Зникнення (крадіжка) товару з посилки на складі в Італії - Відгуки про NP Shopping

NP Shopping
Відгук додано 30 серпня, 2024 год 43 перегляда
1 серпня 2024 року я зробила замовлення на сайті H&M Italy. У замовленні було два худі: одне хакі та одне біле. Це була лімітована колекція та подарунок на мій День Народження. Після оформлення замовлення я отримала підтвердження з детальною інформацією про товари, суму оплати та терміни доставки.
3 серпня 2024 року магазин H&M повідомив мене, що моє замовлення відправлено італійською поштовою службою.
7 серпня 2024 року о 12:21 посилка була доставлена до складу Нової Пошти в Італії. Згідно з підтвердженням від пошти Італії, вага посилки на момент доставки становила 2,37 кг, що відповідало вазі двох худі.
Однак, після доставки на склад Нової Пошти, статус посилки не було оновлено в застосунку. Через це я вирішила подати три звернення одне на пошту Італії
(мені підтвердили що посилка була доставлена), інші (о 14:12 дня) до служби підтримки Нової Пошти через чат та повідомлення на електронну пошту Нова Пошта Shopping.
Тільки о 20:05 того ж дня статус посилки був змінений на "отримано на складі", проте у повідомленні від Нової Пошти зазначалось, що вага посилки на етапі оформлення зменшилась до 1,12 кг.

15 серпня 2024 року я отримала свою посилку, і мої побоювання підтвердилися: один з товарів, а саме біле худі, було відсутнє. Я негайно звернулася до магазину H&M з проханням прояснити ситуацію. Магазин офіційно підтвердив, про повну комплектацію при відправці, вага 2,37 кг. що дорівнює вазі двох худі.

Також я написала листа до Nova Poshta Global, намагаючись розв'язати цю проблему. Відповідь не отримала, ще у листі були надані всі докази.Незважаючи на мої численні спроби, зв'язатися з підтримкою (лист на пошту, звернення у застосунку) Також 18.08.2024 було два звернення у застосунку, та на третій телефонний дзвінок вдалось додзвонитися до підтримки, але я не отримала адекватної відповіді або допомоги.

Врешті-решт, на 10 раз намагань знайти вихід з ситуації, тільки після мого коментаря в на платформі на проблему звернули увагу.
Але це не призвело до жодного реального рішення.
Я надала всі необхідні документи, докази та звернення, але не отримала належної підтримки та оперативного вирішення ситуації.

Враховуючи вищевикладене, я впевнена, що втрата товару сталася на складі Нової Пошти, оскільки саме на цьому етапі відбулася зміна ваги посилки та відповідальність за це повністю лежить на працівниках компанії. Є всі підстави вважати, що під час перебування посилки на складі, хтось незаконно відкрив пакунок і викрав один з товарів. Це підтверджується документами від H&M і пошти Італії, які свідчать про початкову вагу посилки і її цілісність до моменту прибуття на склад Нової Пошти.
Незважаючи на всі ваші зусилля, Нова Пошта не забезпечила належного рівня обслуговування і не змогла своєчасно розв'язати проблему.

Виходячи з цього, я вимагаю від Nova Poshta Global:
1. Проведення внутрішнього розслідування, включаючи перегляд записів камер спостереження на складі в Італії на момент отримання та оформлення моєї посилки.
2. Виплати компенсації за втрачений товар згідно з його вартістю (для цього, як мені зазначили працівники, я напишу скаргу у відділенні Нової Пошти)
3. Надання пояснень щодо причин затримки у відповіді на мої звернення та заходів, які були вжиті для розв'язання цієї ситуації.

Я сподіваюся на швидку та справедливу реакцію з боку керівництва Нової Пошти і розраховую на вашу відповідальність у вирішенні цієї проблеми.

Чекатиму за зворотній зв’язок
[email protected]
номер телефону у вас є.

1 згоден



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 31 серпня, 2024 год
Добрий день, Дашо! Ведемо з вами активну комунікацію за цим запитом. Очікуємо написання претензії до Nova Global, аби проконтролювати її розгляд якнайшвидше.


NP Shopping
Всі відгуки

2.1 5
1249 відгуків / 122370 переглядів
NP Shopping
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.

npshopping.com
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 відгуків
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26670 відгуків
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2008 відгуків
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

Рейтинг: 1.3
23671 відгук
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків