Замовив доставку з Великобританії сервісом NP Shopping. Склад Нової Пошти прийняв посилку 19.11.2024 року на складі в Лондоні. Далі посилка без проблем прибула в Україну і 28.11.2024 року почався процес митного оформлення. Прийшов лист з запитом скинути відповідні документи і чек для розмитнення, які було надано 6.12.2024 року. І далі на тому рух посилки зупинився. Тільки 17.12.2024 року прийшло сповіщення, що документи прийняли в обробку.
Станом на зараз досі немає ніяких рухів зі сторони митних брокерів Нової Пошти, вже разів 7 намагався вияснити чому так довго тримають посилку на митному оформленні, коли інші делівері сервіси справляються з цим за 2-3 тижні і в тебе посилка на руках. Чіткої відповіді ніхто не дає, одна і та сама пластинка "ваша посилка в обробці, очікуйте". Вже пройшов термін, коли я можу повернути посилку відправнику. Компенсацію неможливо отримати, оскільки тобі кажуть, що "посилка не втрачена, вона на митниці".
Дуже і дуже не задоволений такою якістю обслуговування, станом на зараз тримати посилку 7 тижнів і за цей час тільки прийняти документи - це якийсь жах. Більше ніколи не буду користуватись їхніми сервісами міжнародної доставки!!! Гіршої ситуації з міжнародними посилками в мене ще не було!!! Краще обирайте інші сервіси доставки. 2 згодні
Добрий день! Отримали інформацію, що відправлення NP50000003617996NPG потребує проведення додаткових перевірок з боку митних органів, як тільки-но процедура буде завершена, то посилку передадуть для доставки. З відправленням все добре, просимо очікувати зміни статусів.
досі посилка у вас, але вже змінився статус на порушення митних правил. Скільки часу у такому випадку чекати на вирішення питання? І в якому форматі прийде відповідь?
станом на зараз статус досі не змінився. Писав у підтримку спитати чи ви можете подати запит в державний орган, щоб мій запит вже нарешті обробили. Отримав зовсім не ту відповідь на запитання, яке задавав. Знову прийшло, що "посилка досі на митниці, очікуйте". У вас в підтримці розумово відсталі працюють? Доставляєте посилку вже майже 2,5 місяці, ще гіршого сервісу я не бачив
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Відгук про NP Global / NP Shopping - Відгуки про NP Shopping
Станом на зараз досі немає ніяких рухів зі сторони митних брокерів Нової Пошти, вже разів 7 намагався вияснити чому так довго тримають посилку на митному оформленні, коли інші делівері сервіси справляються з цим за 2-3 тижні і в тебе посилка на руках. Чіткої відповіді ніхто не дає, одна і та сама пластинка "ваша посилка в обробці, очікуйте". Вже пройшов термін, коли я можу повернути посилку відправнику. Компенсацію неможливо отримати, оскільки тобі кажуть, що "посилка не втрачена, вона на митниці".
Дуже і дуже не задоволений такою якістю обслуговування, станом на зараз тримати посилку 7 тижнів і за цей час тільки прийняти документи - це якийсь жах. Більше ніколи не буду користуватись їхніми сервісами міжнародної доставки!!! Гіршої ситуації з міжнародними посилками в мене ще не було!!! Краще обирайте інші сервіси доставки.
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку