Моя посилка (NP00000003816238NPG) судячи з трекінгу (9261290359835139099713)поступила на склад ще 10.02 і в тот самий день не була відзначена в особистому кабінеті як отримана складом,і тут одразу все було зрозуміло що щось пішло не так. Спрочатку написали - чекайте 3 дні, склад повинен ії ввести в систему. А потім написали що вона не надходила. Переписка, чати та дзвінки не дали результатів- відповідь одна -ії немає на складі, звертайтесь до інтернет-магазину, магазин доречі написав що згідно з трекінгом посилка була доставлена і шукайте ії за місцем доставки. Сьогодні, нарешті, прийшла офіціна відповідь і що саме цікаве- мое призвіще та номер трекінку були вказани з помилками. Може саме через це ви не можете ії знайти? Склалось таке враження, щоб отримати свою посилку, скориставшись вашими послугами- це як зіграти в рулетку...один раз може і доставите, а іншого ну не пощастило. 2 згодні
Доброго ранку! Перепрошуємо за ситуацію з офіційною відповіддю. Перевірка здійснювалася за замовленням NP00000003816238NPG з трек-номером 9261290359835139099713. Ми надішлемо результат запиту за вашою електронною поштою.
Ваш випадок чудово віддзеркалює НЕСПРОМОЖНІСТЬ (а що гірше ще й НЕ БАЖАННЯ) НП Глобал працювати. Все розраховано на - якось воно само вийде. Підтримка клієнта майже на нулі.
У нас різні випадки - моя посилка NP60000003584355NPG більше ТРЬОХ місяців була у Польщі. На мої звернення одна відповідь - "ми не маємо впливу". На прохання надіслати запит до Польщі стосовно цього випадку - просто ігнор. Мабуть юрист міжнародного відділу дуже велике цабе, тому працювати йому ніяк НЕ МОЖНА.
У Вас така ж ситуація, тільки з іншими працівниками - працювати вони не хочуть, та ще й не вміють.
Сподіваюсь, що всупереч не бажанню працівників НП Глобал Ви все таки отримаєте свою посилку. Можливо десь влітку, але отримаєте.
Але надалі буде просто дивно користуватися цією "неймовірно надзвичайною"
поштою. Бо вони навіть не визнаюсь своїх помилок. На мою Претензію стосовно авіа перевезення за ЧОТИРИ місяці мені відповіли, що "всі терміни приблизні і це не може бути приводом для компенсації". Переді мною навіть НЕ ВИБАЧИЛИСЯ! Вони "в упор" не бачать клієнта. Він для них якась "миша, чи, пардон, кріса". (С)
Запропонували якусь знижку на наступну доставку!? Я навіть слухати не став, бо це себе не поважати треба, щоб знову зв'язатися з НПГ. На наступне замовлення вибрав 139Express. Це трохи дорожче, але надійніше. Якось була незначна затримка, я звернувся до відправника і він все швидко з'ясував і надав мені відповідь. І це великий завод, який продає гуртом, але для нього і окрема людина не пусте місце. Нажаль, сервіс НПГ ніколи не стане краще...
Дякую за слова підтримки. Ви були праві, коли вже не плекала надію рапром з'явилась повідомлення в особистому кабінеті що моя посилка отримана складом. З затримкою в місяц я її таки отримала.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Гублять посилки… - Відгуки про NP Shopping
Склалось таке враження, щоб отримати свою посилку, скориставшись вашими послугами- це як зіграти в рулетку...один раз може і доставите, а іншого ну не пощастило.
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
У нас різні випадки - моя посилка NP60000003584355NPG більше ТРЬОХ місяців була у Польщі. На мої звернення одна відповідь - "ми не маємо впливу". На прохання надіслати запит до Польщі стосовно цього випадку - просто ігнор. Мабуть юрист міжнародного відділу дуже велике цабе, тому працювати йому ніяк НЕ МОЖНА.
У Вас така ж ситуація, тільки з іншими працівниками - працювати вони не хочуть, та ще й не вміють.
Сподіваюсь, що всупереч не бажанню працівників НП Глобал Ви все таки отримаєте свою посилку. Можливо десь влітку, але отримаєте.
Але надалі буде просто дивно користуватися цією "неймовірно надзвичайною"
поштою. Бо вони навіть не визнаюсь своїх помилок. На мою Претензію стосовно авіа перевезення за ЧОТИРИ місяці мені відповіли, що "всі терміни приблизні і це не може бути приводом для компенсації". Переді мною навіть НЕ ВИБАЧИЛИСЯ! Вони "в упор" не бачать клієнта. Він для них якась "миша, чи, пардон, кріса". (С)
Запропонували якусь знижку на наступну доставку!? Я навіть слухати не став, бо це себе не поважати треба, щоб знову зв'язатися з НПГ. На наступне замовлення вибрав 139Express. Це трохи дорожче, але надійніше. Якось була незначна затримка, я звернувся до відправника і він все швидко з'ясував і надав мені відповідь. І це великий завод, який продає гуртом, але для нього і окрема людина не пусте місце. Нажаль, сервіс НПГ ніколи не стане краще...
То, люди, "думай-те!" (С)