Ольга Відгук додано 9 листопада, 2023 год18 переглядів
Користуюся послугами НП шопінг вперше. 01.11.2023 замовила речі в польському магазині Smyk. Тоді ж зареєструвала відправлення в НП шопінг (міднародна експрес накладна NP 40000002819466NPG). 06.11.2023 моя посилка перевізником Pocztex доставлена у пункт призначення. Проте НП шопінг її досі не забрали. На запити на сайті (які я залишила 08.11.23 та 09.11.23) відповіді немає. Це така політика перевізника ігнорувати клієнта?
Детально розглянули надіслані Вами скриншоти та нижче надаємо роз'яснення стосовно ситуації.
При оформленні замовлення в інтернет-магазині вказано адресу для доставки товару: Placówka Poczty Polskiej Rynek 58, 36-060 Głogów Małopolski.
Адреса ж складу NP Shopping у Польщі: Nova Post Poland Sp. z o.o. , ul. Strefowa 5, 36-060, Głogów Małopolski.
Посилку доставлено за вказаною в замовленні адресою та вона готова для видачі одержувачу, про що свідчить статус у системі Poczta Polska.
Працівники складу не забирають посилки у відділеннях інших поштових служб. Згідно з п. 3.3 Умов надання послуг NP Shopping (https://air.nova.global/faq/article/360017448072) Клієнт самостійно купує товар у Продавця, який організовує доставку товару на склад в країні Продавця, попередньо самостійно оцінивши якість, параметри і характеристики товару та оплачує його.
Водночас в п. 9.4.1.1 цих Умов зазначено, що Виконавець несе відповідальність за повну або часткову втрату відправлення або за його пошкодження, які сталися з моменту надходження відправлення на склад в країні Продавця до прийняття Клієнтом. Пошкодження або втрата відправлення повинні бути підтверджені в порядку, передбаченим Публічним договором та Умовами.
Нам щиро шкода, що виникла ця плутанина з адресою доставки при оформленні замовлення, внаслідок якої ми не отримали Вашу посилочку на складі 😢 Але не хвилюйтеся, будь ласка, ми ще можемо привезти її в Україну, адже вона вже навіть в тому ж місті, де розташовано наш склад 🥰 Рекомендуємо звернутися до продавця, щоб він ініціював доставку товару за правильною адресою, а ми з задоволенням її приймемо в привітні та надійні обійми та привеземо в зручне для Вас відділення Нової пошти 🤗
На Вашу електронну адресу вже відправили запит із проханням надати скриншоти замовлення та руху посилки для перевірки наявності вантажу на складі NP Shopping у Польщі.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Ігнорують запити щодо місцезнаходження посилки - Відгуки про NP Shopping
01.11.2023 замовила речі в польському магазині Smyk. Тоді ж зареєструвала відправлення в НП шопінг (міднародна експрес накладна NP 40000002819466NPG). 06.11.2023 моя посилка перевізником Pocztex доставлена у пункт призначення. Проте НП шопінг її досі не забрали. На запити на сайті (які я залишила 08.11.23 та 09.11.23) відповіді немає.
Це така політика перевізника ігнорувати клієнта?
відгук
Коментарі до відгуку
Детально розглянули надіслані Вами скриншоти та нижче надаємо роз'яснення стосовно ситуації.
При оформленні замовлення в інтернет-магазині вказано адресу для доставки товару: Placówka Poczty Polskiej Rynek 58, 36-060 Głogów Małopolski.
Адреса ж складу NP Shopping у Польщі: Nova Post Poland Sp. z o.o. , ul. Strefowa 5, 36-060, Głogów Małopolski.
Посилку доставлено за вказаною в замовленні адресою та вона готова для видачі одержувачу, про що свідчить статус у системі Poczta Polska.
Працівники складу не забирають посилки у відділеннях інших поштових служб. Згідно з п. 3.3 Умов надання послуг NP Shopping (https://air.nova.global/faq/article/360017448072) Клієнт самостійно купує товар у Продавця, який організовує доставку товару на склад в країні Продавця, попередньо самостійно оцінивши якість, параметри і характеристики товару та оплачує його.
Водночас в п. 9.4.1.1 цих Умов зазначено, що Виконавець несе відповідальність за повну або часткову втрату відправлення або за його пошкодження, які сталися з моменту надходження відправлення на склад в країні Продавця до прийняття Клієнтом. Пошкодження або втрата відправлення повинні бути підтверджені в порядку, передбаченим Публічним договором та Умовами.
Нам щиро шкода, що виникла ця плутанина з адресою доставки при оформленні замовлення, внаслідок якої ми не отримали Вашу посилочку на складі 😢 Але не хвилюйтеся, будь ласка, ми ще можемо привезти її в Україну, адже вона вже навіть в тому ж місті, де розташовано наш склад 🥰 Рекомендуємо звернутися до продавця, щоб він ініціював доставку товару за правильною адресою, а ми з задоволенням її приймемо в привітні та надійні обійми та привеземо в зручне для Вас відділення Нової пошти 🤗
На Вашу електронну адресу вже відправили запит із проханням надати скриншоти замовлення та руху посилки для перевірки наявності вантажу на складі NP Shopping у Польщі.
Обіцяємо розібратися в ситуації.
Очікуємо відповідь.