Олександра Відгук додано 7 березня, 2025 год23 перегляда
Отже на складі посилка вже місяць, нічого не відбувається….я вже просто замучалась писати в підтримку
Доставка дуже дорога , і таким чином я вже давно могла б отримати свої сукні на заручини ще два тижні тому…якби скористалась просто міжнародною доставкою…
Міжнародна експрес-накладна NP200000003808928NPG • Трек номер UMR616709801000931504
Добрий день ❤️ Ми перепрошуємо за тривалий термін доставки замовлення NP200000003808928NPG. Наразі партія вантажів сформована та очікує на відправку, повідомити точні терміни доставки відсутня можливість. Ми також хочемо перепросити та відправити подарунок від компанії у відділення, чи можемо ми це зробити? Колеги повідомлять вам, щойно з'явиться нова інформація.
Добрий день ❤️ Статус замовлення NP200000003808928NPG оновлено, посилка знаходиться у Польщі, відстежувати рух можна за посиланням: https://novaposhtaglobal.ua/track/ 🙏
Оооо, хоч хтось про це теж пише, можливо спільними зусиллями ми все ж таки зможемо достукатися до НП та отримати свої посилки. Вартість і правда недешева, а сервіс менше мінімального. Виправдань типу «новий склад, налагоджуємо процеси» це не проблеми клієнта. Треба було не запускати напрямок без налагодження процесів. Давайте будемо на звʼязку, нас вже двоє, а це вже більше ніж я один. 💔
Я думаю, що Ви помиляєтесь - достукатись до НПГ НЕ МОЖЛИВО.
Будуть відписки, будуть ігнори і ... все.
Але десь в кінці весни, а може й на початку літа Ви таки отримаєте свої посилки.
Тут одне питання - чи є сенс підтримувати грошима цю ... не гарну пошту?
Я вважаю, що треба подавати Претензії на відшкодування вартості товару та доставки.
Думаю, що є безліч міжнародних поштових сервісів, які працюють більш надійно, та ще в десятки разів швидше. І зробив замовлення через інші сервіси Ви зможете вже до кінця березня/на початку травня отримати замовлення.
P.S. Я вважаю, що НП просто чекає поки сформується "товарна партія" для відправки.
А чому ви не хочете відповідати на ваші косяки іншим людям?????
Я надав вам ці номери тому, що за ними є проблеми. Чи втрати посилок ви не вважаєте проблемами???
Ви доводите, що гарно працюєте. Я вам показую, що ви кажете не правду.
І ваше "Ми намагаємося доставляти не менш швидко ніж інші перевізники." - це взагалі дивна фраза, яка каже, що компанія не розуміє, як треба працювати.
Треба намагатися працювати КРАЩЕ НІЖ ІНШІ, ШВИДШЕ.
Тоді компанія буде успішна. Якщо свідомо намагатися бути як інші, то ваш CEO даремно отримує не дуже малі кошти!
Ми тримаємо зв'язок та вирішуємо запити безпосередньо із клієнтами по вказаним відправленням. Якщо у вас виникнуть питання за вашими замовленнями, то залюбки допоможемо.
Як повідомляли вам раніше за вашою ситуацією вантаж було затримано митними органами Польщі у зв’язку з виявленням товарів, які потребують додаткової перевірки та сертифікації. На жаль, у нашої компанії відсутня можливість впливати на діяльність митних органів та регулювати терміни проведення перевірки чи ухвалення відповідних рішень. Усі процедури виконуються згідно з чинним законодавством країни, яка здійснила затримання вантажу, та вимог її органів контролю.
Ми завжди готові прийти на допомогу та звернути гори для клієнтів, якщо це можливо 😇
Я тут дещо намагаюся зрозуміти з термінами доставки, пізніше напишу новий відгук. (бо щось з'явилося забагато нових позитивних відгуків, а на наші коментарі навіть уваги більше не звертають)
Бачимо, що ви зверталися до колег за номером замовлення NP200000003875284NPG. Наразі питання знаходиться в роботі, напишемо тут, щойно з'являться новини 🙏
Не заздрю вам, ваш квест тільки починається, ой як довго будете чекати)) а ми напевно разом з вами, бо вони напевно зібралися набити максимальну партію і їм начхати, що хтось чекає 1,5 місяці, а хтось швидко отримає
А напишіть тоді свій власний відгук про свою посилку, бо наші коментарі так глибоко в гілці обговорення вже напевно ніхто не помітить. А останні відгуки підозріло позитивні
Доброго ранку 🙏 Перепрошуємо, що тривалий час без новин. Очікуємо інформацію зі складу за замовленням NP200000003860530NPG. Просимо зачекати додатково.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Доставка з Австралії обман - Відгуки про NP Shopping
Отже на складі посилка вже місяць, нічого не відбувається….я вже просто замучалась писати в підтримку
Доставка дуже дорога , і таким чином я вже давно могла б отримати свої сукні на заручини ще два тижні тому…якби скористалась просто міжнародною доставкою…
Міжнародна експрес-накладна NP200000003808928NPG • Трек номер UMR616709801000931504
відгук
Коментарі до відгуку
До вас вже поспішає подарунок за номером 59001334140212. Додатково контролюємо відправлення.
Я думаю, що Ви помиляєтесь - достукатись до НПГ НЕ МОЖЛИВО.
Будуть відписки, будуть ігнори і ... все.
Але десь в кінці весни, а може й на початку літа Ви таки отримаєте свої посилки.
Тут одне питання - чи є сенс підтримувати грошима цю ... не гарну пошту?
Я вважаю, що треба подавати Претензії на відшкодування вартості товару та доставки.
Думаю, що є безліч міжнародних поштових сервісів, які працюють більш надійно, та ще в десятки разів швидше. І зробив замовлення через інші сервіси Ви зможете вже до кінця березня/на початку травня отримати замовлення.
P.S. Я вважаю, що НП просто чекає поки сформується "товарна партія" для відправки.
Компанія працює, якщо у вас є запитання по конкретному відправленню, то залюбки допоможемо.
Стосовно питання -
є питання по цим посилкам:
NP200000003808928NPG
NP200000003804807NPG
NP00000003816238NPG
NP50000003832340NPG
NP20000003834372NPG
NPBU00000003759918NPG
NP20000003771894NPG
NP40000003761106NPG
NP40000003804353NPG
NP00000003773748NPG
NP00000003781332NPG
Я надав вам ці номери тому, що за ними є проблеми. Чи втрати посилок ви не вважаєте проблемами???
Ви доводите, що гарно працюєте. Я вам показую, що ви кажете не правду.
І ваше "Ми намагаємося доставляти не менш швидко ніж інші перевізники." - це взагалі дивна фраза, яка каже, що компанія не розуміє, як треба працювати.
Треба намагатися працювати КРАЩЕ НІЖ ІНШІ, ШВИДШЕ.
Тоді компанія буде успішна. Якщо свідомо намагатися бути як інші, то ваш CEO даремно отримує не дуже малі кошти!
Про це ж свідчать дописі інших дописувачів.
Ми завжди готові прийти на допомогу та звернути гори для клієнтів, якщо це можливо 😇
Будемо раді знову бачити вас нашим клієнтом 🫶
А то у вас наче новий аккаунт 🤔
Я тут дещо намагаюся зрозуміти з термінами доставки, пізніше напишу новий відгук. (бо щось з'явилося забагато нових позитивних відгуків, а на наші коментарі навіть уваги більше не звертають)
Статус замовлення було оновлено по NP200000003887344NPG. Перепрошуємо за незручності ❤️
Взяти в базі тре номер вдалої доставки - тут для неї немає проблем. І створити допис від імені цього клієнта - то вже зовсім просто.
Єдине, за чим можна точна ідентифікувати клієнта - це номер телефона.
І тут я впевнений на 100%, що ні один "вдячний клієнт" його не дасть!
знову суцільна брехня...
Наскільки я зрозумів з ваших з Павлом повідомлень відправки з Австралії якраз немає.
Є якісь обіцянки та відписки.
Поки не пізно - подавайте до НП Претензію на компенсацію коштів і шукайте нову сукню.