Павло Відгук додано 13 березня, 2023 год146 переглядів
Доброго дня! Так як ситуація із британським складом (Brother Parcel Post) не міняється, виношу це в публічну площину. Бо бачу, що багато відгуків тут так само незаводолені бізнес-процесом британського складу.
Суть претензії: бізнес-процес в британському складі взагалі організовано через одне місце - якщо затримати посилку, склад не поновлює її статус навіть якщо вона прийшла. А після розблокування вони ще тиждень "шукають" її (а дві посилки, які вже прийшли на склад, шукають і досі).
При тому я бачу, що на американському складі за таких саме обставин все ок, статуси відкладених посилок змінюються і видно, коли відкладена посилка надходить на склад.
Ось, дивіться скріншот. Дві посилки, які були додані в кабінет і відкладені. Обидві вже на складах (в мене є дані трекінгу). І тепер подивіться, який статус у американської та який у британської. Це по-перше, а по-друге - на британському складі ще казна-скільки шукатимуть ту посилку після розблокування. А відправка до України в них раз на тиждень, як правило. Уявіть, як все це розтягується за часом. Ну коли в тебе одна посилка - ще більш-менш, але в мене зараз пішов потік посилок із Британії і це просто якесь пекельне знущання!
Можна нарешті навести лад із бізнес-процесом у британському складі та зробити так само, як і в американському складі, щоби статуси коректно поновлювалися навіть для відкладених посилок? 2 згодні
Справа не в конкретних накладних, а загалом у жахливій та непрозорій роботі британського складу. Я вже повідомляв вам на гарячу лінію номера накладних. Одну знайшли, другу шукають досі (вже ТИЖДЕНЬ шукають!). Це, чорт забирай, щоразу відбуватиметься після того, як я пускатиму відкладену посилку в роботу? У мене там ще десяток їх – це склад півроку буде тягомотити у пошуках відкладених посилок, які ВЖЕ лежать у них на складі?
Я маю намір і далі скрізь публічно писати про ненормальний бізнес-процес цього британського складу доти, доки його не буде змінено за прикладом американського. Бо це просто ненормально - я звертаюся на гарячу лінію буквально кожний раз, коли в мене якысь відправлення йдуть через британський склад. Ви і далі хочете це розрулювати за допомогою отаких скарг і скандалів? Чи, може, все ж наведете нарешті лад у цьому складі?
Якщо потрібна конкретика - посилка NP50000002368379NPG, трек номер 0212469102A8E791. Додана у кабінет 21 лютого (тоді ж отримана на складі). Відкладена тоді ж, розблокована 8 березня і ії досі шукають на складі (зараз вже 14-те березня!)
Так, ситуацію з посилками вирішили. І що більш важливе для мене - зі мною зв'язалися і запевнили, що про проблему бізнес-процесу британського складу знають і вже деякий час працюють над тим, щоб її вирішити. Це саме те, чого я чекав, тому що раніше складалося враження, що всім, вибачайте, пофіг і весь мій зворотній зв'язок щодо цього йде "в трубу". Дякую.
Ми приділяємо максимальну увагу кожному зверненню, з кожним днем удосконалюємо роботу наших процесів, віримо, що у нашій з Вами співпраці більше не виникне ситуацій, які Вас засмутять.
На додачу: дивіться, і в мене таке враження, що або мої попередні запити взагалі нікуди не відправляються, або ж відправляються керівнику саме британського офісу, який відповідає щось на кшталт "пішли в дупу, в нас все ок і ми навіть дивитися не будемо" (я знаю, як це може бути, сам раніше працював у корпораціях). Тому я прошу відправити це звернення людині, яка відповідає за роботу NP Shopping В ЦІЛОМУ, а не керівнику британського складу. Тобто - відправити керівнику керівника британського складу.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Наведіть нарешті лад у британському складі Brother Parcel Post! - Відгуки про NP Shopping
Суть претензії: бізнес-процес в британському складі взагалі організовано через одне місце - якщо затримати посилку, склад не поновлює її статус навіть якщо вона прийшла. А після розблокування вони ще тиждень "шукають" її (а дві посилки, які вже прийшли на склад, шукають і досі).
При тому я бачу, що на американському складі за таких саме обставин все ок, статуси відкладених посилок змінюються і видно, коли відкладена посилка надходить на склад.
Ось, дивіться скріншот. Дві посилки, які були додані в кабінет і відкладені. Обидві вже на складах (в мене є дані трекінгу). І тепер подивіться, який статус у американської та який у британської. Це по-перше, а по-друге - на британському складі ще казна-скільки шукатимуть ту посилку після розблокування. А відправка до України в них раз на тиждень, як правило. Уявіть, як все це розтягується за часом. Ну коли в тебе одна посилка - ще більш-менш, але в мене зараз пішов потік посилок із Британії і це просто якесь пекельне знущання!
Можна нарешті навести лад із бізнес-процесом у британському складі та зробити так само, як і в американському складі, щоби статуси коректно поновлювалися навіть для відкладених посилок?
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Я маю намір і далі скрізь публічно писати про ненормальний бізнес-процес цього британського складу доти, доки його не буде змінено за прикладом американського. Бо це просто ненормально - я звертаюся на гарячу лінію буквально кожний раз, коли в мене якысь відправлення йдуть через британський склад. Ви і далі хочете це розрулювати за допомогою отаких скарг і скандалів? Чи, може, все ж наведете нарешті лад у цьому складі?
Якщо потрібна конкретика - посилка NP50000002368379NPG, трек номер 0212469102A8E791. Додана у кабінет 21 лютого (тоді ж отримана на складі). Відкладена тоді ж, розблокована 8 березня і ії досі шукають на складі (зараз вже 14-те березня!)
Маємо інформацію, що з Вами зв'язались та вирішили дану ситуацію.
Якщо виникнуть ще запитання - звертайтеся, обов'язково допоможемо ❤️