Моя сестра їхала з Києва до Нюрнберга в кінці серпня. КВИТКИ були оплочені на початку квітня. За тиждень до від'їзду Нам зателефонували з офісу і повідомили, що наш автобус зламався.І наші місця тепер в середині автобуса. Сестра їхала з маленькою дитиною, яка укачується. Не дивлячись ні на які наші умовляння співробітники не збиралися йти нам назустріч. Я змушена була звернутися до знайомого адвоката. Коли моя знайома адвокат зателефонувала до офісу, пояснила працівникам, що своїми діями вони порушують права дитини, СТАЛОСЯ ЧУДО! НАШ АВТОБУС БУЛО ВІДРЕМОНТОВАНО І НАМ ПОВЕРНУЛИ НАШІ МІСЦЯ! ЦЕ відбувалося протягом однієї доби. НА днях передавала ПЕРЕДАЧУ. І ЯКБИ НЕ ХАМСТВО ВОДІЇВ про попередній випадок я б і не згадала. У мене багато знайомих їздять за кордон. Я ОБОВ'ЯЗКОВО РОЗКАЖУ ЇМ послугами якої компанії НЕ ВАРТО КОРИСТУВАТИСЯ, щоб їх поїздка була сповнену приємних вражень.
Добрий день. Такий випадок ,нажаль, був. Прізвища пасажирів Сєромолотова Оксана Аркадіївна, Сєромолотова Ізабель Михайлівна ( 7 років), Сєромолотов Артем Михайлович. Їхали Нюрнберга в Київ 27 липня, а з Києва на Нюрнберг 7 вересня 2019 року. Замовлялися квитки Сєромолотовою Оксаною Аркадіївною. При замовленні спілкувалася з менеджером Сергієм. Квитки були оплачені Міщенко Вікторією Аркадіївною в квітні місяці. ( на скільки пам`ятаю, то на початку місяця). Нажаль не робилися записи телефонних розмов з вашими менеджерами. Запам`ятала, що було 2 жіночих голоса, один ні в чому не був впевнений і все уточнював у когось. Другий голос дуже впевнено говорив, що автобус зламався. І не треба мене розшукувати. Я НЕ ХОВАЮСЯ. Телефонуйте. Відповім на всі питання. 0999264917
БРЕХЛИВІСТЬ І ХАМСТВО В КОМПАНІЇ ЄВРОКЛУБ - Відгуки про Компания Euroclub
НА днях передавала ПЕРЕДАЧУ. І ЯКБИ НЕ ХАМСТВО ВОДІЇВ про попередній випадок я б і не згадала. У мене багато знайомих їздять за кордон. Я ОБОВ'ЯЗКОВО РОЗКАЖУ ЇМ послугами якої компанії НЕ ВАРТО КОРИСТУВАТИСЯ, щоб їх поїздка була сповнену приємних вражень.
відгук
Коментарі до відгуку
Просимо надати на нашу офіційну пошту: [email protected]
інформацію: дату рейсу, ПІБ пасажирів.
Таких випадків в нашій компанії не було
Якщо інформація надіслана не буде, будемо вимушені по IP адресі розшукати автора заказного посту.
З повагою, Євроклуб