Хочу поділитися своїм першим (і останнім) досвідом користування послугами NP Shopping. Вирішила замовити Старлінк з Франції по акції за 1 євро + післяплата карткою, ще коли не було безмитного ввезення. В подарунок до Старлінка давали роутер та Ethernet-адаптер, які відправляли окремими посилками. Отож, їх відправили, зареєструвала відповідні замовлення на сайті NP Shopping. Все було відносно нормально, до моменту поки перша посилка з Ethernet-адаптером (NP80000002168155NPG) не потрапила до сортувального центру у Львові. Там вона пробула 6 днів, що викликало підозру, проте вирішила просто зачекати. І ось, 12.12 бачу по трекінг номеру (20700398286577), що посилка поїхала назад, в Київський сортувальний центр. А наступного дня, 13.12 отримую сповіщення, що посилку було отримано. Йду у відділення, там кажуть що вони її навіть не отримували і цей трек номер видає помилку, кажуть звертатися на гарячу лінію. На гарячій лінії відповіли, що скоріше за все посилку "загубили" та потрібно оформлювати відшкодування, як це зробити не пояснили, тому звернулась в підтримку NP Shopping. Тут все коротко: шаблонні відповіді типу "опрацювуємо заявку, очікуйте відповіді" та ніяких термінів надання цієї відповіді. Тому я вже навіть не очікую, що вони в змозі допомогти. Тепер детальніше про ситуацію та чому я вважаю це крадіжкою. При реєстрації замовлення на NP Shopping потрібно було вказати вартість замовлення, де я не задумуючись вказала 1 євро (вартість за якою я і придбала товар). Фактична ж варість вкраденого Ethernet-адаптера - 40 євро. А відшкодування в разі "загублення" посилки наскільки я розумію буде дорівнювати вказаній вартості замовлення, тобто 1 євро. Безвихідна ситуація для мене та геніальна схема для працівників Нової Пошти як легко та без особливих наслідків отримати прибавку до зарплатні, оскільки той самий Ethernet-адаптер продають в нас на OLX за ~4 тисячі грн, проте це вже інша історія. І такі випадки я впевнена не одиничні. Ще цікавий нюанс - це те, що компанія не повідомила про втрату посилки, а просто змінили статус на "Одержано". Тобто якщо людина отримує/відправляє багато посилок, вона могла б навіть просто не помітити цього.
І на жаль, це імовірно ще не кінець історії, так як наразі до мене ще досі їдуть роутер та Starlink Kit, в яких так само вказана вартість 1 євро, і які теж можуть стати легкою наживою для працівників Нової Пошти.
P.S. В той же день, коли я замовляла Старлінк, зі мною робив замовлення друг, проте в якості форвардера він обрав іншого поштового перевізника і вже тиждень як все отримав та користується.
Добрий день! Анастасіє, бачимо, що відправлення було втрачено у терміналі. Для того, щоб служба безпеки змогла перевірити за камерами рух посилки, необхідно оформити претензію. Також радимо надалі вказувати реальну оголошену вартість Вашого відправлення.
Брехали 31 день, що товар ніколи не одержували, надали офіційну відповідь, що на складі його ніколи не було, при тому, що я надав оригінали підпису за одержання на їхньому складі в США.
Коли я через соціальні мережі знайшов за прізвищем особу, яка розписалася, й публічно довів, що це їхній працівник, на 32-й день РАПТОМ моя посилка ніби знаходиться на складі (змінюється статус у кабінеті на "Оброблено складом в США").
При цьому "Нова пошта" відмовчується, їхній склад у Штатах відмовчується, коментувати будь-що відмовляються, лише "пишіть претензію" (яка і так давно написана), а от публічно прокоментувати доведену крадіжку – ні.
Так, бачила ваш відгук, і саме він і надихнув також поділитися своєю історією. Потрібно щоб інші люди також знали, як Нова Пошта "працює на благо нашої країни".
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Як Нова Пошта краде посилки - Відгуки про NP Shopping
Все було відносно нормально, до моменту поки перша посилка з Ethernet-адаптером (NP80000002168155NPG) не потрапила до сортувального центру у Львові. Там вона пробула 6 днів, що викликало підозру, проте вирішила просто зачекати.
І ось, 12.12 бачу по трекінг номеру (20700398286577), що посилка поїхала назад, в Київський сортувальний центр. А наступного дня, 13.12 отримую сповіщення, що посилку було отримано. Йду у відділення, там кажуть що вони її навіть не отримували і цей трек номер видає помилку, кажуть звертатися на гарячу лінію. На гарячій лінії відповіли, що скоріше за все посилку "загубили" та потрібно оформлювати відшкодування, як це зробити не пояснили, тому звернулась в підтримку NP Shopping. Тут все коротко: шаблонні відповіді типу "опрацювуємо заявку, очікуйте відповіді" та ніяких термінів надання цієї відповіді. Тому я вже навіть не очікую, що вони в змозі допомогти.
Тепер детальніше про ситуацію та чому я вважаю це крадіжкою.
При реєстрації замовлення на NP Shopping потрібно було вказати вартість замовлення, де я не задумуючись вказала 1 євро (вартість за якою я і придбала товар). Фактична ж варість вкраденого Ethernet-адаптера - 40 євро. А відшкодування в разі "загублення" посилки наскільки я розумію буде дорівнювати вказаній вартості замовлення, тобто 1 євро. Безвихідна ситуація для мене та геніальна схема для працівників Нової Пошти як легко та без особливих наслідків отримати прибавку до зарплатні, оскільки той самий Ethernet-адаптер продають в нас на OLX за ~4 тисячі грн, проте це вже інша історія. І такі випадки я впевнена не одиничні.
Ще цікавий нюанс - це те, що компанія не повідомила про втрату посилки, а просто змінили статус на "Одержано". Тобто якщо людина отримує/відправляє багато посилок, вона могла б навіть просто не помітити цього.
І на жаль, це імовірно ще не кінець історії, так як наразі до мене ще досі їдуть роутер та Starlink Kit, в яких так само вказана вартість 1 євро, і які теж можуть стати легкою наживою для працівників Нової Пошти.
P.S. В той же день, коли я замовляла Старлінк, зі мною робив замовлення друг, проте в якості форвардера він обрав іншого поштового перевізника і вже тиждень як все отримав та користується.
Висновки робіть самі.
4 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Брехали 31 день, що товар ніколи не одержували, надали офіційну відповідь, що на складі його ніколи не було, при тому, що я надав оригінали підпису за одержання на їхньому складі в США.
Коли я через соціальні мережі знайшов за прізвищем особу, яка розписалася, й публічно довів, що це їхній працівник, на 32-й день РАПТОМ моя посилка ніби знаходиться на складі (змінюється статус у кабінеті на "Оброблено складом в США").
При цьому "Нова пошта" відмовчується, їхній склад у Штатах відмовчується, коментувати будь-що відмовляються, лише "пишіть претензію" (яка і так давно написана), а от публічно прокоментувати доведену крадіжку – ні.