Ігор Відгук додано 29 грудня, 2023 год27 переглядів
NP20000002949025NPG
Безкінечні запити від співробітників Нової пошти надати всі документи. Включно з заповненням всіх форм при реєстрації, надавав документи вже тричі. Одні й ті самі. Судячи з усього доступу до інформації про замовлення у працівників "Нової пошти" або взагалі немає, або відсутнє бажання користуватися власною базою даних, тому легше задачу з безкінечним пересиланням файлів перекласти на клієнта. В останньому запиті правда до звичного набору додались ще копії паспорта. Шкода свого часу, адже всю цю інформацію старанно вводив при реєстрації посилки. Виявилось даремно, ніхто користуватися нею не збирається. Лист у відповідь з питанням про необхідність надавати ксерокопії паспорта наразі ігнорується, тому задам питання тут. Чи достатньо зараз наданих документів для розмитнення? Необхідні копії паспорта, чи можливо вистачить паспортних даних, що у вас вже є?
P.S. Особистий кабінет взагалі не відображає реальний стан речей. Посилка фактично на митниці, а в кабінеті значиться, що на складі в Німеччині. Статус "Отримана на складі 22.12" замінив статус "Оформлена 25.12", а його в свою чергу - статус "Отримана на складі 27.12". Просто жахіття якесь! Питання, як так взагалі можна працювати і коли закінчаться ці знущання, залишаються риторичними. Отримати на них відповіді надії не маю
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Надайте інформацію про посилку - Відгуки про NP Shopping
Безкінечні запити від співробітників Нової пошти надати всі документи. Включно з заповненням всіх форм при реєстрації, надавав документи вже тричі. Одні й ті самі. Судячи з усього доступу до інформації про замовлення у працівників "Нової пошти" або взагалі немає, або відсутнє бажання користуватися власною базою даних, тому легше задачу з безкінечним пересиланням файлів перекласти на клієнта. В останньому запиті правда до звичного набору додались ще копії паспорта. Шкода свого часу, адже всю цю інформацію старанно вводив при реєстрації посилки. Виявилось даремно, ніхто користуватися нею не збирається. Лист у відповідь з питанням про необхідність надавати ксерокопії паспорта наразі ігнорується, тому задам питання тут. Чи достатньо зараз наданих документів для розмитнення? Необхідні копії паспорта, чи можливо вистачить паспортних даних, що у вас вже є?
P.S. Особистий кабінет взагалі не відображає реальний стан речей. Посилка фактично на митниці, а в кабінеті значиться, що на складі в Німеччині. Статус "Отримана на складі 22.12" замінив статус "Оформлена 25.12", а його в свою чергу - статус "Отримана на складі 27.12". Просто жахіття якесь! Питання, як так взагалі можна працювати і коли закінчаться ці знущання, залишаються риторичними. Отримати на них відповіді надії не маю
відгук
Коментарі до відгуку
Бачимо, що замовлення вже покинуло митницю та доставлено в транзитний сортувальний центр.
Невдовзі замовлення опиниться у Вас.
Гарного дня!