18 жовтня посилка прибула на склад. На даний момент посилку потрібно повернути назад до Амазон магазину, бо даний товар не траспортується літаком. Спочатку консультант Олена сказала, що мені необхідно створоти лейблу на повернення і це всі кроки з моєї сторони, які потрібно для повернення. Лейбл було створено та надіслано 25 жовтня. На сьогодні посилка досі знаходить на складі Нової Пошти, і товар ups служба не може забрати, зрозумілої відповіді від оператора я не можу отримати (на питання, чи я один з такою проблемою прийшов, мені говорять -ТАК), тобто люди які не знаються як працює американський маркет, чи англійську, втратять товар, бо підтримки ти не отримаєш ніякої взалагі.
мене завчасно попередили, що посилку буде ліквідовано, якщо її не заберуть. КУР'ЄР 2 РАЗИ НАМАГАВСЯ ЗАБРАТИ!!! І ТРЕТІЙ ТЕЖ БУДЕ НЕ РОБОЧИМ
30/10/2024 9:23 A.M. Scheduled for Pickup Today Scheduled for Pickup Today Parsippany, NJ, United States 29/10/2024 11:06 A.M. We tried to deliver to the business, but it was closed. A second attempt will be made the next business day. Parsippany, NJ, United States 29/10/2024 9:33 A.M. Scheduled for Pickup Today Parsippany, NJ, United States 28/10/2024 11:20 A.M. We tried to deliver to the business, but it was closed. A second attempt will be made the next business day. Parsippany, NJ, United States 28/10/2024 10:16 A.M. Scheduled for Pickup Today Parsippany, NJ, United States 25/10/2024 11:38 A.M. Return Label Created Shipper created a label, UPS has not received the package yet. United States
Отже, я вимагаю, щоб працівники Нової Пошти самі оранізували забір посилки курєром служби UPS. Так як витрачати ще на одну службу доставки гроші в розмірі 20-30 долларів і отримати ту саму не вірешену проблему, тільки втратити ще кошти.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Неможливо повернути міжнародну посилку NP Shopping - Відгуки про NP Shopping
18 жовтня посилка прибула на склад. На даний момент посилку потрібно повернути назад до Амазон магазину, бо даний товар не траспортується літаком. Спочатку консультант Олена сказала, що мені необхідно створоти лейблу на повернення і це всі кроки з моєї сторони, які потрібно для повернення. Лейбл було створено та надіслано 25 жовтня. На сьогодні посилка досі знаходить на складі Нової Пошти, і товар ups служба не може забрати, зрозумілої відповіді від оператора я не можу отримати (на питання, чи я один з такою проблемою прийшов, мені говорять -ТАК), тобто люди які не знаються як працює американський маркет, чи англійську, втратять товар, бо підтримки ти не отримаєш ніякої взалагі.
мене завчасно попередили, що посилку буде ліквідовано, якщо її не заберуть.
КУР'ЄР 2 РАЗИ НАМАГАВСЯ ЗАБРАТИ!!! І ТРЕТІЙ ТЕЖ БУДЕ НЕ РОБОЧИМ
30/10/2024
9:23 A.M. Scheduled for Pickup Today
Scheduled for Pickup Today
Parsippany, NJ, United States
29/10/2024
11:06 A.M. We tried to deliver to the business, but it was closed. A second attempt will be made the next business day.
Parsippany, NJ, United States
29/10/2024
9:33 A.M. Scheduled for Pickup Today
Parsippany, NJ, United States
28/10/2024
11:20 A.M. We tried to deliver to the business, but it was closed. A second attempt will be made the next business day.
Parsippany, NJ, United States
28/10/2024
10:16 A.M. Scheduled for Pickup Today
Parsippany, NJ, United States
25/10/2024
11:38 A.M. Return Label Created
Shipper created a label, UPS has not received the package yet.
United States
Отже, я вимагаю, щоб працівники Нової Пошти самі оранізували забір посилки курєром служби UPS. Так як витрачати ще на одну службу доставки гроші в розмірі 20-30 долларів і отримати ту саму не вірешену проблему, тільки втратити ще кошти.
відгук
Коментарі до відгуку
Маємо інформацію, що ваше замовлення було успішно передано кур'єру (1Z1V17R57841344041).
Перепрошуємо за незручності та бажаємо гарного дня!