Теперь посылки пропадают прямо в Украине - Відгуки про NP Shopping

NP Shopping
Відгук додано 19 серпня, 2024 год 84 перегляда
Теперь уже у вас исчезают посылки не на складе в Германии, а в Украине. Сделал заказ на склад в Италии двое джинс. Вес до границы 1.4кг, уже по приезду 0.7
Приехали одни, пакет вскрыт, жаль в отделении не обратил внимание, что за беспредел?
Номер накладной 20700656703624
Сотрудники в отделении час пытались разобраться как мне написать жалобу, девушка ничего сказать не могла, гуглила что делать в такой ситуации где то пол часа, парень на каждый мой вопрос звонил руководителю, который в отпуске. Вы считаете это нормально?

Недоліки:
  1. Когда я смогу не бояться каждый раз за свои вещи????




Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 31 серпня, 2024 год
Добрий день! Погоджено компенсацію вартості неотриманої частини замовлення NP30000003394765NPG. Виплату буде здійснено протягом 10 робочих банківських днів з моменту озвучення рішення по претензії. Дякуємо за співпрацю.
Відповідь представника Новая Почта 28 серпня, 2024 год
Добрий день!

На жаль, на складі NP Shopping в Італії не виявлено незареєстрованих посилок на ваше ім'я.

Чи готувати офіційну відповідь англійською мовою про результат перевірки, аби ви могли з цією відповіддю звернутися до продавця або місцевого перевізника за компенсацією вартості неотриманого товару?
Даша 28 серпня, 2024 год
Вітаю!

В мене така сама ситуація, і я поки ще чекаю на результат розслідування.

Але така відповідь до схожої ситуації некоректна, виходячи з даних на які можна опиратись.



Якщо посилка прибуває на склад компанії НП з заявленою вагою від відправника та повною комплектацією товарів, при цьому проходячи обробку працівниками Нової пошти, в деяких випадках зникає або частина товару, або посилка повністю. На жаль.

То чому в такому випадку ви рекомендуєте звернутися саме до продавця або компанії перевізника?



Поясніть будь ласка, де в цих діях відповідальність вас, як логістичної компанії, в якої в офіційному договорі зазначено пункт 3.1.2 «Відшкодувати збитки Клієнту за його вимогою у випадку, якщо заявлені збитки були допущені внаслідок помилок Виконавця»



Це означає, що будь яке пошкодження, псування, втрата та нестача вмісту відправлення по вині компанії, згідно з договором Nova Poshta Shopping має відшкодувати

отримувачу (Клієнту) повну грошову компенсацію за втрачений товар, або частину товару.



Стосовно цього випадку, тут була задача знайти не втрачену посилку, а товар, якого не було у посилці.
М 28 серпня, 2024 год
Давайте возможно сделаем коллективную жалобу, или что то придумаем?

Заявление в органы или что нибудь, что заставит их вернуть украденные посылки, вот мой телеграмм для связи @ssssssob
М 28 серпня, 2024 год
Вот и именно, они че нас за идиотов держут? В том то и дело, что посылка и отправление есть, содержание посылки не полное))

Они несут полный бред
М 28 серпня, 2024 год
Вы нормально чувствуете себя?

Посылка приехала вам на склад, она же доехала как то до Украины?)

Посылку вскрыли по дороге и украли одни джинсы, что значит не зарегистрировано??
Відповідь представника Новая Почта 28 серпня, 2024 год
Посилка прибула на склад NP Shopping в Італії з вагою 0.72 кг. Ця інформація зазначена в міжнародній накладній та саме за цією вагою ви оплачували вартість доставки при отриманні в Україні. На складі посилки не перепаковуємо та не перевіряємо відповідність зазначеного вмісту фактичному. При необхідності можемо підготувати офіційну відповідь, що у вміст посилки після отримання на складі NP Shopping не втручалися. Підготувати таку відповідь?

Також ваша претензія щодо ситуації вже на розгляді. Додатково проконтролюємо, аби її розглянули якнайшвидше.
М 28 серпня, 2024 год
А че у вас спецы скипают, когда не знают ответа на вопрос? Пусть ваш отдел контроля и качества переслушает записи разговоров с этого номера около 19:00 и с номера, который заканчивается на 252971 тоже около 20:00, там они по 20-40 минут, где ваши спецы скипают трубку и тупят
Відповідь представника Новая Почта 29 серпня, 2024 год
Добрий вечір! Дякуємо за зауваження. Обов'язково прослухаємо всі телефонні розмови зі спеціалістами служби підтримки у вказаний проміжок часу, адже ми зацікавлені у тому, щоб клієнт завжди отримував коректні консультації та якісний сервіс.
М 28 серпня, 2024 год
Там очень полезные для вас советы будут, как обучать вашу холодку, как набирать людей, как проводить расследования, как общаться в принципе с людьми
Відповідь представника Новая Почта 20 серпня, 2024 год
Добрий день! В системі Nova Global зазначено, що за трек-номером 3UW15J4114789 отримали посилку з вагою 0.72 кг.

Чи зручно вам буде надати додаткову інформацію в продовження цієї розмови? Для пошуків нам потрібний скриншот замовлення з інтернет-магазину з інформацією про товар, отримувача та трек-номер, а також скриншот руху посилки з сайту закордонного перевізника з вказаною датою та часом доставки.

Ми подамо відповідний запит на склад Італії, аби шукали другу частину замовлення.

Якщо бажаєте вести індивідуальне спілкування, то можемо надіслати запит на вашу електронну скриньку.
М 20 серпня, 2024 год
Я уже написал претензию в отделении и направил менеджеру все необходимые документы в воскресение.
Відповідь представника Новая Почта 20 серпня, 2024 год
Уточніть, будь ласка, надіслали всі необхідні для пошуку документи з електронної пошти власника NP30000003394765NPG (sky***@icloud.com)?
М 20 серпня, 2024 год
Нет, вашему менеджеру в отделении, когда писала заявление на возврат средств
Відповідь представника Новая Почта 21 серпня, 2024 год
Доброго ранку! Для уточнення наявності другої частини замовлення на складі NP Shopping в Італії нам потрібні скриншоти товарів та руху трек-номера.

Надіслали вам відповідний запит на електронну адресу sky***@icloud.com, просимо перевірити основну скриньку та "Спам".

Чекаємо відповідь, аби не втрачати час та одразу розпочати пошуки.
Даша 19 серпня, 2024 год
Компанія повинна відкрити внутрішнє розслідування по факту кражі/зникнення товару з посилки.

Можливо таких випадків більше.
Даша 19 серпня, 2024 год
То вам вдалось написати заяву на відшкодування коштів?


NP Shopping
Всі відгуки

2.1 5
1249 відгуків / 122432 перегляда
NP Shopping
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.

npshopping.com
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

Рейтинг: 1.3
23674 відгука
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26671 відгук
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 відгуків
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2008 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків