Посилка NP40000003512451NPG з Польщі доїхала до таможні за кілька днів, тут питань немає. Але там вона вже зависла на два тижні.
1. Документи для растаможки було закріплено при оформленні, тобто я одразу дав згоду на послуги брокерів НП, адже вартість товару 299 євро, і звісно треба заплатити налоги. Але на наступний день після надходження на таможню приходить лист, де я знов повинен прикріплювати документи, що займає і час, і не має з моєї точки зору ніякого сенсу, можна в кабінеті пропонувати ставити флаг на згоді використання брокерських послуг НП.
2. Я одразу після отримання 09.10 листа відправляю документи на вказану адресу. 10.10 бачу зміну статуса що документи передані. Ну, думаю, все,зараз швиденько брокер попрацює і поїде посилка далі. Але фіг я вгадав. 14.10 приходить від брокера лист, що не вистачає інфи для растаможки, треба "ідентифікувати товар", хоча назви, вартість ітд є у тих документах, що я надав. Ну ок, треба то треба, може букви незнайомі, кидаю посилання на товар, додаю скріншот ордера з магазину. І що ви думаєте? Тиша. Лише 17.10 після звернення у підтримку по телефону статус у відстеженні змінюється на "Документи отримано", а 18.10 з'являється знайомий вже статус що документи передано брокеру.
3. 17.10 при розмові з підтримкою мені порекомендували написати ще один лист брокеру, із запитаннями. Я це зробив. 18.10 також отримав лист від брокера, там де вона писала що пакет документів сформовано (слава яйцям) і треба очікувати розмитнення, яке, з її слів, через велике навантаження (ой бідненькі) та велику кількість посилок може зайняти 5-7 робочих днів. На момент написання відгука їде 4 робочий день, поки що ніяких змін.
4. З вище написаного у мене є кілька запитань. Перше - чому компанія, знаючи про велику завантаженість, не знайде ще співробітників, а примушує існуючих тягнути час? Друге - для чого прикріплювати доки при оформленні посилки, якщо їх ще раз потім треба відправляти?
Третє - чому усі затримки вкладаються на плечі клієнта, а компанія не хоче нести відповідальність за дурну трату часу.
Четверте - з якого переляку брокер пише лист, а відповідь на нього відкладається на наступне коло ада, а не опрацьовується першочергово, адже черга вже один раз прийшла, і, як ви самі пишете, усі посилки для вас однакові по важливості?
П'яте - чому в опису необхідних для растаможки документів не написано що товар необхідно буде ідентифікувати якось? Будьте ласкаві написати чіткі критерії для цього, а не розпливчастої. Якщо у чеку немає кількості, то очевидно що там одна позиція. Якщо дуже треба бачити що вона дійсно одна, то так і напишіть, щоб скріншоти надавали одразу. Це збереже час і клієнта, і брокера, і посилки на складах не будут довго зависати.
Підсумовуючи: не дуже задоволений ситуацією, адже дурна втрата часу через недосказаність і розпливчасті формулювання. Сподіваюсь що 5-7 робочих днів не перетворяться в тижні очікування.
Добрий день! Відправлення NP40000003512451NPG вже передано на доставку отримувачу за накладною 20700663503705. Заплановано передати посилочку власнику до 18:00 сьогодні (25.10.2024) за вказаною при реєстрації відправлення адресою 🥰
Всі посилки клієнтів однаково важливі для нас, тому опрацювання вхідної пошти з супровідними документами та розмитнення здійснюємо почергово. Зазвичай до 3 робочих днів відбувається формування пакета документів та ще до 3 робочих днів - безпосередній його розгляд митним інспектором.
Якщо при реєстрації в особистому кабінеті нового відправлення з оголошеною вартістю понад 150 євро ви одразу завантажили необхідні для розмитнення документи, то можете не надсилати їх повторно при отриманні додаткового автоматичного нагадування від компанії в момент передачі посилки в зону митного контролю. Брокер самостійно вивантажить ці документи з системи NP Shopping, перевірить та передасть на розгляд митному інспектору 😊
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Зручно, але в деяких випадках дуже довго - Відгуки про NP Shopping
1. Документи для растаможки було закріплено при оформленні, тобто я одразу дав згоду на послуги брокерів НП, адже вартість товару 299 євро, і звісно треба заплатити налоги. Але на наступний день після надходження на таможню приходить лист, де я знов повинен прикріплювати документи, що займає і час, і не має з моєї точки зору ніякого сенсу, можна в кабінеті пропонувати ставити флаг на згоді використання брокерських послуг НП.
2. Я одразу після отримання 09.10 листа відправляю документи на вказану адресу. 10.10 бачу зміну статуса що документи передані. Ну, думаю, все,зараз швиденько брокер попрацює і поїде посилка далі. Але фіг я вгадав. 14.10 приходить від брокера лист, що не вистачає інфи для растаможки, треба "ідентифікувати товар", хоча назви, вартість ітд є у тих документах, що я надав. Ну ок, треба то треба, може букви незнайомі, кидаю посилання на товар, додаю скріншот ордера з магазину. І що ви думаєте? Тиша.
Лише 17.10 після звернення у підтримку по телефону статус у відстеженні змінюється на "Документи отримано", а 18.10 з'являється знайомий вже статус що документи передано брокеру.
3. 17.10 при розмові з підтримкою мені порекомендували написати ще один лист брокеру, із запитаннями. Я це зробив. 18.10 також отримав лист від брокера, там де вона писала що пакет документів сформовано (слава яйцям) і треба очікувати розмитнення, яке, з її слів, через велике навантаження (ой бідненькі) та велику кількість посилок може зайняти 5-7 робочих днів. На момент написання відгука їде 4 робочий день, поки що ніяких змін.
4. З вище написаного у мене є кілька запитань.
Перше - чому компанія, знаючи про велику завантаженість, не знайде ще співробітників, а примушує існуючих тягнути час?
Друге - для чого прикріплювати доки при оформленні посилки, якщо їх ще раз потім треба відправляти?
Третє - чому усі затримки вкладаються на плечі клієнта, а компанія не хоче нести відповідальність за дурну трату часу.
Четверте - з якого переляку брокер пише лист, а відповідь на нього відкладається на наступне коло ада, а не опрацьовується першочергово, адже черга вже один раз прийшла, і, як ви самі пишете, усі посилки для вас однакові по важливості?
П'яте - чому в опису необхідних для растаможки документів не написано що товар необхідно буде ідентифікувати якось? Будьте ласкаві написати чіткі критерії для цього, а не розпливчастої. Якщо у чеку немає кількості, то очевидно що там одна позиція. Якщо дуже треба бачити що вона дійсно одна, то так і напишіть, щоб скріншоти надавали одразу. Це збереже час і клієнта, і брокера, і посилки на складах не будут довго зависати.
Підсумовуючи: не дуже задоволений ситуацією, адже дурна втрата часу через недосказаність і розпливчасті формулювання. Сподіваюсь що 5-7 робочих днів не перетворяться в тижні очікування.
відгук
Коментарі до відгуку
Всі посилки клієнтів однаково важливі для нас, тому опрацювання вхідної пошти з супровідними документами та розмитнення здійснюємо почергово. Зазвичай до 3 робочих днів відбувається формування пакета документів та ще до 3 робочих днів - безпосередній його розгляд митним інспектором.
Якщо при реєстрації в особистому кабінеті нового відправлення з оголошеною вартістю понад 150 євро ви одразу завантажили необхідні для розмитнення документи, то можете не надсилати їх повторно при отриманні додаткового автоматичного нагадування від компанії в момент передачі посилки в зону митного контролю. Брокер самостійно вивантажить ці документи з системи NP Shopping, перевірить та передасть на розгляд митному інспектору 😊