Платіжна система city24 відгуки
з оцінкою «Жахливо»

Київ, пров. Новопечерський, 5
Відгуки клієнтів
Платіжна система city24
2.8 5
49 відгуків / 14561 перегляд
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Шахраї і злодії !!!

Костя Хаян Костя Хаян субота, 27 вересня
Як. Що ви зробите помилковий платіж через сіті 24.Навіть думати забудьте про повернення грошей ,цими шахраями !В цнапі при оформленні закордонного паспорта 5 місячній дитині в графі платник я як одикватна людина пишу своє ім'я в їх розумінні там треба писати ім'я дитини(5 місячний платник).Заблокував ,а далі то квест ціллю якого є неповернення коштів. "Надайте заяву і всі документи паспорт,код,прописка,рахунок... Читати відгук Як. Що ви зробите помилковий платіж через сіті 24.Навіть думати забудьте про повернення грошей ,цими шахраями !В цнапі при оформленні закордонного паспорта 5 місячній дитині в графі платник я як одикватна людина пишу своє ім'я в їх розумінні там треба писати ім'я дитини(5 місячний платник).Заблокував ,а далі то квест ціллю якого є неповернення коштів. "Надайте заяву і всі документи паспорт,код,прописка,рахунок банка"Надав відіслав на мило яке сказали на гарячій лінії . Прийшла відповідь ,що не так надав ,заповніть ще анкету на 3 листа і знов все те саме їм подай, ЗАВІРЕННІ копії. на гарячій лінії кажуть ,що я взагалі їм нічого не відсилав!!! НІКОЛИ не зв'язатись з цими ШАХРАЯМИ ціль у них одна не повернути вам ваші кошти.
Платіжна система city24 Відповідь представника Платіжна система city24 субота, 27 вересня
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення на пошту [email protected].
З повагою, city24
Показати 1 відповідь

АФЕРИСТИ! ШАХРАЇ!

Вікторія Вікторія 31 серпня, 2025 год
АФЕРИСТИ! ШАХРАЇ! Обходьте 10-ою дорогою, бо просто оббирають нагло людей.
Цей термінал стоїть на виході з Аврори самим першим - розраховано на довірливих людей. Ніде не вказано, що бере до 10 % комісії, щоби поповнити власну картку. Поклала 500 грн, списало 40 грн. комісії. На претензію по телефону оператр хіхікаючи сказав - ве було на екрані вказано і відмінити операцію... Читати відгук
АФЕРИСТИ! ШАХРАЇ! Обходьте 10-ою дорогою, бо просто оббирають нагло людей.
Цей термінал стоїть на виході з Аврори самим першим - розраховано на довірливих людей. Ніде не вказано, що бере до 10 % комісії, щоби поповнити власну картку. Поклала 500 грн, списало 40 грн. комісії. На претензію по телефону оператр хіхікаючи сказав - ве було на екрані вказано і відмінити операцію не можна, нічим не можу помогти.
Не користуйтеся їх послугами. Платежная система city24 - АФЕРИСТИ! ШАХРАЇ!
Платіжна система city24 Відповідь представника Платіжна система city24 1 вересня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, комісія встановлюється та може змінюватись на розсуд та за рішенням компанії. Актуальна комісія завжди вказується на терміналах та доступна платнику перед здійсненням платежу.
З повагою, city24
Показати 1 відповідь

Воруют деньги

Юрий Юрий 17 серпня, 2025 год
Под предлогом фин мониторинга замораживать деньги на неопределённый срок. Компенсация за убытки не предполагается
1 згоден
Платіжна система city24 Відповідь представника Платіжна система city24 17 серпня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення на пошту [email protected].
З повагою, city24
Показати 1 відповідь

Самий кончений сервіс

Володимир Володимир 16 серпня, 2025 год
Поповнював свою картку через термінал city 24 що знаходиться в Києві , за адресою Січових Стрільців 52 в фойє OTP банку, вніс 2000 в термінал а на екрані відобразилось 1500, то єсть 500 і не віддало і не зарахувало, зарахувало 1500. Одразу звернувся в службу підтримки , оформили заявку , сказали чекайте інкасації якщо буде надлишок то повернемо ,... Читати відгук Поповнював свою картку через термінал city 24 що знаходиться в Києві , за адресою Січових Стрільців 52 в фойє OTP банку, вніс 2000 в термінал а на екрані відобразилось 1500, то єсть 500 і не віддало і не зарахувало, зарахувало 1500. Одразу звернувся в службу підтримки , оформили заявку , сказали чекайте інкасації якщо буде надлишок то повернемо , через три неділі телефонують кажуть вам у запиті відмовлено повідомляємо що надлишка коштів не було тому нічого не повернемо . Глюкануло б якщо на більше вони б і набільше взули в них така політика ….спілкувались хамськи і борзо мол ми повідомили і все на цьому … Обходьте ці термінали стороною , шахраї і ворюги , щоб вам вилупків повдавлювало…мерзотники!!!
Переваги:
  1. Немає ніяких плюсів
Недоліки:
  1. Шахраї і ворюги
2 згодні
Платіжна система city24 Відповідь представника Платіжна система city24 16 серпня, 2025 год
Дякуємо за відгук. Приносимо вибачення за незручності та негативні емоції. Шановний клієнт, за результатами проведення інкасації з Вами обов'язково зв’яжеться відповідальний співробітник та повідомить рішення. Будь ласка, очікуйте. Термін розгляду складає від 1 до 30 днів.

З повагою, city24

Кончена система і також обслуговування

Viktorio Liberty Viktorio Liberty 3 серпня, 2025 год
Дуже не рекомендую користуватися послугами це є недо компанії.
Мало того що глючить їхні термінали, надати техпідтримку толково не можуть.
Включають режим дебільного робота неможливо з ними поговорити нормально
2 згодні
Платіжна система city24 Відповідь представника Платіжна система city24 3 серпня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення на пошту [email protected].
З повагою, city24

Шахраї без відповідальності і зворотнього зв'язку

Данило Данило 29 липня, 2025 год
Вітаю, 28.07.2025 о 15 дня користуючись терміналом city24 поклав кошти на рахунок монобанку. Кошти одразу не зарахувались і я почекав пів години, з'язався зі службою підтримки де мене запевнили, що транзакцію бачать і це технічна проблема та кошти будуть в найближчий час зараховані.
На наступний день зранку отримав дзвінок представника кампанії city24 який озвучив, що на мою картку зарахування не... Читати відгук
Вітаю, 28.07.2025 о 15 дня користуючись терміналом city24 поклав кошти на рахунок монобанку. Кошти одразу не зарахувались і я почекав пів години, з'язався зі службою підтримки де мене запевнили, що транзакцію бачать і це технічна проблема та кошти будуть в найближчий час зараховані.

На наступний день зранку отримав дзвінок представника кампанії city24 який озвучив, що на мою картку зарахування не можливе і запропонував поповнення на картку іншого банку (що виглядає максимально дивно), так як не мав картку запропонованого банку озвучив альтернативні реквізити для поповнення. Оператор озвучив, що зарахування коштів відбудеться протягом робочого дня. На кінець робочого дня не отримавши коштів я повторно зв'язався з підтримкою та отримав відповідь, що вже на наступний день зі мною зв'яжуться для уточнення статусу мого зарахування.

Наразі вже 26+ годин після того як кошти були покладені в термінал та отримана квитанція. Представник підтримки не можуть надати відповідь і озвучити причину відсутності зарахування, тільки на завтра переносять банальну відповідь. Найгірша підтримка з можливих. Категорично не рекомендую користуватись найбезвідповідальнішою мережою з наявних терміналів, обходьте 10 дорогою.
1 згоден
Платіжна система city24 Відповідь представника Платіжна система city24 29 липня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, якщо Ваше питання не було вирішено, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення в наш Viber 38-095-841-94-54 або на пошту [email protected].
З повагою, city24

Внимание! Воры!крадут деньги! Люди аккуратнее!

Алла Алла 21 липня, 2025 год
Сегодня Украли целую купурю 1000 грн
Пополняла через этот терминал
1000 не высветилось на экране, терминал съел купурю! Как вижу по отзывам это ихняя обычная шахрайская схема. Позор в такое время воровать деньги у народа!!! АКУРАТНЕЕ ОБХОДИТЕ СТОРОНОЙ ЭТОТ ТЕРМИНАЛ! Наживаются на людях !
Недоліки:
  1. Воры, крадут деньги
Платіжна система city24 Відповідь представника Платіжна система city24 21 липня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення на пошту [email protected].
З повагою, city24

Крадусь кошти!

Амира Амира 19 липня, 2025 год
11 липня 2025 року я здійснила поповнення через термінал City24 на суму 2800 грн. Послідовно внесла купюри: 500 грн, 500 грн, 300 грн і 1000 грн (ціла, справна купюра).
Термінал “з’їв” купюру 1000 грн, вона не відобразилась на екрані, і підсумкова сума поповнення склала тільки 1800 грн.
Купюра НЕ була повернена, я залишалася біля терміналу до завершення операції.
Одразу звернулася... Читати відгук
11 липня 2025 року я здійснила поповнення через термінал City24 на суму 2800 грн. Послідовно внесла купюри: 500 грн, 500 грн, 300 грн і 1000 грн (ціла, справна купюра).

Термінал “з’їв” купюру 1000 грн, вона не відобразилась на екрані, і підсумкова сума поповнення склала тільки 1800 грн.
Купюра НЕ була повернена, я залишалася біля терміналу до завершення операції.

Одразу звернулася у Telegram-бот служби підтримки. Було створено заявку, і мені повідомили, що слід очікувати на розгляд. Минув майже тиждень — жодної чіткої відповіді,я сама на 5-й р день відписала їм

Оператори підтримки, спілкуючись зі мною:
Повторюють один і той самий заучений текст;
Суперечать самі собі — спочатку повідомили, що купюру не було знайдено, а згодом заявили, що купюра нібито повернулася назад,коли її вносили
Тобто вони навіть не можуть визначитися з “версією” та уникають прямої відповідальності.
Усе це виглядає як відверта шахрайська схема, за якої кошти користувачів просто списуються, а винні прикриваються "технічними збоями" або "інкасацією". Хочаб текс нормально вивчіть!!!
Читаю відгуки і це не не тількі зі мною таке трапляється.. жах.
Вимагаю негайного повернення моїх 1000 грн.

Шахрайство в період війни — подвійна ганьба.
Поверніть мої кошти.

Платежная система city24 - Крадусь кошти! Платежная система city24 - Крадусь кошти!
Недоліки:
  1. Шахраї
Платіжна система city24 Відповідь представника Платіжна система city24 20 липня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, якщо Ваше питання щодо платежу не було вирішено, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення на пошту [email protected].
З повагою, city24

Крадуть кошти

Vitalii Vitalii 17 липня, 2025 год
Отже, ситуація виглядає як шахрайська схема. Під час поповнення рахунку через термінал була внесена купюра номіналом 1000 гривень. Термінал її прийняв, проте сума не відобразилась на екрані, і кошти не були зараховані.
Після цього мною була подана заявка на перевірку інциденту. Минуло три тижні — жодного зворотного зв’язку не надійшло. Лише після особистого звернення мені повідомили, що кошти «не знайдено».... Читати відгук
Отже, ситуація виглядає як шахрайська схема. Під час поповнення рахунку через термінал була внесена купюра номіналом 1000 гривень. Термінал її прийняв, проте сума не відобразилась на екрані, і кошти не були зараховані.

Після цього мною була подана заявка на перевірку інциденту. Минуло три тижні — жодного зворотного зв’язку не надійшло. Лише після особистого звернення мені повідомили, що кошти «не знайдено». Виходить, якби я сам не звернувся повторно, мені б так нічого і не повідомили.

Це не перший випадок — даний термінал уже неодноразово «з’їдав» гроші. А також таке відбувалося з людьми у різних містах. Таким чином, можна припустити, що мова йде не про випадкову технічну помилку, а про системну шахрайську схему.

Потрібно діяти організовано. Закликаю всіх, хто потрапив у подібну ситуацію, об’єднуватися. Це питання не лише повернення коштів — це питання справедливості й принципу.
Платіжна система city24 Відповідь представника Платіжна система city24 17 липня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, для повторної перевірки, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення на пошту [email protected].
З повагою, city24.

Відмова у повернені коштів

Ольга Ольга 14 липня, 2025 год
13.06 був здійснений платіж на 200 грн, але при отримані коштів термінав видав збій і не чеку не коштів. 14.06 дзвінок повторний на гарячу лінію, так як у день проведення операції казали почекайте може гроші прийдуть. Розгляд заявки від 1 до 30 днів. Періодично телефоную, так як термінал розташов у ТЦ і інкасація 1 раз на тиждень точно відбувається, але... Читати відгук 13.06 був здійснений платіж на 200 грн, але при отримані коштів термінав видав збій і не чеку не коштів. 14.06 дзвінок повторний на гарячу лінію, так як у день проведення операції казали почекайте може гроші прийдуть. Розгляд заявки від 1 до 30 днів. Періодично телефоную, так як термінал розташов у ТЦ і інкасація 1 раз на тиждень точно відбувається, але кажуть чекайте вам перетелефонують. Сьогодні 30 день телефоную, хлопець оператор довго перепитує каже очікуйте і потім відмова по вашій заявці. Питання а де ділись кошти відповіді немає, коли була інкасація відповіді немає. Не рекомендую користуватись даними терміналами, просто ворують кошти.
2 згодні
Платіжна система city24 Відповідь представника Платіжна система city24 14 липня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, для повторної перевірки, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення на пошту [email protected].
З повагою, city24.

Увага!!! City24 -- це шахраї в законі!!!

Маріанна Маріанна 11 липня, 2025 год
Якщо маєте можливість, оминайте ВСІ платіжні термінали City24 сотою дорогою!!! Майте на увазі: якщо у вас ненароком виникне будь-яка технічна проблема поповнення грошей через їхню платіжну систему, НІХТО ВАМ НЕ ДОПОМОЖЕ. Ви втратите гроші, час і нерви. Крім того, вони з вас зроблять повного ідіота, божевільного, неадекватна, одним словом. А СВОЇХ ГРОШЕЙ ВИ НІКОЛИ НЕ ПОВЕРНЕТЕ. Не робіть моїх помилок.... Читати відгук Якщо маєте можливість, оминайте ВСІ платіжні термінали City24 сотою дорогою!!! Майте на увазі: якщо у вас ненароком виникне будь-яка технічна проблема поповнення грошей через їхню платіжну систему, НІХТО ВАМ НЕ ДОПОМОЖЕ. Ви втратите гроші, час і нерви. Крім того, вони з вас зроблять повного ідіота, божевільного, неадекватна, одним словом. А СВОЇХ ГРОШЕЙ ВИ НІКОЛИ НЕ ПОВЕРНЕТЕ. Не робіть моїх помилок. На тому все. Це мій гіркий досвід, люди. Ось переписка в їхню техпідтримку :


Відповісти



Відп.: Відп.: Відп.: Не зарахувався платіж
[email protected]
8 липня 2025, 19:16:40

​Доброго дня.



Вами було здійснено платіж на сумму 5000 гривень з терміналу по адресі Володимира Великого 113, платіж успішно відправлено.
Більше з наших терміналів платежів не зафіксовано.



З повагою,
Служба підтримки клієнтів Сity24

Від: Я
Надіслано: 8 липня 2025 р. 2:47
Кому: [email protected]
Тема: Re: Відп.: Відп.: Не зарахувався платіж

Добрий ранок. Час очікування відповіді від вас і мого терпіння вичерпався. Отже, який результат проведеної вами роботи по вирішенню моєї проблеми?
Хочу навести деякі уточнення, можливо, вони допоможуть вам в результативності.
Дуже цікаво виходить! Не думала, що City24 виявляться такою непорядною компанією, яка не зацікавлена допомогти вирішити проблему клієнта. Від самого початку все пішло не так. Я вже Вам неодноразово доводила і писала листи. Саме в терміналі за адресою вул. Володимира Великого, 58 були зараховані кошти в розмірі 5000 грн. на карту Монобанк. Було підтвердження операції з київського номера телефону. Натомість за адресою Володимира Великого, 113 не було дзвінка і підтвердження операції.
Ваші нечесні працівники швидко зорієнтувалися в ситуації і все перекрутили - видали квитанцію на операцію, де гроші не поступили на картку, а де гроші відразу зарахувалися, анулювали операцію і кажуть, що надходження коштів взагалі не було, а тільки спроби поповнення. Два термінали сіті 24 за двома різними адресами -- не могла статися помилка. Складається враження, що присутні якісь махінації.
3.06.2025 о 17:00 ваша оператор, яка назвалася Людмилою, скеровувала мої дії біля терміналу City24 за адресою Володимира Великого, 113. Для початку вона ідентифікувала мою особу: прізвище, ім'я, номер телефону та номер картки. Потім попросила підійти до терміналу, назвати номер терміналу, який розміщений за цією адресою. Тоді у верхній панелі екрану терміналу попросила знайти позначку "Статус платежу" і натиснути. Після цього -- натиснути опцію "Друк квитанції". І таким чином видрукували квитанцію платежу, який не відбувся (гроші на картку не поступили). Як виявилося пізніше, одночасно була анульована операція зарахування коштів в терміналі City24 за адресою вул. Володимира Великого, 58. І спробуйте мені довести, що це не є махінацією з вашого боку!
Я все-таки очікую на результат проведеної вами роботи по поверненню на картку моїх 5000 грн.


helpznegative

Крадії, крадії, крадії

Дмитро Дмитро 6 липня, 2025 год
6.06.25 м.Самар АТБ(ЦУМ) поповнював карту на 3000грн купюрами по 1000грн в момент подачі останньої купюри блимнуло світло і термінал перезавантажився. на карту зайшло 2000грн. на горячій лінії сказали чекати від 1 до 30 днів. Сьогодні 30 днів, гроші не повернули. Кажуть чекайте рішення.
Переваги:
  1. Нема
Недоліки:
  1. 1. Навіщо тримати вкрадені гроші місяць? думаєте я забуду?
  2. 2. Чому відсутні хочаб примітивні безперебійники, щоб в такий ситуації коректно завершити оперцію? (Для викрадання грошей?)
2 згодні
Платіжна система city24 Відповідь представника Платіжна система city24 6 липня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Терміни розгляду звернень громадян встановлюються законодавством України. Якщо Ваше питання не було вирішено, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення на офіційну пошту компанії [email protected].
З повагою, city24
Показати 2 відповіді

6 відсотків розводу!!!

Олексій Коваленко Олексій Коваленко 5 липня, 2025 год
Приклав до теміналу телефон з NFC, перевірив - зчитало якусь ліву карту. Ввів свою карту вручну, всунув 1000 грн. - пише комісія 60 грн (6 %)!!! Відмінити платіж неможливо, повернутись в головне меню неможливо, яку карту вже не введеш - все одно ти попав на 6%. Тупо розвод!!! Звідки вони взяли саме 6%? Не 1, не 2, а 6!!! Тел.... Читати відгук Приклав до теміналу телефон з NFC, перевірив - зчитало якусь ліву карту. Ввів свою карту вручну, всунув 1000 грн. - пише комісія 60 грн (6 %)!!! Відмінити платіж неможливо, повернутись в головне меню неможливо, яку карту вже не введеш - все одно ти попав на 6%. Тупо розвод!!! Звідки вони взяли саме 6%? Не 1, не 2, а 6!!! Тел. підтримка каже, що я "вибрав комісійний спосіб поповнення карти". А що я вибрав? Нічого. Я тільки приклав телефон до NFC зчитувача і автоматично вони роблять тобі сервіс - комісійний платіж для лохів. І ще й карту якусь ліву автоматов вписує, якби я не змінив номер карти на свою, то взагалі б попав на всю суму. От такий легальний обман. Повернути кошти неможливо, відмінити платіж неможливо за їх словами, клієнтоорієнтованість - нуль. Контора - кидалово, відгуки людей тому підтвердження. Більше користуватись не буду і вам не раджу.
Недоліки:
  1. Продумане системне кидалово через NFC.
1 згоден
Платіжна система city24 Відповідь представника Платіжна система city24 5 липня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
При скануванні телефону зчитується електронний токен для безготівкових оплат, необхідно прикладати фізичну картку.
Також повідомляємо, що актуальна комісія і калькулятор комісії завжди вказується на терміналах та доступний платнику перед здійсненням платежу і перед внесенням коштів.
З повагою, city24

Шахраї не переводять кошти

Віталій Віталій 1 липня, 2025 год
Хотів покласти кошти на картку, термінал кошти в сумі 4700 грн взяв (комісія 188 грн) але на рахунок не прийшли, після спілкування з службою підтримки останні кажуть що заблоковано банком, але банк відповідає, що нічого не блокували і це питання самої служби city 24, де кошти не відомо. Шахраї!!!
2 згодні

Шахрайство і цинізм

Ганна Ганна 30 червня, 2025 год
через технічний збій у терміналі, було вкрадено 1000 грн однією купюрою, м. Ужгород, Поштова 4а, термінал 880973. Відеофіксації обладнання не ведеться, служба підтримки цинічно і холоднокровно пропонує чекати 30 днів на інкасацію, судячі з відгуків людей, при інкасації цю купюру не знайдуть. на 10 днів, я залишилася абсолютно без грошей і можливості придбати їжу, я пенсіонер. Люди, не довіряйте... Читати відгук через технічний збій у терміналі, було вкрадено 1000 грн однією купюрою, м. Ужгород, Поштова 4а, термінал 880973. Відеофіксації обладнання не ведеться, служба підтримки цинічно і холоднокровно пропонує чекати 30 днів на інкасацію, судячі з відгуків людей, при інкасації цю купюру не знайдуть. на 10 днів, я залишилася абсолютно без грошей і можливості придбати їжу, я пенсіонер. Люди, не довіряйте свої гроші ЇМ, це шахраї і жорстокі циніки!
Переваги:
  1. немає
Недоліки:
  1. крадуть гроші
2 згодні
Платіжна система city24 Відповідь представника Платіжна система city24 30 червня, 2025 год
Дякуємо за відгук. Приносимо вибачення за незручності та негативні емоції. Шановний клієнт, за результатами проведення інкасації з Вами обов'язково зв’яжеться відповідальний співробітник та повідомить рішення. Будь ласка, очікуйте. Термін розгляду складає від 1 до 30 днів.

З повагою, city24
Показати 1 відповідь

Уже вдруге "краде" тисячну купюру

Vitalii Vitalii 24 червня, 2025 год
Термінал уже вдруге за кілька місяців, прийнявши купюру номіналом 1000 грн, не зараховує кошти та не відображає факт отримання на екрані. Першого разу гроші повернули. Зараз очікую на результат.
Платіжна система city24 Відповідь представника Платіжна система city24 24 червня, 2025 год
Шановний клієнт!
Ми раді, що Ваше питання до city24 було успішно вирішено!
Ваш відгук допоможе нам надалі покращувати якість послуг.
Очікуйте, будь ласка, на розгляд Вашої заявки.
З повагою, city24
Показати 1 відповідь

Не надійний термінал

Олексій Олексій 18 червня, 2025 год
Поповнела рахунок на карту А банк гроші не надійшли вже другий день поспиль одні відмовки відписки перевела всю зарплату детина лешилась голодна
Переваги:
  1. А банк без комісіі
Недоліки:
  1. Ненадійний не раджу
2 згодні
Платіжна система city24 Відповідь представника Платіжна система city24 18 червня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, якщо Ваше питання щодо платежу не було вирішено і кошти Вам не надійшли, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення на пошту [email protected].
З повагою, city24

Термінал city24

Людмила Людмила 17 травня, 2025 год
16 травня підійшла до терміналу city24, що в Ірпені по вул. Центральна, 2 (Novus), з наміром поповнити карту Монобанку. Згідно з інструкцією розпочала дії по проплаті. Вклала банкноту номіналом 1000 грн. і вона миттєво пішла (зникла), при цьому на екрані не було відображено прийому грошей. Я відразу зателефонувала в службу по підтримці. На всі питання відповіла. В результаті перевірки виявили,... Читати відгук 16 травня підійшла до терміналу city24, що в Ірпені по вул. Центральна, 2 (Novus), з наміром поповнити карту Монобанку. Згідно з інструкцією розпочала дії по проплаті. Вклала банкноту номіналом 1000 грн. і вона миттєво пішла (зникла), при цьому на екрані не було відображено прийому грошей. Я відразу зателефонувала в службу по підтримці. На всі питання відповіла. В результаті перевірки виявили, що були спроби проплати, але сума чомусь нібито не зафіксована. Тобто, просто вкрадено 1000 грн.!!! Працівники дуже невиразно відповіли, що будуть перевіряти. І очікувати на результати такої перевірки потрібно 15 ДНІВ!!! Гроші зникли вмить, а перевірятимуть скільки? Телефонувала по кількох номерах, але скрізь чула холодну і роздратовану відповідь - чекати!
В усьому відчувається недобросовісність, більше - неприпустиме ставлення до клієнтів! Повна байдужість працівників! Робота терміналу НЕ НАЛАГОДЖЕНА, він навіть без номеру.
В результаті отримала шок і глибокий стрес!
Переваги:
  1. немає +
Недоліки:
  1. Виключно мінуси
2 згодні
Платіжна система city24 Відповідь представника Платіжна система city24 17 травня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, якщо Ваше питання щодо платежу не було вирішено і кошти Вам не надійшли, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення на пошту [email protected].
З повагою, city24

Порушення ст. ст.182 ККУ (незаконний збір ПД), ст. 190 ККУ (Шахрайство)355ККУ (Примус до правочину))

Ганна Ганна 5 травня, 2025 год
Представники сервісу надали відповідь не по суті.
Підстави для блокування рахунку відсутні. Підозри вигадані недоведені в законному порядку.
У даних діях вбачається: збір персональних даних з метою матеріального збагачення, та примус до правочину, відмивання коштів та шахрайство.
ПОВІДОМЛЕННЯ/ВИМОГА
щодо незаконного запиту персональних даних та невиконання платіжної операції
Співробітники Сіті24 порушують Конституцію України ст. ст. 3, 8, 21, 22, 24,... Читати відгук
Представники сервісу надали відповідь не по суті.
Підстави для блокування рахунку відсутні. Підозри вигадані недоведені в законному порядку.
У даних діях вбачається: збір персональних даних з метою матеріального збагачення, та примус до правочину, відмивання коштів та шахрайство.

ПОВІДОМЛЕННЯ/ВИМОГА

щодо незаконного запиту персональних даних та невиконання платіжної операції


Співробітники Сіті24 порушують Конституцію України ст. ст. 3, 8, 21, 22, 24, 27, 28, 29, 32, 58, 68
Відповідно ст. 19 КУ
Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.



25. 04. 2025р. через термінал №891813 Сіті24, що розташований за адресою вул. Солом’янська 24 було здійснено платіж на суму 3227.40 грн на користь ФОП Давидюк Ольга Петрівна, комісія за послуги з переказу: 32,60 грн. Квитанція з номером транзакції: 3830308215578849 підтверджує, що платіж пройшов успішно.
Однак, кошти на 05.05.2025р. не були зараховані.

29.04.2025 р. на особистий некомерційний номер телефону зателефонувала невідома особа, яка не назвавши свого імені повідомила, що платіж не пройшов через начебто "дію закону про санкції", яка примушувала надіслати на електронну пошту копію паспорта та індифікаціонного документа. Після повідомлення що розмова записується і правової вимоги представитися дана особа поклала слухавку. Після перевірки номеру виявилося, що номер належить службі підтримки Сіті24. Повідомляю, що вказані дії представників Сіті24 мають ознаки кримінального правопорушення, а саме ст. 355 Кримінального Кодексу України Примус до правочину, ст. 182 Кримінального Кодексу України Незаконний збір персональних даних, порушення Конституційних прав і свобод людини і громадянина, Закону України "Про інформацію", Закону України "Про захист персональних даних" та іншого чинного законодавства України.

При подальшому спілкуванні оператори гарячої лінії Сіті24 відмовлялися надати своє ім’я та прізвище, що суперечить обов’язку ідентифікації співробітника сервісу перед початком збору персональних даних. Відповідно писаних для вас ст. 6, 8 Закон України "Про захист персональних даних", Закон України "Про звернення громадян" та ст. 3 Цивільного Кодексу України, отже співробітники Сіті 24 мають називати повністю ПІБ та посаду, не вимагати жодні персональні дані без законних причин та власної письмової згоди власника персональних даних, також їм заборонено припиняти розмову через відмову надати ПІБ.
Вказані дії співробітників сервісу Сіті24 мають ознаки шахрайства ст. 190 Кримінального Кодексу України, спонукання до правочину під примусом ст. 355 Кримінального Кодексу України, зловживання службовим становищем ст. 364 Кримінального Кодексу України та порушення прав споживача фінансових послуг.

Хочу зазначити наступне:
Згідно із писаним для вас Законом України "Про запобігання та протидію легалізації доходів", обов’язкова ідентифікація платника встановлюється лише при платежах від 5000 грн, або у випадках, що мають ознаки ризику, що в згаданому випадку відсутні.
Запит на копію паспорта та інших документів на електронну пошту без офіційного письмового запиту з підписом і печаткою відповідальної особи є порушенням Конституційних прав та свобод, порушення Закону України "Про захист персональних даних", відповідальність за дані дії вказана у ст. 182 Кримінального Кодексу України Незаконний збір персональних даних карається штрафом від п'ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Утримання коштів при підтвердженні успішної транзакції може бути розцінено як шахрайство (ст. 190 ККУ), або незаконне заволодіння майном ст. (191ККУ).
Затримка виконання фінансового зобов'язання також може нести ознаки недобросовісної господарської діяльності відповідно до Господарського кодексу України.


Вимагаю:
1. Надати офіційне письмове пояснення щодо причин затримки платежу;
2. Негайно перекажіть кошти отримувачу або поверніть суму платежу на підставі копії квитанції.

3.Надати ім’я оператора, який телефонував, а також документальне обґрунтування запиту персональних даних.
У разі відмови — надайте письмову відмову з мокрою печаткою та підписом відповідальної особи з реквізитами організації;
У разі ігнорування і ненадання відповіді впродовж 3х робочих днів наступним буде звернення із ПОВІДОМЛЕННЯМ ПРО ЗЛОЧИН до відповідних органів.

Додатки: – фотокопія квитанції –
Внаслідок порушення договірних зобов’язань представників Сіті24, мені як стороні, що добросовісно виконала свої зобов’язання (оплату послуг терміналу), доводиться витрачати значні ресурси на усунення наслідків дій вашої компанії. Зокрема, я змушена витрачати власний час на комунікацію, аналіз законодавства, юридичні консультації, захист своїх прав, що несе реальні часові та фінансові витрати. Крім того, тривале утримання коштів, що мали бути зараховані отримувачу, шкодить моїй репутації а також завдає шкоди моєму здоров’ю через емоційний тиск і стрес.
В умовах воєнного стану подібні дії — блокування доступу до власних коштів без рішень суду, невмотивоване затягування виконання фінансових зобов’язань та психологічний тиск — можуть бути розцінені як порушення основоположних прав людини та навіть як форма економічного насильства (геноциду) та створення умов, які ускладнюють життя людини.
У зв’язку з цим повідомляю, що у разі невиконання вами зобов’язань та продовження протиправного утримання коштів, я виставляю вимогу щодо виплати компенсації в розмірі десятикратної суми платежу, тобто 32 274 грн, що включає шкоду, завдану репутації, витрачений час, стрес, оплату консультацій та моральну шкоду.

Відповідно до ст. 40 Конституції України я маю право направляти звернення до посадових та службових осіб, які зобов’язані розглянути звернення та надати обґрунтовану відповідь. Хоча Сіті24 не є державним органом, як фінансова установа, яка надає публічні послуги, ви зобов’язані дотримуватися Конституції України. Недотримання Конституційних прав і свобод людини і громадянина буде мати ознаки повалення конституційного ладу і каратиметься по ст. 109 ККУ.

Надайте відповідь, відповідно ст. 40 КУ у 3-х денний термін, тобто до 07.05.2025р. включно.

Без упередження, з повагою Ганна. Честь маю!


пн, 5 мая 2025 г., 17:09 [email protected] <[email protected]>:
Переваги:
  1. Відсутні
Недоліки:
  1. Цілковитий мінус та порушення чинного законодавства України.
Платіжна система city24 Відповідь представника Платіжна система city24 5 травня, 2025 год
Дякуємо за відгук. Приносимо вибачення за незручності та негативні емоції. Шановний клієнт Ваш запит на пошті [email protected] прийнято до розгляду.
З повагою, city24

термінал на вул.Бучми,6 м.Київ

Виктория Работина Виктория Работина 3 травня, 2025 год
Сьогодні,03.05.25р. я поповнювала рахунок на картку,термінал знаходиться в маг.Фора. До сьогодні в мене проходили платежі на Восток банк без %,як і вказано до сих пір.Колись була зп картка,до сьгодні користувалась нею для проїзду в трамваях,тролейбусах тощо. та сьогодні була вражена-поповнила на 100 грн,а прийшло - 90! Тобто,з мене зняли комісію в 10 грн. коли подзвонила на гарячу інію,мені відповіли,що... Читати відгук Сьогодні,03.05.25р. я поповнювала рахунок на картку,термінал знаходиться в маг.Фора. До сьогодні в мене проходили платежі на Восток банк без %,як і вказано до сих пір.Колись була зп картка,до сьгодні користувалась нею для проїзду в трамваях,тролейбусах тощо. та сьогодні була вражена-поповнила на 100 грн,а прийшло - 90! Тобто,з мене зняли комісію в 10 грн. коли подзвонила на гарячу інію,мені відповіли,що я неправильно провела операцію:мовляв,потрібно вибрати функцію Восток,потім прикласти картку до терміналу...ШАНОВНІ! Ви нас тримаєте за ідіотів,ну чесно?.. От так на нас і наживаються.І,що сумно-коли автомат уже з"їв ваші кошти,а вам ,попри те,що обіцяно поповнення -0 % - а далі вже нарахована певна сумму процентів,а ви на них не розраховували...Дуже розчарована даним сервісом.Надалі - сама не буду користуватись і вам,шановним громадянам-ДУЖЕ НЕ РЕКОМЕНДУЮ
Платіжна система city24 Відповідь представника Платіжна система city24 4 травня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, комісія встановлюється та може змінюватись на розсуд та за рішенням компанії. Актуальна комісія завжди вказується на терміналах та доступна платнику перед здійсненням платежу.
З повагою, city24

З кліентами розмовляють як з з розумово неповноцінними

Mykhailo Mykhailo 25 квітня, 2025 год
5 квітня в рамках акції "Прозора Мережа повертає" було здійснено 5 транзакцій (платежі за комунальні послуги) від 1000 гривень.
24 квітня на мою картку Акорд була зарахована винагорода лише за 4 транзакції.
Це при тому, що в реєстрі учасників які отримали право на заохочення в Акції “Гроші повертаються” є всі 5 винагород.
Телефонував тричі.
Перший раз мені рекомендували написати листа... Читати відгук
5 квітня в рамках акції "Прозора Мережа повертає" було здійснено 5 транзакцій (платежі за комунальні послуги) від 1000 гривень.
24 квітня на мою картку Акорд була зарахована винагорода лише за 4 транзакції.
Це при тому, що в реєстрі учасників які отримали право на заохочення в Акції “Гроші повертаються” є всі 5 винагород.
Телефонував тричі.
Перший раз мені рекомендували написати листа на електронну пошту.
Зробив. Увечері в четвер написав подробно, з скрінами, IBANами і всією необхідною інформацією. Повний ігнор. Нікому не цікава та пошта
Наступного дня телефоную. Оператор каже, що реєструє моє звернення, зателефонуйте через годину. Телефоную через 2 години.
Оператор Максім просто морозиться. Пропонує мені третій раз в подробицях розсказати яка в мене проблема. Відмовляється назвати своє призвище. Звернення так і не було зареєстровано.
Тобто в техпідтримці - бардак. Звернення клієнтів не реєструються. З кліентами розмовляють як з з розумово неповноцінними. Відмовляються допомогти.
Але в ціх трьох операторів є одно спільне - бажання просто тебе відфутболити.
Мої висновки - в компанії відсутня система підтримки клієнтів. Довіряти свої кошти шарашкіной конторє не можна
Переваги:
  1. Відсутні
Недоліки:
  1. Техпідтримка відсутня. Якщо буде будь який збій - "плакалі ваші дєнюжкі"
2 згодні
Платіжна система city24 Відповідь представника Платіжна система city24 26 квітня, 2025 год
Дякуємо за відгук. Приносимо вибачення за незручності та негативні емоції. Шановний клієнт Ваш запит передано на перевірку та розгляд профільному відділу. Будь ласка очікуйте зворотного зв’язку від спеціаліста на пошті.
З повагою, city24
Показати 1 відповідь

вори воруют деньги

Сергей Сергей 16 квітня, 2025 год
Хотели снять
4000 тиши гривен,банкомат выдал 200 гривен и все.деньги со счета пропали,поддержка врёт,сначала сказали вернут через сутки,потом через 3-5 дней,потом через месяц
Переваги:
  1. компания
Платіжна система city24 Відповідь представника Платіжна система city24 16 квітня, 2025 год
Дякуємо за відгук. Приносимо вибачення за незручності та негативні емоції. Шановний клієнт, за результатами проведення інкасації з Вами обов'язково зв’яжеться відповідальний співробітник та повідомить рішення. Будь ласка, очікуйте. Термін розгляду звернень громадян становить від 1 до 30 днів.
З повагою, city24

Обманюють з комісією

Елена Елена 12 квітня, 2025 год
"Шановні", якщо на ваших терміналах вказано за поповнення картки Монобанка 0%, то виконуйте це зобов'язання, або пишіть правду, з зазначенням розміру комісії. Введення в оману прирівнюється до шахрайства. Ви шахраї.
2 згодні
Платіжна система city24 Відповідь представника Платіжна система city24 13 квітня, 2025 год
Доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук.
Компанія діє згідно чинного законодавства, актуальна комісія завжди вказана на терміналі і доступна для ознайомлення. Якщо у Вас виникли складнощі або помилки при користуванні терміналом - зверніться, будь ласка, у наш Viber 38-095-841-94-54 або на пошту [email protected].
З повагою, city24.
Показати 1 відповідь

Шахрайська організація, не ражду ні в якому випадку!

Клиент Клиент 6 квітня, 2025 год
Поповнюєшь рахунок, а вони зараховують гроші через 24 години. Це як?! З якого дідка якісь васі протягом доби буждуть користуватися моїми коштами, коли вони мені потрібні самому? І чому ці бокси позиціонують себе як "Точки миттєвого поповнення"? Корочше, це шахраї и вори, не користуйтеся їх послугами, якщо одного часу не хочете, щоб ваші гроші вкрали.
2 згодні
Платіжна система city24 Відповідь представника Платіжна система city24 6 квітня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, якщо Ваше питання не було вирішено, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення в наш Viber 38-095-841-94-54 або на пошту [email protected].
З повагою, city24

не можу положити гроші на свою ж картку ніде крім відділення банку.

Татьяна Тимченко Татьяна Тимченко 22 березня, 2025 год

З жовтня місяця ніхто проблему не вирішує. А ваша болтовня зовсім не приносить користі людям. Якщо вже зробили помилку , то вже б виправили і вибачилися. Гидотна організація праці.
Переваги:
  1. Плюсів немає зовсім.
Недоліки:
  1. Чому людина повинна вам доказувати що ви помилилися , може треба віддерти дупу
  2. від стула та перевірити свої помилки та вибачитися.
1 згоден
Платіжна система city24 Відповідь представника Платіжна система city24 22 березня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення на пошту [email protected].
З повагою, city24

вкрадені кошти city-24

володимир володимир 22 березня, 2025 год
обережно шахраї!!!..500гривень не законно привласнили..чи існує відеокамера на терміналі яка фіксує ваші оборудки???розгляд додатковий триває до сих пір...після звернення на пошту сity-24..я пенсіонер інвалід(після інсульту) повинен з пенсії 3038 гривень подарувати 500 гривень афферистам...
Платіжна система city24 Відповідь представника Платіжна система city24 22 березня, 2025 год
Дякуємо за відгук. Приносимо вибачення за незручності та негативні емоції. Шановний клієнт Ваш запит передано на додаткову перевірку та розгляд.
За її рішенням з Вами зв'яжеться відповідальний спеціаліст.
Будь ласка очікуйтє.
З повагою, city24

city24 ВКРАЛИ ГРОШІ. Нікому не раджу користуватись сервісом city24.

Ірина Ірина 19 березня, 2025 год
Поповнювала через термінал city24 картку на 1000 грн. Термінал просто "зʼїв" гроші,а на екрані поповнення не відобразилося, тобто було написано ЗАРАХОВАНО " 0 грн". Зателефонувала відразу до служби підтримки, сказали, що мабуть термінал не розпізнав купюру і треба чекати результати проведення інкасації від 1 до 30 днів.
Через 30 днів повідомили, що зайвих коштів не знайшли(.
Тобто повертати... Читати відгук
Поповнювала через термінал city24 картку на 1000 грн. Термінал просто "зʼїв" гроші,а на екрані поповнення не відобразилося, тобто було написано ЗАРАХОВАНО " 0 грн". Зателефонувала відразу до служби підтримки, сказали, що мабуть термінал не розпізнав купюру і треба чекати результати проведення інкасації від 1 до 30 днів.
Через 30 днів повідомили, що зайвих коштів не знайшли(.
Тобто повертати мої гроші city24 не збираються.
Вважаю дії СITY 24 ШАХРАЙСТВОМ та заволодіння чужими коштами незаконним шляхом.
Переваги:
  1. Останній раз користуюсь терміналом city24.
Недоліки:
  1. Гроші не повернули(((.
Платіжна система city24 Відповідь представника Платіжна система city24 21 березня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, для повторної перевірки, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення на пошту [email protected].
З повагою, city24.

Вкрали кошти

Маргарита Лубан Маргарита Лубан 13 березня, 2025 год
Поповнювала через термінал 1000 грн. Термінал видав технічну помилку, кошти зʼїв , на карту не поступили . Техпідтримка каже чекати вирішення проблеми 30 днів. Ви серйозно? Кошти були потрібні саме в той день коли я їх клала. Кажуть очікуйте з вами звяжуться( на питання коли, відповідають чекайте ж . Поверніть мої кошти( термінал вже працює, а моя проблема не вирішена... Читати відгук Поповнювала через термінал 1000 грн. Термінал видав технічну помилку, кошти зʼїв , на карту не поступили . Техпідтримка каже чекати вирішення проблеми 30 днів. Ви серйозно? Кошти були потрібні саме в той день коли я їх клала. Кажуть очікуйте з вами звяжуться( на питання коли, відповідають чекайте ж . Поверніть мої кошти( термінал вже працює, а моя проблема не вирішена . Дурдом.
2 згодні
Платіжна система city24 Відповідь представника Платіжна система city24 13 березня, 2025 год
Дякуємо за відгук. Приносимо вибачення за незручності та негативні емоції. Шановний клієнт, за результатами проведення інкасації з Вами обов'язково зв’яжеться відповідальний співробітник та повідомить рішення. Будь ласка, очікуйте. Термін розгляду складає від 1 до 30 днів. Ідентифікатор заявки - це контактний номер Вашого телефону.

З повагою, city24
Показати 1 відповідь

Вкрали гроші.

Андрій Андрій 10 березня, 2025 год
8-го березня 2025 року поповняв картку Моно в терміналі сити24. Про те, що візьмуть відсотки за поповнення, поняв тільки тоді, коли на карту зарахувалась сума меньша, ніж я поклав у термінал. При спілкуванні зі службою підтиримки, оператор, як папуга, повторювала, що на тому терміналі не було значка "%" біля логотипу Монобанку. Але ж ніде не було написано, що беруть відсоток... Читати відгук 8-го березня 2025 року поповняв картку Моно в терміналі сити24. Про те, що візьмуть відсотки за поповнення, поняв тільки тоді, коли на карту зарахувалась сума меньша, ніж я поклав у термінал. При спілкуванні зі службою підтиримки, оператор, як папуга, повторювала, що на тому терміналі не було значка "%" біля логотипу Монобанку. Але ж ніде не було написано, що беруть відсоток за поповнення. ШахраЇ. Планую писати заяву в поліцію та, як журналіст, буду, по можливості, висвітлювати цю ситуацію. Питання принципове !
2 згодні
Платіжна система city24 Відповідь представника Платіжна система city24 10 березня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, комісія встановлюється та може змінюватись на розсуд та за рішенням компанії. Актуальна комісія завжди вказується на терміналах та доступна платнику перед здійсненням платежу.
З повагою, city24
Показати 1 відповідь

Обновление поста от 29 ноября

Димитрий Димитрий 3 січня, 2025 год
Здравствуйте. Ситуация следующая. 29 ноября пополнял карту монобанка в Одессе (атб на десантном бульваре). Было внесено 22 тысячи гривен, выключается свет, выключается терминал(я был удивлен,что у него нет никаких источников дополнительного питания,чтобы во время перехода на генератор не отключался). Соответственно отключился, жду пока включат генератор, включается терминал,загружается, в итоге приходит на карту монобанка 20 тысяч гривен вместо 22. Звоню сразу... Читати відгук Здравствуйте. Ситуация следующая. 29 ноября пополнял карту монобанка в Одессе (атб на десантном бульваре). Было внесено 22 тысячи гривен, выключается свет, выключается терминал(я был удивлен,что у него нет никаких источников дополнительного питания,чтобы во время перехода на генератор не отключался). Соответственно отключился, жду пока включат генератор, включается терминал,загружается, в итоге приходит на карту монобанка 20 тысяч гривен вместо 22. Звоню сразу в поддержку. Сказали ожидать от 1-30 рабочих дней для инкассации.
26 декабря со мной связались,сказали,что обнаружили деньги ,но вместо двух тысяч - одну. На мои слова,что не пришло 2 тысячи не было никакой реакции. Типа либо получи тысячу эту,либо ничего.

По факту у меня терминал не начислил 2 тысячи, инкассаторы типа заметили одну лишнюю,а вторая чудесным образом(интересно куда же) исчезла и не было её,ага,конечно.
Переваги:
  1. Вернули тысячу
Недоліки:
  1. Украли вторую
Платіжна система city24 Відповідь представника Платіжна система city24 3 січня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, для повторної перевірки, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення на пошту [email protected].
З повагою, city24.
Платіжна система city24
city24 – найбільша термінальна мережа України, яка налічує більше 20 000 терміналів. Має розвинену платіжну онлайн та оффлайн інфраструктуру.
Платіжні термінали, сайт та мобільний додаток, дозволяють оплачувати більше 3000 сервісів і послуг.
city24 – завжди поруч!

Рейтинг 2.8 з 5 на підставі 49 відгуків
Адреса: Київ, пров. Новопечерський, 5
city24.ua
Перейти на сайт
Платіжні системи
UAPAY
UAPAY

Рейтинг: 4.6
241 відгук
Глобалмани
Глобалмани

Рейтинг: 2.2
818 відгуків
Сервис платежей easypay.ua
Сервис платежей easypay.ua

Рейтинг: 1.5
608 відгуків
Катерина Шухнина
Катерина Шухнина

Рейтинг: 4.7
112 відгуків
​hutko сервис онлайн-платежей
​hutko сервис онлайн-платежей

Рейтинг: 5
1 відгук
Neteller платежная система
Neteller платежная система

Рейтинг: 2.2
9 відгуків
TransferGo Ltd
TransferGo Ltd

Рейтинг: 2.8
220 відгуків
Wayforpay
Wayforpay

Рейтинг: 2
42 відгука
Киоск Сервис
Киоск Сервис

Рейтинг: 3.7
6 відгуків
СуперКопилка
СуперКопилка

Рейтинг: 3.9
169 відгуків