Надайте, будь ласка, скриншоти, на яких буде відображено замовлення з інтернет-магазину з інформацією про товар, отримувача, адресу складу та трек-номер. Ми з'ясуємо місцезнаходження посилки.
Я при реєстрації посилки вказала "унікальний реєстраційний номер, за яким визначається, що відправлення належить саме вам" за яким навіть без трек номера посилка мала б зареєструватись на мене.
Ви вже по десятому колу вигадуєте причину чому мій запит ще досі в обробці.
Тим часом, нагадую,посилка була отримана 15 січня вашим складом.
Я при реєстрації посилки вказала "унікальний реєстраційний номер, за яким визначається, що відправлення належить саме вам" за яким навіть без трек номера посилка мала б зареєструватись на мене.
Ви вже по десятому колу вигадуєте причину чому мій запит ще досі в обробці.
Тим часом, нагадую,посилка була отримана 15 січня вашим складом.
Статуси посилки, яку ви зареєстрували без літери в кінці (NP40000003014943NPG), оновлено. Замовлення вибуло з митного термінала Польщі. Прохання відстежувати відправлення в особистому кабінеті чи через трекінг за посиланням: https://novaposhtaglobal.ua/track/
Анастасіє, пропонуємо видалити з вашого особистого кабінету трек-номер 04361348534720C, щоб ви зареєстрували посилку повторно. Уточніть, будь ласка, ви згодні?
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб допомогти у розвʼязанні питання.
Питання щодо відправлення JJD000030099618000531164905 в роботі. Оскільки склад в суботу та неділю не працює, наразі відповіді не отримали.
Для перевірки інформації щодо замовлень JJD000030099618000531119719 та 1Z97R60VDK98111691 прохаємо надати також сриншоти з даними про замовлення, трек-номери, адреси складів і трекінг з сайтів перевізників, на яких буде відображено дату й час доставки.
Статуси посилок JJD000030099618000531164905 та JJD000030099618000531119719 оновлено. Перевіряємо інформацію щодо третього замовлення з трек-номером 1Z97R60VDK98111691.
Статус останньої посилки (1Z97R60VDK98111691) оновлено сьогодні, найближчим часом її передадуть на доставку. Прохання надалі відстежувати замовлення в особистому кабінеті чи за посиланням: https://novaposhtaglobal.ua/track/
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Посилка на складі - Відгуки про NP Shopping
Зверталась через сайт по формі зворотнього зв'язку але не отримала ніякої відповіді.
P.S. 3 робочі дні для її оброблення складом вже пройшли.
відгук
Коментарі до відгуку
Надайте, будь ласка, скриншоти, на яких буде відображено замовлення з інтернет-магазину з інформацією про товар, отримувача, адресу складу та трек-номер. Ми з'ясуємо місцезнаходження посилки.
Прикріплюю скрін нижче.
Коли я зможу отримати хоча б якусь інформацію щодо мого звернення?
Де оновлення щодо мого звернення?
Де оновлення щодо мого звернення?
Отримали від вас у фейсбуці уточнення, що система не пропускає створення нового відправлення. Передали дані на обробку, очікуємо відповіді.
Я при реєстрації посилки вказала "унікальний реєстраційний номер, за яким визначається, що відправлення належить саме вам" за яким навіть без трек номера посилка мала б зареєструватись на мене.
Ви вже по десятому колу вигадуєте причину чому мій запит ще досі в обробці.
Тим часом, нагадую,посилка була отримана 15 січня вашим складом.
Перевірка наявності посилки триває. Прохання додати в особистий кабінет відправлення з трек-номером без літери в кінці.
А як це пов'язано?
Я при реєстрації посилки вказала "унікальний реєстраційний номер, за яким визначається, що відправлення належить саме вам" за яким навіть без трек номера посилка мала б зареєструватись на мене.
Ви вже по десятому колу вигадуєте причину чому мій запит ще досі в обробці.
Тим часом, нагадую,посилка була отримана 15 січня вашим складом.
Статуси посилки, яку ви зареєстрували без літери в кінці (NP40000003014943NPG), оновлено. Замовлення вибуло з митного термінала Польщі. Прохання відстежувати відправлення в особистому кабінеті чи через трекінг за посиланням: https://novaposhtaglobal.ua/track/
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб допомогти у розвʼязанні питання.
Не розумію, чому зараз такі затримки саме з реєстрацію в кабінеті.
Надайте, будь ласка, наступні скриншоти для перевірки наявності посилки на складі:
- замовлення з інтернет-магазину з інформацією про товар, отримувача та трек-номер;
- рух посилки з сайту закордонного перевізника, де буде відображатися дата та час доставки.
Також будемо очікувати трек-номер замовлення.
Якщо бажаєте, можете надіслати інформацію нам в інстаграм чи фейсбук.
Ось інформація двох відправлень,які поступили на Ваш склад 15 січня.
В мене вже 3 треки, які досі не внесені до кабінету: JJD000030099618000531119719
JJD000030099618000531164905
1Z97R60VDK98111691
Вже б мала отримати їх в Україні, чому такі затримки з внесенням? Поясніть, будь ласка. І коли нарешті я побачу ці треки в своєму кабінеті?
Питання щодо відправлення JJD000030099618000531164905 в роботі. Оскільки склад в суботу та неділю не працює, наразі відповіді не отримали.
Для перевірки інформації щодо замовлень JJD000030099618000531119719 та 1Z97R60VDK98111691 прохаємо надати також сриншоти з даними про замовлення, трек-номери, адреси складів і трекінг з сайтів перевізників, на яких буде відображено дату й час доставки.
щодо JJD000030099618000531119719 я Вам все зверху ще відразу прикріпила, в повідомленні вся інформація щодо двох посилок з H&M
Прикріпляю також скріни стосовно треку 1Z97R60VDK98111691
Статуси посилок JJD000030099618000531164905 та JJD000030099618000531119719 оновлено. Перевіряємо інформацію щодо третього замовлення з трек-номером 1Z97R60VDK98111691.
NP40000003006817NPG та NP40000003006618NPG? В кабінеті вказана одна ціна з урахуванням промокоду, а в додатку НП вже інша, значно вища. Чому так?