Є проблема з замовленням NP00000002878188NPG Я замовив з США доставку приладу Battery Jump Starter by NOCO - GB-40, 1000 Amp Jump Starter з сайта https://accessories.ford.com/noco-gb-540-battery-jump-start-pack-1 Одразу хочу уточнити, що точно такий самий прилад з того самого сайту я вже привозив вашим сервісом і тоді все було ок, все доставили без проблем (кінець травня 2023 року). В цей раз замовлення було оформлено 25 листопада ( і отримано на склад в цей день). Після чого замовлення було оброблено складом і очікувало на відправлення (приблизно з 7 грудня писало, що воно у Нью-Йорку). Ніяких рухів по замовленню не було аж допоки я не отримав імейл від вашого сервісу 22 грудня, в якому було написано, що моє замовлення ви відправити не можете, бо воно з списку заборонених на відправку (одразу питання чому перший раз заборони не було), і попросили надати контакти зворотньої відправки інакше цей товар буде утилізовано. Але! Пройшов вже цілий місяць з моменту покупки ( в мене було тільки 14 днів на повернення ) і я вже не можу повернути товар! Тому питання до вас, чому ви цілий місяць нічого мені не казали? чому ви точно такий самий товар доставили в травні, а зараз вже не можете? як я можу повернути свої 150$? 1 згоден
Переглядаємо, що колеги з відділу міжнародних послуг вже надали Вам відповідь. Вантаж готується до відправки в Україну. Очікуйте, будь ласка, на оновлення статусів.
Маємо інформацію, що колеги з відділу міжнародних відправлень вже займаються Вашим питанням. Ми зі свого боку також проконтролюємо вирішення. Коли матимемо результат - відразу повернемося з відповіддю.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Втратив 150$, NP Shopping це "щось" - Відгуки про NP Shopping
Я замовив з США доставку приладу Battery Jump Starter by NOCO - GB-40, 1000 Amp Jump Starter з сайта https://accessories.ford.com/noco-gb-540-battery-jump-start-pack-1
Одразу хочу уточнити, що точно такий самий прилад з того самого сайту я вже привозив вашим сервісом і тоді все було ок, все доставили без проблем (кінець травня 2023 року).
В цей раз замовлення було оформлено 25 листопада ( і отримано на склад в цей день). Після чого замовлення було оброблено складом і очікувало на відправлення (приблизно з 7 грудня писало, що воно у Нью-Йорку).
Ніяких рухів по замовленню не було аж допоки я не отримав імейл від вашого сервісу 22 грудня, в якому було написано, що моє замовлення ви відправити не можете, бо воно з списку заборонених на відправку (одразу питання чому перший раз заборони не було), і попросили надати контакти зворотньої відправки інакше цей товар буде утилізовано. Але! Пройшов вже цілий місяць з моменту покупки ( в мене було тільки 14 днів на повернення ) і я вже не можу повернути товар! Тому питання до вас, чому ви цілий місяць нічого мені не казали? чому ви точно такий самий товар доставили в травні, а зараз вже не можете? як я можу повернути свої 150$?
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Переглядаємо, що колеги з відділу міжнародних послуг вже надали Вам відповідь. Вантаж готується до відправки в Україну. Очікуйте, будь ласка, на оновлення статусів.
Бажаємо вдалого дня 🥰
Дуже прикро, що виникла така ситуація.
Маємо інформацію, що колеги з відділу міжнародних відправлень вже займаються Вашим питанням. Ми зі свого боку також проконтролюємо вирішення. Коли матимемо результат - відразу повернемося з відповіддю.