Вынуждена опять писать негативный отзыв,т. к. второй раз получила просроченную помаду Collistar Rossetto відтінок 12 Scarlatto, батч код 0119, срок до 11.01.22. И поэтому я не забрала посылку с почты, а так хотелось купить этот оттенок!
Переваги:
Быстрая доставка, надёжная упаковка, широкий ассортимент
Олено, дякуємо за Ваш відгук. Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження 😔
Notino – це найбільший чеський онлайн-магазин косметики та парфумерії, який вже багато років працює з офіційними постачальниками та ретельно контролює якість кожного продукту. Ми прагнемо, щоб кожен клієнт отримував лише найкраще, тому всі товари у нас – оригінальні та з перевіреним терміном придатності.
Щодо перевірки батч-кодів: офіційного сайту для цього не існує. Доступні в інтернеті бази не є авторитетними, адже виробники не надають їм інформацію напряму. Саме тому результати таких перевірок можуть бути некоректними.
Сподіваємося, що у майбутньому зможемо подарувати вам лише приємні враження від покупок. З найкращими побажаннями, Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Всегда всё было отлично, но заказала помаду Collistar 20 Rosso Metallico по скидке(причина-повреждена укпаковка). Помада оказалась просроченной(банч код 1789-срок годности до 27.06.22 и поэтому я её не забрала на почте.
Доброго дня, Олено, дякуємо, що поділилися враженням від замовлення і нам дуже прикро, що цього разу посилка не виправдала Ваші очікування. Ми завжди прагнемо надавати нашим клієнтам тільки якісну продукцію, тому нам дуже шкода дізнатися про цю ситуацію. Зі своєї сторони бажаємо зазначити, що всі товари на нашому сайті з тривалим терміном до використання, тому що у нас короткий термін від отримання до реалізації, незалежно від того, з якої категорії придбаний товар. Будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки для надання номера замовлення, і ми обов'язково допоможемо Вам вирішити це питання. Ваше задоволення для нас на першому місці, і ми хочемо, щоб ви залишалися задоволені нашими продуктами. Дякуємо за ваше розуміння. З найкращими побажаннями, сервіс обслуговування "Нотіно"
Не первый раз заказываю в нотино, в принципе товар чаще всего хороший, упаковывают очень хорошо, единственное что дату сложно расшифровать т.к товар идёт напрямую из ЕС и привычных нами обозначений нет, надеюсь не просроченый. Так же брала уже один парфюм, сроки хорошие по батч коду. Взяла второй, но к сожалению оказался совсем не стойкий (хотя в давно тестировала в... Читати відгук Не первый раз заказываю в нотино, в принципе товар чаще всего хороший, упаковывают очень хорошо, единственное что дату сложно расшифровать т.к товар идёт напрямую из ЕС и привычных нами обозначений нет, надеюсь не просроченый. Так же брала уже один парфюм, сроки хорошие по батч коду. Взяла второй, но к сожалению оказался совсем не стойкий (хотя в давно тестировала в брокарде и был очень стойкий), и флакон немного потёртый, на почте открыть слюду до оплаты конечно же не дали. Отправила на след.день обратно на возврат. Надеюсь на порядочность магазина и по результату обязательно отпишусь
Дякуємо Вам за відгук, Алена. Дозвольте запевнити, що ми відповідаємо за якість нашої продукції і разом з нашими постачальниками ретельно контролюємо кожен продукт, який знаходиться на нашому складі. Спеціального веб-сайту для перевірки терміну придатності продуктів немає. Тільки самі виробники або постачальники можуть розшифровувати коди партій. Для більш детальної інформації звертайтесь до нас за телефоном +38 094 711 47 47 / +38 032 247 05 98 або ж напишіть нам на електронну адресу [email protected]. Ми із задоволенням Вам допоможемо.
30.06.23 Замовила посилку Спеціально обрала товару на 2500+грн Через три дні прийшло сповіщення що одного з товарів немає,корегувати вже корзину не можна бо з 30 червня опрацьовано .Іііі знаєте що? Посилка відправлена без того товару і так ,без подарунку і жодного пробнику 👍🏻 Окрім цього в посилці... Читати відгук 30.06.23 Замовила посилку Спеціально обрала товару на 2500+грн Через три дні прийшло сповіщення що одного з товарів немає,корегувати вже корзину не можна бо з 30 червня опрацьовано .Іііі знаєте що? Посилка відправлена без того товару і так ,без подарунку і жодного пробнику 👍🏻 Окрім цього в посилці одна пляшка (металева) має безліч царапин та виглядає наче її по підлозі валяли та має вмятини.Інша просто вся в продукції масляній ,бо продукт витікав! Як результат зіпсований настрій від побаченого та відсутність подарунку . Замовляти більше не буду .Воно того взагалі не варто
Доброго дня, Дар'є. Дякуємо за Ваш відгук. Нам прикро, що трапилася така ситуація із Вашим замовленням. Для того, щоб ми могли якось усунути негативні емоції та компенсувати Ваші витрати, будь ласка, зверніться до нас за електронною поштою [email protected]. Дякуємо за розуміння.
Купила набір пензлів для макіяжу, намагалась написати відгук на сайті під товаром, але не дає публікувати, пише що помилка. Треба зауважити, що під товаром бачу тільки позитивні відгуки, але ніхто не написав, що ручка у пензлів ні як не оброблена просто деревина з заусенцами.
Дякуємо Вам за відгук. Нам шкода, що товар не виправдав Ваші очікування. Просимо Вас звернутись до нас за телефоном +38 094 711 47 47 / +38 032 247 05 98 або ж написати нам на електронну адресу. Ми із задоволенням Вам допоможемо. З повагою, Нотіно
Замовляла по акції продукт ( мав бути подарунок) - подарунку немає, я б і не брала тих товарів, якщо б знала. Бувать добрі знижки, але! Що з цінами? Купляла сиворотку uxi за 120 грн, до цього було трохи більше 200. Зараз же коштує 500+. Пройшло менше тижня з дня покупки. І так багато чого. Ціни скачуть
Доброго дня, Віkа. Дякуємо за Ваш відгук. Бажаю Вас проінформувати, що ціни на нашому сайті змінюються щодня нашим маркетинговим відділом у зв'язку з тим, що ми міжнародний онлайн-магазин і вносяться зміни щодо ціни у зв'язку зі зміною світового курсу валют. Сподіваємось, що наші акційні пропозиції Вас знову порадують! З повагою, Нотіно.
Дуже бісить, що модератори видаляють негативні відгуки. Про Notino, як про покійника - або добре, або ніяк. Споживачі хочуть знати про плюси і мінуси продукції, а не читати які ви хороші. Це неповага до клієнтів.
Доброго дня, Ольго.Дякуємо Вам за відгук.Наша система працює таким чином, що якщо клієнт до нас вже звернувся з приводу негативної ситуації пов'язаної з продуктом і наша компанія запропонувала шляхи вирішення ситуації або надала клієнту додаткову інформацію щодо характеристик товару, відгук може бути анульовано системою автоматично. Наші оператори не мають технічної можливості схвалювати або відхиляти відгуки. Можливо, сталася технічна помилка, рекомендую Вам повторно залишити відгук на нашому сайті. Бажаємо Вам гарного та спокійного дня! З повагою, Notino Показати 1 відповідь
CV245007809CZ Доброго вечора , мій відгук буде не стільки про магазин Notino а про службу доставки Meest . Замовлення з сайту мало прибути з Чехії на відділення Meest , я вибрала найближче розташоване до мого будинку в м.Рівне N22 . Прийшло повідомлення що посилка доставлена . Відділення N 22 Meest виявився невеличкий продуктовий... Читати відгук CV245007809CZ Доброго вечора , мій відгук буде не стільки про магазин Notino а про службу доставки Meest . Замовлення з сайту мало прибути з Чехії на відділення Meest , я вибрала найближче розташоване до мого будинку в м.Рівне N22 . Прийшло повідомлення що посилка доставлена . Відділення N 22 Meest виявився невеличкий продуктовий магазин .На прохання оглянути посилку мені касир магазину відмовила та відповів, що вони не Нова пошта щоб я її оглядала .Тобто я маю сплатити 1705 грн за невідомо що в коробці ! Я не відмовляюсь від замовлення бо воно мені потрібне і я на нього чекала . Вирішила зконтактувати з представником достаки Meest і мені повідомляють, що в малих відділеннях огляд посилки не передбачений ,якщо я хочу оглянути то маю перенаправити посилку на велике відділення і ще за це доплатити .Тобто служба доставки змушує мене їхати в інший кінець міста , та й ще й за ці знущання я їм додатково маю платити!!! Дякуючі Meest я марно чекала на потрібні товари , отримала порцію негативу в спілкуванні і витратила час на ходіння до відділення . Від посилки я відмовилась ! NOTINO Вам варто задуматись чи варто з ними співпрацювати бо ви будете втрачати клієнтів . Всього цього можна було б уникнути якби при замовленні було вказано що огляд товару не можливий . Я і досі не розумію, чому я як покупець не можу оглянути те за, що хочу заплатити .
Добрий день, Юліє! Дякую Вам за звернення. Нам дійсно дуже прикро, що така ситуація трапилася. Ми спробуємо передати цю інформацію транспортній компанії. Бажаємо повідомити, що при оформленні замовлення Ви можете також обрати доставку до відділення Нової Пошти. Ви маєте право оглянути посилку та перевірити її вміст до моменту оплати. Будемо раді нашій подальшій співпраці!
Хотела заказать парфюм, но вместо 900 грн. хочет списать 1004 грн. Хорошо что в привате включена двойная конвертация, не прошол платеж, все же нужно указывать какой процент от сумы заказа будет дополнительно сниматся, а не просто пометить что может быть комиссия, а может не быть ) жаль, ещё хотела товара добавить, но тогда еще больше сумма :( будем ждать хороших... Читати відгук Хотела заказать парфюм, но вместо 900 грн. хочет списать 1004 грн. Хорошо что в привате включена двойная конвертация, не прошол платеж, все же нужно указывать какой процент от сумы заказа будет дополнительно сниматся, а не просто пометить что может быть комиссия, а может не быть ) жаль, ещё хотела товара добавить, но тогда еще больше сумма :( будем ждать хороших времён.
Добрый день, Ольга, благодарим Вас за обращение. Желаем Вам сообщить, что 04.04.22 мы возобновили работу нашего магазина и, в силу общеизвестных обстоятельств в Украине, все посылки отправляются из нашего склада в Чехии на условиях полной предоплаты. Мы всегда информируем клиентов о том, что в момент оплаты происходит двойная конвертация гривни в чешскую крону, так как мы – чешский интернет-магазин и работаем с чешским банком. В этой связи банк может снять дополнительный платеж за предоставленную услугу. Мы, как магазин, никоим образом не влияем на процесс конвертации валюты и тем более на стоимость услуги банка. Дополнительную сумму взимает именно банк. По поводу стоимости услуги банка мы рекомендуем обратиться в Ваш банк.
Сделала заказ на краску для волос, цена ниже рыночной-решила попробовать. Плюс доставка, плюс страховка- немного дешевле чем на Мейк ап, но главное примечание «ваш банк может снять комиссию при оплате в Чехию» (как-то так написано). Внимания особо не придала, Но я не могла подумать что комиссия будет составлять 10,5% (Оплата через ПриватБанк). Такого не было ни на каких сайтах((( Советую... Читати відгук Сделала заказ на краску для волос, цена ниже рыночной-решила попробовать. Плюс доставка, плюс страховка- немного дешевле чем на Мейк ап, но главное примечание «ваш банк может снять комиссию при оплате в Чехию» (как-то так написано). Внимания особо не придала, Но я не могла подумать что комиссия будет составлять 10,5% (Оплата через ПриватБанк). Такого не было ни на каких сайтах((( Советую всем обращать особое внимание на это примечание о взымании комиссии!!!
Хотела оформить доставку курьером, ввожу все необходимые данные, в том числе название улицы, но при нажатии клавиши "подтвердить заказ", высвечивается уведомление, что необходимо выбрать название улицы. Курьерскую доставку по этой причине так и не удалось оформить. Пришлось оформлять заказ на отделение нп, с этим проблем не возникло.
Добрый день, Марина. Спасибо за Ваш отзыв! Прошу Вас написать нам письмо на нашу ел. [email protected] почту и уточнить в каком городе нет возможности выбрать название улицы. Мы передадим запрос в технический отдел для контроля. Спасибо за понимание.
Notino, s.r.o
«Інтернет магазин парфумерії та косметики Notino.ua - це найбільший магазин оригінальної парфумерії та косметики в Європі. Жіноча і чоловіча парфумерія популярних світових брендів, оригінальна якісна косметика та багато іншого - на Notino.ua Ви можете вибрати з 55 000 унікальних продуктів від 1150 світових і невеликих локальних брендів. Notino.ua є українським... детальніше
Просроченный товар
Notino – це найбільший чеський онлайн-магазин косметики та парфумерії, який вже багато років працює з офіційними постачальниками та ретельно контролює якість кожного продукту. Ми прагнемо, щоб кожен клієнт отримував лише найкраще, тому всі товари у нас – оригінальні та з перевіреним терміном придатності.
Щодо перевірки батч-кодів: офіційного сайту для цього не існує. Доступні в інтернеті бази не є авторитетними, адже виробники не надають їм інформацію напряму. Саме тому результати таких перевірок можуть бути некоректними.
Сподіваємося, що у майбутньому зможемо подарувати вам лише приємні враження від покупок.
З найкращими побажаннями,
Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Получила просроченную помаду
дякуємо, що поділилися враженням від замовлення і нам дуже прикро, що цього разу посилка не виправдала Ваші очікування. Ми завжди прагнемо надавати нашим клієнтам тільки якісну продукцію, тому нам дуже шкода дізнатися про цю ситуацію. Зі своєї сторони бажаємо зазначити, що всі товари на нашому сайті з тривалим терміном до використання, тому що у нас короткий термін від отримання до реалізації, незалежно від того, з якої категорії придбаний товар. Будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки для надання номера замовлення, і ми обов'язково допоможемо Вам вирішити це питання. Ваше задоволення для нас на першому місці, і ми хочемо, щоб ви залишалися задоволені нашими продуктами. Дякуємо за ваше розуміння.
З найкращими побажаннями,
сервіс обслуговування "Нотіно"
Упаковывают очень хорошо, но парфюм не стойкий, отправила на возврат
Так же брала уже один парфюм, сроки хорошие по батч коду. Взяла второй, но к сожалению оказался совсем не стойкий (хотя в давно тестировала в... Читати відгук Не первый раз заказываю в нотино, в принципе товар чаще всего хороший, упаковывают очень хорошо, единственное что дату сложно расшифровать т.к товар идёт напрямую из ЕС и привычных нами обозначений нет, надеюсь не просроченый.
Так же брала уже один парфюм, сроки хорошие по батч коду. Взяла второй, но к сожалению оказался совсем не стойкий (хотя в давно тестировала в брокарде и был очень стойкий), и флакон немного потёртый, на почте открыть слюду до оплаты конечно же не дали. Отправила на след.день обратно на возврат. Надеюсь на порядочность магазина и по результату обязательно отпишусь
Відсутність подарунку та зіпсований зовнішній вигляд товару
30.06.23
Замовила посилку
Спеціально обрала товару на 2500+грн
Через три дні прийшло сповіщення що одного з товарів немає,корегувати вже корзину не можна бо з 30 червня опрацьовано .Іііі знаєте що? Посилка відправлена без того товару і так ,без подарунку і жодного пробнику 👍🏻
Окрім цього в посилці... Читати відгук
30.06.23
Замовила посилку
Спеціально обрала товару на 2500+грн
Через три дні прийшло сповіщення що одного з товарів немає,корегувати вже корзину не можна бо з 30 червня опрацьовано .Іііі знаєте що? Посилка відправлена без того товару і так ,без подарунку і жодного пробнику 👍🏻
Окрім цього в посилці одна пляшка (металева) має безліч царапин та виглядає наче її по підлозі валяли та має вмятини.Інша просто вся в продукції масляній ,бо продукт витікав!
Як результат зіпсований настрій від побаченого та відсутність подарунку .
Замовляти більше не буду .Воно того взагалі не варто
Сайт не дає розміщувати відгук
З повагою, Нотіно
Немає акційних подарунків
Дякуємо за Ваш відгук.
Бажаю Вас проінформувати, що ціни на нашому сайті змінюються щодня нашим маркетинговим відділом у зв'язку з тим, що ми міжнародний онлайн-магазин і вносяться зміни щодо ціни у зв'язку зі зміною світового курсу валют. Сподіваємось, що наші акційні пропозиції Вас знову порадують!
З повагою, Нотіно.
Видаляють негативні гідгуки!
Бажаємо Вам гарного та спокійного дня!
З повагою,
Notino Показати 1 відповідь
Жахлива доставка !
Доброго вечора , мій відгук буде не стільки про магазин Notino а про службу доставки Meest . Замовлення з сайту мало прибути з Чехії на відділення Meest , я вибрала найближче розташоване до мого будинку в м.Рівне N22 . Прийшло повідомлення що посилка доставлена . Відділення N 22 Meest виявився невеличкий продуктовий... Читати відгук CV245007809CZ
Доброго вечора , мій відгук буде не стільки про магазин Notino а про службу доставки Meest . Замовлення з сайту мало прибути з Чехії на відділення Meest , я вибрала найближче розташоване до мого будинку в м.Рівне N22 . Прийшло повідомлення що посилка доставлена . Відділення N 22 Meest виявився невеличкий продуктовий магазин .На прохання оглянути посилку мені касир магазину відмовила та відповів, що вони не Нова пошта щоб я її оглядала .Тобто я маю сплатити 1705 грн за невідомо що в коробці ! Я не відмовляюсь від замовлення бо воно мені потрібне і я на нього чекала . Вирішила зконтактувати з представником достаки Meest і мені повідомляють, що в малих відділеннях огляд посилки не передбачений ,якщо я хочу оглянути то маю перенаправити посилку на велике відділення і ще за це доплатити .Тобто служба доставки змушує мене їхати в інший кінець міста , та й ще й за ці знущання я їм додатково маю платити!!! Дякуючі Meest я марно чекала на потрібні товари , отримала порцію негативу в спілкуванні і витратила час на ходіння до відділення . Від посилки я відмовилась ! NOTINO Вам варто задуматись чи варто з ними співпрацювати бо ви будете втрачати клієнтів . Всього цього можна було б уникнути якби при замовленні було вказано що огляд товару не можливий . Я і досі не розумію, чому я як покупець не можу оглянути те за, що хочу заплатити .
Большая комисия за оплату картой.
благодарим Вас за обращение.
Желаем Вам сообщить, что 04.04.22 мы возобновили работу нашего магазина и, в силу общеизвестных обстоятельств в Украине, все посылки отправляются из нашего склада в Чехии на условиях полной предоплаты. Мы всегда информируем клиентов о том, что в момент оплаты происходит двойная конвертация гривни в чешскую крону, так как мы – чешский интернет-магазин и работаем с чешским банком. В этой связи банк может снять дополнительный платеж за предоставленную услугу. Мы, как магазин, никоим образом не влияем на процесс конвертации валюты и тем более на стоимость услуги банка. Дополнительную сумму взимает именно банк. По поводу стоимости услуги банка мы рекомендуем обратиться в Ваш банк.
Комиссия при оплате
Система оформления заказа онлайн не работает должным образом!(
Спасибо за Ваш отзыв!
Прошу Вас написать нам письмо на нашу ел. [email protected] почту и уточнить в каком городе нет возможности выбрать название улицы. Мы передадим запрос в технический отдел для контроля. Спасибо за понимание.