Анна Відгук додано 9 березня, 2025 год5 переглядів
Моя посилка NP200000003860530NPG (трек номер від Australia Post 34QAG501795201000931504) була доставлена на склад 27-го лютого, як мені повідомив інтернет-магазин. Але я досі не отримала підтвердження від Нової Пошти, що її зареєстрували на складі. Писала звернення декілька разів, мала переписку з np_support, і лише 6-го березня вони створили "запит на уточнення", після того, як я їм надала скриншоти замовлення з магазину і трекінгу. Але більше нічого не можу дізнатись про свою посилку. Може її взагалі загубили?
Добрий день! Вже побачила оновлення статусу посилки в кабінеті. А скільки посилок входять в одну партію? Тут вже згадували 5 різних посилок. Ви відправите ці 5 посилок однією партією чи будете збирати ще більше посилок у одну партію, тобто ще довше чекати?
Дані щодо кількості посилок в партії ми не розголошуємо. Проте, дійсно, вантажі відправляємо партіями. Слідкуйте за оновленням статусів відправлення за посиланням, яке надавали вам раніше.
Лотерея. Або знайдуть відправлення, або не знайдуть. Або пощастить щоб його доставили у час роботи складу, або ні. Виграш тільки невеличкий, всього тільки ТВОЄ відправлення.
Це не правда. Єдине для чого докладаються зусилля - витратити якумога меньше ресурсів. Ніякої реальної допомоги нема. Ніякої відповідальності нема. Ніяких спроб щось покращити на протязі років нема.
Тільки на рекламу гроші є. А на те, щоб нормально організувати підтримку чи трекінг грошей нема.
Нам безмежно прикро та соромно, що ми вас підвели 🥺 Напишіть, будь ласка, номер накладної, якщо питання актуальне, аби ми могли перевірити всі деталі та допомогти 🙏
Романе, для того, аби ми могли ретельно розібратися саме в вашій ситуації, нам необхідний номер накладної 🙏 Нам щиро шкода за цю ситуацію 🥺 Коли сумує клієнт, сумуємо і ми 💔 Адже ми завжди прагнемо надавати найкращий сервіс та задовольняти потреби кожного. Переживаючи разом із вами цей прикрий інцидент, дуже хочемо хоча б трішечки покращити ваш настрій та відновити довіру 🫂 Напишіть, будь ласка, дані для відправки, а ми підготуємо та надішлемо вам невеличкий подарунок від компанії 🎁
Слухайте, ну це смішно. Я користувася сервісом роками, відправив десятки відправлень, радив його іншим, але коли замість допомоги я знов отримав відповіді без користі і тільки тоді коли я сам ходив і нагадував про себе, коли це продовжувалось місяцями і закінчилось в результаті нічим про яку довіру можна говорити? Ніколи більше вашим сервісом я користуватися не буду. Сподіваюся якомога меньше людей будуть їм користуватися і там самим збережуть себе від проблем. Не тільки нерви, але і гроші.
Вся необхідна інформація про ситуацію з номерами є тут у відгуках, її доволі легко знайти. Але як завжди замість того, щоб поворухнути пальцем нова пошта очікує, що замість неї буде працювати хтось інший. Типово.
Перевірили ваші відгуки, відповідь по вашій ситуації надавали раніше. Щодо відправлення NP40000003804353NPG, то колеги з міжнародного підрозділу пропонували вам організувати повторну доставку у відділення, але не отримали відповіді. Якщо бажаєте отримати її, то повідомте нам, ми проінформуємо колег, аби організували повторну доставку.
Відповідь надавали, а сервіс ні. У тому і різниця. На словах ви ніби надаєте сервіс і вам не все одно, а насправді сервісу нема. Є відписки і небажання щось змінювати.
Сервіс організуйте. Підтримку нормальну організуйте. Таке маю бажання.
Але це ж складніше ніж на словах роказувати як вам не все одно приправляючи це все емоджі.
А з ким маю честь? Це каже хтось, хто приймеє рішення? Хто має вплив?
Не думаю. Ви свою роботу, звичайно, робите жахливо, але ж вас цю роботу жахливо робити навчив хтось інший. Від вас до самого верху всіх все влаштовує, інакше зміни би були. Набагато раніше, проблемам не один день і вони не разові а системні.
Смішно читати ще одну порцію пустих заготованих фраз якими ви тільки ще більше показуєте наскільки вам нема діла і наскільки ви не поважаєте співрозмовника і оточуючих.
Та насправді у мене перший раз такий негативний досвід з новою поштою. Багато разів замовляла посилки з різних країн (США, Великобританія, Польща, Франція, Чехія і т.д.), і було таке, що доставляли на склад нової пошти в їх неробочий час, але це перший раз коли у мене з ними такі проблеми. Якщо не знайдуть посилку - то буду звертатися щодо відшкодування її вартості
Скоріше за все так. Якщо посилка була доставлена коли склад новой пошти не працює, то посилка просто зникає. Вони роблять вигляд, що це не їх проблеми і ніяк клієнтам допомагати не намагаються. В кращому випадку отримаєте відписку, з якою вас пошлють доводити магазину, що отримана за треком посилка не була отримана.
Сподіваюсь ви втратили не дуже коштовне відправлення.
На мою думку, це ще одна, на додачу до багатьох інших, причин не користуватися цією поштою.
Є багато інших міжнародних операторів. Можливо, вони трохи дорожче, але вони віправляють відразу, без усяких додаткових складів та ще й не займаються відписками, замість відповіді на питання.
НПГ не має жодної переваги в порівнянні з такими операторами - ні по строкам, ні по комунікації. А стосовно невеликої різниці в ціні, то нерви і спокій коштують НАБАГАТО дорожче!
Якщо ви маєте на увазі вашу ситуацію, за якою повідомляли раніше, вантаж було затримано митними органами Польщі у зв’язку з виявленням товарів, які потребують додаткової перевірки та сертифікації. На жаль, у нашої компанії відсутня можливість впливати на діяльність митних органів та регулювати терміни проведення перевірки чи ухвалення відповідних рішень. Усі процедури виконуються згідно з чинним законодавством країни, яка здійснила затримання вантажу, та вимог її органів контролю.
Наразі посилка отримана, адже зі свого боку наша команда докладає максимальних зусиль для вирішення тих чи інших питань.
Ми завжди готові прийти на допомогу та звернути гори для клієнтів, якщо це можливо 😇
Ви "раді" доставити мені посилку замість до Нового року (замовляв за ДВА МІСЯЦІ до нього) ПЕРШОГО БЕРЕЗНЯ????
Мені таке знущання не потрібно, не вмієте працювати, не цінуєте клієнта, то я вас більше "не знаю". І добровільно користуватися вашими "послугами" не збираюсь, я що, несповна розуму???
Але проінформувати інших, щоб вберегти когось від вашого жахливого сервісу, то вже інша справа.
Не зміг зайти через ФБ (можливо "хтось" завалив сайт скаргами і мене заблокували). Тому змушений зробити іншу реєстрацію (якщо заблокують і цю, то мені буде не важко відкрити іншу)
Тепер відповідаю.
Вам "прикро"? А що ви зробили, щоб вам не було прикро? Пояснюю для "незрозумілих" - для цього треба поважати клієнта, та надавати йому допомогу, а не відбуватись порожніми словами.
За 3,5 місяці затримки моєї посилки не було навіть найменшої спроби з'ясувати, що відбувається. Дочекалися поки все вирішилося саме собою і "вуаля" "ми все владнали, отримайте і будьте вдячні"
Ні, дорогенькі, так це не працює!
І якщо ви не хочете/не вмієте працювати, то у мене і буде повне враження, що НПГ це збіговисько нероб і компанія пустослів'я і буде повна неповага до такої компанії.
Тому я маю негативне відношення до НПГ. І це не враження, це 100%ва впевненість, заснована на особистому досвіді, та ще на скаргах багатьох інших!
P.S.Якщо і це буде важко зрозуміти, то покличте когось з дорослих, хай пояснять
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Не можуть знайти мою посилку на складі в Австралії - Відгуки про NP Shopping
відгук
Коментарі до відгуку
Я бачу такі відповіді:
- тому що самі не знаємо;
- тому що як вийде;
- тому що як Бог на душу положить;
- тому що тому;
-----
Шкода, що у вас склалась така думка 😥
Ми докладаємо усіх зусиль, щоб вирішити питання кожного клієнта ✅
Тільки на рекламу гроші є. А на те, щоб нормально організувати підтримку чи трекінг грошей нема.
Нам безмежно прикро та соромно, що ми вас підвели 🥺 Напишіть, будь ласка, номер накладної, якщо питання актуальне, аби ми могли перевірити всі деталі та допомогти 🙏
Актуальне питання - нормальний сервіс та нормальна служба підтримки у npshopping. Актуальне роками. Як щодо цього?
Вся необхідна інформація про ситуацію з номерами є тут у відгуках, її доволі легко знайти. Але як завжди замість того, щоб поворухнути пальцем нова пошта очікує, що замість неї буде працювати хтось інший. Типово.
Перевірили ваші відгуки, відповідь по вашій ситуації надавали раніше. Щодо відправлення NP40000003804353NPG, то колеги з міжнародного підрозділу пропонували вам організувати повторну доставку у відділення, але не отримали відповіді. Якщо бажаєте отримати її, то повідомте нам, ми проінформуємо колег, аби організували повторну доставку.
Сервіс організуйте. Підтримку нормальну організуйте. Таке маю бажання.
Але це ж складніше ніж на словах роказувати як вам не все одно приправляючи це все емоджі.
Дякуємо, гарного дня!
Не думаю. Ви свою роботу, звичайно, робите жахливо, але ж вас цю роботу жахливо робити навчив хтось інший. Від вас до самого верху всіх все влаштовує, інакше зміни би були. Набагато раніше, проблемам не один день і вони не разові а системні.
Смішно читати ще одну порцію пустих заготованих фраз якими ви тільки ще більше показуєте наскільки вам нема діла і наскільки ви не поважаєте співрозмовника і оточуючих.
Остап Бендер називав це "забить Мике баки".
Такі нездари, що нічого нового не можуть вигадати.
Перепрошуємо за незручності, необхідний час для уточнення інформації, як тільки но вона з'явиться, то ми одразу повернемось з відповіддю 🫶
Я користувався багато років і мав безліч проблем, але коли у цю лотерею програв - грати набридло.
В мене все так само було, але посилку знайшли, поставили відмітку, на цьому все))
Сподіваюсь ви втратили не дуже коштовне відправлення.
Є багато інших міжнародних операторів. Можливо, вони трохи дорожче, але вони віправляють відразу, без усяких додаткових складів та ще й не займаються відписками, замість відповіді на питання.
НПГ не має жодної переваги в порівнянні з такими операторами - ні по строкам, ні по комунікації. А стосовно невеликої різниці в ціні, то нерви і спокій коштують НАБАГАТО дорожче!
Якщо ви маєте на увазі вашу ситуацію, за якою повідомляли раніше, вантаж було затримано митними органами Польщі у зв’язку з виявленням товарів, які потребують додаткової перевірки та сертифікації. На жаль, у нашої компанії відсутня можливість впливати на діяльність митних органів та регулювати терміни проведення перевірки чи ухвалення відповідних рішень. Усі процедури виконуються згідно з чинним законодавством країни, яка здійснила затримання вантажу, та вимог її органів контролю.
Наразі посилка отримана, адже зі свого боку наша команда докладає максимальних зусиль для вирішення тих чи інших питань.
Ми завжди готові прийти на допомогу та звернути гори для клієнтів, якщо це можливо 😇
Будемо раді знову бачити вас нашим клієнтом 🫶
Мені таке знущання не потрібно, не вмієте працювати, не цінуєте клієнта, то я вас більше "не знаю". І добровільно користуватися вашими "послугами" не збираюсь, я що, несповна розуму???
Але проінформувати інших, щоб вберегти когось від вашого жахливого сервісу, то вже інша справа.
Нам прикро, що у вас лишилось негативне враження ☹️
Вище повідомили, що також стали заручниками обставин митних формальностей. Гарного дня!
Тепер відповідаю.
Вам "прикро"? А що ви зробили, щоб вам не було прикро? Пояснюю для "незрозумілих" - для цього треба поважати клієнта, та надавати йому допомогу, а не відбуватись порожніми словами.
За 3,5 місяці затримки моєї посилки не було навіть найменшої спроби з'ясувати, що відбувається. Дочекалися поки все вирішилося саме собою і "вуаля" "ми все владнали, отримайте і будьте вдячні"
Ні, дорогенькі, так це не працює!
І якщо ви не хочете/не вмієте працювати, то у мене і буде повне враження, що НПГ це збіговисько нероб і компанія пустослів'я і буде повна неповага до такої компанії.
Тому я маю негативне відношення до НПГ. І це не враження, це 100%ва впевненість, заснована на особистому досвіді, та ще на скаргах багатьох інших!
P.S.Якщо і це буде важко зрозуміти, то покличте когось з дорослих, хай пояснять