Відгук про METRO Cash & Carry за адресою Львів, Джорджа Вашингтона, 8 Незрозуміле ставлення до клієнтів з маленькими декоративними песиками, магазин Metro Cash & Carry на Вашингтона, Львів. Давно є клієнтами Метро і вже бували там із своїм улюбленцем, а сьогодні заборонили знаходитись у магазині з маленьким песиком мальтіпу. Запропонували або вийти із закладу і прив'язати собаку на вході (я перепрошую, по-перше, собака коштує 1000 евро, по-друге, власники собак-компанйонів зрозуміють, що це як запропонувати лишити на прив'язі свого члена родини, свою близьку людину) або взяти на руки (собаку постійно на руках тягати? Тоді який зміст? Собака ж все одно знаходиться у магазині. Тоді яка різниця? Та і моїй мамі вже 67, це банально може бути важко.) Окремого візочка для клієнтів із собаками, як наприклад у Сільпо не існує. Чому таке вибіркове ставлення? Чому така дискримінація? І чому така неповага до клієнтів? Крім того все було зроблено неввічливо і неделікатно. Після таких випадків, зникає абсолютно бажання повертатись сюди на закупи.
Ситуація виникла через те, що молода пара з дитиною звернулась до працівника Метро із повідомленням, що їм не подобається, що собака знаходиться на поличці візочка. На відміну від батьків дитини, які без дезинфекції саджають її візок (тобто тут не виникає страху, що чимось можна заразитись), ми, як власники собаки деокративної породи, перед тим, як посадити собаку на спецільну поличку, цю поличку завжди дезинфікуємо та кладемо спеціальний килимок. Я не розумію чому ще досі виникають такі ситуації, коли увесь світ вже давно перейшов на pet-friendly ставлення? Дуже неприємна і обурлива сиитуація.
"METRO Cash & Carry" є однією з основних складових "METRO Group". Понад 80 тис. співробітників працюють у понад 600 магазинах компанії в 29 країнах світу. "METRO Cash & Carry" розпочав свій розвиток в Україні у 2003 році з відкриття першого в країні центру оптової торгівлі в Києві. Відтоді інвестиції компанії... детальніше
Нетерпиме ставлення до клієнтів з маленькими декоративними тваринками - Відгуки про METRO Cash & Carry
Давно є клієнтами Метро і вже бували там із своїм улюбленцем, а сьогодні заборонили знаходитись у магазині з маленьким песиком мальтіпу. Запропонували або вийти із закладу і прив'язати собаку на вході (я перепрошую, по-перше, собака коштує 1000 евро, по-друге, власники собак-компанйонів зрозуміють, що це як запропонувати лишити на прив'язі свого члена родини, свою близьку людину) або взяти на руки (собаку постійно на руках тягати? Тоді який зміст? Собака ж все одно знаходиться у магазині. Тоді яка різниця? Та і моїй мамі вже 67, це банально може бути важко.)
Окремого візочка для клієнтів із собаками, як наприклад у Сільпо не існує. Чому таке вибіркове ставлення? Чому така дискримінація? І чому така неповага до клієнтів? Крім того все було зроблено неввічливо і неделікатно. Після таких випадків, зникає абсолютно бажання повертатись сюди на закупи.
Ситуація виникла через те, що молода пара з дитиною звернулась до працівника Метро із повідомленням, що їм не подобається, що собака знаходиться на поличці візочка. На відміну від батьків дитини, які без дезинфекції саджають її візок (тобто тут не виникає страху, що чимось можна заразитись), ми, як власники собаки деокративної породи, перед тим, як посадити собаку на спецільну поличку, цю поличку завжди дезинфікуємо та кладемо спеціальний килимок. Я не розумію чому ще досі виникають такі ситуації, коли увесь світ вже давно перейшов на pet-friendly ставлення?
Дуже неприємна і обурлива сиитуація.
відгук
Коментарі до відгуку