Метро в своіх фірмових упаковках розпродує відверте сміття!! Авокадо куплене сьогодні у Львові в магазині Метро на Вашингтона. Коробка паперова, закрита, а в ній жодного навіть трішки їстивного авокадо, всі гнилі і смердять
Придбав банку консервованих ананасів. Отруївся. Подивився на дату (так, треба відпочатку дивитися, що купуєш, але ж це МЕТРО!) - прострочка на 1 рік. Всередені банки корозія, та і смак був підозрілий. Будьте обережні!
Купили індичу гомілку охолоджену, по терміну придатності все гаразд. Коли відкрили пакет відчули різкий нерприємний запах. Можливо було неналежне зберігання товару до потрапляння в холодильну вітрину..
Відгук про METRO Cash & Carry за адресою Київ, Окружная 1В Треба завжди перевіряти квитанцію в цьому магазині, через раз помилка і завжди на користь магазину. Це вже не співпадіння а система.
Відгук про METRO Cash & Carry за адресою Київ, пр. Григоренко Петра, 43 Поки продавщиці з обвальщиком Валентином на перекурі люди очікують!Соромлюсь запитати за що м'ясний відділ получає гроші?Мабуть за те що люди стоять і чекають поки вони накуряться! ГАНЬБА Метро!Ганьба м'ясному відділу!
Відгук про METRO Cash & Carry за адресою Київ, пр. Григоренко Петра, 43 Била в метро!Без змін м'ясной відділ працює з великою чергою,з продавшицям токсичними!Цій червонопикий Обвальщик Валентин з перегаром і з таким же хамским відношенням до покупців!Дуже прикро!Більше я в метро не піду!Не раджу!
Відгук про METRO Cash & Carry за адресою Київ, просп. Григоренка, 43 Не можу заспокоїться!Буду всім казати,кожен день буду писати:Не раджу Метро!Не раджу м'ясной відділ на Григоренко!Ганьба таким руководителям що дозволяють сотрудникам поводиться з покупцями по хамськи!Ганьба відділу м'ясному!Ганьба Метро!
Відгук про METRO Cash & Carry за адресою Київ, пр. Григоренко Петра, 43 Дуже плохой магазин!Від директора до продавця!Жахливе і хамское поводження!Особливо м'ясний відділок!Ці продавщиці пропиті і завжди на перекурі!Обвальщик Валентин кончена потвора червонапика!!!Ганьба Метро!
Відгук про METRO Cash & Carry за адресою Київ, пр. Григоренко Петра, 43 Не раджу делать покупки в Метро!Гадюшник!Від директора до продавця -Жах!ГАНЬБА МЕТРО!М'ясний цех -просрочених продуктів і хамського відношення!Ганьба Метро!!!
Відгук про METRO Cash & Carry за адресою Київ, Окружная 1В 02.05 Метро на Кільцевій 1Б, каса номер 6, 19:00. Будь ласка зверніть на це увагу, були дуже неприємно здивовані
Відгук про METRO Cash & Carry за адресою Львів, Джорджа Вашингтона, 8 Незрозуміле ставлення до клієнтів з маленькими декоративними песиками, магазин Metro Cash & Carry на Вашингтона, Львів. Давно є клієнтами Метро і вже бували там із своїм улюбленцем, а сьогодні заборонили знаходитись у магазині з маленьким песиком мальтіпу. Запропонували або вийти із закладу і прив'язати собаку на вході (я перепрошую, по-перше, собака коштує 1000 евро, по-друге, власники собак-компанйонів зрозуміють, що... Читати відгук Незрозуміле ставлення до клієнтів з маленькими декоративними песиками, магазин Metro Cash & Carry на Вашингтона, Львів. Давно є клієнтами Метро і вже бували там із своїм улюбленцем, а сьогодні заборонили знаходитись у магазині з маленьким песиком мальтіпу. Запропонували або вийти із закладу і прив'язати собаку на вході (я перепрошую, по-перше, собака коштує 1000 евро, по-друге, власники собак-компанйонів зрозуміють, що це як запропонувати лишити на прив'язі свого члена родини, свою близьку людину) або взяти на руки (собаку постійно на руках тягати? Тоді який зміст? Собака ж все одно знаходиться у магазині. Тоді яка різниця? Та і моїй мамі вже 67, це банально може бути важко.) Окремого візочка для клієнтів із собаками, як наприклад у Сільпо не існує. Чому таке вибіркове ставлення? Чому така дискримінація? І чому така неповага до клієнтів? Крім того все було зроблено неввічливо і неделікатно. Після таких випадків, зникає абсолютно бажання повертатись сюди на закупи.
Ситуація виникла через те, що молода пара з дитиною звернулась до працівника Метро із повідомленням, що їм не подобається, що собака знаходиться на поличці візочка. На відміну від батьків дитини, які без дезинфекції саджають її візок (тобто тут не виникає страху, що чимось можна заразитись), ми, як власники собаки деокративної породи, перед тим, як посадити собаку на спецільну поличку, цю поличку завжди дезинфікуємо та кладемо спеціальний килимок. Я не розумію чому ще досі виникають такі ситуації, коли увесь світ вже давно перейшов на pet-friendly ставлення? Дуже неприємна і обурлива сиитуація.
Відгук про METRO Cash & Carry за адресою Харків, пр.Гагарина 187\1 16.04.2025 остановили, думали ми апельсини не те взяли, типо взяли подороже, а заплатили меньше. Тупорилая блондинка на входе-виходе, ето охрана магазина, з коротким волоссям під каре. Горіть у пеклі, горіть до 10 коліна.
Після декількох етапів співбесід, мені сказали що нададуть відповідь до кінця наступного тижня. На наступному тижні, у п`ятницю після обіду я сама написала і запитала "яке рішення прийняли по моїй кандидатурі", на що без будь-яких пояснень чи вибачень рекрутер відписала: "На наступному тижні надамо відповідь". Після того вже три тижні пройшло. Поведінка із серії "ми вам подзвонимо". Але вона вже... Читати відгук Після декількох етапів співбесід, мені сказали що нададуть відповідь до кінця наступного тижня. На наступному тижні, у п`ятницю після обіду я сама написала і запитала "яке рішення прийняли по моїй кандидатурі", на що без будь-яких пояснень чи вибачень рекрутер відписала: "На наступному тижні надамо відповідь". Після того вже три тижні пройшло. Поведінка із серії "ми вам подзвонимо". Але вона вже не актуальна! Зараз важливо бути чесним один перед одним, не давати марних надій. Якщо я не підхожу - це окей, просто треба сказати словами через рот, а не морозити. Це дуже не красиво з вашої сторони! Відділ персоналу піклується, а не ігнорує. Я розчарована у вашій компанії-роботодавцю
Відгук про METRO Cash & Carry за адресою Одеса, ул. Маршала Жукова 101М Купила сегодня колбасу в Метро на Таирова типа из индюшиного мяса, а оказалось что мясом там и не пахнет. Только жилы, хрящи и не понятное что- то с привкусом бумаги. Колбаса не съедобная. Хорошо что ребенку не дала, а то отравился бы. Ну как можно такое продавать и травить людей не понятно чем? Ни кому не рекомендую этот чудо магазин.... Читати відгук Купила сегодня колбасу в Метро на Таирова типа из индюшиного мяса, а оказалось что мясом там и не пахнет. Только жилы, хрящи и не понятное что- то с привкусом бумаги. Колбаса не съедобная. Хорошо что ребенку не дала, а то отравился бы. Ну как можно такое продавать и травить людей не понятно чем? Ни кому не рекомендую этот чудо магазин. Мясо там не больше 10%.
Переваги:
Хорошая этикетка и реклама.
Недоліки:
Остальное только минусы. Колбаса не съедобная , а цены высокие как за мясо. Худший магазин во всем городе. Не тратьте свои деньги и время, а так же здоровье на этих аферистов которые там работают и руководство тоже аферисты раз разрешают такое изготавливать и выдавать это за мясо и за колбасу.
Відгук про METRO Cash & Carry за адресою Дніпро, Запорожское шосе, 63 Тазостегнова частина, куплена в Метро Дніпро правий беріг, по акції. Нащо ви її шпигуете, що робити з покупців лохів, більше ніколи нічого у вас мясного не куплю Позор!
Відгук про METRO Cash & Carry за адресою Ивано-Франковск, село Вовчинец, ул.Вовчинецкая, 225-М 11.03.2025 завітала в Івано-Франківське МЕТРО акція на червону рибу-виставили в продажу одні хвости і куски від голови ,а середини важуть і для своїх.Підійшовши до працівниці похилого віку,яка все важила і попросивши шматок-середину, в відповідь та незадоволено відповіда"всім середини не вистачить" кинула шмат риби,як собаці кістку.ТАКИМ ПРАЦІВНИЦЯМ НЕ МІСЦЕ РОБОТИ З ПРОДУКТАМИ,я вже мовчу про відношення до покупців.
Недоліки:
після такого лишається осадок поганих вражень на довгий час.Добре,що не кинула в голову тою рибою.
Купив чіпси для бізнеса, на касі не перевірив, касір не попередив що до оптової знижки не добрав кількість, знижку не порахували, побачив це після оплати. Запропонував касиру докласти та доплатити отримав відмову. Спробував повернути товар щоб купити цей же товар з більшою кількістю та зі знижкою, отримав відмову. Настрій погіршився. Нульова клієнто-орієнтовність. Персонал роботи без емоцій, ємпатій. Неповага... Читати відгук Купив чіпси для бізнеса, на касі не перевірив, касір не попередив що до оптової знижки не добрав кількість, знижку не порахували, побачив це після оплати. Запропонував касиру докласти та доплатити отримав відмову. Спробував повернути товар щоб купити цей же товар з більшою кількістю та зі знижкою, отримав відмову. Настрій погіршився.
Нульова клієнто-орієнтовність.
Персонал роботи без емоцій, ємпатій.
Неповага до кліента який є найголовнішим у бізнесі призводить до зменшення виручки та продажу бізнесу.
Сегодня меня обсчитали на кассе. (Метро на Позняках). Кассир пробила все товары и назвала сумму 1900 грн. Только после замечания "что так много получилось?", она мгновенно перебила чек на 1000 грн. сказав, что не то манго пробила. У меня был один манго за 125 грн. Это какой же она могла выбить манго за тысячу?... Читати відгук Сегодня меня обсчитали на кассе. (Метро на Позняках). Кассир пробила все товары и назвала сумму 1900 грн. Только после замечания "что так много получилось?", она мгновенно перебила чек на 1000 грн. сказав, что не то манго пробила. У меня был один манго за 125 грн. Это какой же она могла выбить манго за тысячу? Что-то не верится мне в случайность. как можно ошибиться на тысячу гривен на одном фрукте?
Вчора 18.01.2025 була в магазині метро що на Кільцевій 1В.Купила курку в маринаді по привабливій ціні 109.90 за кг. і чомусь не подивилась на кінцеву дату.Приїхавши додому була дуже розчарована побачивши,що кінцева дата була до 16.01.2025.Це був мій перший і останній візит до цюго магазину.Дуже розчарована.
Неодноразово була свідком прикрих ситуацій, коли у нас у місті Житомирі (проспект Незалежності,55-В) у "Метро" порушувалися норми САНПІНУ. Адже ні охорона,ні адміністрація НІЯК не реагує на те, що у залі спокійно возять у візку,де кладуть продукти, ДОМАШНІХ ТВАРИН!На прохання адміністратору прийняти заходів,щоб забронять вхід із тваринами,вона відповіла наступне: "самі з цим розбирайтеся" або ж "ми ж з ними битися не... Читати відгук Неодноразово була свідком прикрих ситуацій, коли у нас у місті Житомирі (проспект Незалежності,55-В) у "Метро" порушувалися норми САНПІНУ. Адже ні охорона,ні адміністрація НІЯК не реагує на те, що у залі спокійно возять у візку,де кладуть продукти, ДОМАШНІХ ТВАРИН!На прохання адміністратору прийняти заходів,щоб забронять вхід із тваринами,вона відповіла наступне: "самі з цим розбирайтеся" або ж "ми ж з ними битися не будемо"(пряма мова).Це що, якесь знущання??Не прихований газлайтинг і переведення стрілок,щоб самим ні за що НЕ ВІДПОВІДАТИ. Це така "клієнтоорієнтованість"?Чому перекладати відповідальність на мене,як на споживача,коли, притому, порушено мої права?Комічно те, що у "Метро" вони навіть самі сповіщають,що вхід із тваринами-заборонений, але...самі ж собі суперечать.Свої ж правила самі порушують.Окрім того і санітарні норми,адже навіщо будь-кому купувати продукти із шерстю тварин як "бонус"? Не рекомендую, хоча роками, до цих випадків із тваринами,була їхнім клієнтом.
10 січня на стоянці метро м. Вінниця мені пошкодили автомобіль! Гаряча лінія за другим разом прийняла скаргу( бо перший раз оператор нова не змогла!) і на другий день вона ж (2545 Віра) після мого звернення сказала що не могла мені додзвонитись і сказала що мені не можуть дати запис камер спостереження, бо лиш таке дають поліції! В той час як... Читати відгук 10 січня на стоянці метро м. Вінниця мені пошкодили автомобіль! Гаряча лінія за другим разом прийняла скаргу( бо перший раз оператор нова не змогла!) і на другий день вона ж (2545 Віра) після мого звернення сказала що не могла мені додзвонитись і сказала що мені не можуть дати запис камер спостереження, бо лиш таке дають поліції! В той час як в Епіцентрі це все робиться за 15 хвилин напряму без посередників! Служба безпеки метро ідіть на курси до працівників ЕПІЦЕНТРУ! Я багато років була Вашим клієнтом від дня відкриття, а тепер писатиму лиш негативні відгуки про Вас! Ви не поважаєте своїх клієнтів і не хочете працювати на їх благо, а лиш на благо власної наживи і без геморою!
Відгук про METRO Cash & Carry за адресою Дніпро, Запорожское шосе, 63 Покупали на Новый год в Днепре. Хуже в жизни не пробовали, просто чистый спирт, я так полагаю паль, пришлось вылить. Обидно, что покупали знакомым на подарки и опозорились.
Придбав в Метро Полтава 31.12.24 віскі Джек Деніелс Медовий 0.7 - виявилось це дуже не якісна підробка. Непридатна для вживання. Прикро. Більше в метро не буду нічого купувати, і іншим не раджу. Ганьба. Свіжа риба форель теж з душком виявилась.
Купила упаковку креветок в Івано-Франківську, раніше брала таку ж продукцію. Зберігалися в не належних температурних умовах. Під час готування впродовж 2 хвилин розлізлися. Раніше таких проблем не було
Дуже обурена тим що метро вирішує продавати гуманітарку яка надходить українцям безкоштовно. Останній рядок написано(безкоштовно в межах україни), а метро продає цей товар
Відгук про METRO Cash & Carry за адресою Ивано-Франковск, село Вовчинец, ул.Вовчинецкая, 225-М Добрий день! Прохання адміністрації звернути увагу на неодноразове незадовільне обслуговування вашого працівника - Криштопа Галина! (Івано-Франківськ, магазин#27). Крайнє відвідування сьогодні, 17 жовтня, 14:54,касир 656,каса 11, сума 5534,17 грн., 518761/291031.
Доброго дня, Богдан! Нам дуже прикро, що відвідування ТЦ залишило у вас неприємні враження. Щоб ми могли опрацювати ваше звернення та поліпшити сервіс, повідомте, будь ласка, про проблему на гарячу лінію: 0 800 501 401 з 8:00 до 21:00 (дзвінки безкоштовні), або напишіть на електронну адресу [email protected]. Також можна звернутись у приватні повідомлення в наших мережах: https://www.facebook.com/metro.ua/ та https://www.instagram.com/metrocc_ua/. Дякуємо вам за зворотний зв'язок! Завжди раді бачити вас у METRO!
Город Кривой Рог До 01.10 была акция на слабосоленую красную рыбу Метро "Chef ", 2 упаковки были отличные Но третья упаковка сьомги была такая копчёная и солёная По всей видимости рыбу у которой закончился срок годности закоптили и выложили на витрину,вкус не передать словами Её не на бутерброд с авокадо нужно ,а под пиво ,настолько она была... Читати відгук Город Кривой Рог До 01.10 была акция на слабосоленую красную рыбу Метро "Chef ", 2 упаковки были отличные Но третья упаковка сьомги была такая копчёная и солёная По всей видимости рыбу у которой закончился срок годности закоптили и выложили на витрину,вкус не передать словами Её не на бутерброд с авокадо нужно ,а под пиво ,настолько она была прокопченая
Доброго дня, шановний клієнт! Нам дуже прикро, що відвідування ТЦ залишило у вас неприємні враження. Щоб ми могли опрацювати ваше звернення та поліпшити сервіс, повідомте, будь ласка, про проблему на гарячу лінію: 0 800 501 401 з 8:00 до 21:00 (дзвінки безкоштовні), або напишіть на електронну адресу [email protected]. Також можна звернутись у приватні повідомлення в наших мережах: https://www.facebook.com/metro.ua/ та https://www.instagram.com/metrocc_ua/. Дякуємо вам за зворотний зв'язок! Завжди раді бачити вас у METRO!
Відгук про METRO Cash & Carry за адресою Миколаїв, 9-Д, проспект Героїв Сталінграду 05.09 скуплялись в Метро у Миколаєві. Чек роздивились вже вдома: замість 2 (*6) упаковок води Buvette , які ми придбали, в чеку набито 7 упаковок!відразу не звернули увагу на сумму покупки, довіряючи магазину. Тому рекомендуємо чек перевіряти відразу у магазині.
Доброго дня, Галино! Нам дуже прикро, що відвідування ТЦ залишило у вас неприємні враження. Щоб ми могли опрацювати ваше звернення та поліпшити сервіс, повідомте, будь ласка, про проблему на гарячу лінію: 0 800 501 401 з 8:00 до 21:00 (дзвінки безкоштовні), або напишіть на електронну адресу [email protected]. Також можна звернутись у приватні повідомлення в наших мережах: https://www.facebook.com/metro.ua/ та https://www.instagram.com/metrocc_ua/. Дякуємо вам за зворотний зв'язок! Завжди раді бачити вас у METRO!
"METRO Cash & Carry" є однією з основних складових "METRO Group". Понад 80 тис. співробітників працюють у понад 600 магазинах компанії в 29 країнах світу. "METRO Cash & Carry" розпочав свій розвиток в Україні у 2003 році з відкриття першого в країні центру оптової торгівлі в Києві. Відтоді інвестиції компанії... детальніше
Сміття під виглядом продукту
Прострочені ананаси
Зіпсований товар, м’ясний відділ
Купили індичу гомілку охолоджену, по терміну придатності все гаразд. Коли відкрили пакет відчули різкий нерприємний запах. Можливо було неналежне зберігання товару до потрапляння в холодильну вітрину..
Перевіряйте квитанцію
Ганьба Метро!
Ганьба Метро!
Ганьба Метро!!!
Не раджу робити покупки в Метро!Гадюшник!Від директора до продавця Ганьба!Ганьба Метро!!!
Ганьба Метро!Метро простроченої продукції!
Обслуговування російською
Нетерпиме ставлення до клієнтів з маленькими декоративними тваринками
Давно є клієнтами Метро і вже бували там із своїм улюбленцем, а сьогодні заборонили знаходитись у магазині з маленьким песиком мальтіпу. Запропонували або вийти із закладу і прив'язати собаку на вході (я перепрошую, по-перше, собака коштує 1000 евро, по-друге, власники собак-компанйонів зрозуміють, що... Читати відгук Незрозуміле ставлення до клієнтів з маленькими декоративними песиками, магазин Metro Cash & Carry на Вашингтона, Львів.
Давно є клієнтами Метро і вже бували там із своїм улюбленцем, а сьогодні заборонили знаходитись у магазині з маленьким песиком мальтіпу. Запропонували або вийти із закладу і прив'язати собаку на вході (я перепрошую, по-перше, собака коштує 1000 евро, по-друге, власники собак-компанйонів зрозуміють, що це як запропонувати лишити на прив'язі свого члена родини, свою близьку людину) або взяти на руки (собаку постійно на руках тягати? Тоді який зміст? Собака ж все одно знаходиться у магазині. Тоді яка різниця? Та і моїй мамі вже 67, це банально може бути важко.)
Окремого візочка для клієнтів із собаками, як наприклад у Сільпо не існує. Чому таке вибіркове ставлення? Чому така дискримінація? І чому така неповага до клієнтів? Крім того все було зроблено неввічливо і неделікатно. Після таких випадків, зникає абсолютно бажання повертатись сюди на закупи.
Ситуація виникла через те, що молода пара з дитиною звернулась до працівника Метро із повідомленням, що їм не подобається, що собака знаходиться на поличці візочка. На відміну від батьків дитини, які без дезинфекції саджають її візок (тобто тут не виникає страху, що чимось можна заразитись), ми, як власники собаки деокративної породи, перед тим, як посадити собаку на спецільну поличку, цю поличку завжди дезинфікуємо та кладемо спеціальний килимок. Я не розумію чому ще досі виникають такі ситуації, коли увесь світ вже давно перейшов на pet-friendly ставлення?
Дуже неприємна і обурлива сиитуація.
Тупорилая охрана Харків
Мороз після проведених співбесід
Поведінка із серії "ми вам подзвонимо". Але вона вже... Читати відгук Після декількох етапів співбесід, мені сказали що нададуть відповідь до кінця наступного тижня. На наступному тижні, у п`ятницю після обіду я сама написала і запитала "яке рішення прийняли по моїй кандидатурі", на що без будь-яких пояснень чи вибачень рекрутер відписала: "На наступному тижні надамо відповідь". Після того вже три тижні пройшло.
Поведінка із серії "ми вам подзвонимо". Але вона вже не актуальна! Зараз важливо бути чесним один перед одним, не давати марних надій. Якщо я не підхожу - це окей, просто треба сказати словами через рот, а не морозити.
Це дуже не красиво з вашої сторони! Відділ персоналу піклується, а не ігнорує.
Я розчарована у вашій компанії-роботодавцю
Худший гипермаркет в Одессе
Метро це що таке? нащо ви шпигуете свинину?
жахливе поводження з покупцями в рибному відділі
Дупою до кліента
Нульова клієнто-орієнтовність.
Персонал роботи без емоцій, ємпатій.
Неповага... Читати відгук Купив чіпси для бізнеса, на касі не перевірив, касір не попередив що до оптової знижки не добрав кількість, знижку не порахували, побачив це після оплати. Запропонував касиру докласти та доплатити отримав відмову. Спробував повернути товар щоб купити цей же товар з більшою кількістю та зі знижкою, отримав відмову. Настрій погіршився.
Нульова клієнто-орієнтовність.
Персонал роботи без емоцій, ємпатій.
Неповага до кліента який є найголовнішим у бізнесі призводить до зменшення виручки та продажу бізнесу.
Общитывают на кассе METRO
Прострочений товар.
Порушують Законодавство,не дотримуються САНПІН України
Метро ідіоти
Принцип роботи потрібно покращити
Отвратительное шампанское
Покупали на Новый год в Днепре. Хуже в жизни не пробовали, просто чистый спирт, я так полагаю паль, пришлось вылить. Обидно, что покупали знакомым на подарки и опозорились.
Підробки та не якісний товар
Мясо хамон "курадо" на упаковка заявлена как 1 кг завлена как кг мяса, по факту 0,900 гр.
Переморожені креветки
Купила упаковку креветок в Івано-Франківську, раніше брала таку ж продукцію. Зберігалися в не належних температурних умовах. Під час готування впродовж 2 хвилин розлізлися. Раніше таких проблем не було
Метро продає продукти гуманітарної допомоги!
Хамство цієї продавчині - це вже "візитівка" Метро в Івано-Франківську
Нам дуже прикро, що відвідування ТЦ залишило у вас неприємні враження. Щоб ми могли опрацювати ваше звернення та поліпшити сервіс, повідомте, будь ласка, про проблему на гарячу лінію: 0 800 501 401 з 8:00 до 21:00 (дзвінки безкоштовні), або напишіть на електронну адресу [email protected]. Також можна звернутись у приватні повідомлення в наших мережах: https://www.facebook.com/metro.ua/ та https://www.instagram.com/metrocc_ua/. Дякуємо вам за зворотний зв'язок! Завжди раді бачити вас у METRO!
Просроченная продукция
До 01.10 была акция на слабосоленую красную рыбу Метро "Chef ", 2 упаковки были отличные
Но третья упаковка сьомги была такая копчёная и солёная
По всей видимости рыбу у которой закончился срок годности закоптили и выложили на витрину,вкус не передать словами
Её не на бутерброд с авокадо нужно ,а под пиво ,настолько она была... Читати відгук Город Кривой Рог
До 01.10 была акция на слабосоленую красную рыбу Метро "Chef ", 2 упаковки были отличные
Но третья упаковка сьомги была такая копчёная и солёная
По всей видимости рыбу у которой закончился срок годности закоптили и выложили на витрину,вкус не передать словами
Её не на бутерброд с авокадо нужно ,а под пиво ,настолько она была прокопченая
Нам дуже прикро, що відвідування ТЦ залишило у вас неприємні враження. Щоб ми могли опрацювати ваше звернення та поліпшити сервіс, повідомте, будь ласка, про проблему на гарячу лінію: 0 800 501 401 з 8:00 до 21:00 (дзвінки безкоштовні), або напишіть на електронну адресу [email protected]. Також можна звернутись у приватні повідомлення в наших мережах: https://www.facebook.com/metro.ua/ та https://www.instagram.com/metrocc_ua/. Дякуємо вам за зворотний зв'язок! Завжди раді бачити вас у METRO!
Перевіряйте чек відразу, дурять
Нам дуже прикро, що відвідування ТЦ залишило у вас неприємні враження. Щоб ми могли опрацювати ваше звернення та поліпшити сервіс, повідомте, будь ласка, про проблему на гарячу лінію: 0 800 501 401 з 8:00 до 21:00 (дзвінки безкоштовні), або напишіть на електронну адресу [email protected]. Також можна звернутись у приватні повідомлення в наших мережах: https://www.facebook.com/metro.ua/ та https://www.instagram.com/metrocc_ua/. Дякуємо вам за зворотний зв'язок! Завжди раді бачити вас у METRO!