Заголовок: Не маючи завищених очікувань - не розчаруєшся або Заходь не бійся, виходь не плач
Доставка з Японії це довго, довше чим ти думаєш, довше чим вказано на сайті, але не в внутрішніх правилах НП. Якщо маєш завищені очікування - розчаруєшся, якщо не маєш і просто чекаєш місяць і більше - посилка дійде без проблем і без негативу. (Якщо розбалувані доставкою з США (Опрацювання, 3 дня на складі, далі відправка в Україну, в дорозі до неньки ще 5 днів, опрацювання, розмитнення і доставка до відділення +3 дня) - ви можливо понервуєте і скоріше подумаєте двічі)
Детально поясню мій досвід доставки з термінами. 1. Етап, Основний. Опрацювання на складі в Японії в день отримання - це швидко.. далі очікування на відправлення зі складу. Відправка зі складу до України зайняла 11 заг. днів (9 робочих днів складу). Якщо посилка на складі опрацьована, отримана - уже можна видихнуть, у мене це день в день з доставкою Japan Post. Далі смиренно очікуєм подальших дій. 2. Етап, Доставка. Зазвичай відправка з Японії в Україну (згідно статусів інших зроблених з вересня) займає в ідеалі 3 дня, інколи 4. Рідко 5-6. Мені і тут не повезло і це заняло 6 днів бо посилка прибула не в Польщу і не зразу в Україну, а згідно логістичного маршруту в Угорщину. Служба підтримки конкретної, точної і корисної інформації не надає. Тому чекаєм) 3. Етап, Розмитнення, заключений етап, як я думав.... Через годину після оновлення статусу, що посилка в Україні, на почту отримав Інструкцію, щодо розмитнення, через 30 хв. надіслав всі необхідні документи на почту брокеру НП (особисті доки, інвойс, фото, виписка з карти - все, як зазвичай). Розмитнили за день, увечері посилка виїхала з митного депу. Тут молодці, розмитнення швидке. Але є але.. напишу про це на етапі отримання. 4. Зазвичай після цього йде доставка до митного терміналу, тоді до КІТ (ще один термінал) і до вас. І це дуже швидко, приблизно день і вона прямує до вас з Києва. В черговий раз.. затримка.. посилка 2 дня лежить на митному терміналі. На 3 відправляється.. Після розмитнення рийшов лист, що посилка прямує до мене, на сайті npshopping цей статус стоїть 4 числом (коли посилка повинна була виїхати). Загалом незрозуміло чому так. За відповіддю звернувся в підтримку, на що мені відповіли: "На даний момент дійсно спостерігаються затримки в доставці посилок по Україну..." "Рекомендуємо очікувати.." І знову терпимо і чекаємо. 5. Етап. Отримання посилки у відділенні. Посилка прийшла перепакована.. замість японської коробки пробита і покоцана коробка від ноутбука Dell, на коробці стікер "перепаковано" ... . Що сталось з коробкою, чому так? Незрозуміло і неприємно (розумію, що митниця перевіряла вміст, але що з коробкою і що з вмістом, не вкрали нічого?). Добре, що товар прийшов цілий.
Висновок: Якщо коротко то він в заголовку. Готовий чекать- будь-ласка. Не можу сказати, що однозначно рекомендую, мій досвід складається з тягомотини, затримок, служби підтримки, яка реально не допомагає бо не володіє інформацією, але це було не так погано, як у деяких. Орієнтовно 3.5/5 або по Болонській системі C-. Прийнятно. *З моменту отримання на складі і до надходження на відділення пройшло 20 (+1) днів (18.10 = 08.11). Що непогано для Японії.. судячи по відгуках. Але не є тією 10-14 денною доставкою, як написано на сайті.
Питання залишається відкритим, що з оригінальною коробкою і вмістом? Чому посилка була перепакована в іншу.
Окремо: * Служба підтримки npshopping відповідає виключно на надзвичайно прості питання, на більш складні по прикладу: "посилка включена в маніфест на відправлення" , "орієнтовний термін доставки" , "точну інформації щодо посилки" - отримаєте відповідь "Така інформація, на жаль, відсутня". Універсальна відповідь - "очікуйте" , що по факту є єдиною правильним варіантом, єдине, що вам залишається. Посилка 100% дійде, коли ... * Дієвий спосіб отримать фідбек - написать сюди де вам офіційний представник НП відповість і реально допоможе, проінформує. За це плюс, за це дякую. Так і повинна працювати Служба Підтримки! Не плюс, що це сторонній сервіс... за службу підтримку на сайті - жирний мінус бо реальної, корисної допомоги від них не буде.
Переваги:
Страхування посилки
Швидке розмитнення
Доставка в Україну
Недоліки:
Очікування, терміни доставки
Служба підтримки в чаті, на сайті
Перепакування
Тариф на доставку
Відсутність сервісу на складі (доупакування, фото, консолідація і т.д.)
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Не маючи завищених очікувань - не розчаруєшся або досвід Японського складу - Відгуки про NP Shopping
Доставка з Японії це довго, довше чим ти думаєш, довше чим вказано на сайті, але не в внутрішніх правилах НП. Якщо маєш завищені очікування - розчаруєшся, якщо не маєш і просто чекаєш місяць і більше - посилка дійде без проблем і без негативу.
(Якщо розбалувані доставкою з США (Опрацювання, 3 дня на складі, далі відправка в Україну, в дорозі до неньки ще 5 днів, опрацювання, розмитнення і доставка до відділення +3 дня) - ви можливо понервуєте і скоріше подумаєте двічі)
Детально поясню мій досвід доставки з термінами.
1. Етап, Основний. Опрацювання на складі в Японії в день отримання - це швидко.. далі очікування на відправлення зі складу. Відправка зі складу до України зайняла 11 заг. днів (9 робочих днів складу).
Якщо посилка на складі опрацьована, отримана - уже можна видихнуть, у мене це день в день з доставкою Japan Post. Далі смиренно очікуєм подальших дій.
2. Етап, Доставка. Зазвичай відправка з Японії в Україну (згідно статусів інших зроблених з вересня) займає в ідеалі 3 дня, інколи 4. Рідко 5-6. Мені і тут не повезло і це заняло 6 днів бо посилка прибула не в Польщу і не зразу в Україну, а згідно логістичного маршруту в Угорщину. Служба підтримки конкретної, точної і корисної інформації не надає. Тому чекаєм)
3. Етап, Розмитнення, заключений етап, як я думав.... Через годину після оновлення статусу, що посилка в Україні, на почту отримав Інструкцію, щодо розмитнення, через 30 хв. надіслав всі необхідні документи на почту брокеру НП (особисті доки, інвойс, фото, виписка з карти - все, як зазвичай).
Розмитнили за день, увечері посилка виїхала з митного депу. Тут молодці, розмитнення швидке. Але є але.. напишу про це на етапі отримання.
4. Зазвичай після цього йде доставка до митного терміналу, тоді до КІТ (ще один термінал) і до вас. І це дуже швидко, приблизно день і вона прямує до вас з Києва.
В черговий раз.. затримка.. посилка 2 дня лежить на митному терміналі. На 3 відправляється..
Після розмитнення рийшов лист, що посилка прямує до мене, на сайті npshopping цей статус стоїть 4 числом (коли посилка повинна була виїхати).
Загалом незрозуміло чому так. За відповіддю звернувся в підтримку, на що мені відповіли: "На даний момент дійсно спостерігаються затримки в доставці посилок по Україну..." "Рекомендуємо очікувати.." І знову терпимо і чекаємо.
5. Етап. Отримання посилки у відділенні. Посилка прийшла перепакована.. замість японської коробки пробита і покоцана коробка від ноутбука Dell, на коробці стікер "перепаковано" ... . Що сталось з коробкою, чому так? Незрозуміло і неприємно (розумію, що митниця перевіряла вміст, але що з коробкою і що з вмістом, не вкрали нічого?). Добре, що товар прийшов цілий.
Висновок: Якщо коротко то він в заголовку. Готовий чекать- будь-ласка. Не можу сказати, що однозначно рекомендую, мій досвід складається з тягомотини, затримок, служби підтримки, яка реально не допомагає бо не володіє інформацією, але це було не так погано, як у деяких. Орієнтовно 3.5/5 або по Болонській системі C-. Прийнятно.
*З моменту отримання на складі і до надходження на відділення пройшло 20 (+1) днів (18.10 = 08.11). Що непогано для Японії.. судячи по відгуках. Але не є тією 10-14 денною доставкою, як написано на сайті.
Питання залишається відкритим, що з оригінальною коробкою і вмістом? Чому посилка була перепакована в іншу.
Окремо:
* Служба підтримки npshopping відповідає виключно на надзвичайно прості питання, на більш складні по прикладу: "посилка включена в маніфест на відправлення" , "орієнтовний термін доставки" , "точну інформації щодо посилки" - отримаєте відповідь "Така інформація, на жаль, відсутня".
Універсальна відповідь - "очікуйте" , що по факту є єдиною правильним варіантом, єдине, що вам залишається. Посилка 100% дійде, коли ...
* Дієвий спосіб отримать фідбек - написать сюди де вам офіційний представник НП відповість і реально допоможе, проінформує.
За це плюс, за це дякую. Так і повинна працювати Служба Підтримки! Не плюс, що це сторонній сервіс... за службу підтримку на сайті - жирний мінус бо реальної, корисної допомоги від них не буде.
відгук
Коментарі до відгуку