Не можуть знайти мою посилку на складі в Австралії - Відгуки про NP Shopping

NP Shopping
Відгук додано 9 березня, 2025 год 5 переглядів
Моя посилка NP200000003860530NPG (трек номер від Australia Post 34QAG501795201000931504) була доставлена на склад 27-го лютого, як мені повідомив інтернет-магазин. Але я досі не отримала підтвердження від Нової Пошти, що її зареєстрували на складі. Писала звернення декілька разів, мала переписку з np_support, і лише 6-го березня вони створили "запит на уточнення", після того, як я їм надала скриншоти замовлення з магазину і трекінгу. Але більше нічого не можу дізнатись про свою посилку. Може її взагалі загубили?




Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 18 березня, 2025 год
Добрий день, Анно! Відстежуємо, що сканування оновилося. Посилка зараз знаходиться в транзитному сортувальному складі Австралії.  Слідкуйте за зміною статусів за посиланням: https://novaposhtaglobal.ua/track/?Tracking_ID=NP200000003860530NPG
Анна 18 березня, 2025 год
Добрий день! Вже побачила оновлення статусу посилки в кабінеті. А скільки посилок входять в одну партію? Тут вже згадували 5 різних посилок. Ви відправите ці 5 посилок однією партією чи будете збирати ще більше посилок у одну партію, тобто ще довше чекати?
Відповідь представника Новая Почта 18 березня, 2025 год
Дані щодо кількості посилок в партії ми не розголошуємо. Проте, дійсно, вантажі відправляємо партіями. Слідкуйте за оновленням статусів відправлення за посиланням, яке надавали вам раніше.
Олег Голубничий 18 березня, 2025 год
Не розголошуємо тому що?

Я бачу такі відповіді:

- тому що самі не знаємо;

- тому що як вийде;

- тому що як Бог на душу положить;

- тому що тому;

-----
Роман 9 березня, 2025 год
Лотерея. Або знайдуть відправлення, або не знайдуть. Або пощастить щоб його доставили у час роботи складу, або ні. Виграш тільки невеличкий, всього тільки ТВОЄ відправлення.
Відповідь представника Новая Почта 10 березня, 2025 год
Добрий день!

Шкода, що у вас склалась така думка 😥

Ми докладаємо усіх зусиль, щоб вирішити питання кожного клієнта ✅
Роман 11 березня, 2025 год
Це не правда. Єдине для чого докладаються зусилля - витратити якумога меньше ресурсів. Ніякої реальної допомоги нема. Ніякої відповідальності нема. Ніяких спроб щось покращити на протязі років нема.

Тільки на рекламу гроші є. А на те, щоб нормально організувати підтримку чи трекінг грошей нема.
Відповідь представника Новая Почта 11 березня, 2025 год
Добрий день, Романе!

Нам безмежно прикро та соромно, що ми вас підвели 🥺 Напишіть, будь ласка, номер накладної, якщо питання актуальне, аби ми могли перевірити всі деталі та допомогти 🙏
Роман 11 березня, 2025 год
Три місяці вам не було ані прикро ані соромно, а тут раптом стало? Три місяці мене маринували через дріб'язкове відправлення, яке зрештою утилізовано.



Актуальне питання - нормальний сервіс та нормальна служба підтримки у npshopping. Актуальне роками. Як щодо цього?
Відповідь представника Новая Почта 11 березня, 2025 год
Романе, для того, аби ми могли ретельно розібратися саме в вашій ситуації, нам необхідний номер накладної 🙏 Нам щиро шкода за цю ситуацію 🥺 Коли сумує клієнт, сумуємо і ми 💔 Адже ми завжди прагнемо надавати найкращий сервіс та задовольняти потреби кожного. Переживаючи разом із вами цей прикрий інцидент, дуже хочемо хоча б трішечки покращити ваш настрій та відновити довіру 🫂 Напишіть, будь ласка, дані для відправки, а ми підготуємо та надішлемо вам невеличкий подарунок від компанії 🎁
Роман 11 березня, 2025 год
Слухайте, ну це смішно. Я користувася сервісом роками, відправив десятки відправлень, радив його іншим, але коли замість допомоги я знов отримав відповіді без користі і тільки тоді коли я сам ходив і нагадував про себе, коли це продовжувалось місяцями і закінчилось в результаті нічим про яку довіру можна говорити? Ніколи більше вашим сервісом я користуватися не буду. Сподіваюся якомога меньше людей будуть їм користуватися і там самим збережуть себе від проблем. Не тільки нерви, але і гроші.



Вся необхідна інформація про ситуацію з номерами є тут у відгуках, її доволі легко знайти. Але як завжди замість того, щоб поворухнути пальцем нова пошта очікує, що замість неї буде працювати хтось інший. Типово.
Відповідь представника Новая Почта 12 березня, 2025 год
Доброго ранку!

Перевірили ваші відгуки, відповідь по вашій ситуації надавали раніше. Щодо відправлення NP40000003804353NPG, то колеги з міжнародного підрозділу пропонували вам організувати повторну доставку у відділення, але не отримали відповіді. Якщо бажаєте отримати її, то повідомте нам, ми проінформуємо колег, аби організували повторну доставку.
Роман 12 березня, 2025 год
Відповідь надавали, а сервіс ні. У тому і різниця. На словах ви ніби надаєте сервіс і вам не все одно, а насправді сервісу нема. Є відписки і небажання щось змінювати.



Сервіс організуйте. Підтримку нормальну організуйте. Таке маю бажання.

Але це ж складніше ніж на словах роказувати як вам не все одно приправляючи це все емоджі.
Відповідь представника Новая Почта 12 березня, 2025 год
Романе, обов'язково візьмемо до уваги ваше повідомлення. Ми постійно працюємо над покращеннями 🤝

Дякуємо, гарного дня!
Роман 12 березня, 2025 год
А з ким маю честь? Це каже хтось, хто приймеє рішення? Хто має вплив?

Не думаю. Ви свою роботу, звичайно, робите жахливо, але ж вас цю роботу жахливо робити навчив хтось інший. Від вас до самого верху всіх все влаштовує, інакше зміни би були. Набагато раніше, проблемам не один день і вони не разові а системні.

Смішно читати ще одну порцію пустих заготованих фраз якими ви тільки ще більше показуєте наскільки вам нема діла і наскільки ви не поважаєте співрозмовника і оточуючих.
Олег 12 березня, 2025 год
Я навіть не можу уявити якою жахливою була ця підтримка, коли після "стількох намагань" вона все ще є такою ганебною...
Олег 11 березня, 2025 год
Принцип підтримки НПГ - заговорити питання, щоб клієнт зрозумів, з яким нікчемним питанням він турбує "солідну контору". (а там воно якось само).

Остап Бендер називав це "забить Мике баки".

Такі нездари, що нічого нового не можуть вигадати.
Олег 11 березня, 2025 год
Пане Романе, я приєднуюсь до Вашого допису і на 100% з ним погоджуюсь!
Анна 9 березня, 2025 год
Та насправді у мене перший раз такий негативний досвід з новою поштою. Багато разів замовляла посилки з різних країн (США, Великобританія, Польща, Франція, Чехія і т.д.), і було таке, що доставляли на склад нової пошти в їх неробочий час, але це перший раз коли у мене з ними такі проблеми. Якщо не знайдуть посилку - то буду звертатися щодо відшкодування її вартості
Відповідь представника Новая Почта 10 березня, 2025 год
Доброго ранку!

Перепрошуємо за незручності, необхідний час для уточнення інформації, як тільки но вона з'явиться, то ми одразу повернемось з відповіддю 🫶
Роман 9 березня, 2025 год
Так за їх версією проблема на стороні служби доставки і відшкодовувати мають вони ))

Я користувався багато років і мав безліч проблем, але коли у цю лотерею програв - грати набридло.
Павло 9 березня, 2025 год
Анно,

В мене все так само було, але посилку знайшли, поставили відмітку, на цьому все))
Відповідь представника Новая Почта 9 березня, 2025 год
Добрий день ❤️ Бачимо, що питання знаходиться в роботі. Напишемо тут, щойно з'являться новини 🙏
Роман 9 березня, 2025 год
Скоріше за все так. Якщо посилка була доставлена коли склад новой пошти не працює, то посилка просто зникає. Вони роблять вигляд, що це не їх проблеми і ніяк клієнтам допомагати не намагаються. В кращому випадку отримаєте відписку, з якою вас пошлють доводити магазину, що отримана за треком посилка не була отримана.

Сподіваюсь ви втратили не дуже коштовне відправлення.
Олег Голубничий 10 березня, 2025 год
На мою думку, це ще одна, на додачу до багатьох інших, причин не користуватися цією поштою.

Є багато інших міжнародних операторів. Можливо, вони трохи дорожче, але вони віправляють відразу, без усяких додаткових складів та ще й не займаються відписками, замість відповіді на питання.

НПГ не має жодної переваги в порівнянні з такими операторами - ні по строкам, ні по комунікації. А стосовно невеликої різниці в ціні, то нерви і спокій коштують НАБАГАТО дорожче!
Відповідь представника Новая Почта 10 березня, 2025 год
Добрий день!

Якщо ви маєте на увазі вашу ситуацію, за якою повідомляли раніше, вантаж було затримано митними органами Польщі у зв’язку з виявленням товарів, які потребують додаткової перевірки та сертифікації. На жаль, у нашої компанії відсутня можливість впливати на діяльність митних органів та регулювати терміни проведення перевірки чи ухвалення відповідних рішень. Усі процедури виконуються згідно з чинним законодавством країни, яка здійснила затримання вантажу, та вимог її органів контролю.

Наразі посилка отримана, адже зі свого боку наша команда докладає максимальних зусиль для вирішення тих чи інших питань.

Ми завжди готові прийти на допомогу та звернути гори для клієнтів, якщо це можливо 😇

Будемо раді знову бачити вас нашим клієнтом 🫶
Олег Голубничий 10 березня, 2025 год
Ви "раді" доставити мені посилку замість до Нового року (замовляв за ДВА МІСЯЦІ до нього) ПЕРШОГО БЕРЕЗНЯ????

Мені таке знущання не потрібно, не вмієте працювати, не цінуєте клієнта, то я вас більше "не знаю". І добровільно користуватися вашими "послугами" не збираюсь, я що, несповна розуму???

Але проінформувати інших, щоб вберегти когось від вашого жахливого сервісу, то вже інша справа.
Відповідь представника Новая Почта 11 березня, 2025 год
Доброго ранку!

Нам прикро, що у вас лишилось негативне враження ☹️

Вище повідомили, що також стали заручниками обставин митних формальностей. Гарного дня!
Олег 11 березня, 2025 год
Не зміг зайти через ФБ (можливо "хтось" завалив сайт скаргами і мене заблокували). Тому змушений зробити іншу реєстрацію (якщо заблокують і цю, то мені буде не важко відкрити іншу)

Тепер відповідаю.

Вам "прикро"? А що ви зробили, щоб вам не було прикро? Пояснюю для "незрозумілих" - для цього треба поважати клієнта, та надавати йому допомогу, а не відбуватись порожніми словами.

За 3,5 місяці затримки моєї посилки не було навіть найменшої спроби з'ясувати, що відбувається. Дочекалися поки все вирішилося саме собою і "вуаля" "ми все владнали, отримайте і будьте вдячні"

Ні, дорогенькі, так це не працює!

І якщо ви не хочете/не вмієте працювати, то у мене і буде повне враження, що НПГ це збіговисько нероб і компанія пустослів'я і буде повна неповага до такої компанії.

Тому я маю негативне відношення до НПГ. І це не враження, це 100%ва впевненість, заснована на особистому досвіді, та ще на скаргах багатьох інших!

P.S.Якщо і це буде важко зрозуміти, то покличте когось з дорослих, хай пояснять


NP Shopping
Всі відгуки

2.1 5
1249 відгуків / 122412 переглядів
NP Shopping
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.

npshopping.com
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26671 відгук
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 відгуків
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2008 відгуків
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

Рейтинг: 1.3
23671 відгук
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків