Я лояльний клієнт київстара і домашнього інтернету вже 8 років. В принципі особливих претензій ніколи не було, навіть коли вони об'єднувались із Білайном і інтернету в мене не було 3 дні, я розумів що це проблеми об'єднання двох великих компаній і неминуче будуть факапи. Однак остання ситуація мене просто виморозила. Зник інтернет 29 грудня ввечері ("не відповідає обладнання") Термін усунення - 31 грудня. 31 грудня прийшла смс, що все пофіксано. Але інтернету нема, після дзвінка до оператора виявилось, що обрив кабеля до мене. Термін усунення - 2!!!! січня. Тобто я буду дез інтернету сумарно 4.5 дні!!! Є дуже сильна підозра, що мудаки які ремонтували обладнання в нашому будинку тупо не втикнули мій кабель в світч!! Київстар, не набирайте дебілів, вони псують імідж вашої компанії! Місто - Львів.
Тому що раніше претензій особливих не було. Це швидше заклик до компанії краще фільтрувати персонал і не наймати мудаків. Маю примарна надію що це читає хтось із компанії, хто зможе вплинути на ситуацію із дебілами у львівському офісі
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Мудаки в саппорті - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
отзыв
Комментарии к отзыву
https://petition.president.gov.ua/petition/41984
Автору со Львова - если Вас оставили на Новогодние праздники без инета - зачем им ставить 4 * ?)