Я лояльний клієнт київстара і домашнього інтернету вже 8 років. В принципі особливих претензій ніколи не було, навіть коли вони об'єднувались із Білайном і інтернету в мене не було 3 дні, я розумів що це проблеми об'єднання двох великих компаній і неминуче будуть факапи. Однак остання ситуація мене просто виморозила. Зник інтернет 29 грудня ввечері ("не відповідає обладнання") Термін усунення - 31 грудня. 31 грудня прийшла смс, що все пофіксано. Але інтернету нема, після дзвінка до оператора виявилось, що обрив кабеля до мене. Термін усунення - 2!!!! січня. Тобто я буду дез інтернету сумарно 4.5 дні!!! Є дуже сильна підозра, що мудаки які ремонтували обладнання в нашому будинку тупо не втикнули мій кабель в світч!! Київстар, не набирайте дебілів, вони псують імідж вашої компанії! Місто - Львів.
Тому що раніше претензій особливих не було. Це швидше заклик до компанії краще фільтрувати персонал і не наймати мудаків. Маю примарна надію що це читає хтось із компанії, хто зможе вплинути на ситуацію із дебілами у львівському офісі
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Мудаки в саппорті - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку
https://petition.president.gov.ua/petition/41984
Автору со Львова - если Вас оставили на Новогодние праздники без инета - зачем им ставить 4 * ?)