Роман Відгук додано 27 грудня, 2024 год36 переглядів
Користувася npshopping 7 років, відправив десятки посилок. Завжди були проблеми, дуже рідко проходило без проблем. Зазвичай трекінг каже, що посилка отримана, а в інтерфейсі цього не стається. Якщо написати на пошту, то все "спрацьовує", але відповідають днями. Цього разу сталося схожим чином. Все зробив, посилка прибула на склад, в інтерфейсі висить що не отримана. Ну знов, думаю. Пишу їм - кажуть не отримували посилку, нема її в нас. Іди до продавця і доведи йому, що бреше трекінг а не нова пошта і хай поверне тобі гроші. Тут стало зрозуміло, що нова пошта або вкрала мою посилку, або загубила, не так важливо насправді. Я втратив гроші та час, вони втратили постійного клієнта.
Якщо хочете ризикнути посилкою, то вам до npshopping. Якщо треба надійно доставляти, то треба пошукати когось іншого.
Як цікаво. Тут відповідаєте за 3 години, а на пошті по 3 дні. Бо там ніхто більше не бачить?
Я вже витратив достатньо часу і все розповів службі підтримки. Це було дуже довго, дуже складно і ніякої підтримки я не отримав. Як і відправлення. Як і своїх грошей. Навіть вибачень, які нічого не вартують теж.
Кажуть відправили мені "офіційну відповідь", яку я так і не отримав (теж загубили). Як вона допоможе мені повернути гроші і час не кажуть.
Ну що, конкретна відповідь так і не змінилась. Посилку не отримували, трекінг не трекінг, іди доведи комусь там що ми не отримували посилку хай вони повертають гроші.
Насправді це дуже смішно, бо відправлення пустякове і клиєнта ви втрачаєте через свій відверто поганий сервіс. Справа не в грошах і не в посилці, я вже давно замовив в іншому місці і та служба вже везе мені відправлення, а не розповідає дурню, що вони не отримували, а я маю попрацювати через їх процесси. Мабуть керівництво дуже радіє, що у них така гарна служба підтримки )))
Мені була надана відписка, з якою чомусь носяться як з "офіційною відповіддю". Ні на які питання не відповіли, ніяк не допомогли і про те, що комусь шкода я взагалі чую ледь не вперше.
Ще з перших повідомлень було зрозуміло, що Нова пошта нічого не буде робити для допомоги клієнту, так і вийшло. Згаяний час та гроші.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Якщо бажаєте ризикнути - вам до npshopping - Відгуки про NP Shopping
Цього разу сталося схожим чином. Все зробив, посилка прибула на склад, в інтерфейсі висить що не отримана. Ну знов, думаю. Пишу їм - кажуть не отримували посилку, нема її в нас. Іди до продавця і доведи йому, що бреше трекінг а не нова пошта і хай поверне тобі гроші.
Тут стало зрозуміло, що нова пошта або вкрала мою посилку, або загубила, не так важливо насправді. Я втратив гроші та час, вони втратили постійного клієнта.
Якщо хочете ризикнути посилкою, то вам до npshopping. Якщо треба надійно доставляти, то треба пошукати когось іншого.
відгук
Коментарі до відгуку
Я вже витратив достатньо часу і все розповів службі підтримки. Це було дуже довго, дуже складно і ніякої підтримки я не отримав. Як і відправлення. Як і своїх грошей. Навіть вибачень, які нічого не вартують теж.
Кажуть відправили мені "офіційну відповідь", яку я так і не отримав (теж загубили). Як вона допоможе мені повернути гроші і час не кажуть.
При цьому ми не можемо наразі надати конкретну відповідь, не маючи номер накладної.
Тому будемо дуже вдячні, аби була змога перевірити деталі.
Насправді це дуже смішно, бо відправлення пустякове і клиєнта ви втрачаєте через свій відверто поганий сервіс. Справа не в грошах і не в посилці, я вже давно замовив в іншому місці і та служба вже везе мені відправлення, а не розповідає дурню, що вони не отримували, а я маю попрацювати через їх процесси. Мабуть керівництво дуже радіє, що у них така гарна служба підтримки )))
Ви можете звернутися до перевізника із нею, аби врегулювати питання.
Ще з перших повідомлень було зрозуміло, що Нова пошта нічого не буде робити для допомоги клієнту, так і вийшло. Згаяний час та гроші.