Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, пр. Голосеевский, д. 68 На почте у меня две посылки, так как никак не получается по времени зайти на отделение хотела оформить за доплату курьерскую доставку! Настолько не логичный подход что нет слов! Мне сказали что можно оформить но не на конкретно подходящие мне время, тоесть я должна целый день сидеть и ждать когда наберёт курьер! В чем смысл такой доставки!?????
Яно, добрий день! Оскільки у кур'єра безліч посилок, то доставка здійснюється протягом дня. З графіком доставки у кожному місті можна ознайомитися тут: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/address_delivery.pdf Кур'єр завжди телефонує за 30-60 хв до приїзду, аби уточнити, чи зручно прийняти замовлення. Також можна перенести доставку на зручний період. Вкажіть, будь ласка, номери накладних та до якого часу зручно їх отримати?
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, пр. Голосеевский, д. 68 Відділення №95 проспект Голосіївський, 68, Київ 05.11.2019 При відправці виникла проблема, працівниця НП Булка Оксана Миколаївна почала тицяти в пакет з проханням відкрити його, не пояснюючи на якій підставі сказавши лиш "Я маю право!" В посилці був дійсно фрукт, проте я неодноразово відправляла фрукти (які мають тривалий термін зберігання) і питань ніколи не виникало. Після того, як я дістала фрукт... Читати відгук Відділення №95 проспект Голосіївський, 68, Київ 05.11.2019 При відправці виникла проблема, працівниця НП Булка Оксана Миколаївна почала тицяти в пакет з проханням відкрити його, не пояснюючи на якій підставі сказавши лиш "Я маю право!" В посилці був дійсно фрукт, проте я неодноразово відправляла фрукти (які мають тривалий термін зберігання) і питань ніколи не виникало. Після того, як я дістала фрукт (розірвавши пакет) я запитала, чи потрібно показувати решту посилки, на що працівниця промовчала. Далі, після того, як я запакувала пакет, Булка О.М знову сказала невідповідним тоном, щоб я показала складові посилки знову ж таки вона керувалася словами "Я маю право, якщо Вас щось не влаштовує можете не користуватися нашими послугами", я відкрила посилку знову запитала чи потрібно мені все по черзі показувати? На що мені сказали "ну Ви ж розумієте, якщо якісь складові посилки загубляться, ми ж не зможемо нічого доказати" У висновку пакет був розірваний і в такому вигляді його хотіли класти у коробку, але не при мені, я попросила щоб упакували в коробку при мені, на що працівники почали огризатися, що нічого не станеться з посилкою і вона їм не потрібна, вибачте але після слів "ну Ви ж розумієте, якщо якісь складові посилки загубляться, ми ж не зможемо нічого доказати" я принципово мала переконатися, що все упакують в одну коробку! Чому працівниця Булка Оксана Миколаївна навіть не спромоглася сказати на якій підставі мені відмовлено у доставці фруктів? Зателефонувавши на гарячу лінію, мені повідомили стосовно доставки продукції і всі умови, які мають бути виконані при відправці. Працівниця НП, Булка Оксана Миколаївна, не освічена в сфері, якій працює, хамовито спілкується, ігнорує запитання клієнта, завдала мені шкоди, як моральної, так і фінансової, так як через таке ставлення в мене був зіпсований настрій і я запізнилася на роботу.
Лідіє, добрий день! Отримали відповідь від керівника відділення, що в жодному разі не хотіли створити такі незручності для Вас :( Зі співробітниками було проведено додатково роз'яснювальну бесіду, аби повторних ситуацій не виникало. Перепрошуємо та сподіваємося на Ваше розуміння.
Лариса, "Нова Пошта"
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл. «Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше
Новая почта
Настолько не логичный подход что нет слов!
Мне сказали что можно оформить но не на конкретно подходящие мне время, тоесть я должна целый день сидеть и ждать когда наберёт курьер!
В чем смысл такой доставки!?????
Оскільки у кур'єра безліч посилок, то доставка здійснюється протягом дня. З графіком доставки у кожному місті можна ознайомитися тут: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/address_delivery.pdf
Кур'єр завжди телефонує за 30-60 хв до приїзду, аби уточнити, чи зручно прийняти замовлення. Також можна перенести доставку на зручний період.
Вкажіть, будь ласка, номери накладних та до якого часу зручно їх отримати?
Хамське відношення до клієнтів і неосвіченість працівників
При відправці виникла проблема, працівниця НП Булка Оксана Миколаївна почала тицяти в пакет з проханням відкрити його, не пояснюючи на якій підставі сказавши лиш "Я маю право!"
В посилці був дійсно фрукт, проте я неодноразово відправляла фрукти (які мають тривалий термін зберігання) і питань ніколи не виникало.
Після того, як я дістала фрукт... Читати відгук Відділення №95 проспект Голосіївський, 68, Київ 05.11.2019
При відправці виникла проблема, працівниця НП Булка Оксана Миколаївна почала тицяти в пакет з проханням відкрити його, не пояснюючи на якій підставі сказавши лиш "Я маю право!"
В посилці був дійсно фрукт, проте я неодноразово відправляла фрукти (які мають тривалий термін зберігання) і питань ніколи не виникало.
Після того, як я дістала фрукт (розірвавши пакет) я запитала, чи потрібно показувати решту посилки, на що працівниця промовчала. Далі, після того, як я запакувала пакет, Булка О.М знову сказала невідповідним тоном, щоб я показала складові посилки знову ж таки вона керувалася словами "Я маю право, якщо Вас щось не влаштовує можете не користуватися нашими послугами", я відкрила посилку знову запитала чи потрібно мені все по черзі показувати? На що мені сказали "ну Ви ж розумієте, якщо якісь складові посилки загубляться, ми ж не зможемо нічого доказати"
У висновку пакет був розірваний і в такому вигляді його хотіли класти у коробку, але не при мені, я попросила щоб упакували в коробку при мені, на що працівники почали огризатися, що нічого не станеться з посилкою і вона їм не потрібна, вибачте але після слів "ну Ви ж розумієте, якщо якісь складові посилки загубляться, ми ж не зможемо нічого доказати" я принципово мала переконатися, що все упакують в одну коробку!
Чому працівниця Булка Оксана Миколаївна навіть не спромоглася сказати на якій підставі мені відмовлено у доставці фруктів?
Зателефонувавши на гарячу лінію, мені повідомили стосовно доставки продукції і всі умови, які мають бути виконані при відправці.
Працівниця НП, Булка Оксана Миколаївна, не освічена в сфері, якій працює, хамовито спілкується, ігнорує запитання клієнта, завдала мені шкоди, як моральної, так і фінансової, так як через таке ставлення в мене був зіпсований настрій і я запізнилася на роботу.
Отримали відповідь від керівника відділення, що в жодному разі не хотіли створити такі незручності для Вас :(
Зі співробітниками було проведено додатково роз'яснювальну бесіду, аби повторних ситуацій не виникало.
Перепрошуємо та сподіваємося на Ваше розуміння.
Лариса, "Нова Пошта"