Відправляла в Україну свої ж вживані речі в трьох коробках (20810000067795, 20810000074014, 20810000067744) за кожну оплачено 61 євро Nova Post Global. Всі коробки були відкриті і в кожній речі перебиралися або на митниці, або працівниками Nova Post Global. В результаті, з однієї з коробок пропала ціла коробка вживаної косметики і лаків для нігтів. Немислимо, але голота з Nova Post Global спокусилася навіть на вживаний дезодорант, пудру і віск для волосся, а також упаковку прокладок! Украдений цілий набір вживаних лаків для нігтів ORLY (12 флаконів), змивка для нігтів ORLY, розчинник для лаків ORLY. Найбільше вразило, що вкрали навіть пляшку з вживаним добривом для орхідей і флакон для швидкої реанімації рослин. Звісно, крали те, що задекларовано за мінімальною ціною, бо лаки я задекларувала як вживані, а косметику взагалі не декларувала. Подала заяви онлайн і оффлайн, проте більше з ГОЛОТОЮ справ не матиму. На кожному кроці трублять про відкриття нових відділень в Європі, але ГОЛОТА сервісу так і не навчилася надавати. Бажаю Nova Post Global швидкого банкрутства! 3 згодні 1 не згоден
Ваша компенсація склала 540 грн, тому що я заявила вживані речі і вказала мінімальну суму. Щоб купити ці ж вкрадені артикули Orly лаки для нігтів, мені потрібно витратити в середньому по 7 євро/шт., тобто 84 євро за 12 флаконів - https://www.notino.ua/orly/. І це не враховуючи вартість вкраденої косметики. Тому прошу ПР відділ не вискакувати з недолугими коментарями, про те "як ми дбаємо про наших клієнтів".
А тепер трохи внутрішньої кухні Nova Global, яка належить власниками Нова Пошта. Виявляється, рекламацією займається юридичний відділ і звісно, відділу безпеки в принципі не існує. Це добре видно в переліку працівників і їхніх посад - https://www.linkedin.com/company/nova-poshta-global/people/?viewAsMember=true . Тобто, з"ясуванням хто, де і коли вкрав, в компанії не займаються. У юридичного відділу є ліміти компенсації і, якщо вони вкладаються в ліміт, то компенсують, якщо заявлена в декларації клієнтом сума вища ліміту юридичного відділу, то в компенсації вам відмовлять. Це дає величезний простір для дій непокараній ГОЛОТІ з Nova Global: красти у відправленнях, де вказані вживані речі і речі задекларовані за мінімальною ціною.
Висновок, недорозвинена і недолуга компанія Nova Global пхається на європейські ринки і заявляє про високу якість послуг. Проте не здатна забезпечити ні фіксацію відеокамерами процесу огляду відправлень, ні провести адекватне розслідування. Така компанія приречена на провал, бо ні один європеєць не потерпить крадіжок з компенсаціями чи без. Клієнтами Nova Global є поки що переважно українці і добитися через українські суди адекватної компенсації важко. Але в європейських судах все буде не на користь Nova Global. Тому бажаю найшвидшого банкрутства Nova Global!
Компенсація була нарахована відповідно до задекларованої вами оголошеної вартості відправлення. Звертаємо вашу увагу, що саме клієнт під час оформлення вантажу вказує суму, на яку бажає його застрахувати. Саме на цю суму орієнтується юридичний відділ при розрахунку компенсації у разі втрати чи пошкодження. Надалі ми рекомендуємо вказувати реальну ринкову вартість відправлення, щоб мати змогу отримати повну компенсацію у разі непередбачених ситуацій.
Щодо ваших коментарів стосовно роботи служби безпеки. Вона, безумовно, існує — як і в будь-якій великій компанії. Відсутність відкритих вакансій на публічних платформах, таких як LinkedIn, не свідчить про її відсутність як підрозділу. Всі інциденти розглядаються відповідними службами компанії згідно з внутрішніми процедурами.
Ми шкодуємо, що у вас склалося негативне враження, і вдячні за ваш фідбек. Він допомагає нам удосконалювати процеси та сервіс.
Якщо у вас існує служба безпеки, то прошу вказати ім"я та прізвище злодіїв, де відбулася крадіжка і яке покарання для злодіїв. Цікаво послухати ваші байки...
Вашу претензію розглядали колеги з відповідних профільних підрозділів і здійснили повну перевірку. Якщо бажаєте, можемо підготувати офіційну відповідь по претензії.
Я бажаю, щоб мені офіційно компанія надала ім"я, прізвище, по-батькові злодія чи злодіїв, відео чи фото фіксацію злочину, місце і час злочину для офіційної заяви в поліцію. Чекаю на інформацію, з нетерпінням.
1. Офіційної відповіді від Nova Global не отримано;
2. Імена та прізвища осіб, що крадуть речі з міжнародних посилок не названі Nova Global, а отже в компанії або не існує служби безпеки, або компанія покриває злодіїв, а значить є співучасником злочинів;
3. З цього випливає, що крадіжки продовжуватимуться і будуть покриватися компанією;
4. Активність комунікаційного відділу Nova Global додатково підтверджує пріоритети компанії, бо дешевше найняти комунікаторів, ніж інвестувати в службу безпеки, фото та відеофіксацію перевірки міжнародних відправлень.
Не можу не приєднатись до такого чудового побажання!
На жаль, Роксолана, Ви підтвердили всі мої власні висновки стосовно роботи НП. Схоже НП набирає (це не стосується працівників у відділеннях НП по Україні) до штату людей, згодних працювати за ТРИДЦЯТЬ копійок. Тому вимагати від них якогось осмисленого результату буде марна справа.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Крадіжка речей в міжнародному відправленні - Відгуки про NP Shopping
3 згодні 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Перепрошуємо за цю ситуацію.
Ваша компенсація склала 540 грн, тому що я заявила вживані речі і вказала мінімальну суму. Щоб купити ці ж вкрадені артикули Orly лаки для нігтів, мені потрібно витратити в середньому по 7 євро/шт., тобто 84 євро за 12 флаконів - https://www.notino.ua/orly/. І це не враховуючи вартість вкраденої косметики. Тому прошу ПР відділ не вискакувати з недолугими коментарями, про те "як ми дбаємо про наших клієнтів".
А тепер трохи внутрішньої кухні Nova Global, яка належить власниками Нова Пошта. Виявляється, рекламацією займається юридичний відділ і звісно, відділу безпеки в принципі не існує. Це добре видно в переліку працівників і їхніх посад - https://www.linkedin.com/company/nova-poshta-global/people/?viewAsMember=true . Тобто, з"ясуванням хто, де і коли вкрав, в компанії не займаються. У юридичного відділу є ліміти компенсації і, якщо вони вкладаються в ліміт, то компенсують, якщо заявлена в декларації клієнтом сума вища ліміту юридичного відділу, то в компенсації вам відмовлять. Це дає величезний простір для дій непокараній ГОЛОТІ з Nova Global: красти у відправленнях, де вказані вживані речі і речі задекларовані за мінімальною ціною.
Висновок, недорозвинена і недолуга компанія Nova Global пхається на європейські ринки і заявляє про високу якість послуг. Проте не здатна забезпечити ні фіксацію відеокамерами процесу огляду відправлень, ні провести адекватне розслідування. Така компанія приречена на провал, бо ні один європеєць не потерпить крадіжок з компенсаціями чи без. Клієнтами Nova Global є поки що переважно українці і добитися через українські суди адекватної компенсації важко. Але в європейських судах все буде не на користь Nova Global. Тому бажаю найшвидшого банкрутства Nova Global!
Щодо ваших коментарів стосовно роботи служби безпеки. Вона, безумовно, існує — як і в будь-якій великій компанії. Відсутність відкритих вакансій на публічних платформах, таких як LinkedIn, не свідчить про її відсутність як підрозділу. Всі інциденти розглядаються відповідними службами компанії згідно з внутрішніми процедурами.
Ми шкодуємо, що у вас склалося негативне враження, і вдячні за ваш фідбек. Він допомагає нам удосконалювати процеси та сервіс.
1. Офіційної відповіді від Nova Global не отримано;
2. Імена та прізвища осіб, що крадуть речі з міжнародних посилок не названі Nova Global, а отже в компанії або не існує служби безпеки, або компанія покриває злодіїв, а значить є співучасником злочинів;
3. З цього випливає, що крадіжки продовжуватимуться і будуть покриватися компанією;
4. Активність комунікаційного відділу Nova Global додатково підтверджує пріоритети компанії, бо дешевше найняти комунікаторів, ніж інвестувати в службу безпеки, фото та відеофіксацію перевірки міжнародних відправлень.
Бажаю Nova Global якнайшвидшого банкрутства!
На жаль, Роксолана, Ви підтвердили всі мої власні висновки стосовно роботи НП. Схоже НП набирає (це не стосується працівників у відділеннях НП по Україні) до штату людей, згодних працювати за ТРИДЦЯТЬ копійок. Тому вимагати від них якогось осмисленого результату буде марна справа.
Сподіваюсь за тиждень с таким складним завданням справитись?))
"Надалі ми рекомендуємо вказувати реальну ринкову вартість відправлення, щоб мати змогу отримати повну компенсацію у разі непередбачених ситуацій."
Чому ви всіх міряєте по собі - яка нормальна людина буде надалі користуватися вашими "послугами" після отримання такого досвіду???
НПГ може відповісти тільки черговими фразами:
- надайте нам трек номер,
- ми дбаємо при клієнтів,
- ми робимо все, що можемо.
Мабуть останнє може бути правдою, біда тільки в тому, що вони нічого не можуть...
Але точно мав би знати, бо на отримання компенсації треба писати претензію.
Чи у вас там мавпа сидить? Тоді мавпі респект, дуже розумна!