28 листопада посилка прибула на склад. На даний момент посилку потрібно повернути назад у магазин, бо даний товар не траспортується літаком. Спочатку консультант Олена сказала, що мені необхідно створоти лейблу на повернення і це всі кроки з моєї сторони, які потрібно для повернення. Лейбл було створено та надіслано 28 листопада. Почекавши декілька днів, я знову зателефонувала на гарячу лінію і тоді вже п. Олена повідомила, що потрібно оранізувати кур`єра, щоб забрав посилку. Хоча до цього часу згадки про це не було. Дальше я організувала забирання посилки. Курєр чотири рази намагався забрати посилку, але через те, що телефон складу не є робочим і посилку не виставляють за двері, курєр не зміг її забрати.
Сьогодні (13.12.2022) консультант Максим підтвердив, що телефон складу виклики не приймає і даний номер існує тільки для того, щоб клієнти могли заповнювати форму на доствку. Також п. Максим сказав, що посилку буде ліквідовано, якщо її не заберуть. ЯК ЇЇ МОЖНА ЗАБРАТИ? КУР'ЄР 4 РАЗИ НАМАГАВСЯ ЗАБРАТИ!!!
Отже, я вимагаю, щоб працівники Нової Пошти самі оранізували забір посилки курєром служби FedEx. Так як телефон не валідний і вже 4 рази намагались забрати посилку! Лейбл на повернення склад отримав ще 28 листопада. Оскільки термін на повернення товару є обмежений очікую ЯКНАЙШВИДШОЇ відповіді.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Неможливо повернути посилку зі складу у магазин - Відгуки про NP Shopping
28 листопада посилка прибула на склад. На даний момент посилку потрібно повернути назад у магазин, бо даний товар не траспортується літаком. Спочатку консультант Олена сказала, що мені необхідно створоти лейблу на повернення і це всі кроки з моєї сторони, які потрібно для повернення. Лейбл було створено та надіслано 28 листопада. Почекавши декілька днів, я знову зателефонувала на гарячу лінію і тоді вже п. Олена повідомила, що потрібно оранізувати кур`єра, щоб забрав посилку. Хоча до цього часу згадки про це не було. Дальше я організувала забирання посилки. Курєр чотири рази намагався забрати посилку, але через те, що телефон складу не є робочим і посилку не виставляють за двері, курєр не зміг її забрати.
Сьогодні (13.12.2022) консультант Максим підтвердив, що телефон складу виклики не приймає і даний номер існує тільки для того, щоб клієнти могли заповнювати форму на доствку.
Також п. Максим сказав, що посилку буде ліквідовано, якщо її не заберуть.
ЯК ЇЇ МОЖНА ЗАБРАТИ? КУР'ЄР 4 РАЗИ НАМАГАВСЯ ЗАБРАТИ!!!
Отже, я вимагаю, щоб працівники Нової Пошти самі оранізували забір посилки курєром служби FedEx. Так як телефон не валідний і вже 4 рази намагались забрати посилку! Лейбл на повернення склад отримав ще 28 листопада. Оскільки термін на повернення товару є обмежений очікую ЯКНАЙШВИДШОЇ відповіді.
відгук
Коментарі до відгуку
Звернемося до колег з міжнародного відділу для уточнення інформації та вирішення Вашого питання. Дайте нам трішечки часу 🙏 Обов'язково допоможемо.