Теперь уже у вас исчезают посылки не на складе в Германии, а в Украине. Сделал заказ на склад в Италии двое джинс. Вес до границы 1.4кг, уже по приезду 0.7 Приехали одни, пакет вскрыт, жаль в отделении не обратил внимание, что за беспредел? Номер накладной 20700656703624 Сотрудники в отделении час пытались разобраться как мне написать жалобу, девушка ничего сказать не могла, гуглила что делать в такой ситуации где то пол часа, парень на каждый мой вопрос звонил руководителю, который в отпуске. Вы считаете это нормально?
Недоліки:
Когда я смогу не бояться каждый раз за свои вещи????
Добрий день! Погоджено компенсацію вартості неотриманої частини замовлення NP30000003394765NPG. Виплату буде здійснено протягом 10 робочих банківських днів з моменту озвучення рішення по претензії. Дякуємо за співпрацю.
На жаль, на складі NP Shopping в Італії не виявлено незареєстрованих посилок на ваше ім'я.
Чи готувати офіційну відповідь англійською мовою про результат перевірки, аби ви могли з цією відповіддю звернутися до продавця або місцевого перевізника за компенсацією вартості неотриманого товару?
В мене така сама ситуація, і я поки ще чекаю на результат розслідування.
Але така відповідь до схожої ситуації некоректна, виходячи з даних на які можна опиратись.
Якщо посилка прибуває на склад компанії НП з заявленою вагою від відправника та повною комплектацією товарів, при цьому проходячи обробку працівниками Нової пошти, в деяких випадках зникає або частина товару, або посилка повністю. На жаль.
То чому в такому випадку ви рекомендуєте звернутися саме до продавця або компанії перевізника?
Поясніть будь ласка, де в цих діях відповідальність вас, як логістичної компанії, в якої в офіційному договорі зазначено пункт 3.1.2 «Відшкодувати збитки Клієнту за його вимогою у випадку, якщо заявлені збитки були допущені внаслідок помилок Виконавця»
Це означає, що будь яке пошкодження, псування, втрата та нестача вмісту відправлення по вині компанії, згідно з договором Nova Poshta Shopping має відшкодувати
отримувачу (Клієнту) повну грошову компенсацію за втрачений товар, або частину товару.
Стосовно цього випадку, тут була задача знайти не втрачену посилку, а товар, якого не було у посилці.
Посилка прибула на склад NP Shopping в Італії з вагою 0.72 кг. Ця інформація зазначена в міжнародній накладній та саме за цією вагою ви оплачували вартість доставки при отриманні в Україні. На складі посилки не перепаковуємо та не перевіряємо відповідність зазначеного вмісту фактичному. При необхідності можемо підготувати офіційну відповідь, що у вміст посилки після отримання на складі NP Shopping не втручалися. Підготувати таку відповідь?
Також ваша претензія щодо ситуації вже на розгляді. Додатково проконтролюємо, аби її розглянули якнайшвидше.
А че у вас спецы скипают, когда не знают ответа на вопрос? Пусть ваш отдел контроля и качества переслушает записи разговоров с этого номера около 19:00 и с номера, который заканчивается на 252971 тоже около 20:00, там они по 20-40 минут, где ваши спецы скипают трубку и тупят
Добрий вечір! Дякуємо за зауваження. Обов'язково прослухаємо всі телефонні розмови зі спеціалістами служби підтримки у вказаний проміжок часу, адже ми зацікавлені у тому, щоб клієнт завжди отримував коректні консультації та якісний сервіс.
Добрий день! В системі Nova Global зазначено, що за трек-номером 3UW15J4114789 отримали посилку з вагою 0.72 кг.
Чи зручно вам буде надати додаткову інформацію в продовження цієї розмови? Для пошуків нам потрібний скриншот замовлення з інтернет-магазину з інформацією про товар, отримувача та трек-номер, а також скриншот руху посилки з сайту закордонного перевізника з вказаною датою та часом доставки.
Ми подамо відповідний запит на склад Італії, аби шукали другу частину замовлення.
Якщо бажаєте вести індивідуальне спілкування, то можемо надіслати запит на вашу електронну скриньку.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Теперь посылки пропадают прямо в Украине - Відгуки про NP Shopping
Приехали одни, пакет вскрыт, жаль в отделении не обратил внимание, что за беспредел?
Номер накладной 20700656703624
Сотрудники в отделении час пытались разобраться как мне написать жалобу, девушка ничего сказать не могла, гуглила что делать в такой ситуации где то пол часа, парень на каждый мой вопрос звонил руководителю, который в отпуске. Вы считаете это нормально?
відгук
Коментарі до відгуку
На жаль, на складі NP Shopping в Італії не виявлено незареєстрованих посилок на ваше ім'я.
Чи готувати офіційну відповідь англійською мовою про результат перевірки, аби ви могли з цією відповіддю звернутися до продавця або місцевого перевізника за компенсацією вартості неотриманого товару?
В мене така сама ситуація, і я поки ще чекаю на результат розслідування.
Але така відповідь до схожої ситуації некоректна, виходячи з даних на які можна опиратись.
Якщо посилка прибуває на склад компанії НП з заявленою вагою від відправника та повною комплектацією товарів, при цьому проходячи обробку працівниками Нової пошти, в деяких випадках зникає або частина товару, або посилка повністю. На жаль.
То чому в такому випадку ви рекомендуєте звернутися саме до продавця або компанії перевізника?
Поясніть будь ласка, де в цих діях відповідальність вас, як логістичної компанії, в якої в офіційному договорі зазначено пункт 3.1.2 «Відшкодувати збитки Клієнту за його вимогою у випадку, якщо заявлені збитки були допущені внаслідок помилок Виконавця»
Це означає, що будь яке пошкодження, псування, втрата та нестача вмісту відправлення по вині компанії, згідно з договором Nova Poshta Shopping має відшкодувати
отримувачу (Клієнту) повну грошову компенсацію за втрачений товар, або частину товару.
Стосовно цього випадку, тут була задача знайти не втрачену посилку, а товар, якого не було у посилці.
Заявление в органы или что нибудь, что заставит их вернуть украденные посылки, вот мой телеграмм для связи @ssssssob
Они несут полный бред
Посылка приехала вам на склад, она же доехала как то до Украины?)
Посылку вскрыли по дороге и украли одни джинсы, что значит не зарегистрировано??
Також ваша претензія щодо ситуації вже на розгляді. Додатково проконтролюємо, аби її розглянули якнайшвидше.
Чи зручно вам буде надати додаткову інформацію в продовження цієї розмови? Для пошуків нам потрібний скриншот замовлення з інтернет-магазину з інформацією про товар, отримувача та трек-номер, а також скриншот руху посилки з сайту закордонного перевізника з вказаною датою та часом доставки.
Ми подамо відповідний запит на склад Італії, аби шукали другу частину замовлення.
Якщо бажаєте вести індивідуальне спілкування, то можемо надіслати запит на вашу електронну скриньку.
Надіслали вам відповідний запит на електронну адресу sky***@icloud.com, просимо перевірити основну скриньку та "Спам".
Чекаємо відповідь, аби не втрачати час та одразу розпочати пошуки.
Можливо таких випадків більше.