Ігор Петрович Отзыв написан 12 февраля, 2019 год86 просмотров
Низька якість послуг, маніпуляції з тарифами зачіпають інтереси мільйонів громадян-користувачів послуг мобільного з'язку серед яких, мабуть, є і юристи-професіонали які, при бажанні зробити добре діло для громади, могли б проаналізувавши дану ситуацію і використавши законодавчу базу (постанови і закони про захист прав споживачів), інспекцію з питань захисту прав споживачів та інше могли б індивідуально, або колективно подати позовну заяву в суд. При позитивному вирішенні питання у суді з відповідним формулюванням це був би прецедент для майбутніх апеляцій в судах (при необхідності). Взагалі нам треба помаленьку шукати юридичне вирішення питань, це складно, але це вирішення є назавжди. Маю надію що невдовзі це буде робити наша юридично освітчена молодь (хоча б для цікавості).
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Емоції не допоможуть ми не совки - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
отзыв
Комментарии к отзыву