"
METRO Cash & Carry" є однією з основних складових "METRO Group". Понад 80 тис. співробітників працюють у понад 600 магазинах компанії в 29 країнах світу.
"METRO Cash & Carry" розпочав свій розвиток в Україні у 2003 році з відкриття першого в країні центру оптової торгівлі в Києві. Відтоді інвестиції компанії в розвиток склали 460 млн. євро, а кількість нових робочих місць для українців, створених у 23-х оптових магазинах компанії (у Києві, Львові, Рівному, Івано-Франківську, Чернівцях, Вінниці, Одесі, Миколаєві, Полтаві, Кривому Розі, Дніпропетровську, Запоріжжі, Харкові, Донецьку, Маріуполі, Луганську) та головному офісі, перевищила 7000.
Формат "METRO Cash & Carry" розрахований на те, щоб закупівлю товарів професійними покупцями, зокрема готелями, ресторанами, кіосками, приватними підприємцями та роздрібними торговцями, зробити зручнішою. Клієнтам надається спеціальна картка "METRO Cash & Carry".
Структура "METRO Group" (станом на кінець 2005 року):
- "METRO Makro" (544 магазини у 28 країнах);
- гіпермаркети "Real" і супермаркети "Extra", роздрібна торгівля продтоварами (592 магазини в трьох країнах);
- "Media Markt and Saturn", торгівля непродовольчими товарами (558 магазинів у 12 країнах);
- "Galeria Kaufhof", універсальні магазини (142 магазини у двох країнах);
- допоміжні сервісні компанії (європейські поставки, імпорт, міжнародний кліринг, логістика, інформаційні технології).
Оборот "METRO Group" у 2005 році перевищив 55,7 млрд. євро. Чистий прибуток компанії в 2006-му - $824 млн.
Translated with DeepL.com (free version)
Оптові магазини компанії відкриті для бізнес-покупців, тобто для юридичних осіб та приватних підприємців, і пропонують в асортименті понад 25000 найменувань продовольчої та непродовольчої продукції. "METRO Cash & Carry - Україна" співпрацює з 1300 українськими та міжнародними компаніями. Близько 90% товарів, представлених у магазинах "METRO", поставляються українськими виробниками, дистриб'юторами та імпортерами. Торгова площа торговельних центрів становить 8-10 тис.кв.м, а загальна площа однієї будівлі - до 16 тис.кв.м. Кожен торговий центр пропонує клієнтам безкоштовну автопарковку на 900 місць.
Translated with DeepL.com (free version)
Відмовили оформити покупку
Без бонусної картки касир відмовилась пробити товар, що є порушенням закону.
Шановні, наявність або відсутність бонусної картки - не законна підстава для відмови.
Предложение
Зручно для бізнесу
Сміття під виглядом продукту
Широкий вибір товарів для дому та бізнесу
Прострочені ананаси
Зіпсований товар, м’ясний відділ
Купили індичу гомілку охолоджену, по терміну придатності все гаразд. Коли відкрили пакет відчули різкий нерприємний запах. Можливо було неналежне зберігання товару до потрапляння в холодильну вітрину..
Отдел рыбы
Перевіряйте квитанцію
Ганьба Метро!
Ганьба Метро!
Ганьба Метро!!!
Не раджу робити покупки в Метро!Гадюшник!Від директора до продавця Ганьба!Ганьба Метро!!!
Ганьба Метро!Метро простроченої продукції!
коли потрібно багато і вигідно
Обслуговування російською
Нетерпиме ставлення до клієнтів з маленькими декоративними тваринками
Давно є клієнтами Метро і вже бували там із своїм улюбленцем, а сьогодні заборонили знаходитись у магазині з маленьким песиком мальтіпу. Запропонували або вийти із закладу і прив'язати собаку на вході (я перепрошую, по-перше, собака коштує 1000 евро, по-друге, власники собак-компанйонів зрозуміють, що... Читати відгук Незрозуміле ставлення до клієнтів з маленькими декоративними песиками, магазин Metro Cash & Carry на Вашингтона, Львів.
Давно є клієнтами Метро і вже бували там із своїм улюбленцем, а сьогодні заборонили знаходитись у магазині з маленьким песиком мальтіпу. Запропонували або вийти із закладу і прив'язати собаку на вході (я перепрошую, по-перше, собака коштує 1000 евро, по-друге, власники собак-компанйонів зрозуміють, що це як запропонувати лишити на прив'язі свого члена родини, свою близьку людину) або взяти на руки (собаку постійно на руках тягати? Тоді який зміст? Собака ж все одно знаходиться у магазині. Тоді яка різниця? Та і моїй мамі вже 67, це банально може бути важко.)
Окремого візочка для клієнтів із собаками, як наприклад у Сільпо не існує. Чому таке вибіркове ставлення? Чому така дискримінація? І чому така неповага до клієнтів? Крім того все було зроблено неввічливо і неделікатно. Після таких випадків, зникає абсолютно бажання повертатись сюди на закупи.
Ситуація виникла через те, що молода пара з дитиною звернулась до працівника Метро із повідомленням, що їм не подобається, що собака знаходиться на поличці візочка. На відміну від батьків дитини, які без дезинфекції саджають її візок (тобто тут не виникає страху, що чимось можна заразитись), ми, як власники собаки деокративної породи, перед тим, як посадити собаку на спецільну поличку, цю поличку завжди дезинфікуємо та кладемо спеціальний килимок. Я не розумію чому ще досі виникають такі ситуації, коли увесь світ вже давно перейшов на pet-friendly ставлення?
Дуже неприємна і обурлива сиитуація.
Тупорилая охрана Харків
Мороз після проведених співбесід
Поведінка із серії "ми вам подзвонимо". Але вона вже... Читати відгук Після декількох етапів співбесід, мені сказали що нададуть відповідь до кінця наступного тижня. На наступному тижні, у п`ятницю після обіду я сама написала і запитала "яке рішення прийняли по моїй кандидатурі", на що без будь-яких пояснень чи вибачень рекрутер відписала: "На наступному тижні надамо відповідь". Після того вже три тижні пройшло.
Поведінка із серії "ми вам подзвонимо". Але вона вже не актуальна! Зараз важливо бути чесним один перед одним, не давати марних надій. Якщо я не підхожу - це окей, просто треба сказати словами через рот, а не морозити.
Це дуже не красиво з вашої сторони! Відділ персоналу піклується, а не ігнорує.
Я розчарована у вашій компанії-роботодавцю
Худший гипермаркет в Одессе