В мене виникла проблема з пакунком з Китаю, там була комбінована доставка з 4 айтемів. Заходжу на пошту віддають мені 1 з 4х, я в перше стикаюсь за таким доставлянням тому думаю ну лан може вони її в нас вже поділили на різні трек номери. Потім заходжу на відділення вони мені ще 2 коробки з тим же трек номером віддають. В підсумку один товар десь загубився походу. Звертаюсь я до підтримки, а вони мені про якийсь акт передачі кажуть і мов якщо не заповнив його, то йди лісом. По перше ніхто про цей акт не казав ні де при передачі товару, по друге коли я зателефонував у той же день до підтримки вони теж про нього не чого не сказали, а лише відфутболили мене типу з вами зв'яжуться. Якщо стисло: замість того що б по людські відповісти, пояснити, якось спробувати допомогти вони тупо тебе посилають у бюрократичному варіанті. З таким відношенням до людей Європою ми не станемо. Тупо гірший зажравшийся сервіс, бо немає адекватної конкуренції. З радістью при можливості обирав би інщі варіанти делівері.
Перевірили інформацію за допомогою різних джерел та встановили, що на сортувальній станції у вміст відправлення втручання не відбувалось та проблем з митним оформленням не виникало. У відділенні вантаж відсутній. В цій ситуації рекомендуємо Вам звернутись до інтернет-магазину для подальшого вирішення питання. З нашого боку можемо надати Вам офіційну відповідь щодо ваги відправлення.
Добрий день! Комбінує посилки не Нова Пошта, тому оператор не може знати скільки відправок транспортується в одній накладній. Уточніть, будь ласка, трек номери та що очікували?
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
NP Global служба підтримки відстій повний - Відгуки про NP Shopping
Звертаюсь я до підтримки, а вони мені про якийсь акт передачі кажуть і мов якщо не заповнив його, то йди лісом.
По перше ніхто про цей акт не казав ні де при передачі товару, по друге коли я зателефонував у той же день до підтримки вони теж про нього не чого не сказали, а лише відфутболили мене типу з вами зв'яжуться.
Якщо стисло: замість того що б по людські відповісти, пояснити, якось спробувати допомогти вони тупо тебе посилають у бюрократичному варіанті. З таким відношенням до людей Європою ми не станемо.
Тупо гірший зажравшийся сервіс, бо немає адекватної конкуренції. З радістью при можливості обирав би інщі варіанти делівері.
відгук
Коментарі до відгуку
Перевірили інформацію за допомогою різних джерел та встановили, що на сортувальній станції у вміст відправлення втручання не відбувалось та проблем з митним оформленням не виникало. У відділенні вантаж відсутній. В цій ситуації рекомендуємо Вам звернутись до інтернет-магазину для подальшого вирішення питання. З нашого боку можемо надати Вам офіційну відповідь щодо ваги відправлення.
Як би ще підтримка хутчіше відповідала було б краще, до речі.