Тарас Відгук додано 9 вересня, 2022 год109 переглядів
Хочу звернути увагу усіх людей, як нова пошта порушує права споживача, це умови надання послуг (https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Terms_of_Service.pdf), зробив зсилку, бо найти їх на сайті практично неможливо. Зверніть увагу на пункт 16.7, останній абзац "У разі адресної доставки також забороняється: розбирати обрешетування, в яке запаковане відправлення; підключати портативну, побутову техніку до електромережі (дозволяється проводити огляд на відсутність зовнішніх дефектів і механічних пошкоджень відправлення)". Новій пошті абсолютно байдуже на Закон України Про захист прав споживача щодо "права громадян отримати ПОВНУ інформацію про товар", нова пошта вважає що вона може обмежити наші з вами права і не дозволити вмикати електроприлади чи розбирати обрешетування (для розуміння - заводська упаковка (рейки, якими обшитий товар) це і є обрешетування. А тепер по суті: 07.09.22 мені привезли телевізор 65 дюймів. Телевізор приїхав ЛЕЖАЧИ! що є грубим порушення правил перевезення, але на цьому "коломийки" не закінчилось, кур'єр вивантажив телевізор на проїзджу частину і заявив - "хочете перевірити комплектність - розпечатуйте його тут, у приміщення занести я не дозволю і вмикати я не дозволю!", в результаті дискусії кур'єр заявив - "хочете перевірити технічний стан поїхали у 4 відділення м. Львів. Я поїхав у відділення своїм авто, вистояв чергу до оператора і отримав відповідь - "ваш телевізор у кур'єра". Я зателефонував кур'єру, на що отримав відповідь що він зайнятий і вантажить інші товари. За кілька годин нервів з працівниками мені пообіцяли владнати інцидент і привести телевізор на адресу, разом з тим коли я приїхав додому, зателефонував той же оператор, що обіцяв владнати інцидент, і заявив, що вмикати телевізор мені не дозволять! На цьому цирк не закінчився, наступного дня мені зателефонував ТОЙ ЖЕ КУРЄР, який мене обдурив, і заявив, що він везе мені товар, АЛЕ перевіряти я буду його НА ВУЛИЦІ і увімкнути він мені його не дасть! Поясніть мені будь ласка хто дає право працівникам нової пошти морально знущатись над клієнтами? Якщо цю скаргу читають працівники контролюючих органів вважайте це офіційною заявою! Номер замовлення 20450584683805. Прошу звернути увагу на ці "умови" написані новою поштою на, УВАГА! - 22 сторінках, кожен пункт яких обмежує права споживача. До речі нова пошта інформації хто ці "умови" творив, хто їх затверджував, з ким вони погоджені - не надає, ні прізвища, ні посад ні тим більше контактів. 1 згоден
Я б дуже хотів, щоби ви не порушували правил обслуговування клієнтів і ГОЛОВНЕ виконували свої ж правила так, як ви ВИМАГАЄТЕ цього від клієнтів, а саме якщо ви не дозволяєте перевіряти технічний стан техніки то НЕ ПОРУШУЙТЕ ПРАВИЛ ТРАНСПОРТУВАННЯ, а саме певна категорія товарів (холодильники, пральні машини, ТЕЛЕВІЗОРИ тощо) повинна перевозитись ВИКЛЮЧНО у ВЕРТИКАЛЬНОМУ положенні, і НЕ знати ви про це НЕ могли, а для цього ваші авто повинні бути при наймі обладнанні відповідними рейками для кріплення, чого на жаль у вас не має, це перше і вимагайте від відправника відправляти товар у заводській упаковці із заводськими пломбами, бо не може клієнт брати товар, без перевірки, коли заводська упаковка розкрита, а товар заклеєний якимось незрозумілим скотчем. Якщо ви берете такий товар до відправки, тоді міняйте свої правила, бо якось дивно коли у відділенні, де відсутні будь які умови для огляду великогабаритного товару, де купа людей - можна перевіряти технічний стан товару, а за адресою, у присутності вашого ж працівника - курєра, НІ! Крім того ваші працівники так і не вказали мені яким пунктом визначено, що клієнт повинен перевіряти товар НА ПРОЇЗДЖІЙ частині вулиці. Щодо аргументації, що курєр не повинен був навіть вивантажувати товар - у мене запитання - чому він його вивантажив? Відповідь проста - бо товар лежав і він швидко вивантажив його, щоби ми не звернули на це увагу, АЛЕ ми ЗВЕРНУЛИ на це увагу! Далі ваші "умови" дають збій, бо неможна допускати у ваш транспорт сторонніх людей у звязку із карантинними нормами! Ви ж перевозите різні товари у тому числі для дітей! А тепер поясніть мені, яким чином товар може розвантажитись, якщо клієнту в кузов НЕ МОЖНА по карантинним обмеженням, а курєр не має право розвантажувати товар? Звичайно є різного роду ситуації, і немає правил, які б були ідеальними, буквально недавно мої працівники зіткнулись із ділемою, що ваші курєри відмовились опускати рампу з вантажем при вивантажені, мотивуючи це тим, що "клієнт вивантажує товар сам". Ви ж розумієте, що таке розвантаження з рампи, коли вона піднята, дуже небезпечне для самого авто. І коли товар розвантажили його запитали - чому ти так себе поводиш, ти ж вантажив у відділенні товар саме через рампу" ви не повірите його відповідь - це не моя робота, я не вантажник, але якщо б ви мені запропонували 200 гривень, я б рампу опустив"! Ось до чого привели ваші "умови", ви породжуєте дрібну корупцію у своєму підприємстві і це дуже прикро. Тому міняйте ці правила, бо особисто я вже не маю бажання з вами працювати і мої працівники також. А щодо подарунка - я бачу лише один позитив це те що ви починаєте розуміти ситуацію, разом з тим все одно, замість виправляти її ви захищаєте своїх працівників, значна частина яких поводять себе як звичайне бидло, доводячи своїми вчинками ситуацію до абсурду, без будь якої на це підстави. На все добре, зробіть краще подарунок ЗСУ!
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Скарга на сервіс нової пошти - Відгуки про NP Shopping
розбирати обрешетування, в яке запаковане відправлення;
підключати портативну, побутову техніку до електромережі (дозволяється
проводити огляд на відсутність зовнішніх дефектів і механічних пошкоджень
відправлення)". Новій пошті абсолютно байдуже на Закон України Про захист прав споживача щодо "права громадян отримати ПОВНУ інформацію про товар", нова пошта вважає що вона може обмежити наші з вами права і не дозволити вмикати електроприлади чи розбирати обрешетування (для розуміння - заводська упаковка (рейки, якими обшитий товар) це і є обрешетування. А тепер по суті: 07.09.22 мені привезли телевізор 65 дюймів. Телевізор приїхав ЛЕЖАЧИ! що є грубим порушення правил перевезення, але на цьому "коломийки" не закінчилось, кур'єр вивантажив телевізор на проїзджу частину і заявив - "хочете перевірити комплектність - розпечатуйте його тут, у приміщення занести я не дозволю і вмикати я не дозволю!", в результаті дискусії кур'єр заявив - "хочете перевірити технічний стан поїхали у 4 відділення м. Львів. Я поїхав у відділення своїм авто, вистояв чергу до оператора і отримав відповідь - "ваш телевізор у кур'єра". Я зателефонував кур'єру, на що отримав відповідь що він зайнятий і вантажить інші товари. За кілька годин нервів з працівниками мені пообіцяли владнати інцидент і привести телевізор на адресу, разом з тим коли я приїхав додому, зателефонував той же оператор, що обіцяв владнати інцидент, і заявив, що вмикати телевізор мені не дозволять! На цьому цирк не закінчився, наступного дня мені зателефонував ТОЙ ЖЕ КУРЄР, який мене обдурив, і заявив, що він везе мені товар, АЛЕ перевіряти я буду його НА ВУЛИЦІ і увімкнути він мені його не дасть! Поясніть мені будь ласка хто дає право працівникам нової пошти морально знущатись над клієнтами? Якщо цю скаргу читають працівники контролюючих органів вважайте це офіційною заявою! Номер замовлення 20450584683805. Прошу звернути увагу на ці "умови" написані новою поштою на, УВАГА! - 22 сторінках, кожен пункт яких обмежує права споживача. До речі нова пошта інформації хто ці "умови" творив, хто їх затверджував, з ким вони погоджені - не надає, ні прізвища, ні посад ні тим більше контактів.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Умови надання послуг діють виключно в межах чинного законодавства України.
Проте ми розуміємо Вас як клієнта та бажаємо виправити ситуацію. У якості вибачення за цей інцидент, пропонуємо Вам невеличкий подаруночок.
Напишіть, будь ласка, у якому відділенні м.Львів Вам буде зручно його отримати?