Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, Днепровская наб., д. 17 ж Ужасная конторка, доставили посылку из Китая в другую часть Киева, так как у меня нет доступа к номеру телефона, на который был заказ, теперь чтоб её привезли по адресу, нужно прислать скриншот заказа, менять номер телефона, отвечать с электронной почты, присылать фото паспорта и хрен знает что еще. Я принципиально не хочу ничего делать из-за их ошибки, мало того, это... Читати відгук Ужасная конторка, доставили посылку из Китая в другую часть Киева, так как у меня нет доступа к номеру телефона, на который был заказ, теперь чтоб её привезли по адресу, нужно прислать скриншот заказа, менять номер телефона, отвечать с электронной почты, присылать фото паспорта и хрен знает что еще. Я принципиально не хочу ничего делать из-за их ошибки, мало того, это вторая посылка подряд доставленная не туда. Их не волнует, что посылка не там где должна быть, пусть получатель с этим разбирается. Спасибо, в очередной раз убедился, в конченой политике этой конторки.
Добрий день, Оксано! По замовчуванню підбір відділення "Нова Пошта" відбувається на основі георозміщення індексу на карті. Враховуючи, що іноді клієнти бажають отримувати свої замовлення в інших місцях, то нашою компанією було розроблено сервіс "Управління доставкою" (інструкція тут: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/web-service.pdf) Суть сервісу полягає у наступному. Коли завантажують партнери до нашого програмного забезпечення інформацію про вантаж, то протягом доби відбувається підбір місця доставки та відправляється СМС-повідомлення, де надається посилання за яким отримувач може оновити інформацію. За допомогою даного сервісу можливо закріпити "улюблене відділення" за номером телефону. Звертаємо Вашу увагу, що доставка подібних відправлень для отримувачів є безкоштовною та важливо розуміти, що телефон отримувача відправлення має відповідати тому, що вказаний в профілі маркетплейсу.
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, Днепровская наб., д. 17 ж Я просто в шоке....за что я платила 940 грн? За то что бы вы отправили мне коляску которую не упоковали так что б она не поцарапалась и не випачкалась.....я просто в диком ужасе от вас......больше не когда вашими услугами не буду пользоваться....
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, Днепровская наб., д. 17 ж Ви із своїм додатковим пакуванням знахабніли взагалі. Продавець відправив мені запакований товар (металеві кронштейни вагою 1,5 кг., метал 2 мм), відправив мені повідомлення ттн 20450607078077 і вартість доставки 100 грн. Врезультаті отримую величезну м'яту, без ніяких логотипів коробку, напхану папером. І за це я маю сплатити додатково 30 грн..!!? вАШІЙ нахабності нема меж! Довбані шахраї!
Вікторе, отримали інформацію від колег. Оскільки відправлення 20450607078077 має неправильно геометричну форму, до таких вантажів додається маркування "Ручна обробка" і опрацьовуються такі типи вантажів у транзитних терміналах нашими працівниками, а не автоматично. Саме через це відправка можлива лише з вантажного відділення чи адреси, так само як і доставка. Бачимо, що доставка вантажу оформлена у поштове відділення, яке не приймає вантажі з ручною обробкою, тому за посилкою було надане пакування у коробку. Гарного вечора ❤️ Показати 1 відповідь
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, Днепровская наб., д. 17 ж Сервис ужасный,а деньги берут немалые. Информационная служба отправляет сообщение о нахождении посылки в отделении. По прибытию,сообщают,что посылка ещё не разгружены.После чего пропозиция: пару часов подождите или завтра приходите! Это издевательство! Не рекомендую пользоваться услугами этого сомнительного бренда. А если ещё добавить недовольные выражения лица сотрудников,то после посещения на создаётся впечатление,что клиент им чем-то обязан.
Добрий день, Сергію. Система інформування дійсно здійснюється автоматично щойно авто прибуває в одну геолокацію із відділенням, тож наші колеги мають оперативно все вивантажити й просканувати кожне відправлення. Зорієнтуйте, будь ласка, коли отримали інформування та вкажіть номер накладної, а ми все з'ясуємо.
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, Днепровская наб., д. 17 ж Я сейчас в недоумении… Приехал на отделение 38 в Киеве, чтоб отправить одно колесо 14 радиуса (не большое на легковой автомобиль) ребятам на фронт. Ждал минут 10 возле рампы где отправляют груз. пришёл человек и выдал такую штуку. На донецкое отправление они не смогут отправить так как туда большие грузовики не ездят… блин ну ребята. Я прекрасно понимаю, что НП... Читати відгук Я сейчас в недоумении… Приехал на отделение 38 в Киеве, чтоб отправить одно колесо 14 радиуса (не большое на легковой автомобиль) ребятам на фронт. Ждал минут 10 возле рампы где отправляют груз. пришёл человек и выдал такую штуку. На донецкое отправление они не смогут отправить так как туда большие грузовики не ездят… блин ну ребята. Я прекрасно понимаю, что НП в таком случае отправит на другое отделение и оттуда посылка уедет. Но менеджер предложил порешать за 50 грн. Что это за бред. Заплатил официально 120 и специально «дал на лапу» 50 грн, чтоб сейчас написать о этом комент. Приехал к знакомым. Рассказал о ситуации, а один из них мне такой: -А то у них норма уже как месяц. У меня реально нет слов. Так как я волонтер, сейчас раскину эту новость по всем чатам вселенной и обращусь в СБ, которая занимается подобными ситуациями.
Добрий день, Владиславе! Ми невимовно здивовані. Те, що Ви описуєте, взагалі не може відбуватись у компанії Нова пошта. Прагнемо розібратись у ситуації та все детально з'ясувати. Уточніть, будь ласка, дату та хоча б приблизний час, коли відправляли посилку у Донецьку область.
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, Днепровская наб., д. 17 ж Добрый день, как начался мой вечер. Мало того, что до почты нереально дозвониться так еще, то что ихние почтаматы сущие БЭ. Да именно БЭ.Мало того, что они их напичкали в каждом подъезде так еще они не исправны. Кому хотят открывают дверцы и тд. Я делаю заказ через почтамта с надеждой, что товар мне придет в целости и сохранности, так нет... Читати відгук Добрый день, как начался мой вечер. Мало того, что до почты нереально дозвониться так еще, то что ихние почтаматы сущие БЭ. Да именно БЭ.Мало того, что они их напичкали в каждом подъезде так еще они не исправны. Кому хотят открывают дверцы и тд. Я делаю заказ через почтамта с надеждой, что товар мне придет в целости и сохранности, так нет мечтайте дай бог, чтобы товар вообще пришел. Мало того, то переадресация занимает 1-2 дня, так берите еще во внимание, то что почтамта может отдать вашу посылку левому человеку. Итог, неимоверно ужасное обслуживание так еще не несут ответственность. Прошу вернуть деньги за доставку и переадресацию, так как услуги были на уровне тумбочки и тем более посылка была не получена, хотя приложение ставит, что все получили. Какой раз сообщаю новой почте, что ихние приложения не исправны. Просто не морочьте всем голову и закройте свое отделение"компанию". Уже чересчур. Доставка стала свыше 100 грн, так еще товар который весит от силы 500 грамм оценивают как 2 кг
Добрий день! Переадресування займає декілька днів, тому що у кур'єра є графік по якому він збирає посилочки, доставляє у поштомат, а звідти вже посилка їде куди потрібно. Чому нарахували 2 кг. , бо ми рахуємо об'ємну вагу за більшим показником ця інформація є на нашому сайті. Також ми дуже хочемо у всьому розібратись й допомогти Вам. Для цього нам потрібен номер накладної за якою Вам не видали посилочку, чи її отримав хтось інший.
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, Днепровская наб., д. 17 ж Посылку нельзя ни как отследить,пишет что удалено.Ни как не помогает перезайти на сайт или в приложение.Неоднократно я перезванивала на гарячую линию,перезвонили один раз.Обещали что можно будет отследить,прошло четыри часа ничего не поменялось.Моя посылка больше сутков стоит на одном и томже месте.
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, Днепровская наб., д. 17 ж каким мозгов пользовались ваши сотрудники, когда при доставки автомобильного бампера который весит максимум 5 кг, они указали 136 кг, если он даже не взвешивал бампер...вместо цены 150-200грн, цена доставки 700грн, что это за развод? почтой деливери пересчитал цена 178грн. номер отправки : 59000762070980
Добрий день! Нам прикро, що ця ситуація Вас засмучує, але згідно зі стандартами пакування, автомобільний бампер має бути запакований у флет-бокс. І в такому випадку вартість вже розраховується по об'ємній вазі, а не по фактичній. Стандарти якісного пакування знаходяться на нашому сайті у відкритому доступі, радимо завжди з ними ознайомлюватись перед здійсненням відправок, аби уникнути подібних ситуацій в майбутньому. Посилання на стандарти пакування: https://static.novaposhta.ua/sitecard/misc/doc/packaging_rules_1.pdf Показати 1 відповідь
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, Днепровская наб., д. 17 ж Якість послуг дуже погіршилася. Моя історія: постачальник відправив товар із Сум в Київ 20.08, відстежувала по номеру декларації стан товару через сайт НП - 20.08 стан "Очікуйте прибуття 21.08, товар в дорозі, коли товар буде доставлено і Ви зможете його забрати, повідомимо". Так настало 25.08, а смс, що товар прибув - немає. На сайті НП моя декларація в тому ж... Читати відгук Якість послуг дуже погіршилася. Моя історія: постачальник відправив товар із Сум в Київ 20.08, відстежувала по номеру декларації стан товару через сайт НП - 20.08 стан "Очікуйте прибуття 21.08, товар в дорозі, коли товар буде доставлено і Ви зможете його забрати, повідомимо". Так настало 25.08, а смс, що товар прибув - немає. На сайті НП моя декларація в тому ж статусі, тобто пройшло 5 днів!!! Де 5 днів був товар, якщо він в дорозі мав бути 1 день, максимум 2? Лише 25.08 ввечері прийшло смс, що нарешті товар у Києві, хоча геть не на те відділення привезли, яке було у декларації продавця. Тобто НП нахально змінює відділення, якщо на їх думку, вага вантажу не дозволяє прийняти товар на зручному для мене відділенні. При цьому не повідомляє попередньо ні відправника, ні одержувача, щоб людина могла сказати, на яке відділення їй буде зручно. У моєму випадку товар привезли на геть інший кінець міста, на правий берег замість лівого. Навіть у співробітників не вистачає логіки доставити на найближче по вантажності відділення до того, котре було заявлено першопочатково. Мало того, що не на те відділення доставили (і цинічно брешуть, що вони привезли на 1-ше центральне грузове, бо вони не знають на яке мені зручно. А брешуть, бо 1,5 місяців тому замовляла в іншому магазині товар і НП сама вибрала найближче до мене відділення, бо моє відділення не дозволяло прийняти вагу), так ще і дивним чином вартість чека збільшилася на 150 грн. Це що? Упаковка виявляється - доплюсували, хоча при відправці товару мови про це не було. Звязавшись з постачальником з приводу того, що товар привезли не на те відділення, відправник запитав мене, куди мені зручно, щоб переадресували, і дуже вибачався, казав, що все врегулює. Отож з 25.08 товар їхав по Києву у відділення 38 з 1-го відділення до 31 серпня! Хоча при перевірці декларації через сайт НП статус був весь час "товар в дорозі, очікуваня дата доставки 27.08". Аналогічно, де товар був стільки часу? При отриманні товару в 38 відд. начальник відділення цинічно бреше, що смс про доставку приходить після того, як товар кілька днів полежить у них. БРЕХНЯ! Скільки разів через НП була доставка, то якщо в 1 день відправив постачальник, то смс приходила зразу ж на другий день. Крім того міфічно в чеку зявилося ще додатково 130 грн за переадресацію товару з 1-го на 38-ме відд. Тобто вони УМИСНЕ відправляють товар куди попало, а ти тоді або бери грузовик і їдь забирай на інший кінець міста, а така послуга 400 грн. Або ж плати за їх додаткові послуги, що виникли з ЇХ вини. Доказати нічого не можна, максимум - пишіть претензію, ми розглянемо. Вони умисне відправляють товар не туди, щоб потім з людей дерти гроші за переадресацію, собі на премії.
Добрий день! Перепрошуємо, що так пізно реагуємо :( Чи можете, будь ласка, написати нам номер накладної, аби ми детально розібралися у цій ситуації?
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл. «Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше
Недо-почта
Их не волнует, что посылка не там где должна быть, пусть получатель с этим разбирается.
Спасибо, в очередной раз убедился, в конченой политике этой конторки.
По замовчуванню підбір відділення "Нова Пошта" відбувається на основі георозміщення індексу на карті. Враховуючи, що іноді клієнти бажають отримувати свої замовлення в інших місцях, то нашою компанією було розроблено сервіс "Управління доставкою" (інструкція тут: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/web-service.pdf) Суть сервісу полягає у наступному. Коли завантажують партнери до нашого програмного забезпечення інформацію про вантаж, то протягом доби відбувається підбір місця доставки та відправляється СМС-повідомлення, де надається посилання за яким отримувач може оновити інформацію. За допомогою даного сервісу можливо закріпити "улюблене відділення" за номером телефону. Звертаємо Вашу увагу, що доставка подібних відправлень для отримувачів є безкоштовною та важливо розуміти, що телефон отримувача відправлення має відповідати тому, що вказаний в профілі маркетплейсу.
Я просто в ужасе
Розвод на пакуванні.
Гарного вечора ❤️ Показати 1 відповідь
Ужасный сервис от" нп"
Не рекомендую пользоваться услугами этого сомнительного бренда. А если ещё добавить недовольные выражения лица сотрудников,то после посещения на создаётся впечатление,что клиент им чем-то обязан.
Система інформування дійсно здійснюється автоматично щойно авто прибуває в одну геолокацію із відділенням, тож наші колеги мають оперативно все вивантажити й просканувати кожне відправлення. Зорієнтуйте, будь ласка, коли отримали інформування та вкажіть номер накладної, а ми все з'ясуємо.
Мутят на карман
Приехал на отделение 38 в Киеве, чтоб отправить одно колесо 14 радиуса (не большое на легковой автомобиль) ребятам на фронт. Ждал минут 10 возле рампы где отправляют груз. пришёл человек и выдал такую штуку. На донецкое отправление они не смогут отправить так как туда большие грузовики не ездят… блин ну ребята. Я прекрасно понимаю, что НП... Читати відгук Я сейчас в недоумении…
Приехал на отделение 38 в Киеве, чтоб отправить одно колесо 14 радиуса (не большое на легковой автомобиль) ребятам на фронт. Ждал минут 10 возле рампы где отправляют груз. пришёл человек и выдал такую штуку. На донецкое отправление они не смогут отправить так как туда большие грузовики не ездят… блин ну ребята. Я прекрасно понимаю, что НП в таком случае отправит на другое отделение и оттуда посылка уедет. Но менеджер предложил порешать за 50 грн. Что это за бред. Заплатил официально 120 и специально «дал на лапу» 50 грн, чтоб сейчас написать о этом комент. Приехал к знакомым. Рассказал о ситуации, а один из них мне такой: -А то у них норма уже как месяц.
У меня реально нет слов. Так как я волонтер, сейчас раскину эту новость по всем чатам вселенной и обращусь в СБ, которая занимается подобными ситуациями.
супер ужасное обслуживание
Итог, неимоверно ужасное обслуживание так еще не несут ответственность. Прошу вернуть деньги за доставку и переадресацию, так как услуги были на уровне тумбочки и тем более посылка была не получена, хотя приложение ставит, что все получили. Какой раз сообщаю новой почте, что ихние приложения не исправны. Просто не морочьте всем голову и закройте свое отделение"компанию". Уже чересчур. Доставка стала свыше 100 грн, так еще товар который весит от силы 500 грамм оценивают как 2 кг
Просто кошмар а не сервис
УЖАСНАЯ ПОЧТА
номер отправки : 59000762070980
Нам прикро, що ця ситуація Вас засмучує, але згідно зі стандартами пакування, автомобільний бампер має бути запакований у флет-бокс.
І в такому випадку вартість вже розраховується по об'ємній вазі, а не по фактичній.
Стандарти якісного пакування знаходяться на нашому сайті у відкритому доступі, радимо завжди з ними ознайомлюватись перед здійсненням відправок, аби уникнути подібних ситуацій в майбутньому.
Посилання на стандарти пакування:
https://static.novaposhta.ua/sitecard/misc/doc/packaging_rules_1.pdf Показати 1 відповідь
ДУРЯТЬ І РОЗВОДЯТЬ НА ГРОШІ
Звязавшись з постачальником з приводу того, що товар привезли не на те відділення, відправник запитав мене, куди мені зручно, щоб переадресували, і дуже вибачався, казав, що все врегулює. Отож з 25.08 товар їхав по Києву у відділення 38 з 1-го відділення до 31 серпня! Хоча при перевірці декларації через сайт НП статус був весь час "товар в дорозі, очікуваня дата доставки 27.08". Аналогічно, де товар був стільки часу? При отриманні товару в 38 відд. начальник відділення цинічно бреше, що смс про доставку приходить після того, як товар кілька днів полежить у них. БРЕХНЯ! Скільки разів через НП була доставка, то якщо в 1 день відправив постачальник, то смс приходила зразу ж на другий день. Крім того міфічно в чеку зявилося ще додатково 130 грн за переадресацію товару з 1-го на 38-ме відд. Тобто вони УМИСНЕ відправляють товар куди попало, а ти тоді або бери грузовик і їдь забирай на інший кінець міста, а така послуга 400 грн. Або ж плати за їх додаткові послуги, що виникли з ЇХ вини. Доказати нічого не можна, максимум - пишіть претензію, ми розглянемо. Вони умисне відправляють товар не туди, щоб потім з людей дерти гроші за переадресацію, собі на премії.
Перепрошуємо, що так пізно реагуємо :( Чи можете, будь ласка, написати нам номер накладної, аби ми детально розібралися у цій ситуації?