Олександр Відгук додано 26 жовтня, 2024 год203 перегляда
Після сотні замовлень маю перший негатийний досвід:
NP00000003521170NPG NP00000003517251NPG
Замовлення мають сумарну вартість більше 150 євро і мали бути вислані різними рейсами - цього не сталося.
14.10 - прибуло на митницю 17.10 - фахівець попросив стандартний набір сканів і виписок - надали 18.10 - фахівець попросив посилання на товари - надали
21.10 - вже інша людина з відділу міжнародних послуг просить надіслати "ордер на пошту [email protected]" - надали знову те саме.
26.10 - жодних новин.
І на цьому все. Чому посилки не були рознесені на два різних рейси? Куди подівся перший брокер? Чому вдруге був запит документів? Що відбувається? Час зберігання на митниці обмежений, а трек номер не відображає нічого.
Вже уточнюємо причину об'єднання посилок в одну партію. Дійсно, у разі перевищення сумарною вартістю вантажів митного порогу в Україні (150 євро) відправлення мали бути розподілені в різні партії для уникнення нарахування митних платежів. Не виключаємо помилку через коливання курсу валют.
У разі виникнення проблеми через провину сервісу обіцяємо розв'язати питання коштом компанії.
Прошу не турбуватись про митні платежі. Єдина проблема для мене - це відсутність інформації про процес розмитнення. Лише хочу впевнитись, що цим хтось займається. Дякую.
Доброго ранку! Оплата митних послуг погоджена коштом компанії, очікуємо передачі замовлень на доставку вже найближчим часом. Щойно будуть зміни, ми вас проінформуємо повідомленням тут.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Проблеми з митним оформленням - Відгуки про NP Shopping
NP00000003521170NPG
NP00000003517251NPG
Замовлення мають сумарну вартість більше 150 євро і мали бути вислані різними рейсами - цього не сталося.
14.10 - прибуло на митницю
17.10 - фахівець попросив стандартний набір сканів і виписок - надали
18.10 - фахівець попросив посилання на товари - надали
21.10 - вже інша людина з відділу міжнародних послуг просить надіслати "ордер на пошту [email protected]" - надали знову те саме.
26.10 - жодних новин.
І на цьому все. Чому посилки не були рознесені на два різних рейси? Куди подівся перший брокер? Чому вдруге був запит документів? Що відбувається? Час зберігання на митниці обмежений, а трек номер не відображає нічого.
NP Shopping - Ви можете краще.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Вже уточнюємо причину об'єднання посилок в одну партію. Дійсно, у разі перевищення сумарною вартістю вантажів митного порогу в Україні (150 євро) відправлення мали бути розподілені в різні партії для уникнення нарахування митних платежів. Не виключаємо помилку через коливання курсу валют.
У разі виникнення проблеми через провину сервісу обіцяємо розв'язати питання коштом компанії.
Повернемося з результатом, просимо очікувати.