Ігор Петрович Відгук додано 12 лютого, 2019 год86 переглядів
Низька якість послуг, маніпуляції з тарифами зачіпають інтереси мільйонів громадян-користувачів послуг мобільного з'язку серед яких, мабуть, є і юристи-професіонали які, при бажанні зробити добре діло для громади, могли б проаналізувавши дану ситуацію і використавши законодавчу базу (постанови і закони про захист прав споживачів), інспекцію з питань захисту прав споживачів та інше могли б індивідуально, або колективно подати позовну заяву в суд. При позитивному вирішенні питання у суді з відповідним формулюванням це був би прецедент для майбутніх апеляцій в судах (при необхідності). Взагалі нам треба помаленьку шукати юридичне вирішення питань, це складно, але це вирішення є назавжди. Маю надію що невдовзі це буде робити наша юридично освітчена молодь (хоча б для цікавості).
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Емоції не допоможуть ми не совки - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку