Тарас Відгук додано субота, 29 листопада49 переглядів
Доброго вечора. Я зрозумів, що співробітники не хочуть робити абсолютно нічого для пошуку посилки, тому я буду писати нові відгуки, допоки мою посилку не буде знайдено, так як пройшло 10 днів від моменту отримання посилки на складі, а також 8, як я подав запит на пошук посилки і техпідтримка заявила що це займе до 24 годин. 8 діб я отримую різні відмазки, і абсолютно ніяких дій, 2 дня тому мені повідомили що подали повторний запит. І як думаєте? Просто тишина, ніякої відповіді, спроб пошуку посилки не було. Номер посилки: NP00000004368784NPG Трек номер UPS: 1ZE4C6770361441691 Є всі підтвердження що посилка була отримана на вашому складі співробітником Андрієм 19 листопада 11:14 по місцевому часі NJ. Після чого абсолютна тишина від служби техпідтримки, максимальне ігнорування звернень, бездієвість всіх співробітників. Чому я повинен звертатись в техпідтримку кожного дня протягом 10 днів і чути одне і те саме? Чому ви успішно обробляєте нові замовлення, але не звертаєте увагу, що у вас "загубились" посилки? 1 згоден
Як і повідомляли раніше, ми подали повторний запит на склад і наразі розбираємося в ситуації. Щойно отримаємо відповідь - одразу вас проінформуємо. Питання в роботі.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Вкрали посилку ( актуальна інформація на 29.11.2025 ) - Відгуки про NP Shopping
Я зрозумів, що співробітники не хочуть робити абсолютно нічого для пошуку посилки, тому я буду писати нові відгуки, допоки мою посилку не буде знайдено, так як пройшло 10 днів від моменту отримання посилки на складі, а також 8, як я подав запит на пошук посилки і техпідтримка заявила що це займе до 24 годин. 8 діб я отримую різні відмазки, і абсолютно ніяких дій, 2 дня тому мені повідомили що подали повторний запит. І як думаєте? Просто тишина, ніякої відповіді, спроб пошуку посилки не було.
Номер посилки: NP00000004368784NPG
Трек номер UPS: 1ZE4C6770361441691
Є всі підтвердження що посилка була отримана на вашому складі співробітником Андрієм 19 листопада 11:14 по місцевому часі NJ.
Після чого абсолютна тишина від служби техпідтримки, максимальне ігнорування звернень, бездієвість всіх співробітників.
Чому я повинен звертатись в техпідтримку кожного дня протягом 10 днів і чути одне і те саме? Чому ви успішно обробляєте нові замовлення, але не звертаєте увагу, що у вас "загубились" посилки?
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Як і повідомляли раніше, ми подали повторний запит на склад і наразі розбираємося в ситуації. Щойно отримаємо відповідь - одразу вас проінформуємо. Питання в роботі.