремонту полностью за наш счет. Наша команда будет еще более усердно работать над тем, чтобы даже такие редкие случаи никогда не происходили с нашими клиентами! С Вами свяжется наш менеджер для решения Вашей проблемы.
С уважением, команда Pratik.com.ua ________________________ Звоните бесплатно: 0 800 50 97 97 Pratik.com.ua в Instagram https://www.instagram.com/pratik.com.ua/
Причина не заказать здесь
Зафіксовано, що при першому дзвінку Ви повідомили лише про те, що розмір взуття Вам не підійшов. Питань щодо різниці в парі тоді не виникало. Також Ви самостійно зазначили, що виходили у цих черевиках на вулицю.
Тепер у відгуку з’явилася інша причина - «різні черевики». Просимо врахувати, що взуття проходить контроль якості як на виробництві, так і безпосередньо перед відправкою, і випадків комплектації «різних» напівпар не було зафіксовано.
Згідно з Законодавством України, повернення можливе лише за умови збереження товарного вигляду та відсутності слідів використання. На жаль, у Вашому випадку ці умови порушено.
З повагою, команда Pratik.ua
________________________
Телефонуйте безкоштовно: 0 800 50 97 97
Pratik у Instagram https://www.instagram.com/pratik.ua/
Не рекомендую
Оценка 2 за работу.
Дякуємо за зворотній зв'язок.
Дійсно, в Вашому замовленні вказана невірна сума зворотної доставки, оскільки Ви, на жаль, не попереджали нас, що плануєте внести передоплату 1396 грн. Програма рахує її автоматично з вирахуванням 150 грн.
Вибачте за незручності, зміни до накладної вже внесли.
Ми обов'язково приймемо до уваги Ваші зауваження і сподіваємось, що взуття Вам підійде та сподобається.
З повагою, команда Pratik.ua
________________________
Телефонуйте безкоштовно: 0 800 50 97 97
Pratik у Instagram https://www.instagram.com/pratik.ua/
Не рекомендую
Дякуємо за Ваш зворотній зв'язок. Нам шкода, що Ви залишились незадоволені взуттям.
Дійсно? під дією вологи та температури? підкладка може дещо фарбуватись. Це наслідок використання натуральних матеріалів у підкладці та устілці і не є браком.
Щоб запобігти цьому, радимо скористатись спеціальним тальком для ніг.
З повагою, команда Pratik.ua
________________________
Телефонуйте безкоштовно: 0 800 50 97 97
Pratik у Instagram https://www.instagram.com/pratik.ua/
Жахлива шкіра
Нам шкода, що Ви залишились не повною мірою задоволені покупкою.
На жаль, не змогли ідентифікувати Вас як нашого клієнта для вирішення цієї ситуації. Ви можете зв'язатись з нами наступними способами:
1. безкоштовна гаряча лінія 0800509797
2. інстаграм https://www.instagram.com/pratik.ua/
Загалом поява заломів на шкіряному взутті є нормою, на моделях без шнурівки типу челсі вони можуть бути більш помітними.
З повагою, команда Pratik.ua
________________________
Телефонуйте безкоштовно: 0 800 50 97 97
Pratik у Instagram https://www.instagram.com/pratik.ua/
Довга процедура повернення коштів
На жаль не отримала своє замовлення
Вдячні за Ваш відгук. На нашому сайті зараз знижки до -70% на зимове взуття, а наявність дуже обмежена, на жаль. Інколи стається, що наявність на сайті не встигла оновитись, а пара вже була замовлена іншим клієнтом.
Ми завжди готові запропонувати інші варіанти з наявності або відшити для Вас без передоплати пару. Вибачте, що так сталось.
З повагою, команда Pratik.ua
________________________
Телефонуйте безкоштовно: 0 800 50 97 97
Pratik у Instagram https://www.instagram.com/pratik.ua/
Плохо, неверная информация
Вибачте за довгу відсутність відповіді, нам було потрібно всебічно розібратись у даній ситуації.
Ми згодні, що менеджер повинен був попередити, що замовлення буде розділено на два (оскільки пари знаходились на різних складах). Відповідно і замовлення, яке Ви побачили у особистому кабінеті буде відредаговано.
Запевняємо, що надалі будемо більш уважні до цього.
Шкода, що дочці не підійшли кросівки, проте замір вказаний нами є коректним. Ви могли звернути увагу, що замір вказаний постачальником (23,5 см у 37 розмірі), також ми самостійно перевіряли цей замір (відправимо Вам особисто підтвердження). Якщо Ви хочете виконати замір устілки (у даному випадку вона не дійстається), то кросівок потрібно повністю розшнурувати та міряти від самого початку устілки.
Підбір розміру є дуже індивідуальним, і кросівки могли виявитись замалі через інші параметри стопи - підйом, повнота, або через особливості підошви (через підвищення ніжка може "повзти" донизу).
Пишемо Вам особисто, щоб уладнати цю ситуацію, сподіваємось, що, попри неуважність менеджера, Ви залишитесь нашим постійним клієнтом🙌
З повагою, команда Pratik.ua
________________________
Телефонуйте безкоштовно: 0 800 50 97 97
Pratik в Instagram https://www.instagram.com/pratik.ua/
Для керівного менеджменту: рівень культури обслуговування в Києві на Позняках (Григоренка, 23)
Чому фірма «Pratik» наймає персонал, який бреше і маніпулює клієнтом за його ж гроші? Йдеться про окрему особу - Олександра, а не всіх.
19.10.у «Pratik» на Позняках (Київ, Григоренка 32) я купила три пари взуття. Брала дві, але рішення про три з’явилося тоді, коли продавець запропонував мені знижку 5% на кожну. Довго просила трохи більшу, але не дали.... Читати відгук Добрий день!
Чому фірма «Pratik» наймає персонал, який бреше і маніпулює клієнтом за його ж гроші? Йдеться про окрему особу - Олександра, а не всіх.
19.10.у «Pratik» на Позняках (Київ, Григоренка 32) я купила три пари взуття. Брала дві, але рішення про три з’явилося тоді, коли продавець запропонував мені знижку 5% на кожну. Довго просила трохи більшу, але не дали. Заплатила, а потім зрозуміла: що мене обдурили. Продавець Олександр зробив знижку тільки одну, а про інші дві по 5% збрехав, схитрував, приховав.
Якби відеокамери показали поведінку цього «горе-продавця» Олександра з «Pratik» Позняки (Київ), коли за 5 хв я повернулася запитати: чому так нечесно? Він зрозумів, що я розгадала його маніпуляцію і пішов у наступ зверхнім хамством:
- вимкнув світло в магазині, щоб мене в потемках «випровадити» за двері;
- відмовився представитись;
- потік фраз: «не занимайте моё личное время», «я не обязан вам называть свою фамилию», «жалуйтесь завтра, пишите, что хотите» з підтекстом «мне это до фени»;
- погрожував: «я вызову милицию»;
- тоном давав зрозуміти, що мої зауваження йому абсолютно «до лампочки»;
- видрукував малозрозумілий мені чек, в якому жодної назви товару, інше прізвище продавця — аж важко розібрати, що я купила;
- не перейшов на українську, коли я постійно зверталася українською. Який там Закон України про мову?...в Олександра «свои правила».
Я була в ШОЦІ! від неприємної ситуації та хамства продавця. Ніби знаходилася у фільмі жахів, за який сама заплатила 4110 грн. Повернулася додому, як «обпльована». Не спала всю ніч, зараз болить серце. Я не можу досі розпакувати взуття, бо не хочу згадувати гірке приниження.
А тепер запитання до керівного менеджменту і власників «Prаtik»:
Який рівень послуг представляє мережа?
Що за «позорище» персоналу і культури послуг у столиці?
Наскільки серйозна кадрова робота фірми, якщо після першого року роботи Олександр дозволяє собі брехню, маніпуляцію та зверхність щодо покупця? Його не зупинило навіть те, що перед ним сива людина (мені далеко за 60) і він віку мого онука. До речі, я чемно представилася.
УВАГА!... у вартість товару закладена не тільки шкіра і шнурівки, а професійна субординація, повага і поняття культури. Перед тим, як продавати товар, треба створити Команду. Конкурентність це не гроші, конкурентність на ринку – це Якість Людей Команди. З такою «культурою продавців» мережа «Pratik» не може бути успішною. Ніколи.
Отже, шановні покупці взуття у «Pratik», як кажуть: «Стежте за руками!» Бо з вами «експериментують» нечесні хитруни. Звичайно, не всі. Другого дня мені подзвонила адміністратор бутіка – Леся Петрівна, з якою я тиждень до того вибирала взуття, замовляла інший розмір. Просила вибачення. Практика діалогу в одному магазині — з нею і з Олександром – це зовсім різні діалоги. І з цим треба щось робити.
Підсумок: чекаю реакції керівництва мережі «Pratik» на ганьбу нечесного продавця. Штрафом його зарплати не покращите якість. З кадрами його рівня мережі треба серйозніше працювати, бо тут повне порушення СТАНДАРТІВ! Нехай моє звернення надихає вас на вдосконалення.
Я простежу за результатом. До слова, я тележурналістка та менеджер Суспільного мовлення України. Наші загальнонаціональні телеканали та радіостанції, десятки філій в областях покривають всю Україну і ми слідкуємо та висвітлюємо якість надання послуг. Мої телефони вашим працівникам відомі. Чекаю висновків із ситуації.
Игнорирование заявок
Хотела заказать примерку на магазин и определиться с обувью. Заявка на примерку была отправлена вечером, но никто не перезвонил. Пришлось отправить заявку повторно на следующий день, когда стало понятно, что никто не собирается отвечать, причем на сайте ботинки нужного размера были в наличии. В... Читати відгук Об обуви, к сожалению, сказать ничего не могу, может она и хорошая... Но с обслуживанием проблемы.
Хотела заказать примерку на магазин и определиться с обувью. Заявка на примерку была отправлена вечером, но никто не перезвонил. Пришлось отправить заявку повторно на следующий день, когда стало понятно, что никто не собирается отвечать, причем на сайте ботинки нужного размера были в наличии. В этот раз менеджер перезвонила, договорились о примерке, но через 15 минут выяснилось, что этих ботинок нет в наличии. Очень обидно и неприятно.
Мы ни в коем случае не игнорируем обращения наших клиентов! Все заявки обрабатываются нашими менеджерами в порядке очереди.
Первая заявка на примерку была оставлена Вами в 19-53, к сожалению, до конца рабочего дня (20-00), наши менеджеры не успели перезвонить по Вашему заказу (так как обрабатывают заявки в порядке очереди) и перезвонили утром следующего дня. К сожалению, при сборке Вашего заказа оказалось, что фактически данной модели у нас уже нет в наличии, случился пересорт, о чем Вас оповестил наш менеджер. Понимаем, что ситуация с несоответствием фактического наличия с наличием на сайте недопустима, но уверяем, что это единичный случай.
Благодарим за обратную связь!
С уважением, команда Pratik.ua
________________________
Звоните бесплатно: 0 800 50 97 97
Pratik в Instagram https://www.instagram.com/pratik.ua/
Outlet Pratik в Instagram https://www.instagram.com/pratik.ua_outlet/ Показати 1 відповідь
Не надо чудить со "скидками"!
Но всегда, когда находится какой-нибудь менеджер, уверенный, что умнее всех, так и начинаются проблемы.
Я про акцию "Вторая пара - скидка 50%". Люди же думают, что это скидка от той цены, за которую и... Читати відгук Покупаю тут обувь уже год! До сих пор никаких нареканий не было. Более того, и сейчас к работе, обслуживанию и качеству товара никаких претензий нет!
Но всегда, когда находится какой-нибудь менеджер, уверенный, что умнее всех, так и начинаются проблемы.
Я про акцию "Вторая пара - скидка 50%". Люди же думают, что это скидка от той цены, за которую и без всяких вторых пар на сайте можно купить. Ан нет! Оказывается, что эта скидка рассчитывается менеджером от ПЕРВОНАЧАЛЬНОЙ ЦЕНЫ! Но ее ведь можно завысить хоть в 3 раза!!!
Пример. Окончательная цена товара - 1200 грн. А первоначальную можно поставить, скажем 3000грн (типа, эта пара и так уже со скидкой продается, напомню, без всяких вторых пар). Тогда "скидка" 50% будет рассчитываться от 3 000 грн, следовательно 1500, то с этой "скидкой" стоимость будет даже выше, чем сейчас стоит на сайте. Ты еще и доплатишь за такую скидку! Ну или молча купишь уже за ту цену, что указана сейчас. Но блин, ты купишь 2 (ДВЕ!!! Карл!) пары, хоть может изначально и не планировал!
Вот так и рушится репутация, которую зарабатывали годами.
Все условия наших акций подробно описаны в разделе "Акции" на нашем сайте https://www.pratik.com.ua/sale/, они абсолютно прозрачны и Вы всегда можете с ними ознакомиться перед оформлением заказа.
Наши менеджеры просчитывают стоимость заказа с учетом всех акций исключительно согласно действующих условий, ссылку на которые предоставили выше.
Если вторая пара в заказе, на которую будет действовать скидка -50%, уже со скидкой более 50%, то мы всегда учитываем бОльшую скидку!
Благодарим за то, что выбираете Pratik, и нашли время написать такой развернутый отзыв по поводу акций, Вы помогаете нам становиться лучше. Мы обязательно будем работать над тем, чтобы предоставлять нашим клиентам привлекательные скидки и акции, выгода от которых не будет вызывать никаких сомнений!
С уважением, команда Pratik.ua
________________________
Звоните бесплатно: 0 800 50 97 97
Pratik в Instagram https://www.instagram.com/pratik.ua/
Outlet Pratik в Instagram https://www.instagram.com/pratik.ua_outlet/
Відгук-розчарування
Ще раз хотіли би вибачитись та пояснити ситуацію, що виникла. На жаль, через людський фактор, пара взуття не була якісно перевірена нашими співробітниками перед відправкою, ми провели роботу щодо попередження виникнення таких випадків у майбутньому. Запах взуття був присутній, оскільки нова партія була зовсім нещодавно отримана від виробника, запевняємо, що він дуже швидко зникне.
Згодні, що термін повернення коштів - 7 днів надто великий, проте він викликаний великою завантаженістю відповідних відділів, які приймають участь у цьому процесі.
Ми приносимо свої вибачення і працюємо над тим, щоб не допускати таких помилок у майбутньому.
З повагою, команда Pratik.ua
________________________
Телефонуйте безкоштовно: 0 800 50 97 97
Жіночий аккаунт Pratik у Instagram https://www.instagram.com/pratik.ua/
Чоловічий аккаунт Pratik у Instagram https://www.instagram.com/pratik.ua_men/
Більше не придбаю
Анастасіє, просимо вибачення за ситуацію, що склалася із Вашим замовленням.
На жаль, у нас виникло непорозуміння щодо причини повернення вузття, тому умови акції були трактовані нашим менеджером невірно. Ми провели роботу із нашими співробітниками з цього питання і надалі ми не будемо допускати таких помилок.
Вам буде повторно відправлена пара взуття зі збереженням знижки 50% на другу пару. Сподіваємося, що Ви будете і надалі нашим постійним покупцем.
З повагою, команда Pratik.ua
________________________
Телефонуйте безкоштовно: 0 800 50 97 97
Жіночий аккаунт Pratik у Instagram https://www.instagram.com/pratik.ua/
Чоловічий аккаунт Pratik у Instagram https://www.instagram.com/pratik.ua_men/
Разочарована доставкой
Сплошной негатив
Наша команда приносит свои извинения за задержку с отправкой обмена для Вас. Мы не снимаем с себя ответственности и впредь больше не будем допускать таких ситуаций ни с одним из наших клиентов.
Доставка до клиента у нас действительно бесплатная. Мы выяснили с перевозчиком Новая почта почему возникла проблема с оплатой Вашей посылки и, конечно же, мы полностью возместим Вам затраты, которые Вы понесли на оплату доставки.
Наш менеджер в скором времени с Вами свяжется, дабы более детально объяснить ситуацию и урегулировать случившееся.
Наша команда очень сожалеет, что Вам довелось столкнуться с подобной ситуацией. Надеемся, нам удастся её сгладить и у Вас не останется негативных впечатлений о работе нашего интернет-магазина.
С уважением, команда Pratik.ua
________________________
Звоните бесплатно: 0 800 50 97 97
Женский аккаунт Pratik в Instagram https://www.instagram.com/pratik.ua/
Мужской аккаунт Pratik в Instagram https://www.instagram.com/pratik.ua_men/
Работа магазина отвратительная.
Нам жаль, что Вам довелось столкнуться с такой ситуацией. Перепроверив информацию о Ваших звонках, мы, к сожалению, не обнаружили обращения с подтверждением оплаты. В связи с этим бухгалтерия не смогла идентифицировать эту оплату ни к одному заказу.
Мы еще раз приносим свои извинения за сложившуюся ситуацию и впредь не будем допускать подобных случаев.
С уважением, команда Pratik.ua
________________________
Звоните бесплатно: 0 800 50 97 97
Женский аккаунт Pratik в Instagram https://www.instagram.com/pratik.ua/
Мужской аккаунт Pratik в Instagram https://www.instagram.com/pratik.ua_men/
Сапоги зимние
Мы приносим свои извинения за причиненные неудобства. Сразу же после Вашего обращения к нам с претензией о том, что была отправлена неправильная пара, мы передали информацию в соответствующий отдел для повышения качества обслуживания клиентов. Мы благодарим Вас за проявленную лояльность к нам.
Неудобство с замками мы поможем исправить. Наш менеджер с Вами свяжется для согласования путей решения этой проблемы.
Спасибо за обратную связь!
С уважением, команда Pratik.ua
________________________
Звоните бесплатно: 0 800 50 97 97
Женский аккаунт Pratik в Instagram https://www.instagram.com/pratik.ua/
Мужской аккаунт Pratik в Instagram https://www.instagram.com/pratik.ua_men/
Ю
Приносим свои извинения за причиненные неудобства с отправкой. Мы хотели бы разобраться в этой ситуации, но, к сожалению, в данный момент не можем идентифицировать Вас как нашего клиента. Наша ценовая политика оправдана высоким качеством товаров и, мы думаем, Вы сами в этом убедились, так как не первый раз делали у нас заказ.
Для идентификации напишите, пожалуйста, на почту [email protected] или позвоните на нашу горячую линию 0800 50 97 97 (бесплатно!).
Благодарим Вас за обращение.
С уважением, команда Pratik.ua
________________________
Звоните бесплатно: 0 800 50 97 97
Женский аккаунт Pratik в Instagram https://www.instagram.com/pratik.ua/
Мужской аккаунт Pratik в Instagram https://www.instagram.com/pratik.ua_men/
Кем написаны положительные отзывы
Сайт otzyvua.net создан разработчиками специально для того, чтобы показать независимую оценку качества предоставляемых товаров и услуг. Так как Вы являетесь пользователем этого сайта, мы думаем, Вы понимаете как происходит процесс авторизации на данном сервисе. Своим отзывом Вы, по большей части, дискредитируете сервис Otzyvua. Здесь недопустима регистрация на один и тот же электронный адрес или боты. А оставить такое количество отзывов только за счет сотрудников просто невозможно.
Мы стараемся предоставлять нашим клиентам действительно качественный товар и отменный сервис. И все положительные отзывы говорят о том, что все наши старания не зря, а негативные - помогают нам становиться только лучше. Мы гордимся всеми своими отзывами и благодарны каждому клиенту за обратную связь.
С уважением, команда Pratik.ua
________________________
Звоните бесплатно: 0 800 50 97 97
Женский аккаунт Pratik в Instagram https://www.instagram.com/pratik.ua/
Мужской аккаунт Pratik в Instagram https://www.instagram.com/pratik.ua_men/
Не соответствует описанию
Все характеристики, которые мы указываем в описании к нашим товарам соответствуют действительности. Подкладка действительно шерстяная. Производителем использована набивная шерсть, в соотношении 60% шерсти к 40% акрила.
Нам жаль, что выбранная Вами пара обуви не оправдала все Ваши ожидания.
Спасибо за обратную связь!
С уважением, команда Pratik.ua
________________________
Звоните бесплатно: 0 800 50 97 97
Женский аккаунт Pratik в Instagram https://www.instagram.com/pratik.ua/
Мужской аккаунт Pratik в Instagram https://www.instagram.com/pratik.ua_men/
Качество
Нам очень жаль, что Вам пришлось столкнуться с производственной ошибкой, но при этом ответственность за качество нашего товара мы готовы взять на себя. Так как Вы приобрели обувь демисезонную в начале зимнего сезона, то 60 дней гарантии у Вас начинаются с 15 марта 2018 года. Ваша пара обуви подлежит гарантийному ремонту полностью за наш счет. Наша команда будет еще более усердно работать над тем, чтобы даже такие редкие случаи никогда не происходили с нашими клиентами! С Вами свяжется наш менеджер для решения Вашей проблемы.
С уважением, команда Pratik.com.ua
________________________
Звоните бесплатно: 0 800 50 97 97
Pratik.com.ua в Instagram https://www.instagram.com/pratik.com.ua/