Андрій Відгук додано 28 червня, 2024 год17 переглядів
Порахували 2 посилки з США, які були вартістю до 150 Євро, однією накладною і нарахували 50$ мита. 2 рази писав звернення на сайт - не відреагували. В вівторок подзвонив на гарячу лінію, описав проблему, потім ще 3 раза дзвонив і сьогодні в пятницю після обіду мені передзвонили і сказали що мито з посилки анулювали. Дякую менеджеру Тетяні за швидке вирішення питання. Досвід спілкування з службою підтримки залишився позитивний.
Прохання до Нової Пошти повернути назад опцію "затримати посилку", настроїти нормальну систему розділення посилок на різні рейси, або прибрати з розділу сайту інформацію що посилки які надходять на склад Нової Пошти в США одночасно будуть розділені на різні рейси і мито за них не прийдеться платити у випадку якшо сумарна вартість більше 150 Євро, бо таким чином ви вводите людей в оману. Цитата з сайту npshopping.com:
"Для відправлень із США сортування посилок в різні відправки буде відбуватися автоматично. Якщо сумарна вартість посилок, що знаходяться на складі в США і мають статус "Оброблено складом", буде перевищувати митний поріг 150 євро, система автоматично розділить посилки на різні відправлення для запобігання сплати додаткових платежів. Зверніть увагу, що посилка не буде затримана. Вона буде оброблена і відправлена наступним рейсом (рейси відбуваються щодня)."
До цього рік часу все працювало як годинник, сподіваюся Нова Пошта прислухається та виправить цей недолік.
Переваги:
1. Добре працює гаряча лінія, практично немає черг, оператори швидко реагують, швидко переключають на потрібних людей, відповідають по темі, уважно слухають.
Недоліки:
1. Автоматичне розділення посилок з США що сумарно перевищують суму 150$ на різні рейси не працює
2. Звернення через сайт не працює. Приходить лист що звернення зафіксоване але ніхто не звязується і не вирішує питання протягом тижня часу.
3. Обіцяли обовязково вирішити проблему до 2 днів часу, але вирішили лише через 3 дні після 4 телефонних дзвінків на міжнародний відділ нової пошти.
4. Потратив досить багато часу на зібрання даних про посилки, чеків, фото документів, доказування що посилки належать саме мені.
4. Чкби не звернувся напряму, то так би і не повідомили що мито нарахували "помилково" і заплатив би за доставку суму в 2 рази більшу ніж мало бути.
Прикро, що вам довелося отримати такий негативний досвід під час користування сервісу. Водночас сприймаємо ваш відгук як позитивний та раді, що ви готові й надалі співпрацювати та спілкуватися стосовно виявлених недоліків. Завдяки таким конструктивним зауваженням клієнтів маємо можливість виправити помилки та стати ще краще 🥰
Напишіть, будь ласка, номери накладних, за якими виник згаданий конфуз, а ми обіцяємо все перевірити ще раз та уточнити, чи було вжито заходів для уникнення подібних ситуацій у майбутньому.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Швидко вирішують питання - Відгуки про NP Shopping
Прохання до Нової Пошти повернути назад опцію "затримати посилку", настроїти нормальну систему розділення посилок на різні рейси, або прибрати з розділу сайту інформацію що посилки які надходять на склад Нової Пошти в США одночасно будуть розділені на різні рейси і мито за них не прийдеться платити у випадку якшо сумарна вартість більше 150 Євро, бо таким чином ви вводите людей в оману. Цитата з сайту npshopping.com:
"Для відправлень із США сортування посилок в різні відправки буде відбуватися автоматично. Якщо сумарна вартість посилок, що знаходяться на складі в США і мають статус "Оброблено складом", буде перевищувати митний поріг 150 євро, система автоматично розділить посилки на різні відправлення для запобігання сплати додаткових платежів. Зверніть увагу, що посилка не буде затримана. Вона буде оброблена і відправлена наступним рейсом (рейси відбуваються щодня)."
До цього рік часу все працювало як годинник, сподіваюся Нова Пошта прислухається та виправить цей недолік.
відгук
Коментарі до відгуку
Прикро, що вам довелося отримати такий негативний досвід під час користування сервісу. Водночас сприймаємо ваш відгук як позитивний та раді, що ви готові й надалі співпрацювати та спілкуватися стосовно виявлених недоліків. Завдяки таким конструктивним зауваженням клієнтів маємо можливість виправити помилки та стати ще краще 🥰
Напишіть, будь ласка, номери накладних, за якими виник згаданий конфуз, а ми обіцяємо все перевірити ще раз та уточнити, чи було вжито заходів для уникнення подібних ситуацій у майбутньому.