Я замовила +- одночасно цілий ряд відправлень (література, ліхтарики), і головне - екофлоу (перевіривши на сайті, що його можна буде перевезти літаком (виключення на сторінці https://npshopping.com/faq/search?q=Ecoflow). Абсолютно всі інші відправлення вже надійшли в Україну, екофлоу NP00000002289696NPG - висить в статусі "Готово до виїзду в аеропорт 6 січня", сьогодні 24-те.
Це екофлоу. Зимою в Україну, де воно край треба. Я особисто відправила 4 звернення (12, 13, 18, 23), на одне з яких 13-го я отримала відповідь "Всі відправлення, які містять зарядні станції, генератори, павербанки потребують більшого часу для проведення митного оформлення у країні відправника. Точних дат відправлення посилок немає. Очікуємо передачу до транспортування найближчим часом."
Перше та наступні звернення за цим ігнорувались, хоча два з них були зареєстровані: 20230112/00302, 20230113/00162. Далі я сконтактувала з оператором і зареєструвала ще одне: 20230124/00233.
Я додаю звернення за зверненням, а відправлення ніби зависло чи загубилось взагалі, надзвичайно важливе відправлення.
Мій чоловік відправив звернення, яке очевидно навіть не зареєстровано бо оператор не надав його номер, просто сказав що передасть в міжнародний відділ.
Нова пошта, як так, чому щось сталось саме з екофлоу, саме зараз..? І я не можу отримати жодної адекватної відповіді 1 згоден
Добрий день, Ольго! Бачимо, що посилка вже доставлена в аеропорт та готується до відправки. Ми проконтролюємо, що її відправили якомога швидше та проінформуємо Вас.
При чому, моя нова 3-х кілограмова посилка, яка надійшла на склад 24-го січня вже на сьогоднішній день, 26-го, відправлена в Україну.
Якщо ви пишете в правилах сервісу, що екофлоу дозволено до пересилки літаком, то зазначайте, будь-ласка, що воно займає більше часу! Щоб не доводилось це дізнаватись в процесі, отримавши якусь абстрактну відповіть на одне з 4 своїх звернень!
Або, якщо воно НЕ займає так багато часу, тоді за яким приорітетом відправляються посилки?
Відповідь "Проконтролюємо, щоб її відправили терміново" чи аналогічна в чаті "Ми зазначимо в зверненні, що вона термінова" якось не телепортнули моє замовлення в Україну, вже січень закінчується. В яких ще чатах, форумах, відгуках і якими словами мені спитати щоб адекватно надали відповідь?
На друге зверення в телеграм оператор дуже допоміг і надав актуальний трекінг посилання. Тому наразі цей відгук не є повністю актуальним, хоча всі звернення на міжнародний склад все ще в ігнорі і статус все ще старий.
Така сама ситуація. Замовив навушники та Ecoflow у США. Навушники отримав через тиждень після надходження до складу НП. Ecoflow завис у статусі "Оформлено замовлення на доставку в країну призначення", а зараз вже майже тиждень в аеропорту.
Може бути все, що завгодно:
1. Вага відправлення, що може бути проблемою. Доставки морем немає. Але в такому разі не треба писати, що можете доставити це з Штатів.
2. Можливо, підсобляють місцевим баригам, щоб не купували вдвічі або навіть втричі дешевше за кордоном.
3. Чекають форс-мажор. Накшталт загострення конфлікту чи ще щось. Можна буде все залишити собі або продати, а потім, хоча не факт, виплатити вам компенсацію за "оновленим" курсом долара. З договору:
"10.1 Сторони не несуть відповідальності за невиконання (неналежне виконання) своїх обов’язків, якщо таке невиконання (неналежне виконання) відбулося внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажору)."
"9.4.1.5. Вартість Товару, що підлягає компенсації, розраховується в гривнях за курсом НБУ на дату прибуття відправлення на склад Виконавця."
Що значить, компенсують вам гривневий еквівалент. Долар вдвічі дорожче – отримаєте, відповідно, вдвічі меншу компенсацію.
Отримали інформацію, що Ваше відправлення відновило свій рух та зараз прямує в країну призначення. Рекомендуємо стежити за подальшими змінами в особистому кабінеті, або перейшовши за посиланням: https://novaposhtaglobal.ua/track/.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Відправлення NP00000002289696NPG зависло з 6 січня - Відгуки про NP Shopping
Це екофлоу. Зимою в Україну, де воно край треба. Я особисто відправила 4 звернення (12, 13, 18, 23), на одне з яких 13-го я отримала відповідь "Всі відправлення, які містять зарядні станції, генератори, павербанки потребують більшого часу для проведення митного оформлення у країні відправника. Точних дат відправлення посилок немає. Очікуємо передачу до транспортування найближчим часом."
Перше та наступні звернення за цим ігнорувались, хоча два з них були зареєстровані: 20230112/00302, 20230113/00162.
Далі я сконтактувала з оператором і зареєструвала ще одне: 20230124/00233.
Я додаю звернення за зверненням, а відправлення ніби зависло чи загубилось взагалі, надзвичайно важливе відправлення.
Мій чоловік відправив звернення, яке очевидно навіть не зареєстровано бо оператор не надав його номер, просто сказав що передасть в міжнародний відділ.
Нова пошта, як так, чому щось сталось саме з екофлоу, саме зараз..? І я не можу отримати жодної адекватної відповіді
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
При чому, моя нова 3-х кілограмова посилка, яка надійшла на склад 24-го січня вже на сьогоднішній день, 26-го, відправлена в Україну.
Якщо ви пишете в правилах сервісу, що екофлоу дозволено до пересилки літаком, то зазначайте, будь-ласка, що воно займає більше часу! Щоб не доводилось це дізнаватись в процесі, отримавши якусь абстрактну відповіть на одне з 4 своїх звернень!
Або, якщо воно НЕ займає так багато часу, тоді за яким приорітетом відправляються посилки?
Відповідь "Проконтролюємо, щоб її відправили терміново" чи аналогічна в чаті "Ми зазначимо в зверненні, що вона термінова" якось не телепортнули моє замовлення в Україну, вже січень закінчується. В яких ще чатах, форумах, відгуках і якими словами мені спитати щоб адекватно надали відповідь?
Може бути все, що завгодно:
1. Вага відправлення, що може бути проблемою. Доставки морем немає. Але в такому разі не треба писати, що можете доставити це з Штатів.
2. Можливо, підсобляють місцевим баригам, щоб не купували вдвічі або навіть втричі дешевше за кордоном.
3. Чекають форс-мажор. Накшталт загострення конфлікту чи ще щось. Можна буде все залишити собі або продати, а потім, хоча не факт, виплатити вам компенсацію за "оновленим" курсом долара. З договору:
"10.1 Сторони не несуть відповідальності за невиконання (неналежне виконання) своїх обов’язків, якщо таке невиконання (неналежне виконання) відбулося внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажору)."
"9.4.1.5. Вартість Товару, що підлягає компенсації, розраховується в гривнях за курсом НБУ на дату прибуття відправлення на склад Виконавця."
Що значить, компенсують вам гривневий еквівалент. Долар вдвічі дорожче – отримаєте, відповідно, вдвічі меншу компенсацію.
Отримали інформацію, що Ваше відправлення відновило свій рух та зараз прямує в країну призначення. Рекомендуємо стежити за подальшими змінами в особистому кабінеті, або перейшовши за посиланням: https://novaposhtaglobal.ua/track/.
Вдалого дня!